abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 28 juli 2026 @ 20:46:43 #26
442280 Prisha
Moonshine!
pi_221453482
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2026 18:56 schreef -CRASH- het volgende:

[..]
Ik blijf gewoon thuis.
Ah ok.
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_221499965
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2026 16:41 schreef Prisha het volgende:

[..]
nog 15 dagen!
Ik heb ook een filter. Die schroef ik erop. Had eerst een losse folie, en die was van mijn camera afgevallen. Camera gefrituurd :{

Weet je al waar je heen gaat? Ik rij naar een plekje nabij Zaragoza. Dat is plan A. Moet nog een plan B verzinnen mocht het te bewolkt of rokerig zijn.
Ik zit wel heel erg te twijfelen om ook te gaan. Ik zat zelf meer aan Léon te denken.
pi_221517111
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2026 14:52 schreef ChrisCross het volgende:

[..]
Ik zit wel heel erg te twijfelen om ook te gaan. Ik zat zelf meer aan Léon te denken.
Leon had ik naar gekeken maar statistisch gezien had die meer kans op bewolking. Ik heb alle statistiek nageplozen van de afgelopen 15 jaar.
Uiteindelijk zegt dat toch niks, twee jaar geleden was ik in de VS. Texas zou de beste plek moeten zijn, maar net dat ene jaar was het echt kantje boord met bewolking. Terwijl het noordoosten, waarvan ik meteen riep: dat nooit! Die was onbewolkt. Dus…waarom niet? Ik zou het doen :)
Heb je ooit een totale zonsverduistering gezien?

Het blijft toch altijd spannend. Hoewel….Volgend jaar ga ik naar Egypte. Gegarandeerd zon en maar liefst 6 minuten (!) totality.
pi_221517113
Dubbele post
pi_221519142
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 augustus 2026 09:44 schreef Prisha het volgende:

[..]
Leon had ik naar gekeken maar statistisch gezien had die meer kans op bewolking. Ik heb alle statistiek nageplozen van de afgelopen 15 jaar.
Uiteindelijk zegt dat toch niks, twee jaar geleden was ik in de VS. Texas zou de beste plek moeten zijn, maar net dat ene jaar was het echt kantje boord met bewolking. Terwijl het noordoosten, waarvan ik meteen riep: dat nooit! Die was onbewolkt. Dus…waarom niet? Ik zou het doen :)

Het blijft toch altijd spannend. Hoewel….Volgend jaar ga ik naar Egypte. Gegarandeerd zon en maar liefst 6 minuten (!) totality.
Ik ben in 1999 naar Noord-Frankrijk gegaan. Alles liep lekker tot vijf minuten voor de totaliteit de lucht dichttrok, zodat we hem gemist hebben. Dat was best een grote teleurstelling, dus bij deze een nieuwe poging! Het blijft altijd een beetje gokken natuurlijk, ik hoop dat ik dit keer wel geluk heb!
pi_221519150
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 augustus 2026 09:44 schreef Prisha het volgende:

[..]

Klinkt wel als een topplan trouwens, volgend jaar Egypte. Misschien moet ik alvast gaan sparen... 8-)
pi_221519195
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2026 13:47 schreef ChrisCross het volgende:

[..]
Ik ben in 1999 naar Noord-Frankrijk gegaan. Alles liep lekker tot vijf minuten voor de totaliteit de lucht dichttrok, zodat we hem gemist hebben. Dat was best een grote teleurstelling, dus bij deze een nieuwe poging! Het blijft altijd een beetje gokken natuurlijk, ik hoop dat ik dit keer wel geluk heb!
ohhh echt??? :o :o
Dat is zo balen, en ja, enorme teleurstelling, kan me dat helemaal voorstellen, zeker als het vlak voor totality nog goed is. Hopelijk lukt het nu wel. En hopelijk geen last van rook of heijgheid vanwege al die branden. Naast de bewolking de branden in de gaten houden én het is laag aan de horizon...echt een enorme uitdaging deze keer.
pi_221519198
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2026 13:48 schreef ChrisCross het volgende:

[..]
Klinkt wel als een topplan trouwens, volgend jaar Egypte. Misschien moet ik alvast gaan sparen... 8-)
Ik zou het doen 8-)
pi_221530418
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2026 14:02 schreef Prisha het volgende:

[..]
ohhh echt??? :o :o
Dat is zo balen, en ja, enorme teleurstelling, kan me dat helemaal voorstellen, zeker als het vlak voor totality nog goed is. Hopelijk lukt het nu wel. En hopelijk geen last van rook of heijgheid vanwege al die branden. Naast de bewolking de branden in de gaten houden én het is laag aan de horizon...echt een enorme uitdaging deze keer.
Zeker een uitdaging! Maar ik ben heel committed. Ik ga echt mijn best doen om het te laten lukken dit keer. Maar als het weer mislukt dan heb ik in ieder geval een leuke road trip gehad. Ik ga natuurlijk met de auto, en vannacht is mijn eerste tussenstop in Dourdan, een echt pareltje in Frankrijk!
  zondag 9 augustus 2026 @ 06:12:57 #35
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_221530775
In de VS in 2017 de volledige verduistering meegemaakt.wel een mooie belevenis. Geloof dat er 200.000 auto's richting Wyoming reden toen.
Haters everywhere but I don't really care.
pi_221549650
Het ziet er voorlopig goed uit in León. Het is hier stralend weer, en volgens de vooruitzichten blijft dat ook de komende dagen zo. Verder heb ik een perfecte plek op een berg gevonden met vrij uitzicht op het westen.
pi_221549749
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2026 17:35 schreef ChrisCross het volgende:
Het ziet er voorlopig goed uit in León. Het is hier stralend weer, en volgens de vooruitzichten blijft dat ook de komende dagen zo. Verder heb ik een perfecte plek op een berg gevonden met vrij uitzicht op het westen.
Small world - goede vriend van me woont in Leon.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_221549875
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2026 17:56 schreef Lyrebird het volgende:

[..]
Small world - goede vriend van me woont in Leon.
Oh wat leuk! Heeft'ie goed bier in huis? O-)
pi_221549993
Leon, Mexico?
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_221552588
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2026 18:45 schreef Lyrebird het volgende:
Leon, Mexico?
León, Spanje.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')