abonnement Unibet Coolblue
pi_194266125
Ok zou eigenlijk een wgr topic zijn. Maar aangezien ik daar nog een ban heb. Tot weet niet wanneer.

Maar even de uitleg voor degene die niet weten wat een zomerhuisje is. Want merkte dat als ik dit bv vertelde aan mensen uit meer het oosten van het land dat ze dat niet weten.

In feite is het eigenlijk de schuur die ze omgebouwd hebben tot woonruimte, nu is het hier en ff zonder het precies op te meten. Mss 30m2.
Inclusief alles dus. Ok ik betaal ervoor (contant) 460p/m En is inclusief.
Nu wilde ik die verhuurders al helpen en mezelf want had nog een kWh meter liggen van vorig werk. En wat ze precies bedenken aan energie. Hmmms zou het 100 euro zijn? Ik gok nl een stuk minder. Denk van gooien we gewoon een meter ertussen en weten we het zeker. Maar heb al het gevoel dat ze dat niet echt willen. En kan al raden waarom. Nl omdat als we 100 euro van de huur afhalen en het gaan meten ik een stuk goedkoper uit ga komen.

Dus ok de vraag is zo’n bedrag redelijk?
Do what you love, love what you do!
  Moderator zondag 26 juli 2020 @ 13:23:57 #2
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_194266222
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2020 13:14 schreef kree het volgende:
Ok zou eigenlijk een wgr topic zijn. Maar aangezien ik daar nog een ban heb. Tot weet niet wanneer.
Het doel van een ban is dat je er niet meer kunt posten. Het is dan niet de bedoeling om een andere plek te gaan zoeken om het betreffende topic te openen.
F.K.A. SuperwormJim
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')