Vraag @Amarantha die heeft ook mooie schoenen. Die heeft kijk op kleurighedenquote:Op vrijdag 24 juli 2020 17:44 schreef bitterbal het volgende:
@:Modus
https://www.zalando.nl/ni(...)g-ni111a0m4-c11.html
vind dit ook wel wat
maar zoek toch nog leuke max. Iets fleurigs
De nummering is al 3 topics 11665, als ik zo terugklik.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 17:44 schreef Koen66 het volgende:
Heb de # weer teruggezet die is verloren gegaan
quote:Op vrijdag 24 juli 2020 17:45 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
De nummering is al 3 topics 11665, als ik zo terugklik.
ja helemaal rozequote:Op vrijdag 24 juli 2020 17:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vraag @:Amarantha die heeft ook mooie schoenen. Die heeft kijk op kleurigheden
Dit is het 5e topic zelfs alquote:Op vrijdag 24 juli 2020 17:45 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
De nummering is al 3 topics 11665, als ik zo terugklik.
Ik zit hier toch in het topic.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verder: meh. Niet kopen.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 17:44 schreef bitterbal het volgende:
https://www.zalando.nl/ni(...)g-ni111a0m4-c11.html
vind dit ook wel wat
maar zoek toch nog leuke max. Iets fleurigs
quote:Op vrijdag 24 juli 2020 17:51 schreef Modus het volgende:
[..]
Ik zit hier toch in het topic.Dat topic was al dichtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
met thuis niet werken niet neequote:Op vrijdag 24 juli 2020 18:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jezus met et werk wat ik doe krijg ik toch geen hypotheek
Nee maar met buiten de deur werken ook nietquote:
De stoep warm houden. DAT heeft zinquote:Op vrijdag 24 juli 2020 18:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hier net zo min hoorquote:Op vrijdag 24 juli 2020 18:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Wat is dit, jaren '70?quote:
quote:Op vrijdag 24 juli 2020 18:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Kanye neemt rijles:Voor de likes jongensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zonder wrijving geen glans
quote:In een drukke straat in het centrum van Londen loopt een man halfnaakt, met enkel een mondkapje om zijn geslachtsdeel te bedekken. Sinds vrijdag is er in het Verenigd Koninkrijk een mondkapjesplicht in winkels
ik kwalificeer dat als meer dan driekwart naakt hoor.quote:
Het is maar goed dat het een eiland is.quote:
word steeds beterquote:Op vrijdag 24 juli 2020 18:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja weet ook niet of ik er maandag ben.
Niemand weet of die er maandag is.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 18:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja weet ook niet of ik er maandag ben.
nee kloptquote:Op vrijdag 24 juli 2020 18:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
En daar meende jij niets van
ik vrees meer voor het hoofd van @LTVDKquote:Op vrijdag 24 juli 2020 18:47 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
wij weten ook niet of jij er maandag nog bent hoor.
coronabal hequote:Op vrijdag 24 juli 2020 18:49 schreef mschol het volgende:
[..]
ik vrees meer voor het hoofd van @:LTVDK
Terwijl mijn hoofd gewoon prima op zijn plek zitquote:Op vrijdag 24 juli 2020 18:49 schreef mschol het volgende:
[..]
ik vrees meer voor het hoofd van @:LTVDK
Rip je hoofdquote:Op vrijdag 24 juli 2020 18:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Terwijl mijn hoofd gewoon prima op zijn plek zit
Te simpel voor je vriend?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op vrijdag 24 juli 2020 19:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Haha lolwhut. Net een paar keer leuk zaken gedaan met een Spaanse handelaar, alles prima gegaan. Nou wil ik wat meer bij hem kopen dus ik vraag of we een prijsje kunnen maken. Nou dat kan wel maar dan moet ik het wel via PayPal als vriend doen want dat scheelt weer fee. Okee fine. Dus ik doe dat, betaling in onderzoek vanwege Regulations. HuhOkee logisch natuurlijk, ik probeer geld te sturen naar een adres waar ik eerder zakelijk geld aan gestuurd heb. Nee dat blijkt het probleem niet eens te zijn
Cunt, cocksucker, clippy?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
quote:Op vrijdag 24 juli 2020 19:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Haha lolwhut. Net een paar keer leuk zaken gedaan met een Spaanse handelaar, alles prima gegaan. Nou wil ik wat meer bij hem kopen dus ik vraag of we een prijsje kunnen maken. Nou dat kan wel maar dan moet ik het wel via PayPal als vriend doen want dat scheelt weer fee. Okee fine. Dus ik doe dat, betaling in onderzoek vanwege Regulations. HuhOkee logisch natuurlijk, ik probeer geld te sturen naar een adres waar ik eerder zakelijk geld aan gestuurd heb. Nee dat blijkt het probleem niet eens te zijn
roomtaartroompot?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja dat kun je hier toch gewoon zeggen.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 19:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Nee dat ene land, een eiland, waar veel oude auto's rijden en dat bekend staat om de sigaren
Ik word hier nogal paranoīde van.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 19:15 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja dat kun je hier toch gewoon zeggen.
Cubaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op vrijdag 24 juli 2020 19:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Nee dat ene land, een eiland, waar veel oude auto's rijden en dat bekend staat om de sigaren
Nou dan is het tijd om weekend te houden, tot maandag danquote:Op vrijdag 24 juli 2020 19:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik heb me een partij lol. Niet gezond jongens
Weet nog niet of ik er maandag ben, misschien dinsdag pas.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 19:19 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nou dan is het tijd om weekend te houden, tot maandag dan
Is ook goed hoor. Have funquote:Op vrijdag 24 juli 2020 19:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Weet nog niet of ik er maandag ben, misschien dinsdag pas.
Troffel, speciekuipquote:Op vrijdag 24 juli 2020 19:20 schreef FranticDJ het volgende:
Goddomme.. ik hoor steeds 'tikken' bij de buren alsof er iemand bij mij op mn voordeur/raam staat te bonzen
Jij wil gewoon rollende koppen zien, dat telt nietquote:Op vrijdag 24 juli 2020 19:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Cubaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Donuts daar zijn best prima, wel aan de dure kant though.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 19:37 schreef FranticDJ het volgende:
Er komt een dunkin donuts met drive through in goes
ofja. hij opent maandag in een gebouw samen met New York pizza met drive through
kloptquote:Op vrijdag 24 juli 2020 19:44 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Donuts daar zijn best prima, wel aan de dure kant though.
geen flauw idee. ik ga eigenlijk alleen in de US/canada om donuts.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 19:45 schreef Bos81 het volgende:
Hoeveel DD's zijn er inmiddels in NL? . Volgens mij was degene hier in de stad de eerste in NL...
ga je doenquote:Op vrijdag 24 juli 2020 19:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Weet nog niet of ik er maandag ben, misschien dinsdag pas.
is toch dood na een kwartierquote:Op vrijdag 24 juli 2020 19:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Dus heel weinig bier wordt het niet vanavond
Willik. Kun je kiezen in ras? Ik wil een mops, een kooiker, een corgi of een vuilnisbak.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 19:38 schreef FranticDJ het volgende:
Duitsland is honden aan het trainen om corona te detecteren.
Nice.
beftekkel?quote:Op vrijdag 24 juli 2020 19:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Willik. Kun je kiezen in ras? Ik wil een mops, een kooiker, een corgi of een vuilnisbak.
Bwwuuuurpfquote:Op vrijdag 24 juli 2020 20:02 schreef crv het volgende:
Schnipoooioi gegessen![]()
En thuis mjn favo toetje tiramisu
Curacao?quote:Op vrijdag 24 juli 2020 19:14 schreef Dr_Flash het volgende:
en vandaag gaat ie ineens wel in 1 keer opquote:
doubtquote:Op vrijdag 24 juli 2020 20:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
en vandaag gaat ie ineens wel in 1 keer op
Ich will noch nicht gehen, Ich will noch ein bisschen tanzenquote:
halve neuro halve neuro halve neuroquote:Op vrijdag 24 juli 2020 20:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ich will noch nicht gehen, Ich will noch ein bisschen tanzen
Deze blijft ook best in je kop hangenquote:Op vrijdag 24 juli 2020 20:09 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
halve neuro halve neuro halve neuro
quote:Op vrijdag 24 juli 2020 20:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ich will noch nicht gehen, Ich will noch ein bisschen tanzen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 24 juli 2020 20:12 schreef mschol het volgende:
japannersWat is hier nu weer gek aan dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zoiets jaquote:
Och jezus ja dat heb ik OOK nog in huis. Vergeet het steeds. 12 flesjes of 18 of zo?quote:Op vrijdag 24 juli 2020 20:23 schreef crv het volgende:
[..]
Zoiets ja [ afbeelding ]
En voor straks een hertog-jan grand Prestige🍺
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
quote:Op vrijdag 24 juli 2020 20:24 schreef crv het volgende:
[..]owwwwwe ik weet het
neukhoofdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Dit is een grote fles .7 literquote:Op vrijdag 24 juli 2020 20:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Och jezus ja dat heb ik OOK nog in huis. Vergeet het steeds. 12 flesjes of 18 of zo?
Heb ik hier ook nog genoeg liggen, ook nog wat Vatgerijptquote:Op vrijdag 24 juli 2020 20:23 schreef crv het volgende:
[..]
Zoiets ja [ afbeelding ]
En voor straks een hertog-jan grand Prestige🍺
Niet ?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
quote:Op vrijdag 24 juli 2020 20:25 schreef crv het volgende:
[..]
Niet ?
Costa rica dan ?
Of tochNee joh, het is gewoon Cyprus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Niet Canadaquote:
PAE ?quote:
Ik baalde vorig jaar. Was 1 serie die kon ik vanuit het buitenland niet bestellenquote:Op vrijdag 24 juli 2020 20:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb ik hier ook nog genoeg liggen, ook nog wat Vatgerijpt
Wilde Kimquote:
Pure Alcohol Equivalent. = 1 ml pure alcohol. Flesje pils is 15 PAE, flesje speciaalbier is 20-30 PAE normaal gesproken. Fles wijn is 75-120 PAE, kratje pils is 360 PAE.quote:
Dat hele paypal is sowieso een klotedienstquote:Op vrijdag 24 juli 2020 20:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Nee maar serieus. Dat is toch raar.
