abonnement Unibet Coolblue
pi_194257194
Laat ons het cliché doorbreken dat de gemiddelde FOK!'er een stinkende zolderkamerautist is :+

Ben op zoek naar goede producten. Prijs maakt me niet zoveel uit, al moet het niet te gek worden natuurlijk.

Heb zelf al heel wat L'oreal men expert producten gebruikt, maar ik vind ze net niet goed genoeg.

Clinique vond ik dure troep.

Twijfel nu tussen Shiseido en Biotherm Homme.

Wat ik nodig heb:

- face wash
- face scrub
- hydreterende gel (geen creme)

Iemand suggesties? Misschien vind je de beste hydraterende gel gewoon bij de Action?
pi_194257223
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 juli 2020 19:21 schreef Fushia2 het volgende:
Laat ons het cliché doorbreken dat de gemiddelde FOK!'er een stinkende zolderkamerautist is :+

Ben op zoek naar goede producten. Prijs maakt me niet zoveel uit, al moet het niet te gek worden natuurlijk.

Heb zelf al heel wat L'oreal men expert producten gebruikt, maar ik vind ze net niet goed genoeg.

Clinique vond ik dure troep.

Twijfel nu tussen Shiseido en Biotherm Homme.

Wat ik nodig heb:

- face wash
- face scrub
- hydreterende gel (geen creme)

Iemand suggesties? Misschien vind je de beste hydraterende gel gewoon bij de Action?
Meeste merken zit allerlei chemicaliën in. Kwaliteit kost wat. Kijk eens bij baard of scheer webshops die hebben vaak goed spul.
pi_194257268
Ja ik ben mij ervan bewust dat kwaliteit wat kost.

Baardwebshops mijd ik.... kreeg onlangs zo'n hele fancy baardolie en ik vind er werkelijk niks aan...
pi_194257293
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2020 19:26 schreef Fushia2 het volgende:
Ja ik ben mij ervan bewust dat kwaliteit wat kost.

Baardwebshops mijd ik.... kreeg onlangs zo'n hele fancy baardolie en ik vind er werkelijk niks aan...
Ik heb al mijn baardproducten van Guardenza, die ruiken prima. Baard.nl heeft ook wel gezichtsproducten.
pi_194257353
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 juli 2020 19:21 schreef Fushia2 het volgende:

- face wash
- face scrub
- hydreterende gel (geen creme)

Iemand suggesties? Misschien vind je de beste hydraterende gel gewoon bij de Action?
- Face wash: Een goede facewash trekt niet en zit niet vol met mentol of andere troep. Een goede is Neutral Face Wash. Gewoon te krijgen bij de drogist.

- Face scrub: Vermijd face scrubs gewoon. Zit over het algemeen vol met plastic korrels die je huid alleen maar beschadigen en irriteren. Om dode huidcellen te verwijderen gebruik je BHA of AHA-exfolianten. Goede zijn van Paula's Choice. Op hun website kan je ook zien welke je nodig hebt voor jouw huidtype

- Hydraterende creme: Goede nachtcreme is wederom van Paula's Choice. Dagcreme kan van alles, is vaak vooral een basic creme met wat SPF toegevoegd.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 25-07-2020 19:35:16 ]
pi_194257357
Mijn man gebruikt alleen shiseido. Geen opdringerige geur.
En voor hydratatie gebruikt hij de moisturizer van the ordinairy.
  zaterdag 25 juli 2020 @ 19:36:58 #8
338319 ZarB
Piña colada
pi_194257389
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2020 19:34 schreef Heph844 het volgende:

[..]

- Face wash: Een goede facewash trekt niet en zit niet vol met mentol of andere troep. Een goede is Neutral Face Wash. Gewoon te krijgen bij de drogist.

- Face scrub: Vermijd face scrubs gewoon. Zit over het algemeen vol met plastic korrels die je huid alleen maar beschadigen en irriteren. Om dode huidcellen te verwijderen gebruik je BHA of AHA-exfolianten. Goede zijn van Paula's Choice. Op hun website kan je ook zien welke je nodig hebt voor jouw huidtype

- Hydraterende creme: Goede nachtcreme is wederom van Paula's Choice. Dagcreme kan van alles, is vaak vooral een basic creme met wat SPF toegevoegd.
Dit. Enige goede advies. Voor zowel mannen als vrouwen. ^O^ alleen nachtcreme is niet nodig. Goede moisturizer kan zowel voor overdag als nacht. Aparte spf erover heen. Spf verwerkt in dagcreme is vaak niet effectief.
Just skip all the layers and go straight to the crazy!
pi_194257437
Een keer van dat rituals spul in kerstpakket gehad, best prima eigenlijk.
  zaterdag 25 juli 2020 @ 19:43:46 #11
338319 ZarB
Piña colada
pi_194257482
Just skip all the layers and go straight to the crazy!
pi_194257501
Geen idee wat jouw uitgangspunt is, maar vroeger had ik echt veel last van eczeem/droge huid in mijn hals en gezicht. Ik gebruikte dan altijd shea butter.

Schijnt goede effecten te hebben.

Gebruik het nu niet meer.
-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)
pi_194257511
quote:
Nee mijne is nog niet grijs haha. Volgens mij doet Reinout Oerlemans dit in zijn snor.
pi_194257754
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2020 19:40 schreef Hamzoef het volgende:
Een keer van dat rituals spul in kerstpakket gehad, best prima eigenlijk.
Rituals is goed voor zeep, maar andere producten zijn matig.

En hebben veel te veel parfum.
pi_194257766
Beste hydraterende crème: Biotherm Aquapower. Niet vet, trekt snel in en voelt goed.
Budgetkeuze: L'Oréal Men Expert Hydra Energetic Gezichtsgel.

Ik ben overgestapt op de budgetkeuze. Gebruik er nu ook meer van en vaker. Bijvoorbeeld ook na het douchen op de sportschool. Bij bol.com voor 8 euro te krijgen. Wanneer ik een baard heb gebruik ik vaak producten van Beardbrand.
pi_194257769
quote:
Recipe for men zag ik al goede dingen over online.

Maar is bijna even duur als Shiseido... ;(
pi_194257796
Ik wil iemand mentionen die er verstand van heeft maar ik durf niet ;(
pindazakje
pi_194257814
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2020 20:15 schreef Fushia2 het volgende:

[..]

Recipe for men zag ik al goede dingen over online.

Maar is bijna even duur als Shiseido... ;(
Ik ken Shiseido niet persoonlijk. Maar ik deze heb je weinig van nodig. Ik doe er al een half haar mee. Elke dag een klein beetje.
pi_194257875
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2020 20:17 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]

Ik ken Shiseido niet persoonlijk. Maar ik deze heb je weinig van nodig. Ik doe er al een half haar mee. Elke dag een klein beetje.
Ja, sowiesl heb je er weinig van nodig. Weet ik sinds ik goede kappershampoo haal.

Recipe for men is helaas niet beschikbaar bij de Ici Paris zag ik net. Jammer, want heb een kortingsbon van 21% geldig op alles ;(
pi_194257880
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2020 20:22 schreef Fushia2 het volgende:

[..]

Ja, sowiesl heb je er weinig van nodig. Weet ik sinds ik goede kappershampoo haal.

Recipe for men is helaas niet beschikbaar bij de Ici Paris zag ik net. Jammer, want heb een kortingsbon van 21% geldig op alles ;(
Hebben ze wel die Shiseido?
pi_194257908
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2020 20:23 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]

Hebben ze wel die Shiseido?
Ja die hebben ze :D
pi_194257934
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2020 20:26 schreef Fushia2 het volgende:

[..]

Ja die hebben ze :D
Zou ik die proberen. En als die bijna op is die for men kopen en vergelijken.
pi_194257948
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2020 20:28 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]

Zou ik die proberen. En als die bijna op is die for men kopen en vergelijken.
Mss kan ik die recipe for men online goedkoper vinden ook...
pi_194258043
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2020 20:29 schreef Fushia2 het volgende:

[..]

Mss kan ik die recipe for men online goedkoper vinden ook...
Denk ik wel ja.
pi_194258480
Ha gay :D
N A P O L I
C A M P A N I A
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')