abonnement Unibet Coolblue
pi_194208506
En gaat er eigenlijk ook nog iets aan gedaan worden, of houden we het bij deze onverwacht constatering?
  woensdag 22 juli 2020 @ 15:52:44 #127
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_194208561
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2020 09:22 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Of men gaat buutvaders inzetten. .....
Om verstoppertje te spelen?
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_194208562
De heruitvinding van de pleonasme, was de titel van deze enquête.
pi_194208658
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2020 15:16 schreef Drekkoning het volgende:

[..]

Misschien lees ik eroverheen hoor, maar het enige dat ik hier vindt qua migratieachtergrond van de daders is:
[..]

Mind you, dat interview is slechts gehouden onder 8 personen. Waarbij er geen cijfers zijn hoeveel geinterviewden daders met een migratieachtergrond aanwijzen. En waarbij ook autochtonen aangewezen zijn.

Tja, daar kan je toch niks uit concluderen? Ongeacht of de conclusie klopt.
M.b.t. straatintimidatie met een migrantenachtergrond? Qua cijfers wordt er niet veel duidelijk.

Enige wat wel duidelijk blijkt is dat in bepaalde wijken van Utrecht meer straatintimidatie plaatsvindt dan in andere wijken. Dat zou je kunnen afzetten tegen (migratie)achtergronden van de inwoners aldaar. Dat is in dit onderzoek niet gebeurd. Waarschijnlijk bang voor de linkse maffia die dan weer begint te janken over etnisch profileren en wat al niet meer voor gezeik wanneer je 'achtergronden' vermeld die een verschil laten zien tussen autochtone, allochtone e/o migratie achtergronden.

Maar om dit nu een flutonderzoek te vinden slaat nergens op. De conclusie die sommigen trekken zou je een flutconclusie kunnen noemen omdat deze niet op daadwerkelijke cijfers is gebaseerd maar meer op interpretatie van de 'kaartjes' en de aanname dat in die wijken waar veel straatintimidatie voorkomt ook veel mensen met een migratieachtergrond wonen.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
  woensdag 22 juli 2020 @ 16:05:16 #130
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_194208705
Ik woon in een dorp, daar kom ik dat inferieure volk niet tegen gelukkig.
pi_194208724
nasissers zijn voorvochtkinders.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  woensdag 22 juli 2020 @ 16:08:06 #132
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_194208742
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2020 15:20 schreef Drekkoning het volgende:

Maar het is nou eenmaal geen conclusie die je uit dit flut onderzoek kunt trekken.
Kan je niet even ophouden met je flutreakries en je flutopmerkingen en je flutgetrol, of ken je in je flut leven niemand, geen enkel flut meisje wat door flutmarrokanen wordt nagesist zodat de flutkoning haar te hulp kan schieten }:|

Je reacties zijn zo stupide eenkennig kortzichtig dat je bijna zo star als Halsema lijkt die het voor elkaar krijgt om extreme religie onder het kopje extreem rechts te framen want dat staat beter :')
Are we not savages, innately destined to maim and kill?
Blame it on the environment, heredity or evolution: we're still responsible
Our intelligence may progress at geometric rates
Yet socially we remain belligerent neonates
  woensdag 22 juli 2020 @ 16:09:48 #133
489305 Borisboemboem
Boris boem boem bam bam boem!
pi_194208760
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2020 16:05 schreef RickoKun het volgende:
Ik woon in een dorp, daar kom ik dat inferieure volk niet tegen gelukkig.
Tot ze een AZC in jouw dorp openen zo ging dat hier.
Boem <br />Bam <br />Boem<br />Boem
  woensdag 22 juli 2020 @ 16:12:08 #134
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_194208781
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2020 16:01 schreef Montagui het volgende:

[..]

M.b.t. straatintimidatie met een migrantenachtergrond? Qua cijfers wordt er niet veel duidelijk.

Enige wat wel duidelijk blijkt is dat in bepaalde wijken van Utrecht meer straatintimidatie plaatsvindt dan in andere wijken. Dat zou je kunnen afzetten tegen (migratie)achtergronden van de inwoners aldaar. Dat is in dit onderzoek niet gebeurd. Waarschijnlijk bang voor de linkse maffia die dan weer begint te janken over etnisch profileren en wat al niet meer voor gezeik wanneer je 'achtergronden' vermeld die een verschil laten zien tussen autochtone, allochtone e/o migratie achtergronden.

Maar om dit nu een flutonderzoek te vinden slaat nergens op. De conclusie die sommigen trekken zou je een flutconclusie kunnen noemen omdat deze niet op daadwerkelijke cijfers is gebaseerd maar meer op interpretatie van de 'kaartjes' en de aanname dat in die wijken waar veel straatintimidatie voorkomt ook veel mensen met een migratieachtergrond wonen.
Wat dat betreft doet de Telegraaf zijn naam weer eer aan ja ;)
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_194208849
Mijn laatste woonplaats was Utrecht...onleefbaar.
Emigreer...als je van een rijk gevuld leven houdt...in vrijheid.
  woensdag 22 juli 2020 @ 16:24:27 #136
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_194208929
quote:
18s.gif Op woensdag 22 juli 2020 16:08 schreef YuckFou het volgende:

[..]

Kan je niet even ophouden met je flutreakries en je flutopmerkingen en je flutgetrol, of ken je in je flut leven niemand, geen enkel flut meisje wat door flutmarrokanen wordt nagesist zodat de flutkoning haar te hulp kan schieten }:|

Je reacties zijn zo stupide eenkennig kortzichtig dat je bijna zo star als Halsema lijkt die het voor elkaar krijgt om extreme religie onder het kopje extreem rechts te framen want dat staat beter :')
Een interview onder acht personen die anekdotes vertellen over zowel intimidators met als zonder immigratie achtergrond is inderdaad een prima onderzoek voor het artikel uit de OP :D
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_194208950
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2020 15:24 schreef Drekkoning het volgende:

[..]

Je hebt het zelf niet bekeken of wel?
Jawel, en ik zou jou aanraden hetzelfde te doen voordat je begint te oordelen over een mogelijke bias in het onderzoek.

Pagina 5, onder 'steekproefbeschrijving'.

[ Bericht 6% gewijzigd door Degodvader op 22-07-2020 16:32:29 ]
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 woensdag 22 juli 2020 @ 16:28:27 #138
74056 crew  ToT
pi_194208968
Geen neukende poep zeg!
  woensdag 22 juli 2020 @ 16:30:12 #139
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_194208980
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2020 16:24 schreef Drekkoning het volgende:

[..]

Een interview onder acht personen die anekdotes vertellen over zowel intimidators met als zonder immigratie achtergrond is inderdaad een prima onderzoek voor het artikel uit de OP :D
8000 respondenten die een enquête invullen vertelt ook wel iets, empirisch onderzoek binnen je eigen vriendenkring waarschijnlijk ook wel, en om t helemaal leuk te maken zou ik je LHBTI+ vriendjes en vriendinnetjes eens bellen om te vragen van wie zij de meeste overlast ervaren, en kom dan nog eens janken over flutonderzoekjes....
Are we not savages, innately destined to maim and kill?
Blame it on the environment, heredity or evolution: we're still responsible
Our intelligence may progress at geometric rates
Yet socially we remain belligerent neonates
  woensdag 22 juli 2020 @ 16:33:09 #140
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_194209015
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2020 16:26 schreef Degodvader het volgende:

[..]

Jawel, en ik zou jou aanraden hetzelfde te doen. Pagina 5, onder 'steekproefbeschrijving'.
Ja precies.

Waar staat dat er maar 8 personen zijn geïnterviewd. Goeie steekproef voor het migratieachtergrond-vraagstuk.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
  woensdag 22 juli 2020 @ 16:33:39 #141
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_194209023
quote:
14s.gif Op woensdag 22 juli 2020 16:30 schreef YuckFou het volgende:

[..]

8000 respondenten die een enquête invullen vertelt ook wel iets, empirisch onderzoek binnen je eigen vriendenkring waarschijnlijk ook wel, en om t helemaal leuk te maken zou ik je LHBTI+ vriendjes en vriendinnetjes eens bellen om te vragen van wie zij de meeste overlast ervaren, en kom dan nog eens janken over flutonderzoekjes....
Waar in die enquête wordt gevraagd naar de migratieachtergrond van de dader dan?
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
  woensdag 22 juli 2020 @ 16:45:07 #142
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_194209139
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2020 16:09 schreef Borisboemboem het volgende:

[..]

Tot ze een AZC in jouw dorp openen zo ging dat hier.
Die hebben we hier inderdaad ook gehad.
Zelfs een hele school hadden ze hier opgezet voor dat tuig.

Gelukkig allemaal weer afgebroken en opgerot. Alle uitgaansgelegenheden waren in die periode ook verziekt.
pi_194209195
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2020 16:33 schreef Drekkoning het volgende:

[..]

Ja precies.

Waar staat dat er maar 8 personen zijn geïnterviewd. Goeie steekproef voor het migratieachtergrond-vraagstuk.
Nu verplaats je allereerst de doelpalen. Je zei immers dat de bias erin zat dat het onderzoek op een plek is gehouden waar allochtonen sowieso oververtegenwoordigd zijn.

quote:
12s.gif Op woensdag 22 juli 2020 09:55 schreef Drekkoning het volgende:

[..]

Is er rekening gehouden met het feit dat het onderzoek op een locatie is gehouden waar nou eenmaal relatief veel meer jongeren met een migratieachtergrond wonen? Dan zullen ze automatisch meer naar boven komen.

Vraag me af hoe die verhouding verdisconteerd is, maar ik vermoed dat dat helemaal niet gebeurd is.
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2020 10:11 schreef Drekkoning het volgende:

[..]

Je kan toch lezen.
En verder is het natuurlijk een flut onderzoek.

Als je in Kanaleneiland gaat kijken naar de afkomst van iedereen die langsloopt en zwarte schoenen aan heeft kom je ook op 80% migratie-achtergrond.

Dan kan je de conclusie trekken dat mensen met een migratie-achtergrond zwarte schoenen mooier vinden dan mensen van Nederlandse komaf, maar dat lijkt me niet helemaal correct :)
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2020 10:16 schreef Drekkoning het volgende:

[..]

Mooie anekdote.
Doet niks af aan de domheid van een ‘onderzoek’ houden in een wijk met voornamelijk jongeren met een migratieachtergrond en dan concluderen dat ze meer naar voren komen.

No shit.
Wat dus aantoonbaar onzin is - en je daarmee hebt lopen liegen. Maar dat zul je nu zelf ook wel ontdekt hebben. Dus focus jij je op de 8 interviews, en doe je net alsof het onderzoek daar op is gebaseerd. Daarbij laat je enquête die door 1312 mensen is ingevuld en die is gecorrigeerd voor onder- en oververtegenwoordiging weg. Terwijl daar het merendeel van de conclusies uit volgt.


Volgens mij ben je bewust desinformatie aan het verspreiden, ik kan me niet voorstellen dat je zo slecht kan lezen en/of begrijpen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Degodvader op 22-07-2020 16:57:21 ]
  woensdag 22 juli 2020 @ 16:58:39 #144
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_194209264
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2020 16:50 schreef Degodvader het volgende:

[..]

Nu verplaats je allereerst de doelpalen. Je zei immers dat de bias erin zat dat het onderzoek op een plek is gehouden waar allochtonen sowieso oververtegenwoordigd zijn.
[..]

[..]

[..]

Wat dus aantoonbaar onzin is. Maar dat zul je nu zelf ook wel ontdekt hebben. Dus focus jij je op de 8 interviews, en doe je net alsof het onderzoek daar op is gebaseerd. Daarbij laat je enquête die door 1312 mensen is ingevuld en die is gecorrigeerd voor onder- en oververtegenwoordiging weg. Terwijl daar het merendeel van de conclusies uit volgt.

Volgens mij ben je bewust desinformatie aan het verspreiden, ik kan me niet voorstellen dat je zo slecht kan lezen en/of begrijpen.
Het gaat hier om de conclusie dat daders vaak een migrantachtergrond hebben. Daar gaat de TT over en het overgrote deel van het artikel en topic

Die conclusie kun je echter helemaal niet trekken nav dit onderzoek. Die vraag staat ook helemaal niet in de enquete. :D

Verder heb je gelijk dat dat meer de schuld van de Telegraaf is dan van dit onderzoek. Mea culpa wat dat betreft.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_194209265
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2020 14:27 schreef Montagui het volgende:

[..]

Krijgen we straks ook 'gated communities' in de grote steden?
Dat zie ik niet snel gebeuren, maar het zou in de verre toekomst kunnen. Zo erg als in Zuid-Afrika is het ook niet, het is niet zo dat grote groepen criminele allochtonen witte wijken binnendringen. Die blijven wel in hun eigen wijken zitten, en soms komen ze in wat meer publieke plekken, zoals een binnenstad. In Duitsland kampen een aantal steden al met gewelddadige allochtonen opstanden in de binnensteden van steden als Frankfurt en Stuttgart. Dat zou ook in Nederland kunnen gebeuren.
  woensdag 22 juli 2020 @ 16:59:31 #146
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_194209274
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2020 16:58 schreef Homey het volgende:

[..]

Dat zie ik niet snel gebeuren, maar het zou in de verre toekomst kunnen. Zo erg als in Zuid-Afrika is het ook niet, het is niet zo dat grote groepen criminele allochtonen witte wijken binnendringen. Die blijven wel in hun eigen wijken zitten, en soms komen ze in wat meer publieke plekken, zoals een binnenstad. In Duitsland kampen een aantal steden al met gewelddadige allochtonen opstanden in de binnensteden van steden als Frankfurt en Stuttgart. Dat zou ook in Nederland kunnen gebeuren.
Ik denk dat gated communities dichterbij zij dan we denken :)
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_194209367
quote:
„Doordat ze zich vervelen. Ik denk dat de jongens zich een beetje uitgekotst voelen door de maatschappij en dat ze daardoor maar extra hard gaan rebelleren’, aldus één van de ondervraagden.
Ah dus het is hoe dan ook de fout van de Nederlanders. Handig als je alles zo kunt verdraaien zodat je nooit verantwoordelijkheid hoeft te nemen.
pi_194209493
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juli 2020 11:49 schreef xblahxblah het volgende:

[..]

De wereldvreemdheid van de fokker wordt met de dag erger. :’) Geloof het of niet, ook moslima’s met hoofddoek hebben regelmatig te maken met straatintimidatie. Maar hoe haal je het überhaupt in je hoofd om te suggereren dat een hoofddoekdraagster zo over andere vrouwen denkt. Behalve dat jonge moslima’s zonder hoofddoek vaker voorkomen dan met hoofddoek, hebben veel hoofddoekdragers een moeder of zus die haar haren niet bedekt. Dat jij iedere persoon met een andere levensstijl demoniseert betekent niet dat anderen dat ook doen. Projectie much. :’)
Vrouwen moeten zich inpakken want van mannen kan geen zelfbeheersing verwacht worden. Dat is waar de hoofddoek voor staat en dat maakt dat het al dan niet dragen van de hoofddoek vrouwen verdeelt in kuise moslima's enerzijds en hoeren en sletten anderzijds. Dat is waar vrijwillige hoofddoekdraagsters vrijwillig aan meedoen en bijdragen, net als de hoofddoekapologeten, en daarmee zijn zij ook verantwoordelijk voor de straatintimidatie richting ongehoofddoekte vrouwen.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  woensdag 22 juli 2020 @ 17:22:41 #149
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_194209535
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juli 2020 11:49 schreef xblahxblah het volgende:
De wereldvreemdheid van de fokker wordt met de dag erger.
Inclusief die van jezelf, maak ik hieruit op?
pi_194210082
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2020 17:18 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Vrouwen moeten zich inpakken want van mannen kan geen zelfbeheersing verwacht worden. Dat is waar de hoofddoek voor staat en dat maakt dat het al dan niet dragen van de hoofddoek vrouwen verdeelt in kuise moslima's enerzijds en hoeren en sletten anderzijds. Dat is waar vrijwillige hoofddoekdraagsters vrijwillig aan meedoen en bijdragen, net als de hoofddoekapologeten, en daarmee zijn zij ook verantwoordelijk voor de straatintimidatie richting ongehoofddoekte vrouwen.
Nee, zo werkt het niet.

Maar ah, als dit is wat jij jezelf moet aanpraten om je xenofobie te rechtvaardigen, dan ga je je gang maar. Je bent te ver heen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')