Even warmdraaien voor het boerenprotest morgen.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 20:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
Gaat het goed met je Stijn?
Je gebruikt enigszins vreemde emoticons.
Allemaal in de boeien slaanquote:Op dinsdag 21 juli 2020 20:24 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Even warmdraaien voor het boerenprotest morgen.
😡👍🏼🙂🚜
Vooral die voorzitter moeten ze in een kerker vastbinden.quote:
Ik hoorde hem vanmiddag op de radio, wat een zwakzinnige debiel met spraakgebrekquote:Op dinsdag 21 juli 2020 20:28 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Vooral die voorzitter moeten ze in een kerker vastbinden.
Oh ik dacht heel even dat het over Des Jacklin gingquote:Op dinsdag 21 juli 2020 20:28 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Vooral die voorzitter moeten ze in een kerker vastbinden.
Hoe die nog in de gelegenheid gesteld wordt om bij het LNV-overleg aan te schuiven is mij een raadsel.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 20:29 schreef Szura het volgende:
[..]
Ik hoorde hem vanmiddag op de radio, wat een zwakzinnige debiel met spraakgebrek
Permanent (aandachts)geilquote:Op dinsdag 21 juli 2020 20:30 schreef de_boswachter het volgende:
Instagram van Misa K. -> Dartsen met de titties out!!!!!!!! @:wereldgozer @:poepz0r
embed danquote:Op dinsdag 21 juli 2020 20:30 schreef de_boswachter het volgende:
Instagram van Misa K. -> Dartsen met de titties out!!!!!!!! @:wereldgozer @:poepz0r
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |