abonnement Unibet Coolblue
pi_194506120
quote:
7s.gif Op dinsdag 11 augustus 2020 15:53 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Alles wat in mijn foon staat heb ik irl gemeet; en als ik langer dan een paar weken niks hoor, mik ik je er weer uit. als je mijn nummer verwijdert van je foon en ik je plaatje niet meer zie ga je er uiteraard ook uit, ik ben geen nummertjes aan het sparen; het heeft nut, or you're gone. Zelfde als met dames die ik in mijn foon gooi en waar een date maar niet van de grond komt, dan mag je weer terug de app in :W
[..]
.

Mjah, de mannenkant is iets anders dan de vrouwenkant..
Heb al een paar keer gehad dat ik er eentje goed de waarheid vertelde over dr chatgedrag, en dan werden ze ineens wakker.
je hebt gelijk hoor, na een tweede poging moet je gewoon meedogenloos zijn, dan gaat het toch niks meer worden.

Maar, je swiped inderdaad even Als vrouw vervolgens heb je 10 likes waarvan er een stuk of 4-5 gaan praten en vervolgens blijf ik bij de 2 met het meest geanimeerde gesprek hangen. Of het beste uiterlijk 🤣.

Iemand die mij aanspreekt op mijn chat gedrag daar zou ik dan niet wakker van liggen. Waarschijnlijk pas je gewoon niet bij elkaar als dat gedrag niet overeenkomt.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
  dinsdag 11 augustus 2020 @ 16:03:48 #252
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_194506124
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2020 16:01 schreef Womanly het volgende:

[..]

Toch lullig als je tijdelijk even geen profielfoto op whatsapp hebt. :+
Dan verandert je naam niet terug in een telefoonnummer. ;)
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_194506127
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2020 15:47 schreef Crohnjurist het volgende:

[..]

Andere dates zijn ook mogelijk toch, strand/bos/stadswandeling (met of zonder picknick) bijvoorbeeld? Ergens een ijsje halen en op een bankje/op de stoep opeten ;)
Jaaa! De wandeling lijkt mij ook leuker dan geforceerd drinken/eten. Lijkt wel een sollicitatiegesprek 1 op 1 zo net elkaar leren kennend.
pi_194506149
quote:
7s.gif Op dinsdag 11 augustus 2020 15:53 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Alles wat in mijn foon staat heb ik irl gemeet; en als ik langer dan een paar weken niks hoor, mik ik je er weer uit. als je mijn nummer verwijdert van je foon en ik je plaatje niet meer zie ga je er uiteraard ook uit, ik ben geen nummertjes aan het sparen; het heeft nut, or you're gone. Zelfde als met dames die ik in mijn foon gooi en waar een date maar niet van de grond komt, dan mag je weer terug de app in :W
[..]

Mjah, de mannenkant is iets anders dan de vrouwenkant.. zeker de leukerdjes krijgen tientallen, soms honderden likes per dag, en het is niet te doen om ze allemaal aan de praat te houden natuurlijk.. Ik probeer het zelf liefst te beperken tot 2 app chats tegelijk, maar zolang je in de app zit, ben je wmb gewoon nog een etalage kijkerd.. Wordt het interessanter dan mag je wel in mijn foon, das mijn VIP-room, maar dan moet er wel een date in het vooruitzicht zijn, of heel intensief chatcontact, ik gooi niet alles en iedereen zomaar in mijn foon. Als ik een Tamagotchi-status krijg krijg je 2 keer een hintje, derde keer sta je gewoon weer buiten. Geen tijd, betekent gewoon geen interesse, weg damit, zonde van mijn tijd ook ^O^ Ik heb er momenteel zoëentje in mijn chat op Tinder die bezig is om me een Tamagotchi-staus aan te meten, die heb ik vanmorgen een berichtje gestuurd.. heeft ze morgenochtend niks (bruikbaars) getypt; dan is ze gewoon weg.

Mijn wake uppie is gewoon "Druk?" of "ben je me alweer vergeten?" weet ik het.. verzin iets :P, grappig werkt meestal wel, maar soms ben ik gewoon een lomperd.. en als je binnen 24 uur online bent geweest en ik krijg niks terug, ben je wederom klaar. Doe ik echt 0,0 moeite meer voor; unmatch en veel plezier :W

Heb al een paar keer gehad dat ik er eentje goed de waarheid vertelde over dr chatgedrag, en dan werden ze ineens wakker, soms werkt het als je effe 500 woorden diepgang neergooit, dan is het ineens game on, soms ook niet, dan krijg je een slotje voor je neus.. ook goed, beetje kansloos, maar kans- en respectloos is helemaal 'in' op online dating, je krijgt vanzelf eelt op je ziel, want ze gaan erop trappen, gegarandeerd, wees voorbereid. Als je daar niet tegen kunt, kun je er beter ook niet aan beginnen.
Goeie!

I found my balls. Ik ga haar appen. To be continued!
  Moderator dinsdag 11 augustus 2020 @ 16:06:12 #255
441859 crew  Lenny77
pi_194506163
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2020 16:05 schreef Frank_Underwood het volgende:

[..]

Goeie!

I found my balls. Ik ga haar appen. To be continued!
*O* Succes!!
En hou die ballen ook mocht het niets worden he!
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_194506194
quote:
7s.gif Op dinsdag 11 augustus 2020 16:03 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Dan verandert je naam niet terug in een telefoonnummer. ;)
Je slaat toch op je eigen telefoon een nummer op die je een naam geeft. Volgens mij verandert dat niet automatisch als iemand anders jou verwijdert.
  dinsdag 11 augustus 2020 @ 16:11:10 #257
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_194506243
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 augustus 2020 16:03 schreef Avianflu het volgende:

[..]

je hebt gelijk hoor, na een tweede poging moet je gewoon meedogenloos zijn, dan gaat het toch niks meer worden.

Maar, je swiped inderdaad even Als vrouw vervolgens heb je 10 likes waarvan er een stuk of 4-5 gaan praten en vervolgens blijf ik bij de 2 met het meest geanimeerde gesprek hangen. Of het beste uiterlijk 🤣.

Iemand die mij aanspreekt op mijn chat gedrag daar zou ik dan niet wakker van liggen. Waarschijnlijk pas je gewoon niet bij elkaar als dat gedrag niet overeenkomt.
Als je met mij chat en ik krijg 2 nietszeggende flutberichtjes per dag, krijg je heus een keer de vraag waar je precies heen wilt met dat oppervlakkige gedoe.. Ik ben niet zo moeilijk. als je daar niet tegen kunt, kun je inderdaad beter bij mij uit de buurt blijven :)

Offe.. van die types die je de hele week plat appen, en dan vanaf vrijdagmiddag hoor je ineens niks meer tot zondagavond een uurtje of 11.. dat doe je één weekend, het weekend daarna vraag ik hoe je date was, en dan wordt het meestal smullen :Y)
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_194506315
quote:
7s.gif Op dinsdag 11 augustus 2020 16:11 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Als je met mij chat en ik krijg 2 nietszeggende flutberichtjes per dag, krijg je heus een keer de vraag waar je precies heen wilt met dat oppervlakkige gedoe.. Ik ben niet zo moeilijk. als je daar niet tegen kunt, kun je inderdaad beter bij mij uit de buurt blijven :)

Offe.. van die types die je de hele week plat appen, en dan vanaf vrijdagmiddag hoor je ineens niks meer tot zondagavond een uurtje of 11.. dat doe je één weekend, het weekend daarna vraag ik hoe je date was, en dan wordt het meestal smullen :Y)
OW zo, goedemorgen, goedemiddag, hoe was je weekend blablablabla. Iets meer diepgang mag wel inderdaad.

Ik moet eerlijk zeggen, ik heb soms gewoon een paar dagen geen zin in appen. Dat is dan niet persoonlijk bedoeld ofzo maar dan ben ik gewoon bezig met andere dingen en denk ik niet aan de man in kwestie.
Ik vind dat dat bij nog beginnend contact geen probleem moet zijn.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
  dinsdag 11 augustus 2020 @ 16:14:52 #259
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_194506319
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2020 16:07 schreef Womanly het volgende:

[..]

Je slaat toch op je eigen telefoon een nummer op die je een naam geeft. Volgens mij verandert dat niet automatisch als iemand anders jou verwijdert.
Hmm, nu ga ik twijfelen... normaliter merk je dat je aan de andere kant eruit bent gemikt doordat het plaatje weg is, dat nummer houd ik effe in het midden..
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_194506344
quote:
7s.gif Op dinsdag 11 augustus 2020 16:14 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Hmm, nu ga ik twijfelen... normaliter merk je dat je aan de andere kant eruit bent gemikt doordat het plaatje weg is, dat nummer houd ik effe in het midden..
Volgensmij verdwijnt het plaatje alleen als je geblokt bent.....
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_194506358
quote:
7s.gif Op dinsdag 11 augustus 2020 16:14 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Hmm, nu ga ik twijfelen... normaliter merk je dat je aan de andere kant eruit bent gemikt doordat het plaatje weg is, dat nummer houd ik effe in het midden..
Er zijn mensen die soms (of langere tijd) geen profielfoto hebben. Betekent dus niet altijd dat iemand je heeft verwijderd.
pi_194506378
Ik sla sowieso geen dates op in mijn telefoon.
Dat doe ik pas als ik denk dat het echt wat is 🙈.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
  dinsdag 11 augustus 2020 @ 16:23:02 #263
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_194506446
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2020 16:14 schreef Avianflu het volgende:

[..]

OW zo, goedemorgen, goedemiddag, hoe was je weekend blablablabla. Iets meer diepgang mag wel inderdaad.

Ik moet eerlijk zeggen, ik heb soms gewoon een paar dagen geen zin in appen. Dat is dan niet persoonlijk bedoeld ofzo maar dan ben ik gewoon bezig met andere dingen en denk ik niet aan de man in kwestie.
Ik vind dat dat bij nog beginnend contact geen probleem moet zijn.
Juist wel.. dan is het nieuw, blij met je nieuwe chat/match, als je me dan meteen al een paar dagen laat hangen ben je bij mij al voor 80% done.. Ik heb best een aardig empathisch vermogen, maar ik ben bepaald geen Yorkie wat 3 dagen geduldig voor je neus blijft zitten in afwachting van een aai over mijn bol, en als ik niet interessant genoeg ben voor jou, ben jij het ook niet meer voor mij. Ik wens niet gepiepeld te worden. En doei.

Als je niet wilt chatten, verzin je iets anders.. of je moet gewoon lekker niet gaan online daten. Je begint een chat, dan vind ik dat je dat gesprek ook moet onderhouden. We zijn geen Bouquetreeks romannetjes die je alleen maar pakt als je daar zin in hebt.. zo werkt dat niet. :D
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  dinsdag 11 augustus 2020 @ 16:26:02 #264
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_194506495
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2020 16:16 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Volgensmij verdwijnt het plaatje alleen als je geblokt bent.....
Neh.. als je nummer uit die andere foon is. Als je geblockt bent krijg je daar een melding van en kun je niks meer sturen.

quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2020 16:17 schreef Womanly het volgende:

[..]

Er zijn mensen die soms (of langere tijd) geen profielfoto hebben. Betekent dus niet altijd dat iemand je heeft verwijderd.
Oh ,als het nou niet aannemelijk is dat ik verwijderd ben, wil ik er misschien nog wel een berichtje aan spenderen.. maar meestal weet je wel wat er aan de hand is.. ik heb meestal wel een aardig vermoeden iig..
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_194506514
quote:
7s.gif Op dinsdag 11 augustus 2020 16:23 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Juist wel.. dan is het nieuw, blij met je nieuwe chat/match, als je me dan meteen al een paar dagen laat hangen ben je bij mij al voor 80% done.. Ik heb best een aardig empathisch vermogen, maar ik ben bepaald geen Yorkie wat 3 dagen geduldig voor je neus blijft zitten in afwachting van een aai over mijn bol, en als ik niet interessant genoeg ben voor jou, ben jij het ook niet meer voor mij. Ik wens niet gepiepeld te worden. En doei.

Als je niet wilt chatten, verzin je iets anders.. of je moet gewoon lekker niet gaan online daten. Je begint een chat, dan vind ik dat je dat gesprek ook moet onderhouden. We zijn geen Bouquetreeks romannetjes die je alleen maar pakt als je daar zin in hebt.. zo werkt dat niet. :D
😂, ja sorry alvast excuses voor mijn App gedrag dan.
Moet eerlijk zeggen, als ik je leuk vind app ik wel. Hey, heb nu even geen zin/tijd maar app je later.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
  dinsdag 11 augustus 2020 @ 16:34:51 #266
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_194506637
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2020 16:27 schreef Avianflu het volgende:

[..]

😂, ja sorry alvast excuses voor mijn App gedrag dan.
Moet eerlijk zeggen, als ik je leuk vind app ik wel. Hey, heb nu even geen zin/tijd maar app je later.
Lees ik hieruit dat je graag in mijn wazzap wilt? :D

Maar idd, dat is een prima oplossing toch? als ik een druk dagje draaien tegoed heb, krijg je in de ochtend ook "Ik heb het erg druk vandaag, we type later :* " Normaliter heb ik overigens zeeën van tijd overdag, maar het is niet altijd feest.
Maar gewoon een paar dagen niks als we net aan het chatten zijn omdat je 'geen zin hebt'? Neh, dan ben je klaar bij mij.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_194506699
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 augustus 2020 16:34 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Lees ik hieruit dat je graag in mijn wazzap wilt? :D

Maar idd, dat is een prima oplossing toch? als ik een druk dagje draaien tegoed heb, krijg je in de ochtend ook "Ik heb het erg druk vandaag, we type later :* " Normaliter heb ik overigens zeeën van tijd overdag, maar het is niet altijd feest.
Maar gewoon een paar dagen niks als we net aan het chatten zijn omdat je 'geen zin hebt'? Neh, dan ben je klaar bij mij.
Eerlijk, ik hou er wel van als een date zich niet als een “Pussy” laat behandelen.
Niet dat ik bewust onaardig doe hoor.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_194506700
quote:
7s.gif Op dinsdag 11 augustus 2020 16:26 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Neh.. als je nummer uit die andere foon is. Als je geblockt bent krijg je daar een melding van en kun je niks meer sturen.
[..]

Krijg je een berichtje als iemand je blockt? Dat lijkt me raar.
  dinsdag 11 augustus 2020 @ 16:44:10 #269
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_194506759
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2020 16:39 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Eerlijk, ik hou er wel van als een date zich niet als een “Pussy” laat behandelen.
Niet dat ik bewust onaardig doe hoor.
Ok, datum plaats en tijd mogen in mijn DM :7
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_194506763
quote:
7s.gif Op dinsdag 11 augustus 2020 16:44 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Ok, datum plaats en tijd mogen in mijn DM :7
🤔😂
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
  dinsdag 11 augustus 2020 @ 16:49:44 #271
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_194506833
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2020 16:39 schreef Themeparktommy het volgende:

[..]

Krijg je een berichtje als iemand je blockt? Dat lijkt me raar.
Dan kun je toch geen berichtjes meer sturen? lijkt me logisch?
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_194506852
quote:
7s.gif Op dinsdag 11 augustus 2020 16:49 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Dan kun je toch geen berichtjes meer sturen? lijkt me logisch?
https://electronica.infon(...)0profielfoto%20heeft.

quote:
Zichtbaarheid status en profielfoto
Als iemand je geblokkeerd heeft in Whatsapp dan worden de profielstatus en profielfoto van de ander voor jou onzichtbaar. Is dit plots het geval dan is dit dus een aanwijzing dat je geblokkeerd bent. Dit werkt echter alleen als de ander normaliter wel een profielfoto heeft.
Volgens mij krijg je er geen bericht van als je bent geblokkeerd, maar als je dan een berichtje stuurt blijft hij voor altijd op één vinkje staan.

Overigens ook handig als je iemand toevoegt aan een groepsapp en het lukt niet, dan ben je geblokeerd!
pi_194506911
Ja, inderdaad voor altijd op 1 vinkje. Als je belt krijg je Volgensmij wel een buiten gebruik toon.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_194506922
Je kunt in Whatsapp bij je privacy instellen, wie jouw profielfoto, status en laatst online mag zien.....dat kan voor niemand, iedereen of alleen voor diegene die in jouw telefoonlijst staan.....
  dinsdag 11 augustus 2020 @ 17:08:55 #275
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_194507073
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2020 16:51 schreef Crohnjurist het volgende:

[..]

https://electronica.infon(...)0profielfoto%20heeft.
[..]

Volgens mij krijg je er geen bericht van als je bent geblokkeerd, maar als je dan een berichtje stuurt blijft hij voor altijd op één vinkje staan.

Overigens ook handig als je iemand toevoegt aan een groepsapp en het lukt niet, dan ben je geblokeerd!
Ah ok, vandaag was wederom niet nutteloos, ik heb wat geleerd ^O^
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')