Kijk als ik nu "als vrienden" geld verstuur naar hetzelfde adres waar ik eerder zakelijk geld verstuurde dan verneuk je paypal zijn verdienmodel. Okee. Dat ze daarop ingrijpen snap ik. Maar dat dat heel het probleem niet is![]()
Nooit duikapparatuur via Paypal bestellen. Of niet zeggen dan het SCUBA equipment heet
De jaren tachtig, het decennium waarin ik Kim Wildequote:
quote:
Ah ok dacht al aan iets als palende aardappel eter en zoquote:Op vrijdag 24 juli 2020 20:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Pure Alcohol Equivalent. = 1 ml pure alcohol. Flesje pils is 15 PAE, flesje speciaalbier is 20-30 PAE normaal gesproken. Fles wijn is 75-120 PAE, kratje pils is 360 PAE.
Als ik naar mijn moeder zou luisteren was ik het roerend met je eens. Maar waarom vind jij dat?quote:Op vrijdag 24 juli 2020 20:36 schreef crv het volgende:
[..]
Dat hele paypal is sowieso een klotedienst
Ik vond in die tijd Nena de mooistequote:Op vrijdag 24 juli 2020 20:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]![]()
Jaaaa voordat ik Belinda Carlisle ontdekte vond ik dat de mooiste vrouw op aardeIk begin oud te worden
![]()
Al een paar maal gedoe gehad om niksquote:Op vrijdag 24 juli 2020 20:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als ik naar mijn moeder zou luisteren was ik het roerend met je eens. Maar waarom vind jij dat?
Dat wordt ww aanvragenquote:Op vrijdag 24 juli 2020 20:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ben pleite, tot maandag/dinsdag
Kusje voor @:bitterbal
Ik heb er eigenlijk nooit gezeik mee.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 20:38 schreef crv het volgende:
[..]
Al een paar maal gedoe gehad om niks
En het werkt regelmatig ook niet correct
Met name in duitsland
quote:Op vrijdag 24 juli 2020 20:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]![]()
Jaaaa voordat ik Belinda Carlisle ontdekte vond ik dat de mooiste vrouw op aardeIk begin oud te worden
![]()
In de jaren 80 geboren, dus mijn testesteron was nog niet echt in werking toen. Maar als ik nu clips van de jaren 80 terugkijk vind ik Suzanna Hoffs van The Bangles ook wel wat hebben...quote:
Oh ja die was ook lekkerquote:Op vrijdag 24 juli 2020 20:43 schreef Bos81 het volgende:
vind ik Suzanna Hoffs van The Bangles ook wel wat hebben...
Ja, ze is nu in de 60. Zag laatst nog beelden van 2000. Ook toen zag ze er nog prima uit, Al kan er goed plastische chirurgie aan te pas zijn gekomen..quote:
nou ja en dan heb je nog de Chers en de Tina Turners van deze planeet. Je hoeft het niet mooi te vinden, maar strak is het zeker, voor de leeftijdquote:Op vrijdag 24 juli 2020 20:44 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, ze is nu in de 60. Zag laatst nog beelden van 2000. Ook toen zag ze er nog prima uit, Al kan er goed plastische chirurgie aan te pas zijn gekomen..
Nooit problemen mee gehad eik, heb het alweer een jaar of 15. En bestel overal op de wereld.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 20:36 schreef crv het volgende:
[..]
Dat hele paypal is sowieso een klotedienst
Tja ik ben van 65quote:Op vrijdag 24 juli 2020 20:43 schreef Bos81 het volgende:
[..]
[..]
In de jaren 80 geboren, dus mijn testesteron was nog niet echt in werking toen. Maar als ik nu clips van de jaren 80 terugkijk vind ik Suzanna Hoffs van The Bangles ook wel wat hebben...
dat wordt toch lastig. Was je niet in de war met Vera Lynn?quote:Op vrijdag 24 juli 2020 20:47 schreef Modus het volgende:
Ik had altijd het idee dat Tina Turner in 1984 ook al minstens 66 was.
Jij bent echt zo simpel, je doet niet eens moeite het te verhullen.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 20:47 schreef Modus het volgende:
Doei haaaaaagsjequote:Op vrijdag 24 juli 2020 20:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ben pleite, tot maandag/dinsdag
Kusje voor @:bitterbal
Ze is tcoh al ouder?quote:Op vrijdag 24 juli 2020 20:47 schreef Modus het volgende:
Tina Turnerquote:
Waarschijnlijk gewoon fatsoen houden tot ze de ogen dicht doetquote:Op vrijdag 24 juli 2020 20:51 schreef bitterbal het volgende:
zeg jongens, zit er toch mee. Wat zouden jullie doen als jullie zon stiefmonster hadden als ik?
Nou zo denk ik ook hoor.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 20:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waarschijnlijk gewoon fatsoen houden tot ze de ogen dicht doetMaar ik ben toch te lief voor van alles.
Hmm moeilijk.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 20:51 schreef bitterbal het volgende:
zeg jongens, zit er toch mee. Wat zouden jullie doen als jullie zon stiefmonster hadden als ik?
Denk niet dat het schizofrenie isquote:Op vrijdag 24 juli 2020 20:54 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hmm moeilijk.
Is er echt niet mee te leven, als je je niks van haar schizofrenie aantrekt?
Vatgerijpt is veel te populair geworden, paar jaar geleden kon je die maanden later nog met korting kopen omdat ze nog over hadden, tegenwoordig moet je gelijk dag 1 bestellen omdat anders de helft al op is.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 20:34 schreef crv het volgende:
[..]
Ik baalde vorig jaar. Was 1 serie die kon ik vanuit het buitenland niet bestellen
Brief/mail geschreven .... totaal geen antwoord. Eikels
Nja, elke andere optie levert slaande herrie op. Heb je zicht op een erfenis of zo?quote:
Nou ja als je haar ziet als oud dement mens maar wel normaal met haar omgaat maar haar fratsen ziet als haar probleem wat jou niet kan raken?quote:Op vrijdag 24 juli 2020 20:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Denk niet dat het schizofrenie isMaar dat probeer ik ook maar dat gaat lastig als je aanvalt
Ze kunnen niet overweg met mensen die in frankrijk wonen, een zwitsers mobiel nummer hebben en in duitsland wat willen kopenquote:Op vrijdag 24 juli 2020 20:47 schreef Modus het volgende:
[..]
Nooit problemen mee gehad eik, heb het alweer een jaar of 15. En bestel overal op de wereld.
Nou ja het deel van mijn vader :pquote:Op vrijdag 24 juli 2020 20:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nja, elke andere optie levert slaande herrie op. Heb je zicht op een erfenis of zo?
12 september staat rood omcirkeld......quote:Op vrijdag 24 juli 2020 20:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vatgerijpt is veel te populair geworden, paar jaar geleden kon je die maanden later nog met korting kopen omdat ze nog over hadden, tegenwoordig moet je gelijk dag 1 bestellen omdat anders de helft al op is.
Ja stel dat ik jou beschuldig van allerlei snode plannetjes kan jij dan nog normaal met mij omgaan?quote:Op vrijdag 24 juli 2020 20:56 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nou ja als je haar ziet als oud dement mens maar wel normaal met haar omgaat maar haar fratsen ziet als haar probleem wat jou niet kan raken?
Pff lange zin![]()
Euhm ligt eraan.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 20:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja stel dat ik jou beschuldig van allerlei snode plannetjes kan jij dan nog normaal met mij omgaan?
nee ik bedoel dat heeft zij nu natuurlijk. En in principe gaat dat naar haar familie omdat ik geen familie ben.quote:
Alsof jij weet waar je selenium kunt kopenquote:Op vrijdag 24 juli 2020 20:59 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Euhm ligt eraan.
Als jij dat een op een doet, maar ik vind je wel lief, dan wel.
Als jij allerlei dingen lastig voor mij gaat maken dan doe ik selenium in je cola
En wat nou als je die snde plannetjes helemaal niet hebt.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 20:59 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Euhm ligt eraan.
Als jij dat een op een doet, maar ik vind je wel lief, dan wel.
Als jij allerlei dingen lastig voor mij gaat maken dan doe ik selenium in je cola
Die is nu al 200quote:Op vrijdag 24 juli 2020 20:47 schreef Modus het volgende:
Oké maar heb het ook niet nodigquote:Op vrijdag 24 juli 2020 20:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Alsof jij weet waar je selenium kunt kopen
je bent toch wel familie van je vader zeg wat zullen we nou krijgenquote:Op vrijdag 24 juli 2020 20:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee ik bedoel dat heeft zij nu natuurlijk. En in principe gaat dat naar haar familie omdat ik geen familie ben.
Tja tis of het beste eruit halen of de deur dicht gooien.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 21:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
En wat nou als je die snde plannetjes helemaal niet hebt.
Nee toen mijn vader overleed is het 50/50 verdeeld. Als zij nu overlijdt gaat het deel wat mijn vader heeft verdient naar haar familie en niet naar mij. En daar ben ik het niet mee eensquote:Op vrijdag 24 juli 2020 21:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
je bent toch wel familie van je vader zeg wat zullen we nou krijgen
nee nog niet. Heb nooit zo pertinent gezegd dat ik haar niet hoef te zien ofzoquote:Op vrijdag 24 juli 2020 21:05 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Tja tis of het beste eruit halen of de deur dicht gooien.
Wat wel kan helpen, is als je een keer een heel duidelijk geval hebt van: hier en niet verder, dat je dan even heel duidelijk zegt.
“Hier ben ik niet van gediend en hoef je 4 weken niet te zien.”
En dan echt 4 weken zorgen dat ze je niet kan bereiken. Dan moet eea duidelijk zijn.
Misschien heb je dit al eens geprobeerd.
heb jij de schuld al gekregen?quote:Op vrijdag 24 juli 2020 21:08 schreef bitterbal het volgende:
ze heeft nu ook al ruzie met vriendin. Die heeft wel gezegd dat ze even rust wilde van haar en dat kon ze niet hebben. Stiefmonster begreep maar niet waarom die vriendin zo verontwaardigt was![]()
als het echt een narcist is begrijpt ze het gewoon ook echt niet blijkbaar
Tja daar doe je echt niets meer aan, misschien moet je haar dat gevoel ook niet geven.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 21:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee toen mijn vader overleed is het 50/50 verdeeld. Als zij nu overlijdt gaat het deel wat mijn vader heeft verdient naar haar familie en niet naar mij. En daar ben ik het niet mee eens
Deze ruzie kon ik de oorzaak van zijn tochquote:Op vrijdag 24 juli 2020 21:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
heb jij de schuld al gekregen?
Nee?
Zet morgen de wekker maar
ja jij hebt ooit na 1978 met die vriendin gepraat dus DUH dat ligt allemaal aan jou.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 21:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Deze ruzie kon ik de oorzaak van zijn toch
nee niet reëel iddquote:
ze vind het doodnormaal dat alles en iedereen voor haar dingen doetquote:Op vrijdag 24 juli 2020 21:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja jij hebt ooit na 1978 met die vriendin gepraat dus DUH dat ligt allemaal aan jou.
Verder is ze voor ongeveer alles afhankelijk van jou, maar dat vindt ze natuurlijk doodnormaal want jij moet wel. EN zo.
Nou ja dit is een kant van het verhaal hč.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 21:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja jij hebt ooit na 1978 met die vriendin gepraat dus DUH dat ligt allemaal aan jou.
Verder is ze voor ongeveer alles afhankelijk van jou, maar dat vindt ze natuurlijk doodnormaal want jij moet wel. EN zo.
Nou ja het klopt wel. :pquote:Op vrijdag 24 juli 2020 21:14 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nou ja dit is een kant van het verhaal hč.
ja bizar. Dat is wel echt narcistisch jaquote:Op vrijdag 24 juli 2020 21:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ze vind het doodnormaal dat alles en iedereen voor haar dingen doet![]()
Heb hier toch verteld dat ik een keer tijdens een inval vroeger was opgepakt en mee moest naar het bureau. En dat mijn ouders snachts mijn pasport moesten komen brengen voor id. Daar begon ze dus de laatste keer over voor die ruzie. Dat ik haar avondje uit had verpest en of ik er geen rekening mee had kunnen houden dat zij een avondje uit had en mij later moest komen halen....
Als dat de wet is, of het in je vaders testament stond. Kun je rechtswege toch niks beginnen??quote:Op vrijdag 24 juli 2020 21:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee toen mijn vader overleed is het 50/50 verdeeld. Als zij nu overlijdt gaat het deel wat mijn vader heeft verdient naar haar familie en niet naar mij. En daar ben ik het niet mee eens
En jaren terug ben met de scooter onderuit gegaan. Later de avond heeft ze mij naar de huisartenpost gebracht voor foto van mijn enkel want deed toch wel echt pijn. Vraagt ze maanden terug of ik haar daar nog even voor wil bedankenquote:Op vrijdag 24 juli 2020 21:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja bizar. Dat is wel echt narcistisch ja
Nee dit klopt ook zoals het nu is. Heb ik geen moeite mee maar als zij overlijdt zou ik et niet terecht vinden als zijn geld naar haar familie gaat en niet naar zijn dochterquote:Op vrijdag 24 juli 2020 21:16 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Als dat de wet is, of het in je vaders testament stond. Kun je rechtswege toch niks beginnen??
Omdat ze weet dat ze je daarmee raakt.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 21:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
En jaren terug ben met de scooter onderuit gegaan. Later de avond heeft ze mij naar de huisartenpost gebracht voor foto van mijn enkel want deed toch wel echt pijn. Vraagt ze maanden terug of ik haar daar nog even voor wil bedanken
nou ik vind het echt heel raar om er na jaren nog es bedankje voor te vragenquote:Op vrijdag 24 juli 2020 21:18 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Omdat ze weet dat ze je daarmee raakt.
Niet perse narcistisch maar wel gewoon bitchgedrag. En
Ze overlijdt vroeg of laat toch?quote:Op vrijdag 24 juli 2020 21:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee dit klopt ook zoals het nu is. Heb ik geen moeite mee maar als zij overlijdt zou ik et niet terecht vinden als zijn geld naar haar familie gaat en niet naar zijn dochter![]()
Zoals het nu is is allemaal prima en terecht
"bedankt"quote:Op vrijdag 24 juli 2020 21:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
En jaren terug ben met de scooter onderuit gegaan. Later de avond heeft ze mij naar de huisartenpost gebracht voor foto van mijn enkel want deed toch wel echt pijn. Vraagt ze maanden terug of ik haar daar nog even voor wil bedanken
Alsof jij over 4 jaar nog even aan je moeder vraagt of ze je nog even wilt bedanken voor de hulp bij ebayquote:Op vrijdag 24 juli 2020 21:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
"bedankt"
Wil je even tekenen voor ontvangst?![]()
Maar je vaders testament beschrijft toch dat het 2e deel naar haar gaat?quote:Op vrijdag 24 juli 2020 21:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar dan moet ze wel een testament maken he
Ja je bent nu toch volwassen Bosquote:Op vrijdag 24 juli 2020 21:23 schreef Bos81 het volgende:
Als ik dit zo lees, hoop ik niet dat mijn vader met zijn vriendin gaat trouwen. KLeine kans hoor, maar toch....
ja ze vindt het ook wel lief dat ik help hoorquote:Op vrijdag 24 juli 2020 21:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Alsof jij over 4 jaar nog even aan je moeder vraagt of ze je nog even wilt bedanken voor de hulp bij ebay
neequote:Op vrijdag 24 juli 2020 21:23 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Maar je vaders testament beschrijft toch dat het 2e deel naar haar gaat?
Staat daar niet in dat bij haar overlijden het naar jou gaat?
Ja, toen mijn moeder overleed ook al hoor. Maar als ze trouwen kan zij natuurlijk een deel opeisen. Nu natuurlijk niet, omdat ze niet geregistreerd staat als partner en ook niet op hetzelfde adres woont..quote:
preciesquote:Op vrijdag 24 juli 2020 21:24 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nou dan gaat het naar haar familie ja,
nee maar wie vraagt ze dan om hulp?quote:Op vrijdag 24 juli 2020 21:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
preciesGeloof dat ze wel een afspraak had bij een notaris maar die vertrouwt ze ook allemaal weer niet
ah zo. Ja dan welquote:Op vrijdag 24 juli 2020 21:24 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, toen mijn moeder overleed ook al hoor. Maar als ze trouwen kan zij natuurlijk een deel opeisen. Nu natuurlijk niet, omdat ze niet geregistreerd staat als partner en ook niet op hetzelfde adres woont..
Ja maar dat is ook niet erg.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 21:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nee maar wie vraagt ze dan om hulp?Jou
Oeh dan heb je een kans om het bij de notaris naar jouw hand te zetten.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 21:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja maar dat is ook niet erg.
nou ja op dit moment kan ze in de stront zakken :p
jawel. tot haar grote tegenzin:Pquote:Op vrijdag 24 juli 2020 21:27 schreef Bos81 het volgende:
Maar even voor de duidelijkheid. Heb je niks gekregen toen je vader overleed, of wel??
dan moet je dus gewoon voor jezelf zorgen en zorgen dat er simpelweg zo veel mogelijk knikkers jouw kant op rollenquote:Op vrijdag 24 juli 2020 21:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja maar dat is ook niet erg.
nou ja op dit moment kan ze in de stront zakken :p
nee het is toch haar geld en testament.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 21:27 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Oeh dan heb je een kans om het bij de notaris naar jouw hand te zetten.
Ohjaquote:Op vrijdag 24 juli 2020 21:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee het is toch haar geld en testament.
Ja, dan heb je dus gewoon pech en heb je gewoon je deel gekregen,quote:Op vrijdag 24 juli 2020 21:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jawel. tot haar grote tegenzin:P
ze was vergeten dat ze onder huwelijkse voorwaarden was getrouwd. Ook zo fucking dom. hoe vergeetje je zoiets
Dus was een onaangename verrassing voor haar
Gaat niet om nu bos. gaat er om als ze dood gaat wat er dan met et geld gebeurdquote:Op vrijdag 24 juli 2020 21:29 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, dan heb je dus gewoon pech en heb je gewoon je deel gekregen,
Gewoon niet zeuren, zo is de wet gewoon...
jij hebt ALTIJD recht op je kindsdeelquote:Op vrijdag 24 juli 2020 21:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jawel. tot haar grote tegenzin:P
ze was vergeten dat ze onder huwelijkse voorwaarden was getrouwd. Ook zo fucking dom. hoe vergeetje je zoiets
Dus was een onaangename verrassing voor haar
ja daar kun je nu nog wat aan doen toch?quote:Op vrijdag 24 juli 2020 21:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Gaat niet om nu bos. gaat er om als ze dood gaat wat er dan met et geld gebeurd
Het is nu van HAAR, dus is het aan haar om dat te bepalen. Hoe rot en zuur het ook voor jou is.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 21:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik kan daar niks aan doen, dat is aan haar. Ik ben officieel geen familie van haar toch.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 21:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja daar kun je nu nog wat aan doen toch?
Ja eerlijk vidn het onterecht als het geld waar zij niets voor heeft gedaan naar haar familie zou gaan jaquote:Op vrijdag 24 juli 2020 21:30 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Het is nu van HAAR, dus is het aan haar om dat te bepalen. Hoe rot en zuur het ook voor jou is.
ze is toch zelf onder die voorwaarden getrouwdquote:Op vrijdag 24 juli 2020 21:32 schreef Lospedrosa het volgende:
Nu snap ik wel een beetje meer dat ze zich door jou ietwat voorbijgestreefd voelt.![]()
Vreemde reactie, helaas maakt geld en erfenis vaak niet het beste los in mensen.
zuur. Dan kun je kiezen wat je doet. MIsschien heeft het nog zin als je aardig tegen r doet. Misschien blijkt achteraf wel dat je r beter had kunnen laten doodvallen. life is life.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 21:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik kan daar niks aan doen, dat is aan haar. Ik ben officieel geen familie van haar toch.
heb het niet geheel gevolgd, maar waren ze getrouwd ?quote:Op vrijdag 24 juli 2020 21:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
als dat bij de notaris vastgelegd is dan heb je er recht op. zijn toch van die hulplijnen die je hiervoor kan bellen ?quote:Op vrijdag 24 juli 2020 21:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar dit was meer dan een kindsdeel :p
das allang geregeld ;Pquote:Op vrijdag 24 juli 2020 21:35 schreef crv het volgende:
[..]
als dat bij de notaris vastgelegd is dan heb je er recht op. zijn toch van die hulplijnen die je hiervoor kan bellen ?
Het gaat erom dat ze zich benadeelt voelt financieel.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 21:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ze is toch zelf onder die voorwaarden getrouwd![]()
Toen ze daar over begon zei ik ook tegen haar dat ze hier toch zelf akkoord mee was gegaan. Zei ze ja maar ik wist niet wat het was.
Ja jezus
wat lul jij nou weerquote:Op vrijdag 24 juli 2020 21:35 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Het gaat erom dat ze zich benadeelt voelt financieel.
Kun je haar trouwens geen aanbod doen? Vlg mij wil ze gewoon nu geld zien om wat aardiger te kunnen zijn.
Stel de 50% is 300K. Je geeft haar nu eenmalig 10K en elk jaar 7,5K voor “leuke dingen” en dan moet zij de erfenis op jouw naam zetten.
precies. daar gaat het heel vaak mis...hebzucht.....quote:Op vrijdag 24 juli 2020 21:32 schreef Lospedrosa het volgende:
Nu snap ik wel een beetje meer dat ze zich door jou ietwat voorbijgestreefd voelt.![]()
Vreemde reactie, helaas maakt geld en erfenis vaak niet het beste los in mensen.
krijg het toch het heen en weer. het enige slimme wat zij in haar leven heeft gedaan is met mijn vader trouwen en dan moet ik haar nog gaan betalen ook. Ze komt niks tekort hoorquote:Op vrijdag 24 juli 2020 21:38 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Rekenen naar jouw voordeel en haar nu afkopen. Snap je me?
ja en zij heeft veel meer. Ga ik haar toch niet betalenquote:Op vrijdag 24 juli 2020 21:38 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat was een voorbeeld, je weet toch zelf de bedragen?
Als jullie allebei geld zat hebben, wat zeiken we dan sowieso?quote:Op vrijdag 24 juli 2020 21:37 schreef bitterbal het volgende:
haar betalen voor leuke dingen, ze ziet mij al aankomen
ik zeik over haar vertyfte karakterquote:Op vrijdag 24 juli 2020 21:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als jullie allebei geld zat hebben, wat zeiken we dan sowieso?
En waarom val je ons daarover lastig??quote:Op vrijdag 24 juli 2020 21:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik zeik over haar vertyfte karakter
oh ja dat is kut ja. Maar goed. laat lekker gaan als je er verder toch niks van te verwachten hebt. Gewoon kosten-baten weetje. Zo lekker behandelt ze je ook niet. Laat r gewoon t lazarus krijgen anders.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 21:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik zeik over haar vertyfte karakter
quote:
Dat waren toch allemaal lesbiennes? Hoorde ik jaren later pas. ZOals ik ook al een jaar of 7-8 enorm fan van Cyndi Lauper was, en toen een concert van haar bezocht in Amsterdamquote:Op vrijdag 24 juli 2020 21:43 schreef Bos81 het volgende:
[..]![]()
Dit bedoelde ik eerder vanavond.
Hier is Suzanna begin 40. Ziet er echt wel goed uit hoor...![]()
![]()
Hoffs is iig geen lesbo. Tenminste niet uit de kast gekomen. Gewoon getrouwd en 2 kinderen. Maar goed dat zegt niks, kijk maar naar Martien Meijlandt, of hoe je zijn naam ook schrijft...quote:Op vrijdag 24 juli 2020 21:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat waren toch allemaal lesbiennes? Hoorde ik jaren later pas. ZOals ik ook al een jaar of 7-8 enorm fan van Cyndi Lauper was, en toen een concert van haar bezocht in Amsterdamin een zaal vol bekkende nichten
Verbaasde me wel een beetje. Maar ach, het bier was goed
Ik zie er helemaal niks in, en dat met mijn hersenen (of het gebrek aan)quote:Op vrijdag 24 juli 2020 21:54 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ]
ben ik de enige die hier en Voldemort met opengestrekte armen in ziet?
https://tweakers.net/nieu(...)an-40km-brengen.html
never doen stom idee, eer aan ejzelf houdenquote:Op vrijdag 24 juli 2020 21:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja en zij heeft veel meer. Ga ik haar toch niet betalenof afkopen
ik denk het wel. voor mij lijkt het of de flexafabriek ontploft isquote:Op vrijdag 24 juli 2020 21:54 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ]
ben ik de enige die hier en Voldemort met opengestrekte armen in ziet?
https://tweakers.net/nieu(...)an-40km-brengen.html
oh nou ja, ik ben daar nooit zo mee bezig gewest dusquote:Op vrijdag 24 juli 2020 21:58 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hoffs is iig geen lesbo. Tenminste niet uit de kast gekomen. Gewoon getrouwd en 2 kinderen. Maar goed dat zegt niks, kijk maar naar Martien Meijlandt, of hoe je zijn naam ook schrijft...
ja die was niet verkeerd idd Bosquote:Op vrijdag 24 juli 2020 21:43 schreef Bos81 het volgende:
[..]![]()
Dit bedoelde ik eerder vanavond.
Hier is Suzanna begin 40. Ziet er echt wel goed uit hoor...![]()
![]()
die is ook zo gay als de nacht iddquote:Op vrijdag 24 juli 2020 21:58 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hoffs is iig geen lesbo. Tenminste niet uit de kast gekomen. Gewoon getrouwd en 2 kinderen. Maar goed dat zegt niks, kijk maar naar Martien Meijlandt, of hoe je zijn naam ook schrijft...
Eigenlijk onbegrijpelijk dat hij met een vrouw getrouwd is geweest, maar goed toen was homosexualiteit nog meer een taboe dan dat het nu helaas in sommige kringen nog steeds is...quote:
NOG meer?quote:Op vrijdag 24 juli 2020 22:14 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Eigenlijk onbegrijpelijk dat hij met een vrouw getrouwd is geweest, maar goed toen was homosexualiteit nog meer een taboe dan dat het nu helaas in sommige kringen nog steeds is...
Zo ken ik er ook één, die eerst 30 jaar met een vrouw getrouwd is geweest en een paar jaar na haar dood ineens een vriend had (een leukerd). Toen kon het ineens wel, vroeger niet.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 22:14 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Eigenlijk onbegrijpelijk dat hij met een vrouw getrouwd is geweest, maar goed toen was homosexualiteit nog meer een taboe dan dat het nu helaas in sommige kringen nog steeds is...
Ja het is natuurlijk al redelijk geaccepteerd al is het nog steeds niet wat het mi zou moeten zijn. Bijvoorbeeld in streng gelovige kringen is het echt uit den boze om uit de kast te komen. Iets waarvan ik vind, dat het gewoon moet kunnen.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 22:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
NOG meer?of over welke kringenheb jij het?
ik had en leraar op de middelbare school. getrouwd, 4 kinderen. is sinds een paar jaar uit de kost.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 22:14 schreef Bos81 het volgende:
[..]
ja streng gelovige kringen zijn een hardnekkig middeleeuws relict. De keerzijde van de vrijheid zullen we maar zeggen.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 22:17 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja het is natuurlijk al redelijk geaccepteerd al is het nog steeds niet wat het mi zou moeten zijn. Bijvoorbeeld in streng gelovige kringen is het echt uit den boze om uit de kast te komen. Iets waarvan ik vind, dat het gewoon moet kunnen.
Ja dat weet ik toch niet? Je vroeg tips.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 21:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja en zij heeft veel meer. Ga ik haar toch niet betalenof afkopen
En die sterven nog niet erg uit, vanwege de grote schare kinderen.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 22:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja streng gelovige kringen zijn een hardnekkig middeleeuws relict. De keerzijde van de vrijheid zullen we maar zeggen.
nja, al worden ze steeds minder serieus genomen. Maar dat werkt wel stukken trager dan natuurlijke uitstervingquote:Op vrijdag 24 juli 2020 22:22 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
En die sterven nog niet erg uit, vanwege de grote schare kinderen.
Er vallen er zat van t geloof, maar effectief blijft de groep even groot.
Gezien de rechten die ze hebben helpt dat minder serieus nemen vrij weinig. Het staat ze vrij doorlopend anti-homo boodschappen aan hun kinderen op te dringen. Thuis, op school, in de kerk.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 22:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nja, al worden ze steeds minder serieus genomen. Maar dat werkt wel stukken trager dan natuurlijke uitsterving
ja dat zeg ik. keerzijde van de vrijheid. Dat dit soort krankzin dus OOK gewoon _mag_quote:Op vrijdag 24 juli 2020 22:26 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Gezien de rechten die ze hebben helpt dat minder serieus nemen vrij weinig. Het staat ze vrij doorlopend anti-homo boodschappen aan hun kinderen op te dringen. Thuis, op school, in de kerk.
Je zal in zo'n gezin geboren worden.
mja, ik ben niet verbaasd.. idiots will be idiots ook na 20-30 jaar..quote:Op vrijdag 24 juli 2020 22:28 schreef Dr_Flash het volgende:
https://www.yahoo.com/huf(...)virus-095008504.html
dat hele kloteland is echt aan een morele meltdown bezigquote:Op vrijdag 24 juli 2020 22:30 schreef mschol het volgende:
[..]
mja, ik ben niet verbaasd.. idiots will be idiots ook na 20-30 jaar..
en klagen/doodsbedreigingen sturen kan nu alleeen maar makkelijker
yupquote:Op vrijdag 24 juli 2020 22:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
dat hele kloteland is echt aan een morele meltdown bezig
Waardeloze instelling tegen het christelijke geloof. Zelf niet gelovig maar in buurtdorpen zie je het nog veel.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 22:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja dat zeg ik. keerzijde van de vrijheid. Dat dit soort krankzin dus OOK gewoon _mag_
quote:Op vrijdag 24 juli 2020 22:33 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Waardeloze instelling tegen het christelijke geloof. Zelf niet gelovig maar in buurtdorpen zie je het nog veel.
Als er dan een clup is die geen problemen geeft, hard werkt en zeker toevoegt aan de BV NL dan zijn het wel christelijke gelovigen.
En die gaan ook met de tijd mee, homofobie word mondjesmaat minder.
Dit zijn over het algemeen aardige, nette en keihard werkende mensen (zie Wessels van Volker Wessels, al is hij uit het geloof gestapt om te kunnen scheiden)
Maar om daar nou zo haatdragend naar te doen, het heeft NL ook alle goeds gebracht.
Zwijg zelf domme jongen.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 22:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]zwijg jij eens gewoon mafklapper dat je bent
Gelukkig maarquote:Op vrijdag 24 juli 2020 22:35 schreef Lospedrosa het volgende:
Godver kleine breinen hier, ik ben pleitte.
K ga stukquote:Op vrijdag 24 juli 2020 22:35 schreef Lospedrosa het volgende:
topic is bijna vol. Laten we gewoon in het volgende topic met een "Schone" lei beginnen.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 22:38 schreef UitStraling het volgende:
Gezellig, aardig en tolerant hier weer.
Goed plan, Bos.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 22:39 schreef Bos81 het volgende:
[..]
topic is bijna vol. Laten we gewoon in het volgende topic met een "Schone" lei beginnen.
Oeh, samenvattingquote:Op vrijdag 24 juli 2020 22:35 schreef Lospedrosa het volgende:
Hoi klapjostiquote:Op vrijdag 24 juli 2020 22:38 schreef UitStraling het volgende:
Gezellig, aardig en tolerant hier weer.
pleiˇte (bijvoeglijk naamwoord)quote:Op vrijdag 24 juli 2020 22:35 schreef Lospedrosa het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |