Ohquote:Op woensdag 22 juli 2020 22:44 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nee, het is een magisch, sacraal ritueel...
Als je het goed doet dan he...
Donequote:Op woensdag 22 juli 2020 22:46 schreef Lospedrosa het volgende:
@:Budapestenaar pas die TT even aan wil je?
Dit kan echt niet.
Wat stond er?quote:Op woensdag 22 juli 2020 22:46 schreef Lospedrosa het volgende:
@:Budapestenaar pas die TT even aan wil je?
Dit kan echt niet.
Niet gekliktquote:
Het is FOK! ...quote:
Schandalig, verwerpelijk, ongehoord.quote:Op woensdag 22 juli 2020 22:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik niet aangepast.
We komen er wel overheen.quote:
oh ja niet vergeten om daar morgen met mijn staak te staanquote:Op woensdag 22 juli 2020 22:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
We komen er wel overheen.
Het is trouwens op het terrein van de brandweer. En er staan gele bordjes met ‘GGD’
Ben je op voorverkenning gegaan?quote:Op woensdag 22 juli 2020 22:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
We komen er wel overheen.
Het is trouwens op het terrein van de brandweer. En er staan gele bordjes met ‘GGD’
quote:Op woensdag 22 juli 2020 22:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh ja niet vergeten om daar morgen met mijn staak te staan
... 14) Lang mager houterig persoon ...quote:Op woensdag 22 juli 2020 22:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh ja niet vergeten om daar morgen met mijn staak te staan
quote:Op woensdag 22 juli 2020 22:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
... 14) Lang mager houterig persoon ...
Je gaat er gewoon zelf staan dus
'toevallig'quote:Op woensdag 22 juli 2020 22:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik kwam er langs tijdens mijn fietstochtje.
Kun je je niet vermommen als neusprikkert?quote:Op woensdag 22 juli 2020 22:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat die zo die drive in uitrijdt nadat er in zijn hersenstam in geroerd en ik hem zo opwacht
Wie van de twee is nu de staak?quote:Op woensdag 22 juli 2020 22:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
... 14) Lang mager houterig persoon ...
Je gaat er gewoon zelf staan dus
Nou nee dat is iemand anders, dat die nog een baarmoeder over heeftquote:Op woensdag 22 juli 2020 22:56 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nog niet gehad dan?
Is het matras van FOK!
Was jij buiten boefje?quote:Op woensdag 22 juli 2020 22:57 schreef CherryLips het volgende:
Whoops. Mooi tijdstip om de voordeur iets te lomp achter me dicht te laten vallensorry buren.
Nu word ik nieuwschierigquote:Op woensdag 22 juli 2020 22:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou nee dat is iemand anders, dat die nog een baarmoeder over heeft
quote:
Ik had iets nodig uit de bergingquote:
Ja johquote:Op woensdag 22 juli 2020 22:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Ik woon daar in de buurt he?
Maar goed, laat maar dan.
Net voor de tweede lockdown je hele vriezer leegvreten, kun je er even tegenaan.quote:Op woensdag 22 juli 2020 22:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had iets nodig uit de berging
Als ik Corona krijg honger ik dood want m'n vriezer staat daar.
nog 1 dag Buda, dan ben je van hem afquote:Op woensdag 22 juli 2020 22:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Ik woon daar in de buurt he?
Maar goed, laat maar dan.
Kun je de XXL-staak gebruiken?quote:Op woensdag 22 juli 2020 23:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nog 1 dag Buda, dan ben je van hem af
Dan is er niemand meer om jou te stoppenquote:Op woensdag 22 juli 2020 23:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nog 1 dag Buda, dan ben je van hem af
jaquote:Op woensdag 22 juli 2020 23:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kun je de XXL-staak gebruiken?
Nou zegquote:Op woensdag 22 juli 2020 23:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kun je de XXL-staak gebruiken?
Heeft balletje je account gehackt?quote:
Ja dat jij op mijn hoofd uit bent dat ben ik onderhand wel gewend, maar Buda nu ook alquote:
Staan we daar morgen beidequote:Op woensdag 22 juli 2020 23:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dat jij op mijn hoofd uit bent dat ben ik onderhand wel gewend, maar Buda nu ook al
Zijn jullie te druk bezig met ruzie maken wie het mag doen dat ik probleemloos door kan rijdenquote:
quote:Op woensdag 22 juli 2020 23:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zijn jullie te druk bezig met ruzie maken wie het mag doen dat ik probleemloos door kan rijden
Heb je een mooi hoofd? anders heb ik ook wel interesse.quote:Op woensdag 22 juli 2020 23:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dat jij op mijn hoofd uit bent dat ben ik onderhand wel gewend, maar Buda nu ook al
quote:Op woensdag 22 juli 2020 23:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb je een mooi hoofd? anders heb ik ook wel interesse.
Ik kom alleen als toeschouwer.quote:Op woensdag 22 juli 2020 23:11 schreef bitterbal het volgende:
Ben ik dadelijk niet eens de gene die mijn langgewilde hoofd weet te pakken
beetje macaber wel budaquote:Op woensdag 22 juli 2020 23:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik kom alleen als toeschouwer.
quote:Op woensdag 22 juli 2020 23:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Zegt de Bitterbal die al jaren op iemands hoofd uit is.
nee natuurlijk nietquote:Op woensdag 22 juli 2020 23:14 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Heb jij al eens iemand echt onthoofd?
Vast een mug of spin jaquote:Op woensdag 22 juli 2020 23:14 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Of een dier ofzo?
Dieren wel schat ik zo in maar mensen niet.quote:Op woensdag 22 juli 2020 23:14 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Of een dier ofzo?
Je hebt al jaren de kans, straks staat er een heel leger op mijn hoofd te azen.quote:Op woensdag 22 juli 2020 23:11 schreef bitterbal het volgende:
Ben ik dadelijk niet eens de gene die mijn langgewilde hoofd weet te pakken
ja morgen sla ik mijn slag, zie dat de interesse toe neemtquote:Op woensdag 22 juli 2020 23:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je hebt al jaren de kans, straks staat er een heel leger op mijn hoofd te azen.
quote:Op woensdag 22 juli 2020 23:16 schreef Lospedrosa het volgende:
Een kip wel, moest ik eens leren te slachten van een oom, die rende nog wel een aardig stukje zonder koppie.
Ja kijk er naar uitquote:Op woensdag 22 juli 2020 23:16 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
De eerste is altijd leuk. Veel plezier
Lekker dromen over mijn hoofdquote:
Dat lijkt me echt heel raar om te zienquote:Op woensdag 22 juli 2020 23:16 schreef Lospedrosa het volgende:
Een kip wel, moest ik eens leren te slachten van een oom, die rende nog wel een aardig stukje zonder koppie.
Flikker op zeg.. wat een onzin.quote:Op woensdag 22 juli 2020 23:22 schreef Budapestenaar het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)uwe-maatregelen-voor
Aboutaleb pleit voor mondkapjes op straat
Haha wie had dit voorspeld?quote:Op woensdag 22 juli 2020 23:22 schreef Budapestenaar het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)uwe-maatregelen-voor
Aboutaleb pleit voor mondkapjes op straat
Als dat verplicht is, ga je niet met met plezier naar buiten om een stukje te wandelen of fietsen.quote:
Ja buiten niet natuurlijk!quote:Op woensdag 22 juli 2020 23:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als dat verplicht is, ga je niet met met plezier naar buiten om een stukje te wandelen of fietsen.
Ook niet met een doorzichtig of vleeskleurig mondkapje op?quote:Op woensdag 22 juli 2020 23:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als dat verplicht is, ga je niet met met plezier naar buiten om een stukje te wandelen of fietsen.
Nee, Aboutaleb heeft het over buiten. Gewoon altijd en overal.quote:Op woensdag 22 juli 2020 23:25 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja buiten niet natuurlijk!
Alleen in een situatie zonder de 1,5 meter zoals een wachtrij, binnen en in een achtbaan.
Dat zou logischer zijn, maar hij wil het graag overal buiten verplichten.quote:Op woensdag 22 juli 2020 23:25 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja buiten niet natuurlijk!
Alleen in een situatie zonder de 1,5 meter zoals een wachtrij, binnen en in een achtbaan.
Ik heb het in Duitsland binnen gedragen en vond het behoorlijk benauwend.quote:Op woensdag 22 juli 2020 23:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ook niet met een doorzichtig of vleeskleurig mondkapje op?
lekker met het warme weer een mondkapje op en je warme lucht in je eigen gezicht uitademen? Nee dankje, dan zou ik nog maar zo weinig mogelijk buiten komen.quote:Op woensdag 22 juli 2020 23:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ook niet met een doorzichtig of vleeskleurig mondkapje op?
Ach die kan wel meer willen.quote:Op woensdag 22 juli 2020 23:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, Aboutaleb heeft het over buiten. Gewoon altijd en overal.
quote:Op woensdag 22 juli 2020 23:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
lekker met het warme weer een mondkapje op en je warme lucht in je eigen gezicht uitademen? Nee dankje, dan zou ik nog maar zo weinig mogelijk buiten komen.
Pff die nou niet zo sip omdat een geflipte burgermeester (collega notabene) zoiets roeptoetert.quote:Op woensdag 22 juli 2020 23:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Moet er echt niet aan denken.
Ja moet er ook niet aan denken maar goed denk dat ik de boetes maar gewoon betaal.quote:Op woensdag 22 juli 2020 23:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb het in Duitsland binnen gedragen en vond het behoorlijk benauwend.
Als iedereen nou gewoon een beetje afstand zou houden is die onzin sowieso niet nodig.quote:Op woensdag 22 juli 2020 23:30 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Pff die nou niet zo sip omdat een geflipte burgermeester (collega notabene) zoiets roeptoetert.
Als ze zo’n regel instellen word je door een angry mob gelyncht zonder mondkapje.quote:Op woensdag 22 juli 2020 23:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja moet er ook niet aan denken maar goed denk dat ik de boetes maar gewoon betaal.
Heb het uitgelegd, andere landen die het wel doen pikken het niet van NL.quote:Op woensdag 22 juli 2020 23:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als iedereen nou gewoon een beetje afstand zou houden is die onzin sowieso niet nodig.
Dit vooral ja, mensen lijken die afstandsregels gewoon vergeten te zijn. En met een mondkapje op gelden die blijkbaar al helemaal niet meer.quote:Op woensdag 22 juli 2020 23:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als iedereen nou gewoon een beetje afstand zou houden is die onzin sowieso niet nodig.
I'll take that riskquote:Op woensdag 22 juli 2020 23:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als ze zo’n regel instellen word je door een angry mob gelyncht zonder mondkapje.
Mondkapje in een winkel zou ik wel mee kunnen leven hoor. Misschien maar beter ook. Steeds meer idioten die in je nek gaan staan hijgen.quote:Op woensdag 22 juli 2020 23:36 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Heb het uitgelegd, andere landen die het wel doen pikken het niet van NL.
Hoe koop jeje eerste mondkapjes in een winkel als je er nog geen hebt?quote:Op woensdag 22 juli 2020 23:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mondkapje in een winkel zou ik wel mee kunnen leven hoor. Misschien maar beter ook. Steeds meer idioten die in je nek gaan staan hijgen.
Ik kreeg het gisteren bijna aan de stok met een vrouw die bij het stoplicht naast me kwam staan op de fiets. Ik vroeg haar vriendelijk of ze een beetje afstand kon houden. Maar dat was volgens haar helemaal niet nodig in de buitenluchtquote:Op woensdag 22 juli 2020 23:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dit vooral ja, mensen lijken die afstandsregels gewoon vergeten te zijn. En met een mondkapje op gelden die blijkbaar al helemaal niet meer.
Online bestellen of even aan je vrouw vragen of je een theedoek mag lenen.quote:Op woensdag 22 juli 2020 23:39 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hoe koop jeje eerste mondkapjes in een winkel als je er nog geen hebt?
quote:Op woensdag 22 juli 2020 23:39 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hoe koop jeje eerste mondkapjes in een winkel als je er nog geen hebt?
Mensen zijn het verleerd om "o sorry" of "oké geen probleem" te zeggen.quote:Op woensdag 22 juli 2020 23:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik kreeg het gisteren bijna aan de stok met een vrouw die bij het stoplicht naast me kwam staan op de fiets. Ik vroeg haar vriendelijk of ze een beetje afstand kon houden. Maar dat was volgens haar helemaal niet nodig in de buitenlucht
Ja, dat zijn die lynchpraktijken die ik net al beschreef. Zo werkt de menselijke psyche. Als ik lijd, moet jij ook lijden.quote:Op woensdag 22 juli 2020 23:42 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik had bijna slaande ruzie in DU toen ik het kapje vergat en ging afrekenen met tanken.
Die vrouw achter de kassa had er ook geen op en ze begon te schelden. Ik snel betalen maar een klant kwam binnen en die begon ook te schelden. Ik een beetje lacherig doen enzo.
Maar buiten ging die kerel naar me toe lopen te schelden, ik uit de auto een douw geven, vriendin en kinderen gillen.
Ja, volgens mij was dit zo’n ‘het-is-maar-een-griepje’-tiepje want ze bleef maar herhalen dat het allemaal onzin is.quote:Op woensdag 22 juli 2020 23:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mensen zijn het verleerd om "o sorry" of "oké geen probleem" te zeggen.
Ze doet maar, maar als iemand iets netjes vraagt gaat ze er niet dood aan om te doen wat er wordt gevraagd zonder meteen te gaan nuilen. Mensen moeten overal maar wat van vinden en meteen met de hakken in het zand. Stel je voor dat iemand het niet met je goddelijke opinie eens is.quote:Op woensdag 22 juli 2020 23:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, volgens mij was dit zo’n ‘het-is-maar-een-griepje’-tiepje want ze bleef maar herhalen dat het allemaal onzin is.
Ja daar schuilt een gevaar in en mensen worden er chagrijniger van. Die man had nog geluk trouwens voordat ik m doormidden brak.quote:Op woensdag 22 juli 2020 23:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, dat zijn die lynchpraktijken die ik net al beschreef. Zo werkt de menselijke psyche. Als ik lijd, moet jij ook lijden.
Ik heb een leuk gezicht. mensen willen me meestal plezieren en leuk gevonden worden door mij dus dat werkt wat anders voor me denk ik.quote:Op woensdag 22 juli 2020 23:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, dat zijn die lynchpraktijken die ik net al beschreef. Zo werkt de menselijke psyche. Als ik lijd, moet jij ook lijden.
Ok ruige rambo.quote:Op woensdag 22 juli 2020 23:48 schreef Lospedrosa het volgende:
Die man had nog geluk trouwens voordat ik m doormidden brak.
Als iemand iets netjes vraagt doe ik het gewoon.quote:Op woensdag 22 juli 2020 23:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze doet maar, maar als iemand iets netjes vraagt gaat ze er niet dood aan om te doen wat er wordt gevraagd zonder meteen te gaan nuilen. Mensen moeten overal maar wat van vinden en meteen met de hakken in het zand. Stel je voor dat iemand het niet met je goddelijke opinie eens is.
Nee, ze was er erg op gebrand haar facebookwijsheden te verdedigenquote:Op woensdag 22 juli 2020 23:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze doet maar, maar als iemand iets netjes vraagt gaat ze er niet dood aan om te doen wat er wordt gevraagd zonder meteen te gaan nuilen. Mensen moeten overal maar wat van vinden en meteen met de hakken in het zand. Stel je voor dat iemand het niet met je goddelijke opinie eens is.
Pas maar op met een leuk hoofd hebben, voor je het weet staan ze in de rij om het op een staak te schuivenquote:Op woensdag 22 juli 2020 23:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb een leuk gezicht. mensen willen me meestal plezieren en leuk gevonden worden door mij dus dat werkt wat anders voor me denk ik.
Zeg je nou dat ik lelijk ben?quote:Op woensdag 22 juli 2020 23:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb een leuk gezicht. mensen willen me meestal plezieren en leuk gevonden worden door mij dus dat werkt wat anders voor me denk ik.
Jij komt uit het oosten van het land. Daar hebben mensen nog normen en waardenquote:Op woensdag 22 juli 2020 23:49 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Als iemand iets netjes vraagt doe ik het gewoon.
(Behalve geef me aub ¤1900 dan niet).
Ja dat heb ik ook wel, kom altijd overal weg met een lach en een grap. Maar jij komt er nog wel achter bij overspannen mensen die “de regeltjes” tot op tand verdedigen.quote:Op woensdag 22 juli 2020 23:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja ik ook, maar dan vraag je in bijvoorbeeld de supermarkt of je even ergens bij mag, of op een station ofzo als iemand grandioos in de weg staat of ze even aan de kant willen, en dan kijken ze je aan of je hun eerstgeborene wil opeten ofzo.quote:Op woensdag 22 juli 2020 23:49 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Als iemand iets netjes vraagt doe ik het gewoon.
(Behalve geef me aub ¤1900 dan niet).
Morgen niet in de rij gaan staan bij die springende bitterbal, maar gewoon bij een chagrijnige zuster met een wattenstaaf. Dan komt het allemaal wel goed.quote:Op woensdag 22 juli 2020 23:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Pas maar op met een leuk hoofd hebben, voor je het weet staan ze in de rij om het op een staak te schuiven
Dit is wel waar, als je bv in een bos loopt en iemand loopt je tegemoet groet je elkaar. Wij vinden het heel raar dat op sommige plekken mensen dan een andere kant op kijken.quote:Op woensdag 22 juli 2020 23:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jij komt uit het oosten van het land. Daar hebben mensen nog normen en waarden
Ja, bij Duitsers moet je daar al helemaal niet bij aankomen.quote:Op woensdag 22 juli 2020 23:51 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook wel, kom altijd overal weg met een lach en een grap. Maar jij komt er nog wel achter bij overspannen mensen die “de regeltjes” tot op tand verdedigen.
Gewoon bij zo'n norse Gerda die wil dat je een beetje opschiet.quote:Op woensdag 22 juli 2020 23:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Morgen niet in de rij gaan staan bij die springende bitterbal, maar gewoon bij een chagrijnige zuster met een wattenstaaf. Dan komt het allemaal wel goed.
Ik doe in een drukke situatie waar mensen pardoes in een pad staan nooit praten. Maar steek een vinger in hun rug. Dan stappen ze altijd opzij. Probeer maar eens.quote:Op woensdag 22 juli 2020 23:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja ik ook, maar dan vraag je in bijvoorbeeld de supermarkt of je even ergens bij mag, of op een station ofzo als iemand grandioos in de weg staat of ze even aan de kant willen, en dan kijken ze je aan of je hun eerstgeborene wil opeten ofzo.
In de Alblasserwaard groeten mensen, in Dordrecht niet. Hemelsbreed vijf kilometer van elkaar verwijderdquote:Op woensdag 22 juli 2020 23:53 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dit is wel waar, als je bv in een bos loopt en iemand loopt je tegemoet groet je elkaar. Wij vinden het heel raar dat op sommige plekken mensen dan een andere kant op kijken.
Ja hier groeten we elkaar ook bij het wandelen.quote:Op woensdag 22 juli 2020 23:53 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dit is wel waar, als je bv in een bos loopt en iemand loopt je tegemoet groet je elkaar. Wij vinden het heel raar dat op sommige plekken mensen dan een andere kant op kijken.
Precies, lekker efficiënt. Je hebt wel een blauwe plek op je hersenstam van dat gepor, maar dat moet maar even.quote:Op woensdag 22 juli 2020 23:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon bij zo'n norse Gerda die wil dat je een beetje opschiet.
Ja das beter dan dat mijn hersenstam om een stok zit gewikkeld.quote:Op woensdag 22 juli 2020 23:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Precies, lekker efficiënt. Je hebt wel een blauwe plek op je hersenstam van dat gepor, maar dat moet maar even.
Zo irritant als mensen dat doen. Daar zou je eigenlijk een busje pepperspray paraat voor moeten hebben.quote:Op woensdag 22 juli 2020 23:55 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik doe in een drukke situatie waar mensen pardoes in een pad staan nooit praten. Maar steek een vinger in hun rug. Dan stappen ze altijd opzij. Probeer maar eens.
In de weg staan of je vriendelijk even aan de kant drukken?quote:Op woensdag 22 juli 2020 23:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zo irritant als mensen dat doen. Daar zou je eigenlijk een busje pepperspray paraat voor moeten hebben.
Een porrende vinger in je rug.quote:Op woensdag 22 juli 2020 23:58 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
In de weg staan of je vriendelijk even aan de kant drukken?
Nee ik doe wel een vlakke hand op de schouder of rug.quote:Op woensdag 22 juli 2020 23:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Een porrende vinger in je rug.
Daarom dus beter gewoon een vlammenwerperquote:Op donderdag 23 juli 2020 00:00 schreef Budapestenaar het volgende:
Mensen die in de weg staan peppersprayen is ook een goed idee, maar dan heb ik formaatje brandblusser nodig.
Doodt ook gelijk het virusquote:Op donderdag 23 juli 2020 00:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daarom dus beter gewoon een vlammenwerper
quote:Op donderdag 23 juli 2020 00:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daarom dus beter gewoon een vlammenwerper
Mensen? Gerda’s.quote:Op donderdag 23 juli 2020 00:04 schreef CherryLips het volgende:
Van die mensen die onder of boven aan een roltrap stil gaan staan.
Ik begin het gewoon te missen.
Moet je met de trein gaan.. erger je je kapot.quote:Op donderdag 23 juli 2020 00:08 schreef CherryLips het volgende:
Ik mis het gewoon dat ik me kapot erger aan mensen.
Jeetje.
quote:Op donderdag 23 juli 2020 00:08 schreef CherryLips het volgende:
Ik mis het gewoon dat ik me kapot erger aan mensen.
Jeetje.
Dames, we zijn nu alleen hè, wij met ons drieën.quote:Op donderdag 23 juli 2020 00:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Moet je met de trein gaan.. erger je je kapot.
zitte gij nou nog in d'n trein?quote:Op donderdag 23 juli 2020 00:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Moet je met de trein gaan.. erger je je kapot.
Mwehquote:Op donderdag 23 juli 2020 00:14 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
[..]
Dames, we zijn nu alleen hè, wij met ons drieën.
Ja die was ik druk aan het negeren.quote:Op donderdag 23 juli 2020 00:23 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
5, Etto is er ook, een gangbang zomaar.
Nee lig nu in bed.quote:Op donderdag 23 juli 2020 00:18 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
zitte gij nou nog in d'n trein?
Lastig iddquote:Op donderdag 23 juli 2020 00:23 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja die was ik druk aan het negeren.
Weet je wat lastig is? Die enorme duim negeren, gvd, deed het zojuist bijna bij jou.quote:Op donderdag 23 juli 2020 00:25 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Mijn voorstel word ook doodgezwegen. Jammer hè?
You tried so hard, but it doesn’t even mather in the end. In the eeeeenttquote:Op donderdag 23 juli 2020 00:28 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Weet je wat lastig is? Die enorme duim negeren, gvd, deed het zojuist bijna bij jou.
Wat?quote:Op donderdag 23 juli 2020 01:01 schreef liesje1979 het volgende:
Ik sta in een wachtrij om knollen te verkopen. Moet wel 99l betalen maar ze zijn 565
quote:Op donderdag 23 juli 2020 01:01 schreef liesje1979 het volgende:
Ik sta in een wachtrij om knollen te verkopen. Moet wel 99l betalen maar ze zijn 565
Geen idee wat je bedoelt, maar ik moest lachenquote:Op donderdag 23 juli 2020 01:07 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lol animal crossing. Sta nu op plek 9 in de rij, Spannend.
Nice! En Celeste, dat zeg je nu pas?quote:Op donderdag 23 juli 2020 01:08 schreef engine het volgende:
[..]
Ik heb ze vandaag voor 535 ofzoiets verkocht. En Celeste was ook nog op m'n eiland
Sta al klaar op het vliegveld.quote:Op donderdag 23 juli 2020 01:09 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Geen idee wat je bedoelt, maar ik moest lachen
Is bij zoiets denk ik geld geven, knollen verkopen en wegwezen? Denk niet dat het done is het eiland op mijn gemakje te bekijken?quote:Op donderdag 23 juli 2020 01:08 schreef engine het volgende:
[..]
Ik heb ze vandaag voor 535 ofzoiets verkocht. En Celeste was ook nog op m'n eiland
Ze is er nog welquote:Op donderdag 23 juli 2020 01:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nice! En Celeste, dat zeg je nu pas?
Heb voor 200k knollen dus kan straks een bovenverdieping bouwen denk ik
Weet ik niet. Heb dat nooit op die manier gedaan.quote:Op donderdag 23 juli 2020 01:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Is bij zoiets denk ik geld geven, knollen verkopen en wegwezen? Denk niet dat het done is het eiland op mijn gemakje te bekijken?
Van hartequote:Op donderdag 23 juli 2020 01:13 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nou... engine berijpt me wel hoor.
Jarig gek mens trouwens.
quote:Op donderdag 23 juli 2020 01:13 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nou... engine berijpt me wel hoor.
Jarig gek mens trouwens.
Wow, die is 2, nog iets miljoen toch? Ik moet de bovenverdieping dus ook nog compleet betalen dan, maar kan als het goed is straks mijn derde extra kamer afbetalenquote:Op donderdag 23 juli 2020 01:13 schreef engine het volgende:
[..]
Ze is er nog wel
Goede zaken gedaan dan.
Ik heb morgen een kelder. Maar die moet ik nog wel betalen.
Ja 2,4 miljoenquote:Op donderdag 23 juli 2020 01:16 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wow, die is 2, nog iets miljoen toch? Ik moet de bovenverdieping dus ook nog compleet betalen dan, maar kan als het goed is straks mijn derde extra kamer afbetalenIk kan nu op niet op bezoek komen helaas, ik sta helemaal standby om de dodo code die ik bijna krijg in te voeren.
quote:Op donderdag 23 juli 2020 01:23 schreef liesje1979 het volgende:
Toen ik binnenkwam was ik op plaats 39. Die gast verdient 99l kper persoon, ik wil ook eens hosten met entreegelden.
Ach is leuk tochquote:Op donderdag 23 juli 2020 01:18 schreef liesje1979 het volgende:
Ik vind jarig zijn altijd kut en vier het nooit. Mijn schoonzusje en nichtjes en ouders komen wel dit weekend bbqén maar dat was een beetje een te spontane actie gister. Normaal komen ze alleen in december en ga ik van te voren mij muren witten enzo.
quote:
Ah okay bijna compleet dusquote:Op donderdag 23 juli 2020 01:27 schreef liesje1979 het volgende:
Naast mij bedoel je? Dacht uit mijn hoofd 8 inwoners.
Huh maar je hebt zo'n tof eiland en je geeft geweldige rondleidingen.quote:Op donderdag 23 juli 2020 01:31 schreef engine het volgende:
[..]
Ach is leuk toch
Al hou ik ook niet zo van bezoek.
Trsuten, mogen mag je even bij mij kijken als je wilt, heb sinds kort al een paar paadjes.quote:
Dat was wel leukquote:Op donderdag 23 juli 2020 01:33 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Huh maar je hebt zo'n tof eiland en je geeft geweldige rondleidingen.
Tot morgen dan!quote:Op donderdag 23 juli 2020 01:34 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Trsuten, mogen mag je even bij mij kijken als je wilt, heb sinds kort al een paar paadjes.
Ik hoor een muziekje, ben aan de beurt!
Verkoop van knollen ging soepel. Heb zelfs nog even geshopt. Om te voorkomen dat mensen op zijn of haar eiland kwamen was er een afgezette route naar de winkel. Hij of zij zat zelf bij de ingang van het eiland, Je kon niet ergens anders heen dan de winkel. Die gast is nu rijk. En morgenochtend miljonair.quote:
Luister naar je zelf.quote:Op donderdag 23 juli 2020 05:51 schreef Karzai het volgende:
moin,twijfel of ik moet gaan werken vandaag, mijn knie is dik en opgezwollen
misschien twee dagen rust geven
Succes!quote:Op donderdag 23 juli 2020 06:24 schreef Karzai het volgende:
misschien dat ik weer even in bed duik, kan de baas toch pas na achten bellen
🥐☕quote:
Doe eens netjesquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
Bosquote:
DAAR MOET EENquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[/Haags_kwartiertje]
INThere are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
Kijk maar uit dat haags er niets in stopt.quote:
quote:Op donderdag 23 juli 2020 07:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Kijk maar uit dat haags er niets in stopt.
quote:Op donderdag 23 juli 2020 05:51 schreef Karzai het volgende:
moin,twijfel of ik moet gaan werken vandaag, mijn knie is dik en opgezwollen
misschien twee dagen rust geven
quote:Op donderdag 23 juli 2020 07:46 schreef crv het volgende:
[..]
DAAR MOET EEN
[Haags_kwartiertje]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[/Haags_kwartiertje]
INAh, dat doet hij dus in elk topic waar hij komt?quote:Op donderdag 23 juli 2020 07:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Kijk maar uit dat haags er niets in stopt.![]()
muizeval ervoor leggenquote:Op donderdag 23 juli 2020 07:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Kijk maar uit dat haags er niets in stopt.
blijkbaar een soort van fettish voor hemquote:Op donderdag 23 juli 2020 07:48 schreef ToT het volgende:
[..]
[..]
Ah, dat doet hij dus in elk topic waar hij komt?
quote:Op donderdag 23 juli 2020 07:49 schreef gianni61 het volgende:
Heel Fok is van slag. Ik zag eerst mijn reactie en daarna kwam er een Honda tussenin
Fok kapot gemaakt.quote:
krijg je daar likes voor ?quote:
Denk het niet, maar je weet maar nooit.quote:
overigens doet FOK! het bij mij dus denk dat je zelf schuld bentquote:Op donderdag 23 juli 2020 07:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Denk het niet, maar je weet maar nooit.
Never!quote:Op donderdag 23 juli 2020 07:56 schreef crv het volgende:
[..]
overigens doet FOK! het bij mij dus denk dat je zelf schuld bent
Kom hier maar halenquote:
Werksequote:
Hier genoeg en volgend weekend weer 35quote:
Waar zit je dan?quote:
En veel regen.quote:Op donderdag 23 juli 2020 08:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Tot half augustus krijgen wij 20-25 graden
quote:Op donderdag 23 juli 2020 08:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Met een paraplu naar buiten lopen zodat je geen dooie mus in je nek krijgt die besloten heeft van je dak te flikkeren iddquote:Op donderdag 23 juli 2020 08:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Vandaag wordt het warm. Nou ja relatief dan
Beter dicht naar de 20, is meer dan genoeg anders worden we te bruin, te lui en te plakzakkerig.quote:Op donderdag 23 juli 2020 08:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Mee eens.quote:Op donderdag 23 juli 2020 08:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beter dicht naar de 20, is meer dan genoeg anders worden we te bruin, te lui en te plakzakkerig.
Elzass, In de buurt van Baselquote:Op donderdag 23 juli 2020 08:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Waar zit je dan?
Op een tropisch eiland kan 35 graden heerlijk zijn, terwijl het met een landklimaat echt moordend kan zijn.
Als ik naar Het Weer google, zie ik de komende 6 dagen regen?quote:
yep, ga gewoon binnen zitten en airco aanquote:Op donderdag 23 juli 2020 08:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Sow, dan lijkt me 35 graden wel wat heftig!
Haha, verstandig!quote:Op donderdag 23 juli 2020 08:37 schreef crv het volgende:
[..]
yep, ga gewoon binnen zitten en airco aan
Wequote:Op donderdag 23 juli 2020 08:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beter dicht naar de 20, is meer dan genoeg anders worden we te bruin, te lui en te plakzakkerig.
27 hebben we al een tijdje hierquote:Op donderdag 23 juli 2020 08:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha, verstandig!
Ik hou echt van zon en warmte, maar 35 graden is echt te gek, tenzij je op de Filipijnen bent of whatever en er staat wat een briesje.
Hell, laatst was in Frankrijk 27 graden al amper uit te houden!
Mini-ToT verbrandt echt nooit (ook niet met 35 graden in de volle zon op de Filipijnen), maar in Frankrijk begon hij toch vrij snel rood te worden.
Meteen naar binnen gebracht en vanaf dat moment steeds echt goed ingesmeerd.We hadden toch al Factor 50 voor hem gehaald, maar tot nu toe is het nooit nodig geweest.
Ja 27 vind ik hier in Nederland ook wel fijn. Tot de 30 vind ik het prima, maar dan moet er wel verkoeling zijn. (Badje in de tuin enzo.)quote:
Nee, nee, Haags en ik hebben een ochtendritueelquote:Op donderdag 23 juli 2020 08:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Hold the linen?
Dat hebben we afgeschaft.
[haags_kwartiertje]quote:
quote:Op donderdag 23 juli 2020 08:44 schreef crv het volgende:
[..]
[haags_kwartiertje]
DAAR MOET IETS RANZIGS IN
[/haags_kwartiertje]
TMIquote:Op donderdag 23 juli 2020 08:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, nee, Haags en ik hebben een ochtendritueel
Komt er vaseline bij aan te pas?quote:Op donderdag 23 juli 2020 08:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, nee, Haags en ik hebben een ochtendritueel
quote:Op donderdag 23 juli 2020 08:50 schreef Dr_Flash het volgende:
AMAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAGS
BITTERBAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAL
LIESJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
WHISKAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
ROCKNIJNTJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
BOS-éénentAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
BUDAquote:Op donderdag 23 juli 2020 08:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, da’s toch niet hetzelfde, FlesMaar goede poging
Zit je Boeddha te pesten?quote:Op donderdag 23 juli 2020 08:52 schreef crv het volgende:
[..]
BUDA[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Like itquote:
Wat is dit? Appelporno?quote:Op donderdag 23 juli 2020 08:52 schreef crv het volgende:
[..]
BUDA[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
whatever you likequote:
Zo’n collega had ik ook. Alles moest evenwijdig aan de rand van zijn bureau staan of liggen. Dus als hij even naar de wc ging, verschoof ik zijn paperassenquote:Op donderdag 23 juli 2020 08:51 schreef UitStraling het volgende:
Dit doet me denken aan een collega die had zijn pennen op kleur en merk staan in een pennenbakje, als er een verkeerd stond werd hij rood in zijn gezicht en kreeg hij vlekken en met een beetje geluk ging hij naar huis bij zijn vrouw op de bank zitten.
Buufje heeft het ook, 160+ paar schoenen staan op kleur, geen mm schuin, richtspot erop, eng wijf eigenlijkquote:Op donderdag 23 juli 2020 08:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zo’n collega had ik ook. Alles moest evenwijdig aan de rand van zijn bureau staan of liggen. Dus als hij even naar de wc ging, verschoof ik zijn paperassen
quote:Op donderdag 23 juli 2020 08:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zo’n collega had ik ook. Alles moest evenwijdig aan de rand van zijn bureau staan of liggen. Dus als hij even naar de wc ging, verschoof ik zijn paperassen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |