abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 19 januari 2003 @ 01:49:25 #1
16701 scanman01
Today's a good day
pi_7981565

Ik heb ooit de elpee The Wall gekocht van Pink Floyd en was meteen zeer onder de indruk. Toen kwam er ook nog een film van en die moest ik zien natuurlijk. Op een zaterdag avond ben ik toen alleen naar de film gegaan en ben geloof ik nog nooit zo onder de indruk weer naar buiten gekomen. Wat een overweldigende ervaring!!!!!! Voor mij is Alan Parker's film een absoluut meesterwerk en behoort voor mij tot een van de beste films ooit gemaakt. De mis van gewone film en tekenfilm is briljant en de spetterende beelden erbij staan voor altijd in mijn geheugen gegrift. De eerste keer kwam alles als in een waas voorbij. Pas toen ik de film vele malen had gezien, begon het hele verhaal goed door te dringen. Mensen die de lp/cd hebben en de film niet kennen hebben misschien een heel ander beeld van waar het verhaal van The Wall eigenlijk over gaat. Dat had ik in ieder geval wel.
"Pink Floyd - The Wall" is een echt meesterwerk, een hallucinerende trip bijna. In de bioscoop komt zoiets natuurlijk nog 100x sterker over dan thuis op dvd of video. De DVD is nu zeer gunstig geprijsd, dus iedereen die hem nog niet heeft: KOPEN!
En Bob Geldof, ondanks dat hij niet fan is van de muziek, is meesterlijk in de rol van Pink. Hij zingt ook op een aantal nummers ipv Waters en doet dat niet onverdienstelijk.

My soul is painted like the wings of butterflies
pi_7981672
Pink Floyd The Wall (the movie)

Wat een toeval, precies dezelfde titel

zondag 19 januari 2003 @ 01:59:39 #3
16701 scanman01
Today's a good day
pi_7981700
quote:
Op zondag 19 januari 2003 01:57 schreef CloudBox het volgende:
Pink Floyd The Wall (the movie)

Wat een toeval, precies dezelfde titel

Die heb ik dus niet gevonden. Als ik onderaan de topics pagina klik op 'alle topics laten zien' krijg ik alleen maar een wit scherm. En op de normale pagina met topics stond geen The Wall topic.
Shit, alle moeite voor niets dus.
My soul is painted like the wings of butterflies
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')