abonnement Unibet Coolblue
pi_194256313
Betreft overdracht van de ene cultuur naar de andere.

Subtitels:

Rutte buigt
of
Rutte overtuigt niet

Stelling: We kunnen de Italianen enkel helpen door hen afscheid van de Euro te beloven

Stelling: Iedereen is natuurlijk voor een verenigd Europa, we kunnen BIJNA niet zonder.

Stelling: We moeten er alles aan doen om Italie te helpen. Het is heel erg urgent nu. We kunnen nooit zonder Italie!!

Stelling: Het beste voor verschillende culturen is dat ze niet dezelfde munt voeren. (Uitzondering Limburg binnen onze tribe, en Groningen miscchien ook? En verder elke plekje binnen Nederland ...)

Stelling: Zowel op korte termijn als op lange termijn is het beter dat we afscheid nemen van de Euro, ik bedoel iig dat eenieder op redelijke voorwaarden afscheid kan nemen van de Euro

Stelling: Het is het beste voor Italie dat zij uit de Euro stapt. Ik heb enige jaren eerder hetzelfde betoogd wat de Grieken. Dat is vnl in het belang van Italie zelf. 20 of 30 jaar nulgroei in Italie lijkt mij ondersteunend bewijs daarvoor.

En de belangrijkste stelling aller stellingen:
1 Gezamenlijk Europa zorgt al bijna 70 jaar voor vrede binnen Europa
En NOG belangrijker:
2 De Euro is de oorzaak van nieuwe tegenstellingen binnen Europa. Ik ben erg benieuwd wie daar al zelf iets van gemerkt heeft. Substelling: Sentimenten kunnen tot oorlog leiden

Al met al:
Conclusie : De Euro dient gefatsoeneerd te worden. (Makkelijker uittreden en intreden, meerdere muntassociaties mogelijk maken)

En mijn heel erg persoonlijke mening: De ECB heeft zich bevoegdheden aangemeten zoals die nooit zijn bedoeld. De ECB handelt ten koste van de serieuze Nederlandse spaarder.
pi_194256383
Nou, ik ben het wel met je eens eigenlijk op al je punten.
pi_194256477
Ieder voor zich, Punt.
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
  zaterdag 25 juli 2020 @ 18:20:55 #4
484383 Eendenkooi
homeopathisch onverdund
pi_194256520
De EU begint op een ramp uit te draaien. Pauperlanden als Albanië komen er bij. Transferunie in de maak. De Britten hebben het goed gezien. Laten we hun voorbeeld volgen.
pi_194256698
Natuurlijk heb ik gelijk.

Ik vind het heel erg naar wanneer onze Europese volkeren worden uiteen gedreven vanwege de Euro.

Ik neem aan dat elk verstandig econoom je kan uitleggen dat de Euro in beginsel een misbaksel is. Ik denk dat iedereen het daar mee eens is

Het verschil zit hem in DOORPAKKEN (politieke en Euro unie) OF ieder iets meer zijn eigenheid behouden.

EEN van de redenen dat de UK uit Europa wil is teveel "Polen" en andere Oost Europeanen. Dat is gewoon niet prettig voor de lagere klasse van monteurs, arbeiders. loodgieters etc.

NOG weer een stelling: Discriminatie is broodnodig en elke tribe doorgaat zijn eigen worsteling.
pi_194256789
En wat is het nieuws precies?
  Moderator zaterdag 25 juli 2020 @ 19:04:07 #7
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_194256946
Wat is hier NWS aan? Dit is gewoon een brainfart van TS, maar dat is geen NWS.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_194256976
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2020 18:50 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
En wat is het nieuws precies?
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2020 18:50 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
En wat is het nieuws precies?
Bedoel je grappig te zijn?
Jouw toekomst en ECB is elke dag nieuws. Of wist je het al allemaal? Zo ja, waarom heb je daarover zelf geen topic gestart?
  zaterdag 25 juli 2020 @ 19:06:37 #9
484383 Eendenkooi
homeopathisch onverdund
pi_194256984
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2020 19:04 schreef CoolGuy het volgende:
Wat is hier NWS aan? Dit is gewoon een brainfart van TS, maar dat is geen NWS.
Het is toch relevant voor de huidige situatie?!
  Moderator zaterdag 25 juli 2020 @ 19:08:15 #10
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_194257014
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2020 19:06 schreef Eendenkooi het volgende:

[..]

Het is toch relevant voor de huidige situatie?!
NWS is NWS en heeft een bron en zo, een nieuwsbericht. Dit is gewoon een gedachte van TS. Dat hoort niet in NWS.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_194257072
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2020 19:04 schreef CoolGuy het volgende:
Wat is hier NWS aan? Dit is gewoon een brainfart van TS, maar dat is geen NWS.
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2020 19:04 schreef CoolGuy het volgende:
Wat is hier NWS aan? Dit is gewoon een brainfart van TS, maar dat is geen NWS.
Kun je je reactie onderbouwen?

"Dit is gewoon een brainfart" wijst niet op enige onderbouwing.
Anyway, ik ga verder niet in duscussie met een brainless die zijn farts niet kan beheersen. Doe wat je niet laten kunt en beargumenteer het ook liever niet. Succes!!!
pi_194257130
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2020 19:08 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

NWS is NWS en heeft een bron en zo, een nieuwsbericht. Dit is gewoon een gedachte van TS. Dat hoort niet in NWS.
Wil je links?
Lees je zelf nooit een krant of volg je nooit enig college?
Mag er niet enige voorkennis voorondersteld worden?
Het is toch wel duidelijk dat er de afgelopen week onderhandelingen waren tussen de verschillende landen binnen de EU en dat onze 2e kamer zich daarover nog zal buigen? Of niet?
pi_194257213
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2020 18:20 schreef Eendenkooi het volgende:
De EU begint op een ramp uit te draaien. Pauperlanden als Albanië komen er bij. Transferunie in de maak. De Britten hebben het goed gezien. Laten we hun voorbeeld volgen.
Hun Brexit fiasco volgen? Ben je suïcidaal?

Daarnaast kun je Nederland niet vergelijken met de Britten. Wij zitten in de Eurozone en wij zijn volledig afhankelijk van export en profiteren derhalve enorm van de interne markt.
pi_194257271
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2020 19:08 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

NWS is NWS en heeft een bron en zo, een nieuwsbericht. Dit is gewoon een gedachte van TS. Dat hoort niet in NWS.
Er zijn hierover elke dag meerdere nieuwsberichten.
Kennelijk lukt het je niet om te begrijpen dat dit elke dag in het nieuws is.
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 zaterdag 25 juli 2020 @ 19:29:11 #15
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_194257292
doe maar even iets meer moeite, dank je.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')