Het zegt ook wel wat dat Lewis dit soort finishes nodig heeft om nog in de wedstrijd te blijven. Iedere leg loopt Dimitri weg eigenlijk.quote:
Ja sterker nog hij heeft nog geen eigen lek gewonnenquote:Op vrijdag 24 juli 2020 20:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het zegt ook wel wat dat Lewis dit soort finishes nodig heeft om nog in de wedstrijd te blijven. Iedere leg loopt Dimitri weg eigenlijk.
Zou kunnen.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 20:37 schreef Zipportal het volgende:
Anne van der Voort gooit alleen nu zo goed, nu dat DLM weg is.
Anders kon hij altijd met zijn luie reet centen pakken bij RTL.
@:Slobeend
Ik weet het niet, Lewis kan plots het gaspedaal in gaan drukken. Maar we missen hier de energieke Snackbox.quote:
Doe eens liefquote:Op vrijdag 24 juli 2020 20:37 schreef El-Stinho het volgende:
Adriaantje, doe eens wat meer. De enige die met 16-0 mag afdruipen van mij is Van der Voort.
Die isbal jaren doodquote:Op vrijdag 24 juli 2020 20:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik weet het niet, Lewis kan plots het gaspedaal in gaan drukken. Maar we missen hier de energieke Snackbox.
Je ziet hem af en toe nog. Op het WK tegen Webster, of tijdens de Grand Slam tegen Wade. Dat was de ouderwetse Snackbox, niet per se in niveau maar wel in energie en intensiteit. Dat kan al overweldigend werken, zeker bij een speler als Dimitri zou je zeggen. Maar Lewis heeft moeite met het gaspedaal indrukken als het niet van elders komt.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |