abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_194218701
Hallo. Mijn vaatwasser deur ging niet meer dicht en dat is jammer. Heb de deur opengeschroeft en een paar foto's van het deursslot gemaakt. Kan iemand zien wat er aan de hand is? Volgens mij is dat zwarte mechaniek te ver naar achteren geduwt. Er lijkt niks afgebroken.


pi_194218799
Dat hoort met een veer terug te veren. Zit ergens waar te dwars?
Laat die handjes wapperen!
pi_194219008
Hallo. De veer ziet er goed uit. Heb net deze foto gemaakt. Dit ziet niet goed of wel?

foto
pi_194219084
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2020 10:38 schreef brunojglobal het volgende:
Hallo. De veer ziet er goed uit. Heb net deze foto gemaakt. Dit ziet niet goed of wel?

foto


Dit is zo'n moment waarop je zou willen dat we allemaal een 3D-printer hadden zodat je dat plastic onderdeeltje gewoon nieuw kan maken. Nu zal het wel de aanschaf van een compleet sluitmechanisme worden (of een nieuwe machine).
“The computer is incredibly fast, accurate, and stupid. Man is unbelievably slow, inaccurate, and brilliant. The marriage of the two is a force beyond calculation.”
– Leo Cherne
pi_194219430
Het zijn twee onderdelen zie ik. Het deur mechaniek en een elektrische schakelaar. Zal eens kijken of ik ze kan losmaken van elkaar.
pi_194219862
Hij doet het weer. Heb het veer mechaniek met de vinger teruggeduwt.
pi_194220560
Bovenin bij je vinger is toch gebroken?

Oh je hebt het al gevonden. Ik zou dat lijmen en er paar nietjes ertussen prutsen en deze ook vastlijmen.

Uiteindelijk breekt hij namelijk

Of tywrap smelten en erin gieten.

[ Bericht 40% gewijzigd door Fer op 23-07-2020 12:16:50 ]
.
pi_194224517
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2020 11:33 schreef brunojglobal het volgende:
Hij doet het weer. Heb het veer mechaniek met de vinger teruggeduwt.
geduwd
pindazakje
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')