abonnement Unibet Coolblue
pi_194193896
Mijn grote teen is een tijdje terug gewond geraakt en nu is mijn nagel eraf. Heb er nu een gaasje en betadine op, het is verder pijnloos maar ziet er niet uit natuurlijk. Werkt nagelriemolie erop op ten duur? Zou wel balen zijn als ik een jaar zo moet lopen.
  dinsdag 21 juli 2020 @ 18:02:29 #2
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_194194392
Je loopt er heus geen jaar mee rond hoor, ik had ook mijn teennagel eraf maar ik zie alweer een nagel terugkomen en zit nu op 3 maand later.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  dinsdag 21 juli 2020 @ 18:12:37 #3
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits' La
pi_194194481
Ik heb het ook gehad, het blijft de eerste paar weken erg gevoelig maar het went. Het is bij mij echter wel tot op heden een behoorlijk gevoelig plekje gebleven.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_194194541
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2020 18:02 schreef LPFAN het volgende:
Je loopt er heus geen jaar mee rond hoor, ik had ook mijn teennagel eraf maar ik zie alweer een nagel terugkomen en zit nu op 3 maand later.
Ja ik las ergens 18 maanden, pff. Blij dat het meevalt
pi_194194547
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2020 18:12 schreef PzKpfw het volgende:
Ik heb het ook gehad, het blijft de eerste paar weken erg gevoelig maar het went. Het is bij mij echter wel tot op heden een behoorlijk gevoelig plekje gebleven.
Hm hier amper gek genoeg.
pi_194194855
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2020 18:17 schreef AgentS het volgende:

[..]

Ja ik las ergens 18 maanden, pff. Blij dat het meevalt
Ligt eraan hoe groot je teennagel is en hoe snel hij groeit.
Zet met watervaste stift een streepje op je andere teennagel, dan kan je de groeisnelheid meten en kan je dus ook uitrekenen hoe lang het duurt.

Zelf heb ik in februari de nagel van mijn wijsvinger verneukt. Dat was begin juni volledig hersteld.

Meld je tijdig bij de pedicure als je vermoedt dat hij gaat ingroeien.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_194194913
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 juli 2020 18:44 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Ligt eraan hoe groot je teennagel is en hoe snel hij groeit.
Zet met watervaste stift een streepje op je andere teennagel, dan kan je de groeisnelheid meten en kan je dus ook uitrekenen hoe lang het duurt.

Zelf heb ik in februari de nagel van mijn wijsvinger verneukt. Dat was begin juni volledig hersteld.

Meld je tijdig bij de pedicure als je vermoedt dat hij gaat ingroeien.
Goede tips, thanks!
pi_194198976
Ooit gehad. Volgens mij een half jaartje ofzo geduurd voordat er weer een redelijk harde (maar nog wel vrij dun), volledig bedekkend nageltje opzat. Op mijn grote teen btw. Nooit iets opgesmeerd. Zou ik ook niet doen.
pi_194200507
Ok, alleen ontsmettingszalf dus.
pi_194271170
update: er groeit al een onderkantje
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')