abonnement bol.com Unibet Coolblue
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 21 juli 2020 @ 18:59:41 #1
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_194195059
quote:
Verspreiding coronavirus in Nederland neemt toe: 'Dit is een wake-upcall'

De verspreiding van het coronavirus in Nederland neemt toe. Het aantal besmettingen is in een week bijna verdubbeld: van 534 naar 987. Intussen steeg het percentage positieve tests met twee derde.

Wie het coronavirus eenmaal heeft opgelopen, besmet nu bovendien meer andere patiënten. Het zogenoemde besmettingsgetal is gestegen tot 1,29. Dat betekent dat 100 coronapatiënten samen 129 andere mensen besmetten. Alleen als het besmettingsgetal onder de 1 wordt teruggedrongen, neemt de verspreiding van het virus af.

Het besmettingsgetal kent een onzekerheidsmarge, maar voor het eerst sinds 15 maart ligt die marge helemaal boven de 1. Daarmee lijkt de verspreiding van het virus dus sowieso toe te nemen, waarschuwt het RIVM.

"Op alle vlakken is dit een forse stijging", zegt Aura Timen van het Centrum Landelijke Coördinatie Infectieziektebestrijding, die de cijfers verontrustend noemt. "Als dit zo doorgaat, kunnen we het verliezen van het virus. Dit is een wake-upcall: we moeten niet zo verder."

Het aantal besmettingen moet dalen zodat we straks niet in een tweede golf terecht komen, zegt het RIVM:
VIDEO BIJ BRON

De meeste besmettingen vinden nog steeds binnen gezinnen en huishoudens plaats, maar de afgelopen weken wordt het virus ook vaker overgedragen tussen vrienden en verdere familie. Ook op feestjes, in het café en op werkplekken zijn meer besmettingen.

De groep besmette Nederlanders is relatief jong: tussen de 20 en de 40. "Maar de kans bestaat dat die het virus doorgeven aan hun ouders, opa's en oma's en kwetsbare collega's", zegt Timen. Voor die groepen is het virus gevaarlijker.

De toename kan maar voor een klein deel worden verklaard doordat het totale aantal tests met een kleine 18 procent is gestegen. Het deel van de mensen dat na een test het coronavirus bleek te hebben, steeg namelijk veel sneller.

Twee weken geleden had nog 0,6 procent van alle mensen die zich lieten testen het coronavirus bij zich; vorige week was dat 1 procent. Dat is een toename van twee derde.

Handen wassen
Om verdere verspreiding van het virus te voorkomen is het belangrijk dat mensen zich aan de maatregelen houden, benadrukt het RIVM. "Afstand houden, handen wassen, niezen en hoesten in de elleboog en het gebruik van papieren zakdoekjes", schrijft de organisatie. Maar ook thuisblijven en laten testen bij klachten is nog steeds belangrijk.

"We hebben het virus met zijn allen teruggedrongen door ons goed aan de maatregelen te houden", zegt Timen. "We moeten terug naar dat gedrag." Dat lijkt niet te gebeuren. "Mensen hebben nu een gevoel van vrijheid en willen feestjes inhalen", zegt ze. "Maar onze zorg is dat de maatregelen niet meer in acht worden genomen."

Clusters
In het hele land zijn er op dit moment 90 plekken waar meer dan twee besmettingen aan elkaar te linken zijn, zogenoemde besmettingsclusters. Gemiddeld gaat het om bijna vijf besmettingen die met elkaar te maken hebben.

Vooral in Noord-Holland, Zuid-Holland en Zeeland zijn veel van dat soort clusters. Daar neemt het aantal besmettingen dan ook relatief hard toe, terwijl de noordelijke provincies net als bij de uitbraak in maart en april grotendeels gespaard blijven. Ook in West-Brabant zijn meer besmettingen.

Hoe werkt het besmettingsgetal, ook wel het R-getal genoemd? NOS op 3 legt het uit:
VIDEO BIJ BRON

https://nos.nl/artikel/23(...)een-wake-upcall.html
---------------

Verbaasdt mij niets. Sinds de boel versoepeld is doen mensen weer alsof er niets aan de hand is :|W :|W
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_194195090
Er is ook niets aan de hand.

En het is verbaast.
Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
  dinsdag 21 juli 2020 @ 19:05:44 #3
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_194195161
Nou dan de maatregelen maar weer iets strakker gaan handhaven
pi_194195170
Laten we het hopen, 1 september begint te naderen en ik wil niet terug naar 40u kantoor dat ga ik nooit meer trekken :'(
pindazakje
pi_194195172
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2020 19:05 schreef Hexagon het volgende:
Nou dan de maatregelen maar weer iets strakker gaan handhaven
Waarom? Het is voornamelijk binnenshuis, dus om buiten alles strakker aan te trekken heeft geen zin.
Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
  dinsdag 21 juli 2020 @ 19:08:55 #6
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_194195196
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2020 19:06 schreef Neef_Wuppie het volgende:

[..]

Waarom? Het is voornamelijk binnenshuis, dus om buiten alles strakker aan te trekken heeft geen zin.
Het slaat vaker over naar anderen staat er.
pi_194195215
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2020 19:08 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Het slaat vaker over naar anderen staat er.
Maar dat het nog steeds voornamelijk binnenshuis is.

Niet zo gek als je ziet dat de horeca bijna weer op volle toeren draait.
Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
pi_194195227
Hier in Rotjeknor is het ook mis..

" Uit de cijfers van het RIVM blijkt dinsdag dat er in Rotterdam de afgelopen dagen een toename is te zien in het aantal gemelde coronabesmettingen. In twee weken tijd zijn er 237 nieuwe coronabesmettingen in Rotterdam gemeld. Dat waren er in de twee weken daarvoor nog 96.

Er waren 2.694 bekende besmettingen in Rotterdam op 1 juli. Inmiddels zijn dat er volgens de laatste cijfers op 20 juli 2.950. Zeker de laatste paar dagen is er een duidelijke toename te zien. "

https://www.rijnmond.nl/n(...)ttingen-in-Rotterdam
http://epicshirtsandgadgets.spreadshirt.nl/
Epic Beard Man is in My web Shop ;-]
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 21 juli 2020 @ 19:11:30 #9
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_194195230
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2020 19:05 schreef Hexagon het volgende:
Nou dan de maatregelen maar weer iets strakker gaan handhaven
Yep. Blijkbaar is dat nodig en laten heel veel mensen zien dat we niet om kunnen gaan met versoepelingen. Mensen gedragen zich alsof er niets aan de hand is.... Een klein beetje moeite is al teveel gevraagd...
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_194195233
Ben benieuwd. Zie niet in waarom grap als in Hillegom niet vaker voor gaat komen, of misschien inmiddels al voorgekomen is. Juist nu je weer wat meer besmettingen krijgt is de kans daarop ook gewoon groter. Beetje de indruk dat het de afgelopen periode vooral goed gegaan is vanwege het minimale aantal besmettelijke mensen, niet omdat de maatregelen zo goed nageleefd worden.
  dinsdag 21 juli 2020 @ 19:12:31 #11
463823 Rodgrod
Lekker met vanillekwark
pi_194195244
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2020 19:06 schreef Hyaenidae het volgende:
Laten we het hopen, 1 september begint te naderen en ik wil niet terug naar 40u kantoor dat ga ik nooit meer trekken :'(
Dit.
❤️🐤🐤🐤🐤🐤🐤🐤🐤❤️
Doet rubber om staven
  dinsdag 21 juli 2020 @ 19:14:27 #12
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_194195264
quote:
6s.gif Op dinsdag 21 juli 2020 19:11 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Yep. Blijkbaar is dat nodig en laten heel veel mensen zien dat we niet om kunnen gaan met versoepelingen. Mensen gedragen zich alsof er niets aan de hand is.... Een klein beetje moeite is al teveel gevraagd...
Ach het is niet zo raar dat mensen steeds losser worden.

Maar nu is het dan toch weer even noodzakelijk de knop weer iets de andere kant op te draaien.
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 21 juli 2020 @ 19:14:58 #13
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_194195269
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2020 19:11 schreef trustychords het volgende:
Ben benieuwd. Zie niet in waarom grap als in Hillegom niet vaker voor gaat komen, of misschien inmiddels al voorgekomen is. Juist nu je weer wat meer besmettingen krijgt is de kans daarop ook gewoon groter. Beetje de indruk dat het de afgelopen periode vooral goed gegaan is vanwege het minimale aantal besmettelijke mensen, niet omdat de maatregelen zo goed nageleefd worden.
En dit wordt nog wel erger als alle vakantiegangers terug komen vrees ik. En vergeet niet al die hordes Duitsers die nu massaal op de Nederlandse stranden liggen. Kustplaatsen zouden zomaar eens besmettingshaarden kunnen worden.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  dinsdag 21 juli 2020 @ 19:15:23 #14
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_194195274
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2020 19:11 schreef trustychords het volgende:
Ben benieuwd. Zie niet in waarom grap als in Hillegom niet vaker voor gaat komen, of misschien inmiddels al voorgekomen is. Juist nu je weer wat meer besmettingen krijgt is de kans daarop ook gewoon groter. Beetje de indruk dat het de afgelopen periode vooral goed gegaan is vanwege het minimale aantal besmettelijke mensen, niet omdat de maatregelen zo goed nageleefd worden.
Die werden zeker wel voldoende nageleefd in die eerste periode. Nu is dat een beetje gaan versloffen.
pi_194195276
En alsjeblieft niet nog een serieuze opleving zeg, de extra stress die ik de afgelopen tijd heb gehad (zorg) kan ik missen als kiespijn. Om het nog maar niet eens te hebben over de doorlopende angst voor een besmetting onder mijn kwetsbare cliëntengroep, en los daarvan die weer moeten laten dealen met beperkingen.
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 21 juli 2020 @ 19:16:26 #16
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_194195294
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2020 19:14 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Ach het is niet zo raar dat mensen steeds losser worden.

Maar nu is het dan toch weer even noodzakelijk de knop weer iets de andere kant op te draaien.
Yep. Beter gaat dat gebeuren inderdaad. Al is het maar om de mensen even wakker te schudden dat het virus niet verdwenen is.

Ik ben benieuwd of er nog een crisisberaad komt. Ik neem aan dat ze ondanks het zomerreces nog beschikbaar zijn?
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_194195304
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2020 19:15 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Die werden zeker wel voldoende nageleefd in die eerste periode. Nu is dat een beetje gaan versloffen.
Mjah, dat is al best even gaande als ik om me heen kijk.
  dinsdag 21 juli 2020 @ 19:18:44 #18
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_194195338
quote:
6s.gif Op dinsdag 21 juli 2020 19:16 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Yep. Beter gaat dat gebeuren inderdaad. Ik ben benieuwd of er nog een crisisberaad komt. Ik neem aan dat ze ondanks het zomerreces nog beschikbaar zijn?
Dat denk ik wel. Ik denk dat een persco met de mededeling dat BOA's strenger gaan handhaven voldoende is.
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 21 juli 2020 @ 19:22:01 #19
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_194195410
twitter
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_194195453
quote:
6s.gif Op dinsdag 21 juli 2020 19:22 schreef Nikonlover het volgende:
[ twitter ]
Wat is dat nou weer voor neerbuigende lul. Afgeven op “de mensheid” :')
  dinsdag 21 juli 2020 @ 19:24:40 #21
451005 Grems
Clown World
pi_194195456
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 juli 2020 19:22 schreef devlinmr het volgende:

[..]

En met welke reden zou wie? jou bang willen maken?
Wat een rare vragen, ik ben mij alvast klaar aan het maken voor de volgende ronde huisarrest. Ik ben geen aso tokkie dus extra eten inslaan doe ik niet
  dinsdag 21 juli 2020 @ 19:26:19 #22
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_194195480
Oh god krijgen we nu een hele zooi moraalridders op twitter
pi_194195487
och, ik heb het woordje angst gebruikt. Daar lekker op happen, goedzo. Voor mezelf en mijn directe omgeving maak ik me niet gek veel zorgen, tegen de 15% overlijdens onder de besmettingen binnen de doelgroep waar ik mee werk vind ik alleen niet zo rustgevend. En nee, op dit moment maak ik me ook daar niet al te veel zorgen om, maar laten we alsjeblieft hopen dat het binnen de perken blijft.
  dinsdag 21 juli 2020 @ 19:26:57 #24
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_194195490
"Verliezen van het virus"

Mijn god wat een farizeeërs zeg :')
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_194195529
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2020 19:26 schreef inslagenreuring het volgende:
"Verliezen van het virus"

Mijn god wat een farizeeërs zeg :')
Dat soort uitspraken boezemt bij het gros van FOK! enorme angst in.
Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 21 juli 2020 @ 19:34:56 #26
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_194195602
Volgens het ministerie was de stijging verwacht. Alles onder controle dus :{

Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  dinsdag 21 juli 2020 @ 19:37:15 #27
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_194195630
quote:
6s.gif Op dinsdag 21 juli 2020 19:34 schreef Nikonlover het volgende:
Volgens het ministerie was de stijging verwacht. Alles onder controle dus :{

[ afbeelding ]
Dat is ook niet zo raar en niet zo erg.

Vooral belangrijk dat ze het weer stabiliseren en het niet uit de klauwen dreigt te lopen.
  dinsdag 21 juli 2020 @ 19:39:00 #28
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_194195660
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2020 19:37 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Dat is ook niet zo raar en niet zo erg.

Vooral belangrijk dat ze het weer stabiliseren en het niet uit de klauwen dreigt te lopen.
Mensen zullen door deze onzin meer gaan testen, dus meer besmettingen en dus meer paniek en dus lockdown.

We moeten vooral niet in paniek raken door wat schommelende cijfertjes. Wat een paniekvoetbal wordt er, ook door de politiek gespeeld, zeg.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  dinsdag 21 juli 2020 @ 19:40:33 #29
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_194195686
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2020 19:39 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Mensen zullen door deze onzin meer gaan testen, dus meer besmettingen en dus meer paniek en dus lockdown.

We moeten vooral niet in paniek raken door wat schommelende cijfertjes. Wat een paniekvoetbal wordt er, ook door de politiek gespeeld, zeg.
Nouja het is beter dat ze tijdig waarschuwen dat we de verkeerde kant op gaan en toch echt de huidige maatregelen moeten vasthouden.
pi_194195687
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2020 19:24 schreef Grems het volgende:

[..]

Wat een rare vragen, ik ben mij alvast klaar aan het maken voor de volgende ronde huisarrest. Ik ben geen aso tokkie dus extra eten inslaan doe ik niet
Geen rare vraag toch gezien jij insinueert dat iemand je "gewillig" wil maken middels angst. Ben wel benieuwd wie dat dan is
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_194195712
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2020 19:39 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Mensen zullen door deze onzin meer gaan testen, dus meer besmettingen en dus meer paniek en dus lockdown.

We moeten vooral niet in paniek raken door wat schommelende cijfertjes. Wat een paniekvoetbal wordt er, ook door de politiek gespeeld, zeg.
Ik zie alleen maar cijfers en feiten waaruit blijkt dat we voorzichtig moeten doen. Waar haal jij die paniek vandaan?
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  dinsdag 21 juli 2020 @ 19:45:20 #32
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_194195771
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 juli 2020 19:42 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Ik zie alleen maar cijfers en feiten waaruit blijkt dat we voorzichtig moeten doen. Waar haal jij die paniek vandaan?
"We verliezen van het virus"

Hoor weer allerlei kreten over lockdowns, cafés sluiten etc.

Waar gehakt wordt vallen spaanders.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  dinsdag 21 juli 2020 @ 19:46:10 #33
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_194195791
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2020 19:40 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Nouja het is beter dat ze tijdig waarschuwen dat we de verkeerde kant op gaan en toch echt de huidige maatregelen moeten vasthouden.
Definieer "de verkeerde kant opgaan"?
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_194195836
Er zijn altijd mensen die denken dat het virus weg is omdat ze weer naar de kroeg mogen. Gaan massaal feestjes inhalen, allemaal lekker bij elkaar op visite, op vakantie. Alsof het virus ooit weg is geweest... Voor hen is Covid-19 vooral ongemak omdat ze 'dingen missen' (the horror!), dan dat het ze daadwerkelijk iets doet dat het levensbedreigend kan zijn en zeer besmettelijk. Da's niet zo'n issue. 'Dat gebeurt mij niet!' Maar dat ze dingen missen, da's vreselijk. Dus nu 't weer mag, doen ze 't massaal en die afstand, mondkapjes en handen wassen? Waarom? 't Virus is toch weg?

Ze zitten ertussen.
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
  dinsdag 21 juli 2020 @ 19:49:28 #35
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_194195841
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2020 19:24 schreef Grems het volgende:

[..]

Wat een rare vragen, ik ben mij alvast klaar aan het maken voor de volgende ronde huisarrest. Ik ben geen aso tokkie dus extra eten inslaan doe ik niet
Ik heb nog een paar pakken pleepapier liggen van de vorige hamsterronde in maart _O_
  dinsdag 21 juli 2020 @ 19:49:37 #36
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_194195846
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2020 19:46 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Definieer "de verkeerde kant opgaan"?
Een dusdanige stijging hebben dat IC's weer dreigen over te lopen.
  dinsdag 21 juli 2020 @ 19:50:51 #37
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_194195859
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2020 19:49 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Een dusdanige stijging hebben dat IC's weer dreigen over te lopen.
Is nu gelukkig nog in de verste verte geen sprake van. Laten we dat zo houden.
  dinsdag 21 juli 2020 @ 19:51:40 #38
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_194195874
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2020 19:50 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Is nu gelukkig nog in de verste verte geen sprake van. Laten we dat zo houden.
Daarom is het ook nodig tijdig te waarschuwen zoals nu
  dinsdag 21 juli 2020 @ 19:52:24 #39
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_194195883
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2020 19:49 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Een dusdanige stijging hebben dat IC's weer dreigen over te lopen.
Dat zei Stalin ook toen hij de tegenaanval inzette bij leningrad?
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  dinsdag 21 juli 2020 @ 19:53:18 #40
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_194195890
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2020 19:52 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Dat zei Stalin ook toen hij de tegenaanval inzette bij leningrad?
Geen idee waarover je het hebt. Maar het doel lijkt me duidelijk dat we geen nieuwe toestanden zoals eind maart willen.
  dinsdag 21 juli 2020 @ 19:54:06 #41
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_194195900
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2020 19:49 schreef Natalie het volgende:
Er zijn altijd mensen die denken dat het virus weg is omdat ze weer naar de kroeg mogen. Gaan massaal feestjes inhalen, allemaal lekker bij elkaar op visite, op vakantie. Alsof het virus ooit weg is geweest... Voor hen is Covid-19 vooral ongemak omdat ze 'dingen missen' (the horror!), dan dat het ze daadwerkelijk iets doet dat het levensbedreigend kan zijn en zeer besmettelijk. Da's niet zo'n issue. 'Dat gebeurt mij niet!' Maar dat ze dingen missen, da's vreselijk. Dus nu 't weer mag, doen ze 't massaal en die afstand, mondkapjes en handen wassen? Waarom? 't Virus is toch weg?

Ze zitten ertussen.
Het virus is er, zullen nog talloze virussen komen.

Dan deze situatie maar uitsmeren over tientallen jaren of eeuwen ?
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  Spellchecker dinsdag 21 juli 2020 @ 19:54:14 #42
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_194195902
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2020 19:19 schreef Grems het volgende:
[ afbeelding ]

Oooooh nee toch, ik was bijna niet meer BANG en TRILLEND VAN ANGST!!

Gelukkig komt dit net op tijd om mij weer meer gewillig te maken om een gehaast en niet getest fopvaccin tot mij te nemen, desnoods maandelijks.
It's not easy being green *aai over de bol voor Grems*
pi_194195941
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2020 19:54 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Het virus is er, zullen nog talloze virussen komen.

Dan deze situatie maar uitsmeren over tientallen jaren of eeuwen ?
We zullen nooit van nieuwe virussen afkomen. We moeten leren om ermee om te gaan.
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
  dinsdag 21 juli 2020 @ 19:57:23 #44
451005 Grems
Clown World
pi_194195944
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 juli 2020 19:54 schreef maily het volgende:

[..]

It's not easy being green *aai over de bol voor Grems*
Dat is geen 1.5m!!!!!!
  dinsdag 21 juli 2020 @ 19:57:53 #45
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_194195952
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2020 19:55 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Nee want dat was me wat inderdaad. Bodies everywhere..
Ah je bent een beetje Trump aan het spelen.
  Spellchecker dinsdag 21 juli 2020 @ 19:57:54 #46
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_194195955
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2020 19:57 schreef Grems het volgende:

[..]

Dat is geen 1.5m!!!!!!
Maar wel met een mondkapje op :6
  dinsdag 21 juli 2020 @ 19:58:13 #47
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_194195960
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2020 19:57 schreef Natalie het volgende:

[..]

We zullen nooit van nieuwe virussen afkomen. We moeten leren om ermee om te gaan.
En dan is dit in jouw ogen een adequate en wenselijke situatie?
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_194195986
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2020 19:58 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

En dan is dit in jouw ogen een adequate en wenselijke situatie?
En dan bedoel je dat de besmettingen omhoog gaan door onoplettend gedrag?
Vanzelfsprekend niet.
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
  dinsdag 21 juli 2020 @ 20:00:13 #49
451005 Grems
Clown World
pi_194195989
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 juli 2020 19:57 schreef maily het volgende:

[..]

Maar wel met een mondkapje op :6
Toch wel een niet medische?!!!
pi_194195998
Twee keer niks is nog steeds niks.
blablablabla
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')