abonnement Unibet Coolblue
pi_194253806
Hoihoi allemaal,

Ik ben vaak heel heel heel erg moe (dit komt deels door mijn medicatie en deels omdat ik niet altijd alle voedingsstoffen goed opneem, door de medicatie). Ik slik multivitamine, vitamine B-complex en magnesium bij (in overleg met een arts). Verder ga ik naar buiten, of touwtje springen, of doe een dutje. Ik vroeg me af of er meer dingen zijn waarvan je wat meer energie krijgt.
Ik blijf wel bezig hoor. Altijd doe ik wel iets. Dus het is geen verveling. En medicatie stoppen oid is geen optie

Alvast bedankt voor de tips :*
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_194254608
sporten, optijd naar bed en en niet drinken

[ Bericht 30% gewijzigd door #ANONIEM op 25-07-2020 15:54:56 ]
  zaterdag 25 juli 2020 @ 17:13:12 #3
149959 SQ
snelle trees
pi_194255732
ritme :) dat werkt meestal het beste ;)
disclaimer
pi_194255822
Dank jullie :*

quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2020 15:54 schreef Banaanvragen het volgende:
sporten, optijd naar bed en en niet drinken
Yes! Helemaal mee eens :)

quote:
1s.gif Op zaterdag 25 juli 2020 17:13 schreef SQ het volgende:
ritme :) dat werkt meestal het beste ;)
Elke avond max om 24:00 erin. Elke ochtend om 8:00 eruit (ja, luxe tijd, ik weet het). En verder heb ik heel erg veel vaste structuur
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  zaterdag 25 juli 2020 @ 20:13:55 #5
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_194257757
Heb je iets om naar uit te kijken? Op korte en op langere termijn?
pi_194257895
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2020 20:13 schreef BasEnAad het volgende:
Heb je iets om naar uit te kijken? Op korte en op langere termijn?
Ja :) over drie weken verhuis is, over vier weken de baby van mijn beste vrienden leren kennen en vanaf september beginnen mijn clubjes weer (werk niet, dus die zijn heel belangrijk voor me).
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_194257933
Veel water drinken!
pi_194257982
Volgens mij weet jij zelf heel goed wat op dit gebied goed is voor je, maar ik zie je wel vaak topics waarin je om tips vraagt. Voor die tips hoef je het volgens mij niet te doen, omdat je zelf eigenlijk al voldoende op de hoogte bent. Is het openen van topics voor jou misschien een fijne manier om een steuntje in de rug te hebben op dit gebied? Niet dat daar iets mis mee is hoor, maar misschien wel iets om je bewust van te zijn.
pi_194258055
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2020 20:32 schreef Chia het volgende:
Volgens mij weet jij zelf heel goed wat op dit gebied goed is voor je, maar ik zie je wel vaak topics waarin je om tips vraagt. Voor die tips hoef je het volgens mij niet te doen, omdat je zelf eigenlijk al voldoende op de hoogte bent. Is het openen van topics voor jou misschien een fijne manier om een steuntje in de rug te hebben op dit gebied? Niet dat daar iets mis mee is hoor, maar misschien wel iets om je bewust van te zijn.
Nee, denk het niet en ja ik denk het wel... Het helpt me wel, als het over psychische/psychiatrische dingen gaat om dingen op een rij te zetten. Ik loop dan vast en dan kunnen opties van anderen ineens een lichtje doen opgaan, waardoor de puzzelstukjes op hun plaats vallen. En dat zijn dan kleine dingetjes die het bellen met mijn hulpverleners niet waard is (of ik krijg een super cliché advies)
Dit energieprobleem is puur fysiek en frustrerend. Ik weet het echt niet. Het proberen van dingen en niks werkt is gewoon irritant. Maar je hebt een punt
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_194258684
Misschien toch net iets eerder gaan slapen? 8 uurtjes is krap.
pi_194259504
Bij mij hielp meer sex...
Al geprobeerd?
  zaterdag 25 juli 2020 @ 22:38:23 #12
149959 SQ
snelle trees
pi_194260116
Ik geloof niet dat vermoeidheid puur fysiek is hoor ;) je vóelt het wellicht vnl in je lijf, maar er zijn zoveel factoren die je energie beïnvloeden. Waarvan de meesten gek genoeg niet fysiek maar juist psychisch zijn.
disclaimer
  zaterdag 25 juli 2020 @ 22:50:20 #13
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_194260304
Ik bleek jarenlang ijzertekort te hebben, aanvullen geeft mij mijn energie terug.

Ben je al bij de huisarts geweest? Misschien weet die wat slims.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')