Ze zal niks van de grond krijgen want ze is een leeghoofd en zeer onsympathiek. Iedereen weet nu dat ze Marcel heeft gebruikt. Ga maar terug naar je "castings"quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 10:21 schreef MissJ het volgende:
Video nog niet gekeken maar lijkt me overduidelijk dat ze vooral, of puur meedeed voor de fame. Op haar YouTube kanaal oa ook een make-up video en een video waarin ze haar kledingaankoop laat zien en past.
Ik vond haar juist erg prettig.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 10:46 schreef roos94 het volgende:
Ze zal niks van de grond krijgen want ze is een leeghoofd en zeer onsympathiek. Iedereen weet nu dat ze Marcel heeft gebruikt. Ga maar terug naar je "castings"
Ze is zwangerquote:Op woensdag 2 september 2020 12:33 schreef Magica het volgende:
Eindelijk af van Jules en cam na 41 afl ben ik een beetje misselijk geworden van al dat geluk
Toch heb ik het wel afgekekenquote:Op woensdag 2 september 2020 23:56 schreef roos94 het volgende:
Ga denk ik dat nieuwe australie seizoen niet kijken. Ben afgeknapt op het fake gehalte van dat eerdere seizoen
Prima hoorquote:Op woensdag 2 september 2020 23:59 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Toch heb ik het wel afgekeken
Zal ik van seizoen 7 een eigen topic maken morgen met een beetje een knappe OP met de deelnemers?
Ja dat postte ik al in het vorige topicquote:
Ohhh ik had even niet meegelezen omdat het opeens over de herhalingen van NL gingquote:Op donderdag 3 september 2020 00:20 schreef Magica het volgende:
[..]
Ja dat postte ik al in het vorige topic
Tis gewoon hinderlijk die constante big smile op hun gezichten
Gewoon hier verder over seizoen 7 kan ook tochquote:Op donderdag 3 september 2020 00:24 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ohhh ik had even niet meegelezen omdat het opeens over de herhalingen van NL ging
Ja ze zijn wel übergelukkig met elkaar. Bijna net zo erg als mensen die kauwgom kauwen
Ik maak morgen wel een nieuw topic. Hebben we ook een fatsoenlijke OP met foto’s en namen van de deelnemers. Zeker in het begin handig om op terug te vallen.quote:Op donderdag 3 september 2020 00:26 schreef Magica het volgende:
[..]
Gewoon hier verder over seizoen 7 kan ook toch![]()
Ga er morgen aan beginnen denk.
Leuk... is het er al? Kan het niet vinden.quote:Op maandag 7 september 2020 16:23 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik ben even aan het bijkijken.
De juiste foto’s gevonden en dan maak ik een topic aan.
Kwam even wat tussen. Ga er zo aan beginnen. Laptop net aangeslingerdquote:Op dinsdag 8 september 2020 00:11 schreef Injetta het volgende:
[..]
Leuk... is het er al? Kan het niet vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |