abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_20652327
quote:
Op vrijdag 9 juli 2004 14:54 schreef Hollandia2 het volgende:
Voor de mensen die colonization willen spelen kunnen hem hier downloaden:
http://asmo.jakki.org/files.html
Download Colonization voor win, daarna down je WinG.DLL (is a necesarry file to play Colonization for Win) en je kunt spelen.
Op gegeven moment kan ik niks meer met mijn muis doen, hebben meer dat?
pi_20652502
quote:
Op donderdag 15 juli 2004 22:19 schreef Inquistor87 het volgende:

[..]

Op gegeven moment kan ik niks meer met mijn muis doen, hebben meer dat?
Ik heb dat na een tijdje als ik goederen wil slepen in mijn schepen, of kolonisten aan het werk wil zetten dmv slepen, dat ik dat dan niet meer goed kan.
Ik kan de goods/colonists dus moeilijker 'pakken' om vervolgens te slepen. Het kan wel door een paar keer te klikken of te dubbelklikken, maar ik vind het zo iritant dat ik het spel save en dan gewoon Col afsluit en weer opnieuw open, dan is het probleem weg.

Ik heb dus niet dat mn muis plots totaal niet meer werkt, dat is dan wel weer minder.
  vrijdag 1 oktober 2004 @ 13:00:14 #28
37817 Wutangtony
I'll Fok You Up!!!!!!!
pi_22329309
ik kan het spel wel draaien en hij doet het ook, alleen kheb geen geluid! weet iemand hoe ik dit kan oplossen?
Wat moet je anders?
  maandag 13 augustus 2007 @ 13:57:10 #29
37817 Wutangtony
I'll Fok You Up!!!!!!!
pi_52328689
Is er trouwens een nieuw spel wat hier veel op lijkt?
heb namelijk zin om het weer te spelen maar het liefst een spel welke moderner is en waar je minder vaak met het poppetje hoeft te zuilen.
Wat moet je anders?
pi_52328872
Ge-wel-dig spel, maar inderdaad, wel buggy. Ik had nooit de behoefte om de indianen uit te roeien, kostte alleen maar moeite. Nee, weinig handel met Europa en zo snel mogelijk een eigen economie opbouwen.
pi_52328912
Ik vind die DOS-versie trouwens qua graphics mooier dan Windows of Mac.
  maandag 13 augustus 2007 @ 14:24:46 #32
37817 Wutangtony
I'll Fok You Up!!!!!!!
pi_52329577
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 14:02 schreef Monidique het volgende:
Ge-wel-dig spel, maar inderdaad, wel buggy. Ik had nooit de behoefte om de indianen uit te roeien, kostte alleen maar moeite. Nee, weinig handel met Europa en zo snel mogelijk een eigen economie opbouwen.
Probeerde gewoon elke grondstof in het bezit te hebben en te verkopen via het Custom House.
Dus eigenlijk dat elke stad zijn eigen specialiteit had en 1 stad met een custom house, zodat er een groot logistiek netwerk moest worden gebouwd om geen goederen kwijt te raken.
Vet stoer was dat! en dat wil ik weer. Dus echt het management gedeelte van dit spel in een moderner spel...
Iemand een aanrader?
Wat moet je anders?
  dinsdag 14 augustus 2007 @ 16:51:31 #33
37817 Wutangtony
I'll Fok You Up!!!!!!!
pi_52362980
Heeft iemand het ook draaien onder Vista?
Wat moet je anders?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')