Ik dacht dat het echt nooit zou kunnen tippen aan Burger's Zoo, maar het is echt, ÉCHT mooi gemaakt!quote:Op donderdag 23 juli 2020 15:27 schreef engine het volgende:
[..]
Ja ben ik ook geweest. Ook leuk.
Die in Emmen moet ik echt een keer naar toe ja!
Geen slecht idee! Maar heb honger, dus ik ga koken.quote:Op donderdag 23 juli 2020 15:28 schreef engine het volgende:
[..]
Doe maar even dutje dan. Tot straks.
quote:Op donderdag 23 juli 2020 15:29 schreef Amee het volgende:
[..]
Gelukkig zit ik dan lekker thuis op de bank chips te eten met Netflix.
quote:Op donderdag 23 juli 2020 15:29 schreef engine het volgende:
[..]
Zou wel geinig zijn als hij dat leuk blijkt te vinden.
Volgens mij is Netflix best een klootzak. Soort mannelijke gigolo die blijkbaar door bijna elke vrouw geliefd is.quote:
quote:Op donderdag 23 juli 2020 15:39 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Volgens mij is Netflix best een klootzak. Soort mannelijke gigolo die blijkbaar door bijna elke vrouw geliefd is.
Mooie foto's!quote:Op donderdag 23 juli 2020 15:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik dacht dat het echt nooit zou kunnen tippen aan Burger's Zoo, maar het is echt, ÉCHT mooi gemaakt!
Zeker als de olifanten met elkaar in het water aan het stoeien zijn is het gaaf!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat kook je?quote:Op donderdag 23 juli 2020 15:30 schreef Amee het volgende:
[..]
Geen slecht idee! Maar heb honger, dus ik ga koken.
Door veel mannen ook. Apart ventje.quote:Op donderdag 23 juli 2020 15:39 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Volgens mij is Netflix best een klootzak. Soort mannelijke gigolo die blijkbaar door bijna elke vrouw geliefd is.
quote:Op donderdag 23 juli 2020 15:42 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zelfs vogels zijn er niet ongevoelig voor.
Thx!quote:
Jaloers?quote:Op donderdag 23 juli 2020 15:39 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Als vrouwen betalen zouden om naar mij te mogen kijken en zouden ze mij allemaal liefhebben, dan zou mijn leven misschien een stukje makkelijker zijn.quote:
Nou wie weet, maak een goed reclamespotjequote:Op donderdag 23 juli 2020 15:56 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Als vrouwen betalen zouden om naar mij te mogen kijken en zouden ze mij allemaal liefhebben, dan zou mijn leven misschien een stukje makkelijker zijn.
Even naar de kruidvat wat Axe halen.quote:Op donderdag 23 juli 2020 15:57 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Nou wie weet, maak een goed reclamespotje
Fernweh and chill!quote:Op donderdag 23 juli 2020 15:56 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Als vrouwen betalen zouden om naar mij te mogen kijken en zouden ze mij allemaal liefhebben, dan zou mijn leven misschien een stukje makkelijker zijn.
Dat ook jaquote:Op donderdag 23 juli 2020 15:58 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Even naar de kruidvat wat Axe halen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |