abonnement Unibet Coolblue
pi_194251152
De helft van het personeel van het Albert Schweitzer Ziekenhuis in Dordrecht heeft een petitie ondertekend tegen de plannen om het parkeertarief met ongeveer 400% te verhogen. Verpleegkundige Kubra Lekesiz heeft haar handtekening ook onder de petitie gezet: "Ik overweeg serieus om een andere baan te zoeken."

De Rotterdamse werkt fulltime op de longafdeling en is, als de plannen doorgaan, duizend euro per jaar kwijt aan parkeergeld. Ze is niet het enige personeelslid dat met die gedachte speelt. "Op de achterzijde van de petitie hadden mensen de mogelijkheid om een reactie te geven en daar stond een aantal keer dat, als dit doorgaat, mensen een andere baan gaan zoeken in een ziekenhuis waar het beter is geregeld", zegt Manuel Langendoen. Hij is de voorzitter van de ondernemingsraad.

'Even wat extra geld weghalen'

Voor verpleegkundige Jolanda Boon is verder kijken nog geen optie, maar ook zij heeft haar handtekening onder de petitie gezet. "We hebben natuurlijk pas loonsverhoging gehad, maar dat kun je nu weer tegen elkaar wegstrepen. We zijn natuurlijk de corona-afdeling van de regio geweest en dan wordt er hard geapplaudisseerd. Maar ze moeten nog wel even wat extra geld bij je weghalen."

De petitie zal na het zomerreces aan burgemeester Wouter Kolff aangeboden worden.

Bron;

https://www.rijnmond.nl/n(...)weeg-een-andere-baan

----------------------------------------------------------

Vorige week;

En bedankt voor het redden van de regio tijdens de eerste coronagolf!! applaus !! :* O+ :*

Nu;

Willen jullie nu snel even 1000 euro per persoon meer aan parkeerkosten betalen ja! :( :( :( o|O o|O

Dankbaar zijn ze daar in Dort...
http://epicshirtsandgadgets.spreadshirt.nl/
Epic Beard Man is in My web Shop ;-]
  Jaap van Dissel-award 2022 zaterdag 25 juli 2020 @ 10:53:43 #2
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_194251200
Van wie is de parkeerplaats en wie verhoogt het parkeertarief? De gemeente of het ziekenhuis? Dat is niet duidelijk en maakt nogal een verschil.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_194251221
quote:
6s.gif Op zaterdag 25 juli 2020 10:53 schreef Nikonlover het volgende:
Van wie is de parkeerplaats en wie verhoogt het parkeertarief? De gemeente of het ziekenhuis? Dat is niet duidelijk en maakt nogal een verschil.
De gemeente Dort
http://epicshirtsandgadgets.spreadshirt.nl/
Epic Beard Man is in My web Shop ;-]
pi_194251228
Nog een aanvulling voor de OP, het gaat blijkbaar om een nieuwe parkeergarage en het daar bij horende tarief.

Neemt niet weg dat ik het sowieso vreemd vind dat een werkgever niet voor parkeerruimte zorgt.
Juist in de zorg draai je vaak late diensten omdat het 24/7 doorgaat, dan is het wel zo fijn als je met je auto naar je werk kan komen om 23:00 's avonds.

https://www.rijnmond.nl/nieuws/186314/Albert-Schweitzer-Dordrecht-maakt-zich-zorgen-over-parkeerkosten-voor-personeel

quote:
Het Albert Schweitzer Ziekenhuis in Dordrecht maakt zich zorgen over de toekomstige parkeerkosten bij het ziekenhuis voor het eigen personeel. De richtlijn voor een nieuwe parkeerplaats is vier euro per dag, wat neerkomt op een bedrag van duizend euro per jaar.
Op de huidige parkeerplaats tussen de Sportboulevard en het Gezondheidspark moeten vijfhonderd huizen komen. Om alsnog genoeg parkeergelegenheid te creëren voor zowel personeel als bezoekers moet een parkeergarage uitkomst gaan bieden.

Vier keer duurder
De prijzen voor parkeren in die garage worden naar verwachting bijna vier keer duurder dan wat het personeel nu betaalt, legt Frank van den Elsen van het ASZ uit aan RTV Dordrecht. Dat komt voor een fulltime-medewerker uit op zo'n duizend euro per jaar.

"Het is nu 1,15 per gewerkte dienst, en dat voor een parkeerplaats van niet hele hoge kwaliteit. Je ziet het als je om je heen kijkt: het is slecht bestraat en slecht verlicht", zegt de woordvoerder.

"Als daar een parkeergarage voor in de plaats komt die kwaliteit biedt, dan mag je dat best verhogen, maar een verviervoudiging? Dat is gewoon te veel!"

'Niet aantrekkelijk voor het vak'
Van den Elsen vindt een maandelijks bedrag van tachtig euro veel te veel voor mensen die in het ziekenhuis werken. "Zeker in een arbeidsmarkt die nu heel lastig is. Je weet dat we in Nederland een tekort hebben aan verpleegkundigen en andere beroepen in het ziekenhuis. Het is niet aantrekkelijk voor het vak als je zegt: 'Je mag hier komen werken, maar dan ben je op voorhand duizend euro per jaar kwijt aan het hier mogen parkeren."

Volgens de gemeente Dordrecht is het bedrag van vier euro per dag slechts een richtlijn en hoeft het ziekenhuis zich geen zorgen te maken. Het ASZ ziet dat anders.

"Als de gemeente nu al tegen bouwers zegt dat vier euro per gewerkte dag voor abonnementhouders een redelijk tarief is, dan denken wij dat dit ook onmiddellijk de ondergrens geworden is", zegt Van den Elsen. "Ontwikkelaars zullen zeggen: 'Daar is de gemeente mee akkoord gegaan, dus dat kunnen we sowieso vragen.'. Misschien dat het nog wel hoger wordt."
  Jaap van Dissel-award 2022 zaterdag 25 juli 2020 @ 10:57:55 #5
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_194251252
quote:
2s.gif Op zaterdag 25 juli 2020 10:55 schreef Circle.Of.Filth het volgende:

[..]

De gemeente Dort
Tja, daar is de gemeente vrij in.
Het ziekenhuis moet parkeervergunningen regelen (of evt een kaart met korting) voor het personeel of gewoon zorgen voor eigen parkeerplaatsen.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  zaterdag 25 juli 2020 @ 10:58:14 #6
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_194251254
Sowieso, parkeergeld betalen bij een ziekenhuis. Je gaat daar niet heen om gezellig wat te eten, of te kletsen met vrienden. Je gaat daar heen uit nood, omdat je er móet zijn.

En al helemaal als je ergens werkt, moet je dan betalen om te mogen werken? Wat een waanzin :N
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
  Jaap van Dissel-award 2022 zaterdag 25 juli 2020 @ 10:59:26 #7
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_194251261
quote:
13s.gif Op zaterdag 25 juli 2020 10:58 schreef daNpy het volgende:
Sowieso, parkeergeld betalen bij een ziekenhuis. Je gaat daar niet heen om gezellig wat te eten, of te kletsen met vrienden. Je gaat daar heen uit nood, omdat je er móet zijn.

En al helemaal als je ergens werkt, moet je dan betalen om te mogen werken? Wat een waanzin :N
Dan moet het ziekenhuis zelf maar een parkeergarage bouwen.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  zaterdag 25 juli 2020 @ 11:00:30 #8
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_194251275
quote:
4s.gif Op zaterdag 25 juli 2020 10:49 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
Dankbaar zijn ze daar in Dort...
Het is Dordt.
pi_194251288
quote:
13s.gif Op zaterdag 25 juli 2020 10:58 schreef daNpy het volgende:
Sowieso, parkeergeld betalen bij een ziekenhuis. Je gaat daar niet heen om gezellig wat te eten, of te kletsen met vrienden. Je gaat daar heen uit nood, omdat je er móet zijn.

En al helemaal als je ergens werkt, moet je dan betalen om te mogen werken? Wat een waanzin :N
Het is ook belachelijk maar ja als er geld uit getrokken kan worden..
http://epicshirtsandgadgets.spreadshirt.nl/
Epic Beard Man is in My web Shop ;-]
  zaterdag 25 juli 2020 @ 11:02:10 #10
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_194251297
quote:
13s.gif Op zaterdag 25 juli 2020 10:58 schreef daNpy het volgende:
Sowieso, parkeergeld betalen bij een ziekenhuis. Je gaat daar niet heen om gezellig wat te eten, of te kletsen met vrienden. Je gaat daar heen uit nood, omdat je er móet zijn.

En al helemaal als je ergens werkt, moet je dan betalen om te mogen werken? Wat een waanzin :N
Afhankelijk van de locatie is er wel kans op misbruik natuurlijk. Een ziekenhuis in het centrum van een populaire stad wil ook niet vol staan met dagjesmensen die er gratis parkeren omdat het zo handig is.

Iets met ICT, parkeer voucher als je een afspraak hebt, gratis voor personeel, moet toch iets te bedenken zijn...
"We aren't people, we are text." - Japanman Sakyusan -
  zaterdag 25 juli 2020 @ 11:05:35 #11
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_194251351
quote:
6s.gif Op zaterdag 25 juli 2020 10:59 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Dan moet het ziekenhuis zelf maar een parkeergarage bouwen.
Of de overheid zorgt dat het voorzieningen regelt voor burgers. Je weet wel, waar we belasting voor betalen.

Maar ze leggen liever 4 extra onnodige rotondes, anders "krijg je volgend jaar minder budget". De dommigheid an sich is niet voor te stellen.
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_194251385
quote:
"Op de achterzijde van de petitie hadden mensen de mogelijkheid om een reactie te geven en daar stond een aantal keer dat, als dit doorgaat, mensen een andere baan gaan zoeken in een ziekenhuis waar het beter is geregeld"
Hoogste tijd om het parkeeruurtarief bij alle ziekenhuizen op bijvoorbeeld 5 euro te zetten dan is het overal gelijk. Ook weer opgelost en door.
pi_194251549
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2020 11:08 schreef Nober het volgende:

[..]

Hoogste tijd om het parkeeruurtarief bij alle ziekenhuizen op bijvoorbeeld 5 euro te zetten dan is het overal gelijk. Ook weer opgelost en door.
Ja, als je zorgpersoneel in de grensstreken naar het buitenland wil verjagen dan is dat een prima optie.
pi_194251564
quote:
6s.gif Op zaterdag 25 juli 2020 10:53 schreef Nikonlover het volgende:
Van wie is de parkeerplaats en wie verhoogt het parkeertarief? De gemeente of het ziekenhuis? Dat is niet duidelijk en maakt nogal een verschil.
Het ligt er ook maar net aan waar die garage van is. Bij het Maasstad in Rotterdam is Q-Park de beheerder, dus bepaald Q park de prijzen. En die zijn daar echt niet misselijk. Heb dat altijd schandalig gevonden.
  zaterdag 25 juli 2020 @ 11:30:21 #15
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_194251591
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2020 11:28 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Het ligt er ook maar net aan waar die garage van is. Bij het Maasstad in Rotterdam is Q-Park de beheerder, dus bepaald Q park de prijzen. En die zijn daar echt niet misselijk. Heb dat altijd schandalig gevonden.
Die parkeergarage is niet per toeval van Q-park, daar kiest de gemeente voor.
  zaterdag 25 juli 2020 @ 11:30:55 #16
365087 RamboDirk
is een beer!
pi_194251598
volgens mij ligt het allemaal veel genuanceerder.

nuance! nuance!
pi_194251642

Herkenbaar probleem. Billijk is om voor een dagdienst het tarief op bv 2 euro per dag te zetten (dan zou je ook met het ov moeten kunnen) en de ANW diensten gratis parkeren voor medewerkers te maken.
pi_194251913
quote:
13s.gif Op zaterdag 25 juli 2020 10:58 schreef daNpy het volgende:
Sowieso, parkeergeld betalen bij een ziekenhuis. Je gaat daar niet heen om gezellig wat te eten, of te kletsen met vrienden. Je gaat daar heen uit nood, omdat je er móet zijn.

En al helemaal als je ergens werkt, moet je dan betalen om te mogen werken? Wat een waanzin :N
Ligt nogal aan de ligging van het ziekenhuis. Als het in het centrum ligt of een goede OV-verbinding heeft krijg je bij gratis parkeren veel andere gebruikers.
  zaterdag 25 juli 2020 @ 12:14:24 #19
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_194252140
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2020 11:53 schreef Tja..1986 het volgende:

[..]

Ligt nogal aan de ligging van het ziekenhuis. Als het in het centrum ligt of een goede OV-verbinding heeft krijg je bij gratis parkeren veel andere gebruikers.
ZOals Try80 aangeeft is daar in 2020 echt wel iets voor te vinden. Dat kon in 1990 namelijk ook al.
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_194252547
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2020 11:34 schreef MevrouwPuff het volgende:

Herkenbaar probleem. Billijk is om voor een dagdienst het tarief op bv 2 euro per dag te zetten (dan zou je ook met het ov moeten kunnen) en de ANW diensten gratis parkeren voor medewerkers te maken.
Bij mij sinds dit jaar 1,50 voor dagdienst op een plek op 10 minuten lopen van het ziekenhuis, of een gratis parkeerplaats met deelfiets (met waardeloos werkende app) een kwartier verderop. Dus ik parkeer mijn auto in een andere wijk op 10 minuten lopen.
Zelfs met het lopen erbij is het nog sneller dan met het OV |:(
pi_194252618
4 euro per dag, wat neer komt op 1000 euro per jaar. Dus werken ze 250 dagen en zijn er 115 vrij per jaar.

Normale mensen hebben 104 dagen weekend.

Mensen in de zorg hebben dus maar 11 vakantiedagen of wat is dit?

8)7
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_194252811
Er kan toch gewoon een fatsoenlijke oplossing met een goedkoop of gratis parkeerabonnement voor het ziekenhuispersoneel bedacht worden? Of moet die parkeergarage weer een onuitputtelijke bron van inkomsten voor de overheid aka "rupsje Nooitgenoeg" worden?
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
  zaterdag 25 juli 2020 @ 13:12:30 #23
272296 Jan_Lul
Ik zit hier niet voor
pi_194252813
quote:
5s.gif Op zaterdag 25 juli 2020 12:53 schreef vosss het volgende:
4 euro per dag, wat neer komt op 1000 euro per jaar. Dus werken ze 250 dagen en zijn er 115 vrij per jaar.

Normale mensen hebben 104 dagen weekend.

Mensen in de zorg hebben dus maar 11 vakantiedagen of wat is dit?

8)7
aaah gossie, ze hebben 950 afgerond naar 1000 en nu snap jij het niet meer? Wil je een aai over je bolletje?
pi_194252929
quote:
5s.gif Op zaterdag 25 juli 2020 12:53 schreef vosss het volgende:
4 euro per dag, wat neer komt op 1000 euro per jaar. Dus werken ze 250 dagen en zijn er 115 vrij per jaar.

Normale mensen hebben 104 dagen weekend.

Mensen in de zorg hebben dus maar 11 vakantiedagen of wat is dit?

8)7
En dan worden ze opgeroepen om voor 1 patiënt een half uurtje naar het ziekenhuis te komen, of in te vallen, of ze draaien een dienst die voor 0:00 begint en er na eindigt en betalen dan voor twee dagen in 1 dienst.. Het is geen 9-5 kantoorbaan he?
dag
pi_194253400
Hu ..als je ergens werkt zou je toch verwachten dat je gratis kunt parkeren bij je werkgever :') :') :') :')
Ik zwaai naar dieren.
  zaterdag 25 juli 2020 @ 14:42:36 #26
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_194253791
Op onmogelijke tijden aan het werk, dus verplicht met de auto. Dwing mensen anders ook meteen tot verplichte aankopen in het bedrijfsrestaurant als we toch weer in de negentiende eeuw zijn.
  zaterdag 25 juli 2020 @ 15:49:48 #27
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_194254551
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2020 14:04 schreef Geerd het volgende:
Hu ..als je ergens werkt zou je toch verwachten dat je gratis kunt parkeren bij je werkgever :') :') :') :')
Natuurlijk niet, iedereen dient de auto uitgejaagd te worden.
  zaterdag 25 juli 2020 @ 15:52:09 #28
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_194254581
quote:
Op de huidige parkeerplaats tussen de Sportboulevard en het Gezondheidspark moeten vijfhonderd huizen komen. Om alsnog genoeg parkeergelegenheid te creëren voor zowel personeel als bezoekers moet een parkeergarage uitkomst gaan bieden.
Dus de gemeente harkt eerst vele tientallen miljoenen binnen met de grond die ze aan ontwikkelaars verkopen. :')
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
  zaterdag 25 juli 2020 @ 15:57:49 #29
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_194254652
quote:
13s.gif Op zaterdag 25 juli 2020 10:58 schreef daNpy het volgende:
Sowieso, parkeergeld betalen bij een ziekenhuis. Je gaat daar niet heen om gezellig wat te eten, of te kletsen met vrienden. Je gaat daar heen uit nood, omdat je er móet zijn.
Maar als de parkeerplaats een beetje gunstig ligt (bv dicht bij een stadcentrum of een busritje van 10 minuten naar het strand), dan parkeert Jan en Alleman daar gratis, want in de rest van het stad moet je betalen.

quote:
En al helemaal als je ergens werkt, moet je dan betalen om te mogen werken? Wat een waanzin :N
Er staat zelden in jouw arbeidsvoorwaarden dat je recht hebt op gratis parkeren. Als je werkgever dat geregeld heeft is dat fijn, maar het is natuurlijk niet overal standaard.
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
pi_194256287
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2020 13:12 schreef Jan_Lul het volgende:

[..]

aaah gossie, ze hebben 950 afgerond naar 1000 en nu snap jij het niet meer? Wil je een aai over je bolletje?
Dat maakt de rekensom niet heel anders hoor.

Dan zoude ze nog steeds onder het wettelijke zitten.

Dus die 1000 euro is gewoon gelul en 950 is dat ook.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  zaterdag 25 juli 2020 @ 18:12:30 #31
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_194256440
quote:
3s.gif Op zaterdag 25 juli 2020 17:58 schreef vosss het volgende:

[..]

Dat maakt de rekensom niet heel anders hoor.

Dan zoude ze nog steeds onder het wettelijke zitten.

Dus die 1000 euro is gewoon gelul en 950 is dat ook.
Je rekenmachine is stuk.
  zaterdag 25 juli 2020 @ 18:13:32 #32
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_194256455
Als je het personeel gratis laat parkeren komt iedereen met de auto, ook 9 tot 5 kantoorfiguren die op 5 min fietsen wonen.
Ik betaal 2 of 3 euro per dag voor mijn 8 tot 5 parkeergedrag. Kom je na lunchtijd, dan is het (veel) goedkoper of misschien wel gratis, want dan ga je blijkbaar pas in de nacht weg.
pi_194256552
quote:
7s.gif Op zaterdag 25 juli 2020 18:12 schreef Nobu het volgende:

[..]

Je rekenmachine is stuk.
Dan reken mij eens voor aub. Wat klopt er niet.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_194256683
Sowieso je eigen personeel laten betalen voor parkeren op eigen terrein :') Wat ben je dan voor een trieste organisatie man :{w
No amount of money ever bought a second of time.
pi_194258665
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2020 18:37 schreef TigerXtrm het volgende:
Sowieso je eigen personeel laten betalen voor parkeren op eigen terrein :') Wat ben je dan voor een trieste organisatie man :{w
Dat is hier niet het geval, over welke organisatie heb jij het?
dag
  zaterdag 25 juli 2020 @ 21:19:20 #36
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_194258703
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2020 18:37 schreef TigerXtrm het volgende:
Sowieso je eigen personeel laten betalen voor parkeren op eigen terrein :') Wat ben je dan voor een trieste organisatie man :{w
Check even hoeveel mensen er bijvoorbeeld in het erasmus werken en wat de grondprijs hartje rotterdam is. Dat ziekenhuis gaat failliet als ze iedereen gratis laten parkeren.
pi_194258817
Als werkgever hoor je gewoon parkeerruimte te regelen voor je personeel. Waarom betaalt werkgever niet de parkeerkosten, bijvoorbeeld via declaraties of een collectief zakelijk abonnement op de dichtsbijzonde garage?
  zaterdag 25 juli 2020 @ 21:27:34 #38
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_194258877
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 juli 2020 21:25 schreef Tegan het volgende:
Als werkgever hoor je gewoon parkeerruimte te regelen voor je personeel. Waarom betaalt werkgever niet de parkeerkosten, bijvoorbeeld via declaraties of een collectief zakelijk abonnement op de dichtsbijzonde garage?
Rekenvoorbeeld: er werken ongeveer 12.000 mensen in het erasmus, zullen we zeggen elke dag zo'n 6.000? Keer een tientje parkeerkosten pp, het is hartje rotterdam. Keer 365 dagen per jaar.

Het is onbetaalbaar.
pi_194258973
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2020 21:27 schreef Zilverberk het volgende:

[..]

Rekenvoorbeeld: er werken ongeveer 12.000 mensen in het erasmus, zullen we zeggen elke dag zo'n 6.000? Keer een tientje parkeerkosten pp, het is hartje rotterdam. Keer 365 dagen per jaar.

Het is onbetaalbaar.
Bij mijn werkgever kan ik gratis op eigen terrein parkeren. En ik heb ook duizenden collega's.

Dan had het ziekenhuis bij de (ver)bouw op eigen terrein een personeelsparkeerplaats moeten inrichten. Schandalig voor de nachtdiensten. Voor overdag kan ik me voorstellen dat je het kan inperken als je met ov goed bereikbaar bent.
  zaterdag 25 juli 2020 @ 21:45:02 #40
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_194259129
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2020 21:17 schreef Peter het volgende:

Dat is hier niet het geval, over welke organisatie heb jij het?
Nee, deze organisatie is schijnbaar te belazerd om parkeerplaatsen voor het personeel te regelen... Wat voor rukbedrijf ben je dan wel niet.
  zaterdag 25 juli 2020 @ 21:45:28 #41
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_194259138
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 juli 2020 21:34 schreef Tegan het volgende:

[..]

Bij mijn werkgever kan ik gratis op eigen terrein parkeren. En ik heb ook duizenden collega's.

Dan had het ziekenhuis bij de (ver)bouw op eigen terrein een personeelsparkeerplaats moeten inrichten. Schandalig voor de nachtdiensten. Voor overdag kan ik me voorstellen dat je het kan inperken als je met ov goed bereikbaar bent.
Midden in het centrum van een grote stad?
pi_194259627
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2020 21:45 schreef Zilverberk het volgende:

[..]

Midden in het centrum van een grote stad?
Voor nachtdiensten ja.
  zondag 26 juli 2020 @ 01:02:06 #43
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_194262274
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 juli 2020 21:34 schreef Tegan het volgende:
Dan had het ziekenhuis bij de (ver)bouw op eigen terrein een personeelsparkeerplaats moeten inrichten. Schandalig voor de nachtdiensten.
Eens
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')