abonnement Unibet Coolblue
pi_194203003
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2020 08:05 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Is de naam Spaanse griep ook racistisch?
Waarom is het zo belangrijk om COVID19, het chinese virus te noemen, wat maakt dat dit zo van belang is?
  woensdag 22 juli 2020 @ 09:03:40 #227
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_194203082
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2020 08:55 schreef Korenfok het volgende:

[..]

Waarom is het zo belangrijk om COVID19, het chinese virus te noemen, wat maakt dat dit zo van belang is?
Misschien moet je dat aan Trump vragen.

Vraag je het aan mij, politiek gezien, dan zou het kunnen komen dat China niet bepaald een land is waar we ons heel vriendelijk tegen moeten opstellen. Dat land heeft een communistische totalitaire staat, en het is een wereldmacht. Ze gaan een grotere bedreiging vormen dan Rusland.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  woensdag 22 juli 2020 @ 09:05:12 #228
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_194203096
quote:
2s.gif Op woensdag 22 juli 2020 08:51 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Het doet mensen pijn. Maar jij vind dat cool en grappig, zo lijkt het uit je reacties.
Een virus dat uit China komt Chinees virus noemen doet mensen pijn. Oh jeetje, duidelijk.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  Overall beste user 2022 woensdag 22 juli 2020 @ 09:08:23 #229
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_194203123
twitter


Volgens mij gaat Trump last krijgen met vrouwen als hij zijn SA weer loslaat. Morgen staan de dames er namelijk weer.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_194203138
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2020 09:05 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Een virus dat uit China komt Chinees virus noemen doet mensen pijn. Oh jeetje, duidelijk.
Kolere wat een irrelevant gekleuter.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  woensdag 22 juli 2020 @ 09:10:39 #231
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_194203147
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2020 09:05 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Een virus dat uit China komt Chinees virus noemen doet mensen pijn. Oh jeetje, duidelijk.
Het probleem zit hem in, bijvoorbeeld, dat mensen roepen naar mijn vriendin (zuid-Koreaans) dat ze terug moet naar China omdat ze hier het virus zou verspreiden. Dat soort mensen worden gesterkt door uitspraken van oa Trump. Maar ook gewoon tegen Chinezen in NL, en de rest van europa zijn er natuurlijk veel incidenten geweest de laatste tijd.

Ik denk dat jij het sowieso nu nog niet begrijpt, maar later in de toekomst wel. Ik was ook nogal bot op de middelbare school soms, en begreep niet altijd wanneer je iemand kwetste bijvoorbeeld. Dan zal je ook zien dat het meer is dan alleen 'Een virus dat uit China komt Chinees noemen' is.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_194203167
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2020 09:03 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Misschien moet je dat aan Trump vragen.

Vraag je het aan mij, politiek gezien, dan zou het kunnen komen dat China niet bepaald een land is waar we ons heel vriendelijk tegen moeten opstellen. Dat land heeft een communistische totalitaire staat, en het is een wereldmacht. Ze gaan een grotere bedreiging vormen dan Rusland.
Dus het gaat om demoniseren/stigmatiseren van China. Wel zo oprecht dat je dit gezegd. En door het demoniseren ervaren mogelijk chinese mensen dat ze gediscrimineerd worden en een toename ervaren?
  woensdag 22 juli 2020 @ 09:13:27 #233
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_194203176
quote:
2s.gif Op woensdag 22 juli 2020 09:10 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
dat mensen roepen naar mijn vriendin (zuid-Koreaans) dat ze terug moet naar China omdat ze hier het virus zou verspreiden.
Heeft Trump dat ook gezegd? Heeft hij beleid ingevoerd dat je vriendin naar China wordt gedeporteerd?
Zouden die racisten hun bek hebben gehouden als Trump Corona virus ipv China virus zou gebruiken.

Ik denk het niet. Trump zegt waarschijnlijk China virus om het land China te bashen, dat vond ik dus vermakelijk.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_194203194
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2020 09:08 schreef Ulx het volgende:
[ twitter ]

Volgens mij gaat Trump last krijgen met vrouwen als hij zijn SA weer loslaat. Morgen staan de dames er namelijk weer.
"Grappig" is dat wat er in Portland gebeurt, geheel onverwachts, ook averechts werkt. De optstand en ellende wordt alleen maar groter en de bevolking gaat achter de opstandelingen staan. Grappig genoeg snappen ze dit bij de Amerikaanse zelf ook en hebben ze dat zelfs in hun handboek over opstanden (FM 3-24) staan. Zie hoofdstuk 4, paragraaf 42:

quote:
4-42. The urban (terrorist) approach is an approach in which insurgents attack government and symbolic
targets (for example an important religious building) to cause government forces to overreact against the
population. The insurgents want the government’s repressive measures to enrage the people so that they
rise up and overthrow the government. Although this type of method may develop popular support against
a government that is particularly brutal or corrupt, it may only result in shallow support for the insurgency.
The population may only see the insurgency positively because of the brutal response, not because they
identify with the insurgency.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  woensdag 22 juli 2020 @ 09:16:14 #235
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_194203209
quote:
2s.gif Op woensdag 22 juli 2020 09:10 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Ik denk dat jij het sowieso nu nog niet begrijpt, maar later in de toekomst wel. Ik was ook nogal bot op de middelbare school soms, en begreep niet altijd wanneer je iemand kwetste bijvoorbeeld. Dan zal je ook zien dat het meer is dan alleen 'Een virus dat uit China komt Chinees noemen' is.
Of misschien moeten mensen eens leren om een ruggengraat te kweken en niet slachtoffer te gaan spelen wanneer een politicus zijn mening geeft. Je schiet er namelijk weinig mee op.

Ik denk dat jij het sowieso nu nog niet begrijpt, maar later in de toekomst wel.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_194203211
Peter Wehner beschrijft weer eens aardig wat het probleem is met deze president:

quote:
Donald Trump Is a Broken Man
In another time, in a different circumstance, there would perhaps be room to pity such a person.

The most revealing answer from Donald Trump’s interview with Fox News Channel’s Chris Wallace came in response not to the toughest question posed by Wallace, but to the easiest.

At the conclusion of the interview, Wallace asked Trump how he will regard his years as president.

“I think I was very unfairly treated,” Trump responded. “From before I even won, I was under investigation by a bunch of thieves, crooks. It was an illegal investigation.”

When Wallace interrupted, trying to get Trump to focus on the positive achievements of his presidency—“What about the good parts, sir?”—Trump brushed the question aside, responding, “Russia, Russia, Russia.” The president then complained about the Flynn investigation, the “Russia hoax,” the “Mueller scam,” and the recusal by his then–attorney general, Jeff Sessions. (“Now I feel good because he lost overwhelmingly in the great state of Alabama,” Trump said about the first senator to endorse him in the 2016 Republican primary.)

Donald Trump is a psychologically broken, embittered, and deeply unhappy man. He is so gripped by his grievances, such a prisoner of his resentments, that even the most benevolent question from an interviewer—what good parts of your presidency would you like to be remembered for?—triggered a gusher of discontent.

But the president still wasn’t done. “Here’s the bottom line,” he said. “I’ve been very unfairly treated, and I don’t say that as paranoid. I’ve been very—everybody says it. It’s going to be interesting to see what happens. But there was tremendous evidence right now as to how unfairly treated I was. President Obama and Biden spied on my campaign. It’s never happened in history. If it were the other way around, the people would be in jail for 50 years right now.”

Just in case his bitterness wasn’t coming through clearly enough, the president added this: “That would be Comey, that would be Brennan, that would be all of this—the two lovers, Strzok and Page, they would be in jail now for many, many years. They would be in jail; it would’ve started two years ago, and they’d be there for 50 years. The fact is, they illegally spied on my campaign. Let’s see what happens. Despite that, I did more than any president in history in the first three and a half years.”

With that, the interview ended.

Such a disposition in almost anyone else—a teacher, a tax accountant, a CEO, a cab driver, a reality-television star—would be unfortunate enough. After all, people who obsess about being wronged are just plain unpleasant to be around: perpetually ungrateful, short-tempered, self-absorbed, never at peace, never at rest.

But Donald Trump isn’t a teacher, a tax accountant, or (any longer) a reality-television star; he is, by virtue of the office he holds, in possession of unmatched power. The fact that he is devoid of any moral sensibilities or admirable human qualities—self-discipline, compassion, empathy, responsibility, courage, honesty, loyalty, prudence, temperance, a desire for justice—means he has no internal moral check; the question Is this the right thing to do? never enters his mind. As a result, he not only nurses his grievances; he acts on them. He lives to exact revenge, to watch his opponents suffer, to inflict pain on those who don’t bend before him. Even former war heroes who have died can’t escape his wrath.

So Donald Trump is a vindictive man who also happens to be commander in chief and head of the executive branch, which includes the Justice Department, and there is no one around the president who will stand up to him. He has surrounded himself with lapdogs.

But the problem doesn’t end there. In a single term, Trump has reshaped the Republican Party through and through, and his dispositional imprint on the GOP is as great as any in modern history, including Ronald Reagan’s.

I say that as a person who was deeply shaped by Reagan and his presidency. My first job in government was working for the Reagan administration, when I was in my 20s. The conservative movement in the 1980s, although hardly flawless, was intellectually serious and politically optimistic. And Reagan himself was a man of personal decency, grace, and class. While often the target of nasty attacks, he maintained a remarkably charitable view of his political adversaries. “Remember, we have no enemies, only opponents,” the former Indiana governor Mitch Daniels, who worked for Reagan, quotes him as admonishing his staff.

In his farewell address to the nation, Reagan offered an evocative description of America. “I’ve spoken of the shining city all my political life, but I don’t know if I ever quite communicated what I saw when I said it,” he said. “But in my mind it was a tall, proud city built on rocks stronger than oceans, wind-swept, God-blessed, and teeming with people of all kinds living in harmony and peace; a city with free ports that hummed with commerce and creativity. And if there had to be city walls, the walls had doors and the doors were open to anyone with the will and the heart to get here. That’s how I saw it, and see it still.”

A city tall and proud, its people living in harmony and peace, surrounded by walls with open doors; that was Ronald Reagan’s image of America, and Ronald Reagan’s Republican Party.

When Reagan died in 2004, the conservative columnist George Will wrote a moving tribute to his friend, saying of America’s 40th president, “He traveled far, had a grand time all the way, and his cheerfulness was contagious.” Reagan had a “talent for happiness,” according to Will. And he added this: “Reagan in his presidential role made vivid the values, particularly hopefulness and friendliness, that give cohesion and dynamism to this continental nation.”

There were certainly ugly elements on the American right during the Reagan presidency, and Reagan himself was not without flaws. But as president, he set the tone, and the tone was optimism, courtliness and elegance, joie de vivre.

He has since been replaced by the crudest and cruelest man ever to be president. But not just that. One senses in Donald Trump no joy, no delight, no laughter. All the emotions that drive him are negative. There is something repugnant about Trump, yes, but there is also something quite sad about the man. He is a damaged soul.

In another time, in a different circumstance, there would perhaps be room to pity such a person. But for now, it is best for the pity to wait. There are other things to which to attend. The American public faces one great and morally urgent task above all others between now and November: to do everything in its power to remove from the presidency a self-pitying man who is shattering the nation and doesn’t even care.
The Atlantic
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_194203224
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2020 09:13 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Heeft Trump dat ook gezegd? Heeft hij beleid ingevoerd dat je vriendin naar China wordt gedeporteerd?
Zouden die racisten hun bek hebben gehouden als Trump Corona virus ipv China virus zou gebruiken.

Ik denk het niet. Trump zegt waarschijnlijk China virus om het land China te bashen, dat vond ik dus vermakelijk.
Nee, Trump zegt dit natuurlijk gewoon omdat elke reactie op problemen in z'n land is "Wasn't me". De man kan geen verantwoordelijkheid nemen. Daarom probeert hij maar weer op kleuterige wijze de verantwoordelijkheid af te schuiven op China, maar daar lijkt de bevolking niet bepaald in te trappen.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  woensdag 22 juli 2020 @ 09:19:38 #238
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_194203242
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2020 09:13 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Heeft Trump dat ook gezegd? Heeft hij beleid ingevoerd dat je vriendin naar China wordt gedeporteerd?
Zouden die racisten hun bek hebben gehouden als Trump Corona virus ipv China virus zou gebruiken.

Ik denk het niet. Trump zegt waarschijnlijk China virus om het land China te bashen, dat vond ik dus vermakelijk.
Natuurlijk zegt hij dat om die reden. Lijkt me vrij duidelijk.

Maar:

1) China zelf zit er totaal niet mee.

2) Chinezen in de VS hebben er wel last van, maar zijn gewoon Amerikaans. De meeste chinezen die een aantal generaties terug naar de VS zijn gekomen hebben al weinig met het CCP regime dus voor hen is het extra kut als men komt roepen dat ze terug naar China moeten, of dat ze hier het virus komen verspreiden.

3) Ondertussen halen Wall Street en China steeds meer de banden aan. Het is dus ook nog eens een 'fake bash' om het zo maar te noemen. Een zogenaamde bash die simpel volk moeten laten denken dat Trump China wel eens even goed gaat aanpakken.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  woensdag 22 juli 2020 @ 09:25:15 #239
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_194203297
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2020 09:16 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Of misschien moeten mensen eens leren om een ruggengraat te kweken en niet slachtoffer te gaan spelen wanneer een politicus zijn mening geeft. Je schiet er namelijk weinig mee op.

Ik denk dat jij het sowieso nu nog niet begrijpt, maar later in de toekomst wel.
Mijn vriendin boeit het toch ook niet wat Trump zegt? Het boeit haar werkelijk totaal niet.

Wat haar raakt is dat mensen willekeurig op straat tegen haar gaan zeggen dat ze terug naar eigen land moet bijvoorbeeld.

Je kan dat wel negeren, wat ze ook doet. Maar het raakt je toch wel. Ruggengraat of niet.

Het gaat zelden om de uitspraken van politici zelf. Het gaat erom dat die uitspraken door de samenleving echo-en op nare manieren.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  Overall beste user 2022 woensdag 22 juli 2020 @ 09:28:34 #240
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_194203341
quote:
2s.gif Op woensdag 22 juli 2020 09:15 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

"Grappig" is dat wat er in Portland gebeurt, geheel onverwachts, ook averechts werkt. De optstand en ellende wordt alleen maar groter en de bevolking gaat achter de opstandelingen staan. Grappig genoeg snappen ze dit bij de Amerikaanse zelf ook en hebben ze dat zelfs in hun handboek over opstanden (FM 3-24) staan. Zie hoofdstuk 4, paragraaf 42:
[..]

Natuurlijk. Trump heeft Portland nu verloren. Of hij doet een Timisoara/Tiennamen en de rest van de amerikanen wordt heel erg boos, of hij druipt af en probeert zijn Sturmabteilung ergens anders in te zetten. Wat weer een teken van ontzettende zwakte is. Vooral omdat men in andere steden precies zo zal reageren.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  woensdag 22 juli 2020 @ 09:42:58 #241
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_194203487
quote:
2s.gif Op woensdag 22 juli 2020 09:25 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

Mijn vriendin boeit het toch ook niet wat Trump zegt? Het boeit haar werkelijk totaal niet.

Wat haar raakt is dat mensen willekeurig op straat tegen haar gaan zeggen dat ze terug naar eigen land moet bijvoorbeeld.

Je kan dat wel negeren, wat ze ook doet. Maar het raakt je toch wel. Ruggengraat of niet.

Het gaat zelden om de uitspraken van politici zelf. Het gaat erom dat die uitspraken door de samenleving echo-en op nare manieren.
Is ze ook een deplorable genoemd? Dat is de enige geldige reden om boos te worden.
Géén kloon van tvlxd!
pi_194203523
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2020 09:05 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Een virus dat uit China komt Chinees virus noemen doet mensen pijn. Oh jeetje, duidelijk.
Ik denk dat je het als gewoonlijk weer niet helemaal snapt. Trump dist China waardoor tokkies zich gesterkt voelen Amerikaanse staatsburgers met een chinees uiterlijk ook te dissen en lastig te vallen. Wat een president zegt/doet wordt amplified en andere mensen gaan zich ook zo gedragen. Hij moet dat dus gewoon niet doen. Monkey see monkey do.
beter een knipoog dan een blauw oog
  woensdag 22 juli 2020 @ 09:51:59 #243
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_194203592
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2020 09:45 schreef Knipoogje het volgende:
Ik denk dat je het als gewoonlijk weer niet helemaal snapt.
Ik ben het er simpelweg niet mee eens.
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2020 09:45 schreef Knipoogje het volgende:
Trump dist China waardoor tokkies zich gesterkt voelen Amerikaanse staatsburgers met een chinees uiterlijk ook te dissen en lastig te vallen. W
We zullen dit onthouden wanneer een politicus Rusland aanpakt.
Eens kijken of dezelfde verontwaardiging ontstaat.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  Overall beste user 2022 woensdag 22 juli 2020 @ 09:52:27 #244
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_194203601
twitter


Proactief amerikanen oppakken voordat ze iets doen in nu blijkbaar in de mode bij Trump en zijn fascisten.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_194203624
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2020 09:51 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Ik ben het er simpelweg niet mee eens.
[..]

We zullen dit onthouden wanneer een politicus Rusland aanpakt.
Eens kijken of dezelfde verontwaardiging ontstaat.
We zullen inderdaad eens goed in de gaten houden of Amerikanen met een Russisch uiterlijk en/of naam worden lastig gevallen door tokkies daarna. Dan heb je -terecht overigens- een punt. Ik ben blij dat je in ieder geval aangeeft dat wij een punt hebben hierover en dat presidenten moeten uitkijken met wat ze zeggen.
beter een knipoog dan een blauw oog
  woensdag 22 juli 2020 @ 09:55:19 #246
131800 Tarado
capô de fusca
pi_194203645
quote:
2s.gif Op woensdag 22 juli 2020 09:25 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

Mijn vriendin boeit het toch ook niet wat Trump zegt? Het boeit haar werkelijk totaal niet.

Wat haar raakt is dat mensen willekeurig op straat tegen haar gaan zeggen dat ze terug naar eigen land moet bijvoorbeeld.

Je kan dat wel negeren, wat ze ook doet. Maar het raakt je toch wel. Ruggengraat of niet.

Het gaat zelden om de uitspraken van politici zelf. Het gaat erom dat die uitspraken door de samenleving echo-en op nare manieren.
je woont toch in NL? De vraag is hoeveel invloed Trump heeft op de NL ignorants die zoiets zeggen
  woensdag 22 juli 2020 @ 09:58:59 #247
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_194203693
quote:
2s.gif Op woensdag 22 juli 2020 09:25 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

Mijn vriendin boeit het toch ook niet wat Trump zegt? Het boeit haar werkelijk totaal niet.

Wat haar raakt is dat mensen willekeurig op straat tegen haar gaan zeggen dat ze terug naar eigen land moet bijvoorbeeld.

Je kan dat wel negeren, wat ze ook doet. Maar het raakt je toch wel. Ruggengraat of niet.

Het gaat zelden om de uitspraken van politici zelf. Het gaat erom dat die uitspraken door de samenleving echo-en op nare manieren.
Het zijn de typische trump kiezers, in NL zouden het PVV of FVD stemmers zijn. Te dom om te poepen, maar helaas wel stemrecht. Je zou ze deplorabeles kunnen noemen. Niet geheel toevallig meestal mensen met een lage opleiding en een iq van twee digits. Erg bezig met de belangen van zwarte piet, het ontkennen van klimaatverandering en complottheorieën
pi_194203713
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2020 09:52 schreef Ulx het volgende:
[ twitter ]

Proactief amerikanen oppakken voordat ze iets doen in nu blijkbaar in de mode bij Trump en zijn fascisten.
Zo straal je immers LAW&ORDER uit, dus ik gok dat we dit, naarmte november dichterbij komt, wel vaker voor gaat komen, want Trump en zijn enablers gaan vol voor de fascistische heilstaat.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_194203759
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2020 02:24 schreef Tweek het volgende:
https://www.independent.c(...)tm_source=reddit.com

Trump wens haar het beste toe en geeft toe dat hij haar kent. Ziet er naar uit dat Trump onderdeel is van pedogate. Hopelijk pakken ze hem ook op.
*Trump zegt iets positiefs*
Zie je wel, hij is onderdeel van "pedogate"

*Trump zegt niks*
Waarom zegt hij niks!!? Hij heeft iets te verbergen en moet wel onderdeel zijn van "pedogate"

*Trump zegt iets negatiefs*
Wie probeert hij voor de gek te houden!? Hij is onderdeel van "pedogate" en gaat haar laten vermoorden net als epstein!


Ikzelf wens Maxwell ook een lang en gezond leven toe overigens, en dat ze zoveel mogelijk details prijsgeeft over de elite pedokringen.
  woensdag 22 juli 2020 @ 10:06:13 #250
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_194203775
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2020 09:54 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

We zullen inderdaad eens goed in de gaten houden of Amerikanen met een Russisch uiterlijk en/of naam worden lastig gevallen door tokkies daarna. Dan heb je -terecht overigens- een punt. Ik ben blij dat je in ieder geval aangeeft dat wij een punt hebben hierover en dat presidenten moeten uitkijken met wat ze zeggen.
Nee nee, je gaat me geen woorden in de mond schuiven.
Ik zei eens kijken of de verontwaardiging hetzelfde is.

Chinezen zijn blijkbaar zielig. Als COVID-19 uit Rusland zou komen en een politicus noemt het Russia virus zal er hoogstwaarschijnlijk geen haan of activist zijn die er naar kraait. Ook op dit forum niet.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')