abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 24 juli 2020 @ 19:10:24 #1
345631 Scjvb
Te goeder trouw
pi_194242589
Beste lezers,

U weet, mijn partner :* en ik te Haarlem *) weten hoe het is rijk te zijn, waarbij enkele miljoenen slechts 'n schijntje zijn. Dit mede door zeer goede functies (ik op de Zuidas en partner in de advocatuur), waaronder aloude riante familiekapitalen binnen steenrijke families uit Haarlem en omgeving.
Dus wat 'n mooi bericht om vandaag het weekend vol plezier, smaakvol en met bijbehorend enthousiasme in te luiden, evenals eventueel dito enthousiastelingen onder u op FOK!

Jazeker! Letterlijk en figuurlijk betreft het prijzenswaardige mensen uit de genoemde Amerikaanse plaats, tevens twee heuse vrienden en hun echtgenotes ^) waarvan de ene zijn op twee jaar na 30 jaar oude belofte gestand nakwam. 14.gif Deze onderlinge hartverwarmende band *; is herkenbaar en tevens ook dé manier waarop mensen in ons milieu en familie uiteraard met elkander omgaan *), onder welke omstandigheden dan ook. :s) :s) :s)

Wat let deze winnaar(s)? :o Immers, het reeds gewonnen bedrag is namelijk van dermate hoogte dat beiden er alleen maar flink op vooruit kunnen gaan. :Y) :9 Zowel qua vriendschap als financieel is hier pure winst behaald, mij dunkt. *) Hoewel het tussen hen voorheen ook absoluut geboterd zal hebben :9, leert men naderhand zijn vrienden pas echt goed kennen want het maakt bij zo'n bedrag verder toch weinig uit of het nu de helft betreft of het gehele gewonnen fortuin. :s) :s) :s) De belofte werd uiteindelijk gestand nagekomen waarbij in dezen de vriendschap centraal bleef staan en onverwoestbaar blijkt. Zeer herkenbaar, want het zijn net als wij winnaars in alle opzichten.

Een oprechte felicitatie onzerzijds was op z'n plaats en is reeds van ons uit het Haerlemsche naar hen uitgegaan. *) Wij wensen beide gepensioneerde Amerikaanse echtparen ^), wiens vriendschap hierdoor nog eens flink bekrachtigd is, uiteraard nog veel jaren, geluk en voorspoed toe na deze prachtige passage in hun leven. :z

Ik wens óók u een fijn weekend toe, geniet ervan!

Scjvb

~~~~

Man houdt zich aan woord en deelt jackpot van 22 miljoen met beste vriend

quote:
Door REDACTIE
Updated 23 min geleden 24 min geleden in BUITENLAND


Menomonie - In 1992 maakten twee vrienden een belofte: als een van hen de Poweball-jackpot zou winnen, zouden zij de winst delen. Bijna dertig jaar later was het zo ver. Thomas Cook kocht eerder deze maand het winnende lot in de Amerikaanse plaats Menomonie en deelde de 22 miljoen dollar met zijn beste vriend Joe Feeney.


Ⓒ YOUTUBE WISCONSIN LOTTERY

De mannen hadden geen contract getekend, maar de belofte met een ferme handdruk verzegeld. Beide mannen hielden na de aftrek van belastingen zo’n 5,7 miljoen dollar over en gaan nu ’optimaal van hun pensioen genieten’. Dat meldt CBS News.

Kans van 1 op 292.201.338

„De kracht van een sterke vriendschap en een handdruk heeft zijn vruchten afgeworpen”, aldus Cindy Polzin, directeur van de loterij in de staat Wisconsin. De kans om de Powerball-jackpot te winnen is 1 op 292.201.338.

© https://www.telegraaf.nl/(...)oen-met-beste-vriend
-Het leven is goed in het beschaafde milieu op Haarlemse bodem waar wij met volle teugen van het leven genieten. :Y) Vol trots nam Jopen vijf awards in ontvangst tijdens de Brussels Beer Challenge 2017
-Goud voor Jopen Johannieter! Proost!
pi_194242621
Weet je zeker dat je genoeg smilies gebruikt hebt om je punt te maken?
pi_194242659
Gezien de hoeveelheid smileys heb je enorm je best gedaan op de OP, maar er was al een topic, hier:

NWS / En man en man een woord een woord!
Sterkheidsbaas van alles.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')