abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_194214994
Haha ik bestel geloof ik iets te vaak. Maar gewoon geen zin om zelf te koken elke keer,
Zou het nog doen nl want kan het btw wel maargoed ik hoef alleen eten voor mezelf te regelen. Naja doen we die maar weer eens keertje. Geen idee wat ik nu krijg want nieuwe toko maar ze hebben me beloofd dat het ok zou zijn. Met wat wijzigingen omdat ze het niet meer hadden. Nou ben benieuwd weer.

Jullie ook wel eens dit soort dingen?
Do what you love, love what you do!
pi_194215032
Ik vind het over het algemeen niet zo gezond wat je allemaal kunt bestellen. Als het dan makkelijk moet doe ik liever een diepvriesmaaltijd ofzo.
One man's trash, another man's treasure.
pi_194215048
quote:
10s.gif Op woensdag 22 juli 2020 22:49 schreef kree het volgende: maar ze hebben me beloofd dat het ok zou zijn.
Zou ook vreemd zijn als ze te van te voren al aangeven dat het niet te vreten is.
pi_194215074
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2020 22:50 schreef Arkai het volgende:
Ik vind het over het algemeen niet zo gezond wat je allemaal kunt bestellen. Als het dan makkelijk moet doe ik liever een diepvriesmaaltijd ofzo.
Mja die is optie 2 idd. Klopt ook we; hoor want het is toch meestal standaard aanbevolen kapsalon etc. Na nu heb ik die wel eens op. Maar voor nu maar shoarma gerecht enzo. Het zal wss dik tegenvallen weer eens. Maarja het is eten :P
Do what you love, love what you do!
pi_194215089
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2020 22:51 schreef YoyoKlaagzak het volgende:

[..]

Zou ook vreemd zijn als ze te van te voren al aangeven dat het niet te vreten is.
Kom je altijd pas later achter wel. Maar ok ken deze nog niet is volgens mij net nieuw. Dus well wtf give it a try
Do what you love, love what you do!
pi_194215108
Ik probeer het al beetje te matigen want het is nog soort van duur wel maar ok het scheelt niet eens heel veel met zelf koken.
Do what you love, love what you do!
pi_194215126
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2020 22:54 schreef kree het volgende:

[..]

Kom je altijd pas later achter wel. Maar ok ken deze nog niet is volgens mij net nieuw. Dus well wtf give it a try
Heb je ook pils erbij besteld?
  Beste/leukste mod 2022 woensdag 22 juli 2020 @ 22:56:43 #8
319979 Fok-it
All is well
pi_194215141
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2020 22:50 schreef Arkai het volgende:
Ik vind het over het algemeen niet zo gezond wat je allemaal kunt bestellen. Als het dan makkelijk moet doe ik liever een diepvriesmaaltijd ofzo.
Dan woon je in een boerengat. Het is 2020. Je kan de hele week gezond thuis laten bezorgen. Beetje duur, dat wel
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_194215143
Maar ik heb nog nooit iets bij thuisbezorgd besteld. Als ik al iets laat bezorgen, dan bestel ik direct via de site van de lokale pizzaboer ofzo. Dan verdient die er meer aan omdat er geen geld bij thuisbezorgd aan de strijkstok blijft hangen.
pi_194215144
Ik heb 5692 punten, jullie?
U MAD?
pi_194215168
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2020 22:55 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]

Heb je ook pils erbij besteld?
Haha nee dit keer niet. ok sommige kan dit trouwens hoewel ik me afvraag in hoeverre dat wel legaal is. Volgens mij nl niet. Maar ok boeie. Ik ga er geen drama over maken.
Do what you love, love what you do!
pi_194215188
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2020 22:53 schreef kree het volgende:

[..]

Mja die is optie 2 idd. Klopt ook we; hoor want het is toch meestal standaard aanbevolen kapsalon etc. Na nu heb ik die wel eens op. Maar voor nu maar shoarma gerecht enzo. Het zal wss dik tegenvallen weer eens. Maarja het is eten :P
Ik heb een hele zooi van die Iglo-maaltijden in de diepvries en het valt eigenlijk nooit echt tegen. Het is in ieder geval een stuk beter dan magnetronmaaltijden. Niet om dagelijks te eten maar 1 of 2x per maand is goed te doen.

One man's trash, another man's treasure.
pi_194215227
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2020 22:58 schreef Arkai het volgende:

[..]

Ik heb een hele zooi van die Iglo-maaltijden in de diepvries en het valt eigenlijk nooit echt tegen. Het is in ieder geval een stuk beter dan magnetronmaaltijden. Niet om dagelijks te eten maar 1 of 2x per maand is goed te doen.

[ afbeelding ]
Ken die uiteraard best ok btw. Alleen meestal is eentje net te weinig voor mij e n ben ik nog eerder te mager als te dik lol. :)

Maar die zijn te eten iig wel
Do what you love, love what you do!
pi_194215242
quote:
11s.gif Op woensdag 22 juli 2020 22:57 schreef kree het volgende:

[..]

Haha nee dit keer niet. ok sommige kan dit trouwens hoewel ik me afvraag in hoeverre dat wel legaal is. Volgens mij nl niet. Maar ok boeie. Ik ga er geen drama over maken.
Je hebt een vergunning nodig om drank te verkopen. Biertjes bij een thuisbezorgd zijn vaak 2euro of 10 euro voor een 6 pack.
Bij een bierkoerier betaal je iets van 14 euro voor een 6 pack. En minimaal bestelbedrag van 50 euro ofzo. Dan kun je beter een Turkse pizza en 2 sixpacks bestellen als je ineens zonder bier zit in de nacht haha.
pi_194215262
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2020 23:00 schreef kree het volgende:

[..]

Ken die uiteraard best ok btw. Alleen meestal is eentje net te weinig voor mij e n ben ik nog eerder te mager als te dik lol. :)

Maar die zijn te eten iig wel
Net te weinig inderdaad! Moet er ook wel een bakje vla bij hebben om een beetje vol gevoel te hebben. :D
One man's trash, another man's treasure.
  Leukste jonkie 2022 woensdag 22 juli 2020 @ 23:02:29 #16
213457 engine
pi_194215279
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2020 22:56 schreef de_boswachter het volgende:
Ik heb 5692 punten, jullie?
Uitgespeeld man :7
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
pi_194215280
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2020 23:00 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]

Je hebt een vergunning nodig om drank te verkopen. Biertjes bij een thuisbezorgd zijn vaak 2euro of 10 euro voor een 6 pack.
Bij een bierkoerier betaal je iets van 14 euro voor een 6 pack. En minimaal bestelbedrag van 50 euro ofzo. Dan kun je beter een Turkse pizza en 2 sixpacks bestellen als je ineens zonder bier zit in de nacht haha.
Klopt en ik denk dat een hoop illegaal gaat. Maar dat is inderdaad wel duur. Maargoed alleen eten voor nu.
Do what you love, love what you do!
pi_194215338
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2020 23:01 schreef Arkai het volgende:

[..]

Net te weinig inderdaad! Moet er ook wel een bakje vla bij hebben om een beetje vol gevoel te hebben. :D
Gehehe het is best lekker hoor die iglo dingen. Maar ok na paar uur weer honger. Maar moet toegeven als je onder kant en klaar voedsel gaat zoeken komen ze er bij mij nog redelijk hoog uit in score
Do what you love, love what you do!
pi_194215343
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2020 23:00 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]

Je hebt een vergunning nodig om drank te verkopen. Biertjes bij een thuisbezorgd zijn vaak 2euro of 10 euro voor een 6 pack.
Bij een bierkoerier betaal je iets van 14 euro voor een 6 pack. En minimaal bestelbedrag van 50 euro ofzo. Dan kun je beter een Turkse pizza en 2 sixpacks bestellen als je ineens zonder bier zit in de nacht haha.
Maar die Turk bezorgt vast geen Duvel...
pi_194215362
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2020 23:05 schreef YoyoKlaagzak het volgende:

[..]

Maar die Turk bezorgt vast geen Duvel...
Bier koerier wel haha maar betaal je ook dik voor dan.
Do what you love, love what you do!
pi_194215398
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2020 23:05 schreef kree het volgende:

[..]

Bier koerier wel haha maar betaal je ook dik voor dan.
Bestel gewoon de dag van te voren op ah.nl dan. Kost het je normale supermarkt prijzen.
Je kan vaak nog prima om 23:59 een shitload aan bier en wat kant en klaar maaltijden bestellen, flikker er wat aktie-artikelen voor gratis bezorging bij en ze staan de volgende middag keurig voor je deur met een steekwagentje kratjes.
You know what they call a Quarter Pounder with Cheese in Paris?
pi_194215400
Ik weet al heb teveel besteld om in 1 keer op te kunnen. Dus vries wel een deel in ok kan ik er nog 2 dagen van eten wss. Dus valt het mee als je gaat uitrekenen wat zelf eten maken zou kosten.
Do what you love, love what you do!
pi_194215420
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2020 23:05 schreef YoyoKlaagzak het volgende:

[..]

Maar die Turk bezorgt vast geen Duvel...
Nee koude Heineken. Er zit wel een restaurant bij mij die speciaal bier bezorgd. Karmeliet, Westmalle, Duvel, Chouffe. Voor 4,50 tot 5.50 per stuk.
pi_194215442
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2020 23:08 schreef Cheeseburgert het volgende:

[..]

Bestel gewoon de dag van te voren op ah.nl dan. Kost het je normale supermarkt prijzen.
Je kan vaak nog prima om 23:59 een shitload aan bier en wat kant en klaar maaltijden bestellen, flikker er wat aktie-artikelen voor gratis bezorging bij en ze staan de volgende middag keurig voor je deur met een steekwagentje kratjes.
Ik heb dat online bestellen nog nooit gedaan? Nu is dichts bij mij een Hoogvliet maar kan dat ook volgens mij. Maar doe meestal boodschappen om de twee dagen ofzo. Maar is een idee mss dat eens proberen ook. Voor nu heb ik gewoon zin in een vette snack. Hahaha
Do what you love, love what you do!
pi_194215470
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2020 23:10 schreef kree het volgende:

Maar is een idee mss dat eens proberen ook. Voor nu heb ik gewoon zin in een vette snack. Hahaha
Vette snack moet je natuurlijk nog steeds blijven doen :P Maar als je een paar keer een sixpakje bij zo'n afhaalrestaurant meebestelt dan kost dat je al een stuk meer dan een paar kratten door de appie op je stoep te laten zetten. En je kan veelal dus nog prima tot 23:59 een bestelling inschieten voor de volgende dag. Lege kratjes nemen ze trouwens ook mee. (en ze bezorgen ook sterke drank)
You know what they call a Quarter Pounder with Cheese in Paris?
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')