quote:Op donderdag 23 juli 2020 15:42 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Mijn vriendin was laatst op zoek naar een black basterd. Kon niet meer zitten eenmaal thuis.
Ze hebben toen bij den beginne van den pieten discussie de naam daarom veranderd jaquote:
Maar nu is het nog steeds stigmatiserend voor buitenechtelijke kinderenquote:Op donderdag 23 juli 2020 15:56 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ze hebben toen bij den beginne van den pieten discussie de naam daarom veranderd ja
https://bastard.nl
hoezo "bijna"?quote:Op donderdag 23 juli 2020 16:25 schreef bitterbal het volgende:
MOcht niks posten ....
maar heb de bitterbommert weer
Werd net 2 keer afgesneden door dezelfde fietser. Heb em bijna aangereden nadat ik riep NOU JA ZEG TOCH NIET TE GELOVEN DIT?!
Pasta met zalmquote:
Waarom niet gedaan?quote:Op donderdag 23 juli 2020 16:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Bij de 2e afsnijactie had ik hem echt zo kunnen rammen in de flanken
nee das praktisch onmogelijk tegenwoordigquote:Op donderdag 23 juli 2020 16:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, maar goed, anderhalve meter niet gehaald.
Hoe kan een fiets je nou inhalen? Je gaat toch 3x sneller ofzo?quote:Op donderdag 23 juli 2020 16:29 schreef bitterbal het volgende:
Maar goed met deze accu moet ik hem 2 maanden stil kunnen laten staan
Waarom is het zo pleuris benauwd buitenquote:Op donderdag 23 juli 2020 16:29 schreef bitterbal het volgende:
Maar goed met deze accu moet ik hem 2 maanden stil kunnen laten staan
Eens.quote:Op donderdag 23 juli 2020 16:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Waarom is het zo pleuris benauwd buiten
nee ik was gewoon netjes aan het rijden en hij dook de hele tijd voor .quote:Op donderdag 23 juli 2020 16:33 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hoe kan een fiets je nou inhalen? Je gaat toch 3x sneller ofzo?
Of heb je geen proma uitlaatje?
nou.quote:Op donderdag 23 juli 2020 16:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh die wou je toch niet op een staak?
Ja dat kan je ook als sport zien haha.quote:Op donderdag 23 juli 2020 16:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Eens.![]()
Gaat interessant sporten worden, in de hangmat gaat 't nog wel
hahaquote:Op donderdag 23 juli 2020 16:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja dat kan je ook als sport zien haha.
Mijn hoofdpijn zegt wat anders.quote:
Nee hier is het ook niet benauwd hoorquote:
Goed bezigquote:Op donderdag 23 juli 2020 16:37 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb ook een lekker stukje door het bos gefietstIk woon wel in een prettige omgeving.
Terecht ook. Iemand meteen ontslaan voor zoiets, schei hoorquote:Op donderdag 23 juli 2020 16:40 schreef bitterbal het volgende:
Warenhuis Action heeft een personeelslid dat een tasje van 3 cent meenam zonder te betalen ten onrechte ontslagen. De rechter heeft dat geoordeeld.
Het gaat om een vulploegmedewerker van 41 die zegt dat hij het tasje na sluitingstijd, toen de kassa's al dicht waren, pakte om twintig eerder bij zijn werk gekochte poncho's voor carnaval mee te nemen. Na de krokusvakantie kreeg hij ontslag op staande voet.
Action liet in een verklaring weten eerlijkheid van het personeel te verwachten. "Je rekent af wat je meeneemt. Of dat nou iets van 300 euro is of van 3 cent. Je mag niet stelen van de baas."
De vulploegleider vocht zijn ontslag aan bij de rechter en kreeg gelijk. Volgens de rechter handelde de man in strijd met het beleid van Action, maar is ontslag een te zware straf.
7000 euro schadevergoeding
De man mocht kiezen: zijn baan terug of een schadevergoeding. Hij koos voor de tweede optie en ontvangt nu een bedrag van ruim 7000 euro.
Tegen Omroep Gelderland zegt hij blij te zijn met de uitspraak. "Gelukkig ben ik in het gelijk gesteld. En ik heb kans op een heel goede andere baan, dus dat is mooi. Nu gaan we gebak halen."
quote:Op donderdag 23 juli 2020 16:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Terecht ook. Iemand meteen ontslaan voor zoiets, schei hoor
oh dus dat is die paringsdans die jullie hier steeds uitvoeren.quote:Op donderdag 23 juli 2020 16:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Het jagen is leuker dan het vangen![]()
Hoe was het ?
Testen zelf stelde niet zoveel voor, was in 2 minuten klaar. Voelt een beetje vervelend in je neus, beetje dat gevoel als je te lang in het zwembad bent geweest en dat chloor in je neus gaat lopen prikkelen. Wel meer dan een half uur lekker in een rijtje staan aanschuiven.quote:Op donderdag 23 juli 2020 16:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Het jagen is leuker dan het vangen![]()
Hoe was het ?
quote:Op donderdag 23 juli 2020 16:42 schreef bitterbal het volgende:
Hoe zouden deze mensen nou hun leven hebben doorgebracht?
https://nos.nl/artikel/23(...)-voorwaardelijk.html
quote:Dey was 17 jaar oud toen hij in het kamp bewaker werd. Zijn zaak werd daarom door een jeugdrechter behandeld.
Is dat alles? Waarom heb ik dan beelden gezien van mensen die kijken alsof hun hersenen er uit worden getrokken?quote:Op donderdag 23 juli 2020 16:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Testen zelf stelde niet zoveel voor, was in 2 minuten klaar. Voelt een beetje vervelend in je neus, beetje dat gevoel als je te lang in het zwembad bent geweest en dat chloor in je neus gaat lopen prikkelen. Wel meer dan een half uur lekker in een rijtje staan aanschuiven.
Dat wil jij graag zien.quote:Op donderdag 23 juli 2020 16:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Is dat alles? Waarom heb ik dan beelden gezien van mensen die kijken alsof hun hersenen er uit worden getrokken?
Omdat mensen zich nogal kunnen aanstellen en alles opblazenquote:Op donderdag 23 juli 2020 16:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Is dat alles? Waarom heb ik dan beelden gezien van mensen die kijken alsof hun hersenen er uit worden getrokken?
Misschien wel als een anonieme cocabladerenboer in Paraguay, zoals zo veel gevluchte nazi's na de oorlog in Zuid-Amerika terecht kwamen.quote:Op donderdag 23 juli 2020 16:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
vraag mij nou echt af hoe deze man zijn leven heeft doorgebracht
oh dat stelt mij wel gerustquote:Op donderdag 23 juli 2020 16:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Omdat mensen zich nogal kunnen aanstellen en alles opblazen. Kreeg eerst een stokje in mijn keel en moest heel hard AAAAA roepen, klein beetje zo'n kokhalzend gevoel en die stokjes in je neus merkte ik amper iets van, alleen dat licht brandende gevoel er na dan maar dat is ook al zo goed als weg.
Hij was 17. Denk dat ie wel verknipt is erdoor.quote:Op donderdag 23 juli 2020 16:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
vraag mij nou echt af hoe deze man zijn leven heeft doorgebracht
Zou binnen 48 uur zijn normaal, al zeiden ze dat het vanwege de drukte ook wel tot 72 uur kon duren.quote:Op donderdag 23 juli 2020 16:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh dat stelt mij wel gerustWanneer krijg je de uitslag?
hoe krijg je uitslag?quote:Op donderdag 23 juli 2020 16:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zou binnen 48 uur zijn normaal, al zeiden ze dat het vanwege de drukte ook wel tot 72 uur kon duren.
En je moet nu thuisblijven?quote:Op donderdag 23 juli 2020 16:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zou binnen 48 uur zijn normaal, al zeiden ze dat het vanwege de drukte ook wel tot 72 uur kon duren.
Telefonisch.quote:
Mja, wil toch wel buiten lopen, het is ook niet dat het hier nou zo druk is in het buitengebied.quote:
maar hebbeb ze dat gezegd?quote:Op donderdag 23 juli 2020 16:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mja, wil toch wel buiten lopen, het is ook niet dat het hier nou zo druk is in het buitengebied.
die van mij zijn niet z groot?quote:Op donderdag 23 juli 2020 16:53 schreef crv het volgende:
@:LTVDK : ik zou de oleanders nog posten ...
[ afbeelding ]
Staat gewoon in de algemene richtlijnen 'blijf thuis en ga niet naar buiten'.quote:
Door in je broek te schijtenquote:
Ah. Spannend welquote:Op donderdag 23 juli 2020 16:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Staat gewoon in de algemene richtlijnen 'blijf thuis en ga niet naar buiten'.
Zijn ook al wat jaartjes oudquote:
Dat zijn er best veelquote:Op donderdag 23 juli 2020 16:53 schreef crv het volgende:
[ afbeelding ]
Nee niet echt, heb nauwelijks contact met mensen, kan ook gewoon in de supermarkt of iets zijn gebeurd natuurlijk.quote:Op donderdag 23 juli 2020 16:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ah. Spannend welHeb je een idee van wie je het heb kunnen oplopen?
5 zit ook een creme kleurige tussen maar is lastig te zienquote:Op donderdag 23 juli 2020 16:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat zijn er best veel
Zal zo ook even een foto van die van mij maken.
quote:Op donderdag 23 juli 2020 16:53 schreef crv het volgende:
[ afbeelding ]
Euh.. Hoe gaat zoiets in zijn werk? Knipt hij dan de neus eruit of zo?quote:Op donderdag 23 juli 2020 17:02 schreef bitterbal het volgende:
Hebben jullie wel eens te kleine schoenen groter laten maken bij de schoenmaker?
4. Spanningquote:Op donderdag 23 juli 2020 17:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Euh.. Hoe gaat zoiets in zijn werk? Knipt hij dan de neus eruit of zo?
Neequote:Op donderdag 23 juli 2020 17:02 schreef bitterbal het volgende:
Hebben jullie wel eens te kleine schoenen groter laten maken bij de schoenmaker?
Die dieproze zijn mooiquote:Op donderdag 23 juli 2020 16:57 schreef crv het volgende:
[..]
5 zit ook een creme kleurige tussen maar is lastig te zien
Jeetje, het beroep schoenmaker heb je nog echt voor moeten studeren ook zo te lezen.quote:Op donderdag 23 juli 2020 17:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
4. Spanning
De beste oplossing voor alle schoenproblemen, dus ook voor te kleine schoenen: ga ermee naar de schoenmaker. Hij steekt speciale schoenenspanners in de schoenen en rekt de schoenen geleidelijk aan uit, totdat ze de gewenste maat hebben bereikt. (natuurlijk alleen tot op een bepaalde grootte). Daarna blijven de schoenspanners nog een nacht in de schoen, zodat het materiaal aan de nieuwe maat kan “wennen”.
quote:Op donderdag 23 juli 2020 17:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jeetje, het beroep schoenmaker heb je nog echt voor moeten studeren ook zo te lezen.
kocht vanmiddag dar bij valkonboskade broodje paling. 5 fucking euro 50quote:Op donderdag 23 juli 2020 17:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jeetje, het beroep schoenmaker heb je nog echt voor moeten studeren ook zo te lezen.
quote:Op donderdag 23 juli 2020 17:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kocht vanmiddag dar bij valkonboskade broodje paling. 5 fucking euro 50
Die op dat kruispunt. Of is dat valkenbosplein. Zit er al superlang .quote:
Ah ik weet al welke.quote:Op donderdag 23 juli 2020 17:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Die op dat kruispunt. Of is dat valkenbosplein. Zit er al superlang .
schrok van de prijs
simonis is die 4 euro
Dit is zoals die nu is:quote:Op donderdag 23 juli 2020 16:53 schreef crv het volgende:
[ afbeelding ]
Oh hoe heb je die gestucte muurtjes gemaakt?quote:Op donderdag 23 juli 2020 17:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dit is zoals die nu is:
[ afbeelding ]
En zo was die 2 jaar geleden
[ afbeelding ]
Staat hierinquote:Op donderdag 23 juli 2020 17:23 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Oh hoe heb je die gestucte muurtjes gemaakt?
Komen ze ook nog even bij mij brengenquote:
Kan niet zeggen dat dit er heel lustopwekkend uitzietquote:
nee dat niet :pquote:Op donderdag 23 juli 2020 17:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Komen ze ook nog even bij mij brengen
heb ook niet mn best gedaan om 't er god uit te laten zienquote:Op donderdag 23 juli 2020 17:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kan niet zeggen dat dit er heel lustopwekkend uitziet
Jammerquote:
Misschien moet je iets lager proberen na te streven, een profeet ofzoquote:Op donderdag 23 juli 2020 17:29 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
heb ook niet mn best gedaan om 't er god uit te laten ziensmaak er in geparkeerd wel
Mondkapjes verteren niet zo bestquote:Op donderdag 23 juli 2020 17:29 schreef CherryLips het volgende:
Mondkapjes met tompoucen en HemaworstenZou er bijna voor met het OV gaan.
Meh lijkt me meer een algemeen matig verterende substantiequote:Op donderdag 23 juli 2020 17:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Is dat de ervaring van je eigen vrouw?
quote:Op donderdag 23 juli 2020 17:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Meh lijkt me meer een algemeen matig verterende substantie
Lolquote:Op donderdag 23 juli 2020 17:29 schreef CherryLips het volgende:
Mondkapjes met tompoucen en HemaworstenZou er bijna voor met het OV gaan.
Wel jaloers, ik heb nooit tijd om me te vervelen.quote:Op donderdag 23 juli 2020 18:06 schreef FranticDJ het volgende:
Volgende week gelukkig weer een inloopkast inmeten. Verveel me de neten
balans is een beetje zoek, het is of asociaal veel uren werken of helemaal niks.quote:Op donderdag 23 juli 2020 18:11 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wel jaloers, ik heb nooit tijd om me te vervelen.
Daar is toch ook vlakbij die Bilal neergestoken?quote:Op donderdag 23 juli 2020 18:12 schreef bitterbal het volgende:
schietpartij vlakbij
https://district8.net/gew(...)AhuyX7XceO75MjU6UJi8
Ja maar andere kant van kruispuntquote:Op donderdag 23 juli 2020 18:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Daar is toch ook vlakbij die Bilal neergestoken?
Binckhorst krijgt ook wel mooie woningen trouwens.quote:Op donderdag 23 juli 2020 18:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja maar andere kant van kruispunt
https://www.soundboard.com/sb/sound/995412quote:Op donderdag 23 juli 2020 18:12 schreef bitterbal het volgende:
schietpartij vlakbij
https://district8.net/gew(...)AhuyX7XceO75MjU6UJi8
Ja kloptquote:Op donderdag 23 juli 2020 18:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Binckhorst krijgt ook wel mooie woningen trouwens.
Wie kan hier iets aan veranderen?quote:Op donderdag 23 juli 2020 18:13 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
balans is een beetje zoek, het is of asociaal veel uren werken of helemaal niks.
quote:
Echt welquote:Op donderdag 23 juli 2020 18:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik zag net een wolk die leek op een konijn
Rijden?quote:Op donderdag 23 juli 2020 19:02 schreef mschol het volgende:
[..]
een weekje vrij
nu de invulling nog even bepalen..
Ja, hier ook. Mag wat mij betreft weer even opflikkeren. Heb nog pupillen als een drugsgebruiker na een bezoek aan de oogarts. Ben lichtschuw nu.quote:
Moet je nodig lekker op een scherm gaan werkenquote:Op donderdag 23 juli 2020 19:07 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ja, hier ook. Mag wat mij betreft weer even opflikkeren. Heb nog pupillen als een drugsgebruiker na een bezoek aan de oogarts. Ben lichtschuw nu.
Scherm met weinig licht is nog wel te doen in korte periodes, zon is echt kut. Maar ik ga wel weer hoorquote:Op donderdag 23 juli 2020 19:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Moet je nodig lekker op een scherm gaan werken![]()
Thuis. Gevloerd ah zijnquote:
quote:Op donderdag 23 juli 2020 19:09 schreef Fogel het volgende:
[..]
Scherm met weinig licht is nog wel te doen in korte periodes, zon is echt kut. Maar ik ga wel weer hoor
Jaloersquote:Op donderdag 23 juli 2020 19:02 schreef mschol het volgende:
[..]
een weekje vrij
nu de invulling nog even bepalen..
heb je niet altijd me-time?quote:Op donderdag 23 juli 2020 19:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Thuis. Gevloerd ah zijn![]()
Ben zķ toe aan een weekendje me-time. En vakantie. Maar beide duren nog ff.
quote:
Zo warm was het toch niet vandaag?quote:Op donderdag 23 juli 2020 19:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
Het is hier benauwd. Krijg ik druk op/in mijn hoofd van
Warm niet. Drukkend en benauwd wel. Krijg dan echt meteen last.quote:
rijden? auto? gaat lastig zonder rijbewijs..quote:
In NL welquote:Op donderdag 23 juli 2020 19:13 schreef mschol het volgende:
[..]
rijden? auto? gaat lastig zonder rijbewijs..
ik wil even paar daagjes weg, dus boel wel last minute ergens hotel, die zijn niet te duur
Ai vervelend. Dan heb je liever winter?quote:Op donderdag 23 juli 2020 19:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Warm niet. Drukkend en benauwd wel. Krijg dan echt meteen last.
Sommige mensen hebben een baan ouwe steuntrekkerquote:
nee in de vrachtwagenquote:Op donderdag 23 juli 2020 19:13 schreef mschol het volgende:
[..]
ik wil even paar daagjes weg, dus boel wel last minute ergens hotel, die zijn niet te duur
Auto rijd ook gewoon zonder rijbewijsquote:Op donderdag 23 juli 2020 19:13 schreef mschol het volgende:
[..]
oh ja .quote:Op donderdag 23 juli 2020 19:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben een baan ouwe steuntrekker
Neequote:Op donderdag 23 juli 2020 19:14 schreef engine het volgende:
[..]
Ai vervelend. Dan heb je liever winter?
quote:Op donderdag 23 juli 2020 19:14 schreef engine het volgende:
[..]
Auto rijd ook gewoon zonder rijbewijs
Ben jij vrachtwagenchauffeur? Maar geen rijbewijs?quote:Op donderdag 23 juli 2020 19:16 schreef mschol het volgende:
[..]
ohh, nee ik wil er echt even (2-3 dagen) tussenuit, dus geen vrachtwagen rijden.
Je leest het wel ooit dat mensen na 10 jaar of meer aangehouden worden zonder rijbewijs.quote:
Ik heb met je te doenquote:Op donderdag 23 juli 2020 19:07 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ja, hier ook. Mag wat mij betreft weer even opflikkeren. Heb nog pupillen als een drugsgebruiker na een bezoek aan de oogarts. Ben lichtschuw nu.
ik speel Euro Truck Simulator 2 (pc spel) veel, met stuurtje.quote:Op donderdag 23 juli 2020 19:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ben jij vrachtwagenchauffeur? Maar geen rijbewijs?![]()
Draad kwijt
Ahquote:Op donderdag 23 juli 2020 19:20 schreef mschol het volgende:
[..]
ik speel Euro Truck Simulator 2 (pc spel) veel, met stuurtje.
dat er bij aankoop of verzekering nooot controle van rijbewijs plaatsvindt blijf ik raar vindenquote:Op donderdag 23 juli 2020 19:19 schreef engine het volgende:
[..]
Je leest het wel ooit dat mensen na 10 jaar of meer aangehouden worden zonder rijbewijs.
Vroeg ik me ook net af. Nog te vroeg dan..quote:
De dealer is geen politieagent. Het is gewoon zijn werk niet.quote:Op donderdag 23 juli 2020 19:21 schreef mschol het volgende:
[..]
dat er bij aankoop of verzekering nooot controle van rijbewijs plaatsvindt blijf ik raar vinden
Dan maar stukje lopen denk ikquote:Op donderdag 23 juli 2020 19:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Vroeg ik me ook net af. Nog te vroeg dan..
Of dat staat dan op naam van iemand anders? Geen idee. Dat lijkt me wel raar ja.quote:Op donderdag 23 juli 2020 19:21 schreef mschol het volgende:
[..]
dat er bij aankoop of verzekering nooot controle van rijbewijs plaatsvindt blijf ik raar vinden
Succes. Heb me net 3 dagen het schompes gelopen, dus ik blijf lui op de bank hangenquote:
Mooi, hoe sleep je hem de winter door ?quote:Op donderdag 23 juli 2020 17:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dit is zoals die nu is:
[ afbeelding ]
En zo was die 2 jaar geleden
[ afbeelding ]
quote:
Stuur wat opquote:
Met de kippen op stok hč Boer Flashquote:
Ik zou stoppen met de alcoholquote:Op donderdag 23 juli 2020 18:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik zag net een wolk die leek op een konijn
Geen idee, dat doen ze zelf?quote:Op donderdag 23 juli 2020 19:31 schreef crv het volgende:
[..]
Mooi, hoe sleep je hem de winter door ?
Ik heb er vast nog 0. /care. Ze doen maarquote:Op donderdag 23 juli 2020 19:34 schreef Modus het volgende:
1 like in dit topic zover. Succesfeature.
Vast, maar welk woord is dat dan?quote:
Dat werd niet helemaal duidelijk a.h.v. CLs post.quote:Op donderdag 23 juli 2020 19:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vast, maar welk woord is dat dan?Succesfeature?
Nee dat het te druk is in de stadquote:Op donderdag 23 juli 2020 19:47 schreef Modus het volgende:
[..]
Je gaat niet zeggen dat je geen geld hebt he
Ging je patta's passen?quote:Op donderdag 23 juli 2020 19:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee dat het te druk is in de stad
Ze kunnen niet tegen vorstquote:
Nee wil gewoon stukje lopen. Footlocker heeft voor dames echt weinig laatste jarenquote:Op donderdag 23 juli 2020 19:50 schreef Modus het volgende:
[..]
Ging je patta's passen?
Stond laatst rij voor de Footlocker
Ik heb al een maand niet gedronkenquote:Op donderdag 23 juli 2020 19:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Succes! Je kunt iedere dag beginnen he
Heb laatst wat alcoholvrij bier op. Hertog Jan en Heineken. Best drinkbaar tegenwoordigquote:Op donderdag 23 juli 2020 19:53 schreef crv het volgende:
[..]
Ik heb al een maand niet gedronken![]()
Morgen begin ik weer🍷
Ik deed in Du. weleens een Erdinger weizen 0.0% bij de lunch gewoon een lekkere dorstlesser.quote:Op donderdag 23 juli 2020 19:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Heb laats wat alcoholvrij bier op. Hertog Jan en Heineken. Best drinkbaar tegenwoordig
Ja die in DH is sowieso verschrikkelijke pauperwinkel. Nog iets meer dan andere FLs.quote:Op donderdag 23 juli 2020 19:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee wil gewoon stukje lopen. Footlocker heeft voor dames echt weinig laatste jaren
Hertog Jan Bastaard is idd primaquote:Op donderdag 23 juli 2020 19:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Heb laatst wat alcoholvrij bier op. Hertog Jan en Heineken. Best drinkbaar tegenwoordig
Kom jij ook uit Den Haag?quote:Op donderdag 23 juli 2020 19:57 schreef Modus het volgende:
[..]
Ja die in DH is sowieso verschrikkelijke pauperwinkel. Nog iets meer dan andere FLs.
Net onkruidquote:
Echt 0.0%? Want ik begreep dat er in het buitenland alsnog 0,5% alcohol in mag zitten. En dan is een drinkbare "alcoholvrij" makkelijker te produceren.quote:Op donderdag 23 juli 2020 19:56 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik deed in Du. weleens een Erdinger weizen 0.0% bij de lunch gewoon een lekkere dorstlesser.
Vroeger hadden ze ook vaak leuke exclusives alleen voor footlocker maar is ook niet meerquote:Op donderdag 23 juli 2020 19:57 schreef Modus het volgende:
[..]
Ja die in DH is sowieso verschrikkelijke pauperwinkel. Nog iets meer dan andere FLs.
Nee.quote:Op donderdag 23 juli 2020 19:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kom jij ook uit Den Haag?
al 17 dagen niet meer zwangerquote:Op donderdag 23 juli 2020 20:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
K heb al 17 dagen geen augurken gegeten
Nee volgens mij zijn ze dat een beetje kwijt. Was laatst wel een soort pack aangekondigd door FL maar zou me niet verbazen als dat ook gewoon bij andere winkels terechtkomt.quote:Op donderdag 23 juli 2020 19:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Vroeger hadden ze ook vaak leuke exclusives alleen voor footlocker maar is ook niet meer
ik nuquote:Op donderdag 23 juli 2020 20:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
K heb al 17 dagen geen augurken gegeten
ja ik snap er ook weinig van. Ik denk wel dat jij wintquote:
Kan ie beter niet doen, bedoel je?quote:Op donderdag 23 juli 2020 20:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik moet echt zoooooo wennen aan Etto in niet-serieuze topics
broccoli? Ik ken er wel eentje met zalm en spinazie?quote:Op donderdag 23 juli 2020 20:11 schreef RockNijntje het volgende:
Ik had vanwege miscommunicatie over het eten maar even een snelle diepvriesmaaltijd van Iglo. Die pasta met zalm en broccoli is wel echt super lekker blijkbaar
.
quote:Op donderdag 23 juli 2020 20:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
broccoli? Ik ken er wel eentje met zalm en spinazie?
In de volle grond kunnen ze daar wat beter tegen, plus staat redelijk beschut.quote:
Is dit een serieus of een niet serieus topic?quote:Op donderdag 23 juli 2020 20:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
quote:Op donderdag 23 juli 2020 20:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
Nee joh, die maar drie toen ze vorige week in de bonus warenquote:
Met het gaan van mijn ex ging helaas ook 'mijn' longboard. Ik wilde altijd al een nieuw longboard, maar dat was een beetje op de achtergrond verdwenen. Deze week bedacht ik me ineens dat ik nu met baan + corona best veel geld heb en er nooit een beter moment gaat komen, dus let's goquote:
Nietquote:Op donderdag 23 juli 2020 20:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Is dit een serieus of een niet serieus topic?
Nice!quote:Op donderdag 23 juli 2020 20:16 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Met het gaan van mijn ex ging helaas ook 'mijn' longboard. Ik wilde altijd al een nieuw longboard, maar dat was een beetje op de achtergrond verdwenen. Deze week bedacht ik me ineens dat ik nu met baan + corona best veel geld heb en er nooit een beter moment gaat komen, dus let's go.
Ook maar meteen een goede, gecustomisde kopen dan.
quote:
Value for moneyquote:Op donderdag 23 juli 2020 20:18 schreef LTVDK het volgende:
Pizzagrillhouse hier is echt veel te enthousiast met hoeveelheid voer, bestelde al bewust een mini-schotel maar zelfs daar kan nog een half gezin van eten
Wow ik 10 jaar van m'n leven in een niet serieus topic gepost zonder het te beseffenquote:
waarquote:Op donderdag 23 juli 2020 20:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Maar ik zie je dus liever elders
Zo leer je nog eens wat op je oude dagquote:Op donderdag 23 juli 2020 20:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Wow ik 10 jaar van m'n leven in een niet serieus topic gepost zonder het te beseffen
Ja jammer dat je friet niet kunt bewaren, maar nog wel ruim genoeg kip en groenten oven voor een goede lunch morgenquote:
Wow daar post ik juist niet omdat ik me er toch ga ergerenquote:
quote:Op donderdag 23 juli 2020 20:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Wow daar post ik juist niet omdat ik me er toch ga ergeren
Vet! Dan willen we wel pics zien iddquote:Op donderdag 23 juli 2020 20:16 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Met het gaan van mijn ex ging helaas ook 'mijn' longboard. Ik wilde altijd al een nieuw longboard, maar dat was een beetje op de achtergrond verdwenen. Deze week bedacht ik me ineens dat ik nu met baan + corona best veel geld heb en er nooit een beter moment gaat komen, dus let's go.
Ook maar meteen een goede, gecustomisde kopen dan.
Dat jaquote:Op donderdag 23 juli 2020 20:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Wow daar post ik juist niet omdat ik me er toch ga ergeren
Niet zuur, conservatief en alt-right. ONZ en KLB kom ik niet (meer).quote:Op donderdag 23 juli 2020 20:20 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
beetje zure bende aldaar, net als klb en onz
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |