abonnement Unibet Coolblue
  Spellchecker zaterdag 25 juli 2020 @ 10:24:32 #51
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_194250900
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 juli 2020 08:46 schreef SQ het volgende:
zucht.
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2020 10:11 schreef babylon het volgende:

[..]

quote:
4s.gif Op zaterdag 25 juli 2020 10:23 schreef Leonos het volgende:

[..]

Dat zei ik ook #5 :+
pi_194251029
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 juli 2020 08:45 schreef SQ het volgende:

[..]

Nee. Evenveel energie, anders verdeeld. De prijs is namelijk: een zware dip nadat je energie verbrast is.
als je het over energiedrankjes hebt; welnee...
doe het een week elke dag, en je hebt betere conditie. want je bent actiever. en dus meer energie.
  zaterdag 25 juli 2020 @ 10:52:26 #53
149959 SQ
snelle trees
pi_194251181
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2020 10:39 schreef pokkerdepok het volgende:

[..]

als je het over energiedrankjes hebt; welnee...
doe het een week elke dag, en je hebt betere conditie. want je bent actiever. en dus meer energie.
Nee dank je. Ik heb mijn share van die rommel wel gehad als tiener.
disclaimer
pi_194251488
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 juli 2020 10:52 schreef SQ het volgende:

[..]

Nee dank je. Ik heb mijn share van die rommel wel gehad als tiener.
okee, t moet niet natuurlijk.
pi_194251494
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2020 10:39 schreef pokkerdepok het volgende:

[..]

als je het over energiedrankjes hebt; welnee...
doe het een week elke dag, en je hebt betere conditie. want je bent actiever. en dus meer energie.
Riiiiiiiight.
pi_194251530
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 juli 2020 15:18 schreef SQ het volgende:
Energy drink bij mensen boven de 18 vind ik altijd een beetje sneu en bij mensen onder de 18 onnodig en gevaarlijk.

Gewoon niet drinken die rommel :P
Precies dit bedacht ik me net ook :)

Er zijn zoveel jonge kids die die zooi drinken, terwijl het gewoon op de blikjes staat dat het niet voor kinderen onder de 18 bedoeld is. Het mag nog steeds itt alcohol verkocht worden aan kinderen... Slechte zaak.

Energy bij het ontbijt is sowieso bittere armoe. Lekker gezond ook.
pi_194251583
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2020 10:39 schreef pokkerdepok het volgende:

[..]

als je het over energiedrankjes hebt; welnee...
doe het een week elke dag, en je hebt betere conditie. want je bent actiever. en dus meer energie.
Loop je nu te trollen of geloof je deze bullshit zelf echt?
pi_194253335
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2020 18:15 schreef Ceviche het volgende:
In een blikje energy zit net zoveel cafeïne als een kop koffie. In de lightvariant zitten nauwelijks calorieën (5-10 per blikje).
Ik snap nooit zo goed waarom mensen over energydrink zeggen: 'dat drink je toch niet?' maar wel een liter koffie drinken :{w
Omdat zwarte koffie geen insulinerespons tot gevolg heeft (vanwege de bittere smaak). Energydrank (zoete smaak, of dat nou gezoet is door suiker of kunstmatige zoetstoffen maakt niet uit) geeft wél een insulinerespons. Insuline reageert nl niet alleen op een hogere bloedsuiker maar ook op o.a. een zoete smaak.
Als je daar meer over wilt weten: zoek even op cephalic phase insulin release.
Als je vet wilt verbranden (TS heeft inmiddels 80 topics geopend met geklaag over z'n gewicht) moét je insulinelevel laag zijn en wil je dat dus zo min mogelijk prikkelen, liefst alleen tijdens de maaltijden waarmee je je benodigde nutriënten binnenkrijgt en je je insuline nodig hebt om die op te nemen. Maar die krijg je niet binnen via energy drink. Skippen dus. Tevens een stuk beter voor je gebit en andere ingewanden.
pi_194253437
quote:
5s.gif Op vrijdag 24 juli 2020 15:22 schreef Pekman het volgende:

[..]

Spreek je hier uit ervaring?
Ik kan wel uit ervaring spreken.

Ben medio maart met het thuiswerken begonnen met het minderen van koffie drinken. De eerste week van circa 7 kopjes per dag naar één kopje. Daarna helemaal geen koffie meer.

Je merkt de eerste dagen dat je 's avonds gesloopt bent en overdag last kan hebben van verminderde concentratie en hoofdpijn.

Na circa een week ben je er aan gewend en ik moet zeggen dat ik sindsdien wakkerder en fitter ben dan voorheen. Totaal geen behoefte meer aan caffeine om 'op te starten'.

Drink af en toe nog eens een kopje tussendoor puur omdat koffie gewoon lekker is c_/
pi_194254582
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2020 14:09 schreef GuitarJJ het volgende:

[..]

Ik kan wel uit ervaring spreken.

Ben medio maart met het thuiswerken begonnen met het minderen van koffie drinken. De eerste week van circa 7 kopjes per dag naar één kopje. Daarna helemaal geen koffie meer.

Je merkt de eerste dagen dat je 's avonds gesloopt bent en overdag last kan hebben van verminderde concentratie en hoofdpijn.

Na circa een week ben je er aan gewend en ik moet zeggen dat ik sindsdien wakkerder en fitter ben dan voorheen. Totaal geen behoefte meer aan caffeine om 'op te starten'.

Drink af en toe nog eens een kopje tussendoor puur omdat koffie gewoon lekker is c_/
Ik wil ergens ook wel afkicken, maar inderdaad wel af en toe een bakje koffie drinken. Ben alleen bang dat ik snel weer in m’n oude gedrag ga vervallen, zo van: 1 bakje extra kan nog wel...
pi_194258731
Je legt je tanden in een zuurbad. Dat is erger dan suiker, snoep etc. Als je jong bent denk je, dat zie ik later wel.

Zodra 'later' dan is aangebroken merk je dat het inderdaad je tanden heeft verkloot. Dan denk je 'waarom ben ik zo dom geweest'.
  vrijdag 31 juli 2020 @ 15:09:45 #62
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_194339708
Lijkt me een goed idee als je een nog slechter gebit wilt en nog dikker wilt worden
pi_194344479
Drink dan magere melk of crystal clear/huismerk daarvan
FOK! is net een groot tijdschrift
  zaterdag 1 augustus 2020 @ 10:12:13 #64
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_194350835
Toen ik nog die studentenleef had was er s'ochtends in de trein altijd wel eentje die zo'n goor blik monster opentrok. Nog voor 8 uur een halve liter erin :r

quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2020 14:09 schreef GuitarJJ het volgende:

[..]

Ik kan wel uit ervaring spreken.

Ben medio maart met het thuiswerken begonnen met het minderen van koffie drinken. De eerste week van circa 7 kopjes per dag naar één kopje. Daarna helemaal geen koffie meer.

Je merkt de eerste dagen dat je 's avonds gesloopt bent en overdag last kan hebben van verminderde concentratie en hoofdpijn.

Na circa een week ben je er aan gewend en ik moet zeggen dat ik sindsdien wakkerder en fitter ben dan voorheen. Totaal geen behoefte meer aan caffeine om 'op te starten'.

Drink af en toe nog eens een kopje tussendoor puur omdat koffie gewoon lekker is c_/
Ik begrijp op het werk sowieso al niet hoe mensen de hele godganse dag aan de koffie kunnen zitten. Lijkt me een recept voor buikpijn. Die doen om 16:00 dan hun tiende bakkie van de dag. Ik drink tot een uur of 11:00 een paar kopjes en dan houd het wel op.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')