abonnement Unibet Coolblue
  zondag 26 juli 2020 @ 06:34:39 #26
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_194263423
je maakt je druk om niks :). Drankdrama gok ik zo ;).
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_194263424
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2020 06:31 schreef Maanvis het volgende:
Leeftijd / 2 + 7
Hums kom ik nog in de 20 reeks hahaha. Maargoed weet je dit was eerder en toen was ze nog net geen 17. Ik ook ruk jonge natuurlijk. Maarre hums mss heb ik er nog spijt van toen niet verder was gegaan als kletsen.
Do what you love, love what you do!
pi_194263425
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2020 06:34 schreef Maanvis het volgende:
je maakt je druk om niks :). Drankdrama gok ik zo ;).
Nou druk maken niet zo. Mss ff niet de goede keuzes toen gemaakt hebben wel.
Do what you love, love what you do!
  zondag 26 juli 2020 @ 06:37:20 #29
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_194263428
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2020 06:36 schreef kree het volgende:

[..]

Nou druk maken niet zo. Mss ff niet de goede keuzes toen gemaakt hebben wel.
nu heb ik het over over dat gedoe met die pizza
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_194263431
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2020 06:37 schreef Maanvis het volgende:

[..]

nu heb ik het over over dat gedoe met die pizza
Nou al het eten was prima. Alleen ff jammer dat ze aangebeld hebben midden in de nacht en ik daar wel gezeik door kreeg. Als die idioten nou gewoon ff lezen.... naja ach zo een drama was het ook weer niet,
Do what you love, love what you do!
  zondag 26 juli 2020 @ 06:41:11 #31
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_194263432
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2020 06:39 schreef kree het volgende:

[..]

Nou al het eten was prima. Alleen ff jammer dat ze aangebeld hebben midden in de nacht en ik daar wel gezeik door kreeg. Als die idioten nou gewoon ff lezen.... naja ach zo een drama was het ook weer niet,
ja daarom maar als je teveel zuipt dan wordt het in je hoofd erger, heb ik ook altijd last van ;).
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_194263434
Moest het nog in engels uitleggen btw want verstond geen woord nl
Do what you love, love what you do!
pi_194263436
Mijn nieuwe cwehuueswea zeggen btw het is jou verantwoording. En is het ook. Maar ik kan er niet zoveel aan doen dat een bezorger alles up fucked.
En ik krijg het gezeik en terecht ook want het was al laat. Maar ok fit ga ik ff anders doen volgende keer. Het adres en nr krijgen ze nu nl nooit meer.
Do what you love, love what you do!
  zondag 26 juli 2020 @ 06:46:04 #34
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_194263437
wat is een cwehuueswea
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_194263440
Nou of bezorger die aan gaat bellen terwijl ik het gemeld heb in omschrijving en daarna nog toen we belde...
Na belt gewoon aan mijn verhuurder komplot over de zeik ik weer een preek enzo.,.. fuck dit echt. Im geef ze nooit meer een precies adres enzo

Drilt gewoon op de deurbel hierzo. Ok toen was het drama gelijk.
Do what you love, love what you do!
pi_194263442
En ok er was ook nog een taal probleem al met bestellen maar ook met bezorger. Nu kan ik redelijk goed engels en ok dat hielp. Maarja helaas spreek ik niet Arabisch ofzo.
Do what you love, love what you do!
pi_194263445
En was al ervoor maar twee keer preek van verhuurster effe door die fout in bezorgen en wel aanbellen. Dit was de eerste keer dat dit fout ging btw
Do what you love, love what you do!
pi_194263678
Als ze geen Nederlands konden snapten ze ook je bericht over het niet-aanbellen niet :) Kunnen ze ook niet veel aan doen
Nieuw is niet altijd beter.
pi_194265615
quote:
1s.gif Op zondag 26 juli 2020 08:24 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Als ze geen Nederlands konden snapten ze ook je bericht over het niet-aanbellen niet :) Kunnen ze ook niet veel aan doen
Het is ook allemaal niet zo een drama wmb mijn verhuurders dachten er anders over helaas.
En aan de telefoon was het wel Nederlands of nouja soort van maar de bezorger begreep er geen reet van dus ok maar ff over gegaan in engels toen. Dus tsja naja hahaha het maakt weer een mooi verhaal.
Do what you love, love what you do!
pi_194265625
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2020 12:14 schreef kree het volgende:

[..]

Het is ook allemaal niet zo een drama wmb mijn verhuurders dachten er anders over helaas.
En aan de telefoon was het wel Nederlands of nouja soort van maar de bezorger begreep er geen reet van dus ok maar ff over gegaan in engels toen. Dus tsja naja hahaha het maakt weer een mooi verhaal.
Bosje bloemen aan de verhuurster schenken en alles is weer koek en ei denk ik :)
Nieuw is niet altijd beter.
pi_194265637
Het is ff lesje voor de volgende keer, niet meer het huisnr noemen enzo. Normaal zet ik erbij huisnr 000 juist om dit te voorkomen. Maargoed het is dat ze me zelf opbelden en zei nog wel het huisnr erbij omdat ze blijkbaar jhet allemaal niet snapte. Maar zeker nog gezegd niet aanbellen. En wat doen ze tjaaaaa lol. Nougoed lesje voor de volgende keer.
Do what you love, love what you do!
pi_194265651
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2020 12:15 schreef ikbennieuwopfok het volgende:

[..]

Bosje bloemen aan de verhuurster schenken en alles is weer koek en ei denk ik :)
Nou nee dag ga dat niet doen het is een foutje door de bezorger. En ok hele preek nog van dat het mijn verantwoording was etc. Ik heb het uitgelegd en dat moet maar genoeg zijn. Ga geen bos bloemen kopen hahaha.
Do what you love, love what you do!
pi_194265703
Volgende keer een kwartier voordat het wordt bezorgd aan straat zitten met een klapstoeltje. Als ze aankomen kan je het netjes aannemen en je hebt frisse lucht gehad. Win win
Een pijnlijke anus is niet fijn
Een geknede kut van marsepein
  zondag 26 juli 2020 @ 12:27:18 #44
403337 Sodeknetters
Draaien in een bel
pi_194265759
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2020 12:17 schreef kree het volgende:

[..]

Nou nee dag ga dat niet doen het is een foutje door de bezorger. En ok hele preek nog van dat het mijn verantwoording was etc. Ik heb het uitgelegd en dat moet maar genoeg zijn. Ga geen bos bloemen kopen hahaha.
Natuurlijk wel een kans om de verhoudingen wat te verbeteren. Dankzij jou zijn ze immers uit bed gebeld. De tip hierboven van Treinhoer is ook een hele goede. Bezorgers doen lijkt het wel per definitie niets met de opmerkingen bij de bestelling.
Als de wolken aan staan blijf je gaan
pi_194266007
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2020 12:27 schreef Sodeknetters het volgende:

[..]

Natuurlijk wel een kans om de verhoudingen wat te verbeteren. Dankzij jou zijn ze immers uit bed gebeld. De tip hierboven van Treinhoer is ook een hele goede. Bezorgers doen lijkt het wel per definitie niets met de opmerkingen bij de bestelling.
Nou dat valt te betwijfelen ik heb dit tig keer gedaan nl en het is nooit fout gegaan. Pik ik het op op straat. Dit is de eerste keer dat ze dus gewoon wel aanbelde wss omdat het niet begrepen was.
Maar normaal lezen ze die opmerkingen bij een bestelling trouwens wel hoor.

Kijk dat ik het nu moest gaan uitleggen eerst in nl maargoed had al door begreep er geen kut van. Dus dan maar door in engels. Dat zegt genoeg en is wss ook de reden dat dit fout ging. Naja pfff bedoel kunnen ze allemaal heel drama van maken die verhuurders. Maar echt mijn schuld was het nou ook weer niet. Dus ok heb sorry gezegd en dat vond ik wel genoeg.

En ik had ze nog aan de telefoon (wat trouwens normaal nooit nodig is met andere bezorgers). En zei nog niet aanbellen ok tis een turk alles goed man blabla. Ok denk nou prima dan. En wat doen ze........ juist. Gehehe
Do what you love, love what you do!
  Moderator zondag 26 juli 2020 @ 13:24:58 #46
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_194266234
Wat een avontuur weer, kree. Goedemorgen.
F.K.A. SuperwormJim
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')