abonnement Unibet Coolblue
pi_194237131
Ik wilde net een filmpje maken van merel die op mijn schouder hele verhalen houdt, maar hij/zij zag zichzelf op het scherm, en vloog met volle overtuiging er naartoe, er ook echt tegenaan. :')

Nu zit hij/ij op een tak die ik naar binnen heb gesleept te doezelen. En te kwetteren. Het wordt echt al steeds meer 'vogel' O+ steeds meer volwassen veren komen erbij. Alleen de staartveren ontbreken echt nog volledig op de pennen na.
pi_194237456
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2020 11:42 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Als dat zo is gaan we meeten :P
:Y
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_194237461
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2020 12:11 schreef Candaasje het volgende:
Ik wilde net een filmpje maken van merel die op mijn schouder hele verhalen houdt, maar hij/zij zag zichzelf op het scherm, en vloog met volle overtuiging er naartoe, er ook echt tegenaan. :')

Nu zit hij/ij op een tak die ik naar binnen heb gesleept te doezelen. En te kwetteren. Het wordt echt al steeds meer 'vogel' O+ steeds meer volwassen veren komen erbij. Alleen de staartveren ontbreken echt nog volledig op de pennen na.
Merel heeft maar geluk met jou O+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_194237550
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2020 12:11 schreef Candaasje het volgende:
Ik wilde net een filmpje maken van merel die op mijn schouder hele verhalen houdt, maar hij/zij zag zichzelf op het scherm, en vloog met volle overtuiging er naartoe, er ook echt tegenaan. :')

Nu zit hij/ij op een tak die ik naar binnen heb gesleept te doezelen. En te kwetteren. Het wordt echt al steeds meer 'vogel' O+ steeds meer volwassen veren komen erbij. Alleen de staartveren ontbreken echt nog volledig op de pennen na.
Och erm, die merel

Tjonge, ik heb de extra persconferentie van Bruls en Grapperhaus aan staan. Die journalisten, ze luisteren niet naar elkaar, niet naar het antwoord, stellen dezelfde vragen.
We have far more in common than that which devides us..
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 24 juli 2020 @ 12:44:55 #230
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_194237582
Zo. Intern verhuist. Niet zo veel, maar ja. Coronaproof iig :+
Ben wel m'n hele kantooroverzicht kwijt.... Aan de andere kant kijk ik nu tegen het Olympisch Stadion aan.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  vrijdag 24 juli 2020 @ 12:48:07 #231
63722 z80
I fink you freaky
pi_194237615
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2020 12:44 schreef borisz het volgende:
Zo. Intern verhuist. Niet zo veel, maar ja. Coronaproof iig :+
Ben wel m'n hele kantooroverzicht kwijt.... Aan de andere kant kijk ik nu tegen het Olympisch Stadion aan.
Je zit nu OP de kast? In plaats van er in.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_194237702
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 juli 2020 12:35 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Merel heeft maar geluk met jou O+
Het is ook eigen belang :@ Ik vind het oprecht leuk.

Het schijnt dat merels vanzelf schuw worden, ik hoop wel dat het waar is, want hoe gezellig ik het nu ook vind, het moet natuurlijk geen outcast worden.

Maar goed, voor nu is het wel even prima, ik kan hem los laten lopen want als ik roep komt 'ie.
(Als ik zelf weg ga zet ik hem wel in het reismandje hoor, het diertje is echt nog te klunzig en overmoedig :D )
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(As we speak wordt er druk getsjilpt en de veertjes gepoetst. )
pi_194237750
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2020 12:55 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Het is ook eigen belang :@ Ik vind het oprecht leuk.

Het schijnt dat merels vanzelf schuw worden, ik hoop wel dat het waar is, want hoe gezellig ik het nu ook vind, het moet natuurlijk geen outcast worden.

Maar goed, voor nu is het wel even prima, ik kan hem los laten lopen want als ik roep komt 'ie.
(Als ik zelf weg ga zet ik hem wel in het reismandje hoor, het diertje is echt nog te klunzig en overmoedig :D )
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(As we speak wordt er druk getsjilpt en de veertjes gepoetst. )
O+ wat is ie schattig
  vrijdag 24 juli 2020 @ 13:00:34 #234
63722 z80
I fink you freaky
pi_194237773
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2020 12:55 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Het is ook eigen belang :@ Ik vind het oprecht leuk.

Het schijnt dat merels vanzelf schuw worden, ik hoop wel dat het waar is, want hoe gezellig ik het nu ook vind, het moet natuurlijk geen outcast worden.

Maar goed, voor nu is het wel even prima, ik kan hem los laten lopen want als ik roep komt 'ie.
(Als ik zelf weg ga zet ik hem wel in het reismandje hoor, het diertje is echt nog te klunzig en overmoedig :D )
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(As we speak wordt er druk getsjilpt en de veertjes gepoetst. )
Merels en schuw. Behalve voor vaste bewoners die voor eten zorgen. Ik kan rustig voor het raam staan als de merels de tuin aan het omspitten zijn. Bij mijn ouders komen ze nog net niet op tafel zitten om eten van de borden te pakken.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_194237855
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2020 12:42 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Och erm, die merel

Tjonge, ik heb de extra persconferentie van Bruls en Grapperhaus aan staan. Die journalisten, ze luisteren niet naar elkaar, niet naar het antwoord, stellen dezelfde vragen.
Oh die heb ik gemist. Eens zien of ik kan terugluisteren
pi_194237863
Heeft Fok iets veranderd of ligt het aan mijn nieuwe laptop dat ik ineens cookies moet accepteren om een trouwjurk te zien.... :(
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_194237877
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2020 13:00 schreef z80 het volgende:

[..]

Merels en schuw. Behalve voor vaste bewoners die voor eten zorgen. Ik kan rustig voor het raam staan als de merels de tuin aan het omspitten zijn. Bij mijn ouders komen ze nog net niet op tafel zitten om eten van de borden te pakken.
:D

Nouja, in het ergste geval rij ik even naar je toe. Dan heeft ie in elk geval een groep mede-brutaaltjes :P

Het komt vast goed. Er zit op zich genoeg pit in.

*Gaat kleed even schoonschrobben* (Hij is niet echt zindelijk zeg maar.... :') )
pi_194237884
Pff. Waar ben ik aan begonnen. :')

pi_194237924
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2020 12:55 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Het is ook eigen belang :@ Ik vind het oprecht leuk.

Het schijnt dat merels vanzelf schuw worden, ik hoop wel dat het waar is, want hoe gezellig ik het nu ook vind, het moet natuurlijk geen outcast worden.

Maar goed, voor nu is het wel even prima, ik kan hem los laten lopen want als ik roep komt 'ie.
(Als ik zelf weg ga zet ik hem wel in het reismandje hoor, het diertje is echt nog te klunzig en overmoedig :D )
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(As we speak wordt er druk getsjilpt en de veertjes gepoetst. )
Boh O+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_194237925
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2020 13:06 schreef Myraela het volgende:
Pff. Waar ben ik aan begonnen. :')

[ afbeelding ]
Zal vast erg mooi worden, maar wat een werk _O_
We have far more in common than that which devides us..
  vrijdag 24 juli 2020 @ 13:10:20 #241
63722 z80
I fink you freaky
pi_194237939
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2020 13:06 schreef Candaasje het volgende:

[..]

:D

Nouja, in het ergste geval rij ik even naar je toe. Dan heeft ie in elk geval een groep mede-brutaaltjes :P

Het komt vast goed. Er zit op zich genoeg pit in.

*Gaat kleed even schoonschrobben* (Hij is niet echt zindelijk zeg maar.... :') )
Ik heb momenteel "last" van een roodborstje. Die is het er niet mee eens dat ik thuis werk met het raam open.
Dan kan hij/zij de jongen niet voeren zonder gezien te worden.
Ik kan de jongen in het nest niet zien. Maar gezien het gepiep en aan/afvliegen met voer zitten er weer jongen in het nest. Tweede leg dit jaar.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_194238039
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2020 13:10 schreef z80 het volgende:

[..]

Ik heb momenteel "last" van een roodborstje. Die is het er niet mee eens dat ik thuis werk met het raam open.
Dan kan hij/zij de jongen niet voeren zonder gezien te worden.
Ik kan de jongen in het nest niet zien. Maar gezien het gepiep en aan/afvliegen met voer zitten er weer jongen in het nest. Tweede leg dit jaar.
Roodborstjes willen een raam dat dicht is he. 》》》zie versje ;)
pi_194238055
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 juli 2020 13:17 schreef Blues het volgende:

[..]

Roodborstjes willen een raam dat dicht is he. 》》》zie versje ;)
Juist niet, toch :o

Hoe kunnen ze anders aan de kruimeltjes brood? O+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_194238070
Hier zit af en toe een vlaamse gaai boos naar binnen te kijken (krijg het niet voor elkaar om daar een foto van te maken, camera ligt wel klaar) omdat ik geen vetbolletjes heb hangen. En dan uit nood maar een paar pinda's eet. _O-
We have far more in common than that which devides us..
pi_194238073
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2020 13:10 schreef z80 het volgende:

[..]

Ik heb momenteel "last" van een roodborstje. Die is het er niet mee eens dat ik thuis werk met het raam open.
Dan kan hij/zij de jongen niet voeren zonder gezien te worden.
Ik kan de jongen in het nest niet zien. Maar gezien het gepiep en aan/afvliegen met voer zitten er weer jongen in het nest. Tweede leg dit jaar.
:D

Ik en merel hadden even een meningsverschil. Merel vond het een puik plan om via mijn schouder bovenop de rugleuning van de stoel te klimmen. Ik vond dat gezien de tentoongestelde vliegervaring meer een kamikaze actie en heb merel even weggeplukt. Met een hoop tegengestribbel. Nu huppelt merel aan de andere kant van de kamer rond, druk kwetterend :P
pi_194238098
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2020 13:19 schreef Candaasje het volgende:

[..]

:D

Ik en merel hadden even een meningsverschil. Merel vond het een puik plan om via mijn schouder bovenop de rugleuning van de stoel te klimmen. Ik vond dat gezien de tentoongestelde vliegervaring meer een kamikaze actie en heb merel even weggeplukt. Met een hoop tegengestribbel. Nu huppelt merel aan de andere kant van de kamer rond, druk kwetterend :P
Puber _O-
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_194238125
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2020 13:19 schreef Candaasje het volgende:

[..]

:D

Ik en merel hadden even een meningsverschil. Merel vond het een puik plan om via mijn schouder bovenop de rugleuning van de stoel te klimmen. Ik vond dat gezien de tentoongestelde vliegervaring meer een kamikaze actie en heb merel even weggeplukt. Met een hoop tegengestribbel. Nu huppelt merel aan de andere kant van de kamer rond, druk kwetterend :P
kan je niet een webcam aanzetten voor ons _O-
We have far more in common than that which devides us..
  vrijdag 24 juli 2020 @ 13:24:20 #248
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_194238159
Ik had vorige week ook last van een roodborstje. Ik greep in een lijkje dat in de grote kist met schroeven en pluggen lag ;(
Die moet nog van vorig jaar zijn toen een stel roodborstjes alle onmogelijke plaatsen in serre, stal en klushok heeft uitgeprobeerd. Dat heeft tot minimaal 3 lijkjes, 2 gevallen nestjes en een verlaten nestje geleid.
Spoilers!
pi_194238310
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2020 13:06 schreef Myraela het volgende:
Pff. Waar ben ik aan begonnen. :')

[ afbeelding ]
Macramé...de jaren zestig roepen :{w

@MM...kom je nog terug om te vertellen hoe de solli ging en wanneer weet je meer?
Weer verhuizen?
pi_194238491
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 juli 2020 13:24 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik had vorige week ook last van een roodborstje. Ik greep in een lijkje dat in de grote kist met schroeven en pluggen lag ;(
Die moet nog van vorig jaar zijn toen een stel roodborstjes alle onmogelijke plaatsen in serre, stal en klushok heeft uitgeprobeerd. Dat heeft tot minimaal 3 lijkjes, 2 gevallen nestjes en een verlaten nestje geleid.
Iewl...... ;(
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')