abonnement Unibet Coolblue
pi_194229152
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2020 20:56 schreef TomDooley het volgende:

[..]

Ze stond daar zoals altijd, alsof ze de Koningin is. Ik heb geen psychologie gestudeerd en ben heel voorzichtig met dat soort uitspraken, maar ze gelooft in wat ze verzint. En haar manipulerende overtuigingskracht zorgt ervoor dat het overkomt alsof het waar is. Ik vind haar een heel moeilijk te begrijpen type mens.
Ze vertelde ook in eerdere seizoenen en ook in dit seizoen dat ze in een ziekenhuis heeft gewerkt. Zou dat wel waar zijn? Samantha en werken kan ik me bijna niet voorstellen. Of het moet al zijn geweest toen ze begin 20 was en hooguit 2 kinderen had.
pi_194229154
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2020 20:56 schreef TomDooley het volgende:

[..]

Ze stond daar zoals altijd, alsof ze de Koningin is. Ik heb geen psychologie gestudeerd en ben heel voorzichtig met dat soort uitspraken, maar ze gelooft in wat ze verzint. En haar manipulerende overtuigingskracht zorgt ervoor dat het overkomt alsof het waar is. Ik vind haar een heel moeilijk te begrijpen type mens.
Ze heeft het inderdaad nogal getroffen met zichzelf.
pi_194229161
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2020 20:57 schreef Oppulregaj het volgende:

[..]

Ze vertelde ook in eerdere seizoenen en ook in dit seizoen dat ze in een ziekenhuis heeft gewerkt. Zou dat wel waar zijn? Samantha en werken kan ik me bijna niet voorstellen. Of het moet al zijn geweest toen ze begin 20 was en hooguit 2 kinderen had.
Of als bijbaantje toen ze 16 was?
pi_194229178
quote:
10s.gif Op donderdag 23 juli 2020 20:58 schreef Smart_ass het volgende:

[..]

Of als bijbaantje toen ze 16 was?
Zou ook kunnen, ze had het er over dat ze mensen naar de familiekamer e.d. moest brengen. Zou ook gastdame kunnen zijn geweest, dat zijn meestal vrijwilligers die patiënten en bezoekers de weg wijzen in het gebouw of in de grotere ziekenhuizen mensen vervoeren in zo'n golfkarretje.
pi_194229197
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2020 20:55 schreef Oppulregaj het volgende:

[..]

Ja, toen ik me later weer inschreef omdat ik naar een andere buurt wilde heb ik 3 jaar moeten wachten. Eindigde telkens op plek 2 met de loting, telkens hopen dat nummer 1 de woning afwees maar dat gebeurde uiteraard nooit.
De karma van je mazzel denk ik, nee hoor grapje. Wel zwaar irritant dat je dan iedere keer 2e bent. Tijdens mijn wachttijd werden de regels veranderd van de nummer 1 en 2 die mochten komen kijken, naar de top 10. Tijdens het bezichtigen van mijn woning, waar alle 10 bij waren, wist niemand wie er op nummer 1 stond. De zenuwen gierde door mijn lijf, omdat het een ideale woning was in de beste en mooiste wijk van het dorp. Bleek ik nummer 1 te zijn, een uur later waren de papieren getekend en had ik de sleutels. Dankzij ons gesprek denk ik weer even terug aan dat super leuke moment. Dank je wel :D
pi_194229205
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2020 20:57 schreef Oppulregaj het volgende:

[..]

Ze vertelde ook in eerdere seizoenen en ook in dit seizoen dat ze in een ziekenhuis heeft gewerkt. Zou dat wel waar zijn? Samantha en werken kan ik me bijna niet voorstellen. Of het moet al zijn geweest toen ze begin 20 was en hooguit 2 kinderen had.
Als kantinejuf! })
pi_194229208
quote:
10s.gif Op donderdag 23 juli 2020 20:57 schreef Smart_ass het volgende:

[..]

Ze heeft het inderdaad nogal getroffen met zichzelf.
Als het aan haar had gelegen waren er na de jongste zoon nog wel meer kinderen bij gekomen, maar Eugene zag het niet zitten. Ze vertelde in seizoen 1 hoe mooi en aantrekkelijk ze zichzelf vond als ze zwanger was.

En dan dat zielige gedoe toen ze haar trouwdag groot over wilde doen, ze bleef dat hele seizoen maar door jammeren over hoe sober haar huwelijk was geweest en dat het groots over moest en alles moest gaan zoals zij het wilde. Het was alleen maar ik, ik, ik. Aan Eugene werd niet eens gevraagd hoe hij die dag in wilde plannen.

Zelfs de namen van de kinderen hebben ze niet samen bedacht. Samantha bedacht de namen en Eugene kreeg het pas te horen zodra ze was bevallen. Ik zou daar echt niet mee akkoord gaan, als ik een kind zou krijgen zou ik wel samen willen bepalen welke naam hij of zij krijgt.
pi_194229289
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2020 21:00 schreef Oppulregaj het volgende:

[..]

Als het aan haar had gelegen waren er na de jongste zoon nog wel meer kinderen bij gekomen, maar Eugene zag het niet zitten. Ze vertelde in seizoen 1 hoe mooi en aantrekkelijk ze zichzelf vond als ze zwanger was.

En dan dat zielige gedoe toen ze haar trouwdag groot over wilde doen, ze bleef dat hele seizoen maar door jammeren over hoe sober haar huwelijk was geweest en dat het groots over moest en alles moest gaan zoals zij het wilde. Het was alleen maar ik, ik, ik. Aan Eugene werd niet eens gevraagd hoe hij die dag in wilde plannen.
Ik moet zeggen dat ik het me uberhaupt af vraag hoe hij het al zoveel jaren met haar uithoudt :@. Het lijkt inderdaad allemaal nogal om haar te draaien.
pi_194229298
Oh wauw is dat echt waar ja, van die namen? Jeetje wat erg eigenlijk. Zij loopt echt over hem heen.
pi_194229332
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2020 21:06 schreef Smart_ass het volgende:
Oh wauw is dat echt waar ja, van die namen? Jeetje wat erg eigenlijk. Zij loopt echt over hem heen.
Ja, dat vertelden ze na de geboorte van de jongste, dat het bij alle kinderen op die manier is gegaan. Eugene heeft aan geen enkele naam mogen mee beslissen. Misschien was Samantha bang dat hij wat makkelijker te spellen en uit te spreken namen zou bedenken.

Volgens Samantha moesten het allemaal unieke namen zijn omdat het allemaal unieke persoontjes zijn en dan is een naam zoals bijvoorbeeld Willemien niet gepast zei ze.

Een Surinaams stel hier uit de straat hebben een zoon Gerben en dochter Ellen, kijken mensen ook vreemd van op maar die namen komen in Suriname gewoon veel voor net als hier.
  donderdag 23 juli 2020 @ 21:12:19 #286
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_194229408
Is Roemillo eigenlijk al uit de kast gekomen?
pi_194229425
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2020 21:12 schreef Ceviche het volgende:
Is Roemillo eigenlijk al uit de kast gekomen?
Volgens mij nog niet, komt vast nog wel. Uber gay die jongen, 100%.
pi_194229495
Er is een doneeractie opgestart voor de Quaedackers.

https://www.gofundme.com/(...)gGwbQJgUAGN8y0PwUgxk
pi_194229507
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2020 21:17 schreef Oppulregaj het volgende:
Er is een doneeractie opgestart voor de Quaedackers.

https://www.gofundme.com/(...)gGwbQJgUAGN8y0PwUgxk
Voor iemand die nepwimpers kan laten zetten en Botox kan laten spuiten?


Erm.. oké...
  donderdag 23 juli 2020 @ 21:18:52 #290
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_194229514
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2020 21:17 schreef Oppulregaj het volgende:
Er is een doneeractie opgestart voor de Quaedackers.

https://www.gofundme.com/(...)gGwbQJgUAGN8y0PwUgxk
Echt waarom, ze zegt in een aflevering dat ze als er geen corona was ze gewoon een klusjesman zou inhuren :{w
  donderdag 23 juli 2020 @ 21:19:16 #291
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_194229524
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2020 21:18 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Voor iemand die nepwimpers kan laten zetten en Botox kan laten spuiten?


Erm.. oké...
Ik ga er vanuit dat dat een cadeautje is van het programma. Maar dat is een aanname.
pi_194229573
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2020 21:18 schreef Ceviche het volgende:

[..]

Echt waarom, ze zegt in een aflevering dat ze als er geen corona was ze gewoon een klusjesman zou inhuren :{w
Als ze daar geld voor heeft dan had ze dat denk ik wel al voor de corona epidemie gedaan. Denk dat ze gewoon niet toe wil geven dat ze krap zitten qua geld. De kinderen zien er overigens wel allemaal goed verzorgd uit, ook belangrijker dan verven en behangen.
pi_194229600
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2020 21:19 schreef Ceviche het volgende:

[..]

Ik ga er vanuit dat dat een cadeautje is van het programma. Maar dat is een aanname.
Dat denk ik ook, net als alle vakanties e.d. die de gezinnen de afgelopen jaren hebben gehad. De meeste gezinnen waren voordat ze meededen met het programma nog nooit op vakantie geweest. De Quaedackers gingen in 2014 met hun hele gezin naar Texel in een behoorlijk duur vakantiehuis, Michel zat toen in de ziektewet vanweg een burnout, lijkt me niet dat ze de huur van dat luxe vakantiehuis van zijn ziektewetuitkering betaalden, helemaal in het hoogseizoen is het duur, in oktober al meer dan 1000 euro per week.
  donderdag 23 juli 2020 @ 21:27:32 #294
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_194229655
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2020 21:22 schreef Oppulregaj het volgende:

[..]

Als ze daar geld voor heeft dan had ze dat denk ik wel al voor de corona epidemie gedaan. Denk dat ze gewoon niet toe wil geven dat ze krap zitten qua geld. De kinderen zien er overigens wel allemaal goed verzorgd uit, ook belangrijker dan verven en behangen.
Dan moet je ook niet zo hoog van de toren blazen, vind ik.
En fijn hoor, dat de kinderen er goed bijlopen. Zeker belangrijk :)
Ze zei ook eerder dat ze alles zelf doet en van niemand geld aanneemt (van die strekking), dus dit vind ik wel apart. Vorige keer ook al met die Jay. De Adema's kregen ook hulp, maar in de vorm van spullen, vond ik toch anders. Zeker als je er ineens vier hebt en lagen geloof ik ook prematuur in het ziekenhuis.
pi_194229679
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2020 21:27 schreef Ceviche het volgende:

[..]

Dan moet je ook niet zo hoog van de toren blazen, vind ik.
En fijn hoor, dat de kinderen er goed bijlopen. Zeker belangrijk :)
Ze zei ook eerder dat ze alles zelf doet en van niemand geld aanneemt (van die strekking), dus dit vind ik wel apart. Vorige keer ook al met die Jay. De Adema's kregen ook hulp, maar in de vorm van spullen, vond ik toch anders. Zeker als je er ineens vier hebt en lagen geloof ik ook prematuur in het ziekenhuis.
Adema's werden gesponsord door onder andere Kruidvat (ze kregen gratis huismerk luiers) en Zwitsal. En via gfk panel konden mensen doneren door mee te doen met enquetes en dan de bedragen uitbetalen aan de familie.

Doe doneeractie voor de Quaedackers is opgestart door een fan, Nadine heeft er zelf niet om gevraagd.
  donderdag 23 juli 2020 @ 21:30:52 #296
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_194229704
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2020 21:24 schreef Oppulregaj het volgende:

[..]

Dat denk ik ook, net als alle vakanties e.d. die de gezinnen de afgelopen jaren hebben gehad. De meeste gezinnen waren voordat ze meededen met het programma nog nooit op vakantie geweest. De Quaedackers gingen in 2014 met hun hele gezin naar Texel in een behoorlijk duur vakantiehuis, Michel zat toen in de ziektewet vanweg een burnout, lijkt me niet dat ze de huur van dat luxe vakantiehuis van zijn ziektewetuitkering betaalden, helemaal in het hoogseizoen is het duur, in oktober al meer dan 1000 euro per week.

Die reis naar Marokko inderdaad :X en in ruil daarvoor moeten de vaders van het gezin in hun eentje met 10 kinderen naar de supermarkt en moeten de gezinnen met de bus :Y
  donderdag 23 juli 2020 @ 21:32:03 #297
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_194229722
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2020 21:29 schreef Oppulregaj het volgende:

[..]

Adema's werden gesponsord door onder andere Kruidvat (ze kregen gratis huismerk luiers) en Zwitsal. En via gfk panel konden mensen doneren door mee te doen met enquetes en dan de bedragen uitbetalen aan de familie.

Doe doneeractie voor de Quaedackers is opgestart door een fan, Nadine heeft er zelf niet om gevraagd.
Ja maar waarom start je dat op als zij zoiets zegt?
pi_194229729
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2020 21:30 schreef Ceviche het volgende:

[..]

Die reis naar Marokko inderdaad :X en in ruil daarvoor moeten de vaders van het gezin in hun eentje met 10 kinderen naar de supermarkt en moeten de gezinnen met de bus :Y
Of die van de Baumgards naar Suriname waar ze een maand verbleven, dat hebben ze ook echt niet kunnen betalen van Eugene zijn baan als logistiek medewerker 32u per week.
pi_194229742
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2020 21:32 schreef Ceviche het volgende:

[..]

Ja maar waarom start je dat op als zij zoiets zegt?
Misschien een fan die haar zielig vindt? Toen de actie voor Jay er was is er ook iets voor Nadine opgestart vlak nadat Michel was overleden, maar veel geld is er niet binnen gekomen.
pi_194230037
Zal Damian inmiddels al opgepakt zijn? Of nog steeds op de vlucht?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')