quote:Op donderdag 23 juli 2020 10:39 schreef Fok-it het volgende:
Reddit FOK! is zo veelzijdig dat dat genoeg moet zijn toch?
Nahquote:
FOK!Reddit is wel heel PCquote:Op donderdag 23 juli 2020 10:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nah
Fok is Nederlands en je kan wat persoonlijker met elkaar praten wat een voordeel is
Maar qua hoeveelheid topics en verschillende topics is Reddit zoveel groter
Ik zie het niet. Ligt er denk ik vooral aan waar je komt.quote:
Ligt er aan op welke subreddit je zit. Er is eigenlijk niet zoiets als 'eén reddit'. Het is een verzameling van subreddits, de ene knetterPC, en de andere totaal niet.quote:
Jouw favoriete forum ja?quote:
Nee. Daar kom ik nooit.quote:
quote:Op donderdag 23 juli 2020 10:52 schreef Degodvader het volgende:
[..]
Ligt er aan op welke subreddit je zit. Er is eigenlijk niet zoiets als 'eén reddit'. Het is een verzameling van subreddits, de ene knetterPC, en de andere totaal niet.
uhh bijna overal hoor /r/thenetherlands of /r/corananetherlands moet je eens op /r/corana zeggen dat mondkapjes niet (genoeg) helpenquote:Op donderdag 23 juli 2020 10:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zie het niet. Ligt er denk ik vooral aan waar je komt.
quote:
Waarom zou je dat doen. Ik vind Reddit juist een subliem platform om nieuwe dingen te leren en te zien hoe andere mensen uit elke uithoek van de wereld leven. Politiek, corona, BLM moet je juist vermijden dan kan je je uren vermakenquote:Op donderdag 23 juli 2020 11:44 schreef xzaz het volgende:
[..]
[..]
uhh bijna overal hoor /r/thenetherlands of /r/corananetherlands moet je eens op /r/corana zeggen dat mondkapjes niet (genoeg) helpen
/r/space en /r/spacex zijn brilliant. Veel infoquote:Op donderdag 23 juli 2020 11:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom zou je dat doen. Ik vind Reddit juist een subliem platform om nieuwe dingen te leren en te zien hoe andere mensen uit elke uithoek van de wereld leven. Politiek, corona, BLM moet je juist vermijden dan kan je je uren vermaken
Nu noem je 3 voorbeelden. Er zijn 138.000 actieve subreddits (in 2018).quote:Op donderdag 23 juli 2020 11:44 schreef xzaz het volgende:
[..]
[..]
uhh bijna overal hoor /r/thenetherlands of /r/corananetherlands moet je eens op /r/corana zeggen dat mondkapjes niet (genoeg) helpen
/r/BlackPeopleTwitter is ook zo éénquote:Op donderdag 23 juli 2020 12:14 schreef Degodvader het volgende:
[..]
Nu noem je 3 voorbeelden. Er zijn 138.000 actieve subreddits (in 2018).
Ik zei al: de ene sub is PC, de andere niet. Het hangt er dus vanaf waar je kijkt. En dat heb je helemaal zelf in de hand.
Nu noem je 4 voorbeelden. Er zijn 138.000 actieve subreddits (in 2018).quote:
Hij wilt gewoon graag het negatieve eruit lichten. Zoals het gros op FOK!quote:Op donderdag 23 juli 2020 12:22 schreef Degodvader het volgende:
[..]
Nu noem je 4 voorbeelden. Er zijn 138.000 actieve subreddits (in 2018).
Ik zei al: de ene sub is PC, de andere niet. Het hangt er dus vanaf waar je kijkt. En dat heb je helemaal zelf in de hand.
quote:Op donderdag 23 juli 2020 12:22 schreef Degodvader het volgende:
[..]
Nu noem je 4 voorbeelden. Er zijn 138.000 actieve subreddits (in 2018).
quote:Op donderdag 23 juli 2020 12:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij wilt gewoon graag het negatieve eruit lichten. Zoals het gros op FOK!
Jup, zeggen dat reddit niet helemaal PC is, omdat dit per subreddit verschilt, en er daar 138.000 actieve van zijn is verschrikkelijk PCquote:Op donderdag 23 juli 2020 12:35 schreef xzaz het volgende:
[..]
[..]______________________________________! Lekker PC weer.
Zal vast heel goed voor je zijn, zo'n zuur leven. Lekker iedereen van je afstoten met je negatieve energiequote:Op donderdag 23 juli 2020 12:35 schreef xzaz het volgende:
[..]
[..]______________________________________! Lekker PC weer.
Wat een negatieve energie heb jij ik sluit me af van je.quote:Op donderdag 23 juli 2020 12:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zal vast heel goed voor je zijn, zo'n zuur leven. Lekker iedereen van je afstoten met je negatieve energie
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |