abonnement bol.com Unibet Coolblue
  Jaap van Dissel-award 2022 maandag 20 juli 2020 @ 23:49:49 #1
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_194185418
quote:
Nederland subsidieerde Palestijnse terreurverdachten

Den Haag - Twee voormalige medewerkers van een Palestijnse organisatie die worden verdacht van een bomaanslag kregen een deel van hun salaris uitgekeerd met Nederlands belastinggeld. Dat heeft minister Sigrid Kaag (Ontwikkelingssamenwerking) laten weten aan de Tweede Kamer.



Bij de bomaanslag in augustus vorig jaar kwam een 17-jarig Israëlisch meisje om het leven. De twee verdachten zijn lid van het Volksfront voor de Bevrijding van Palestina (PFLP). Deze organisatie staat op de Europese lijst van terroristische organisaties.

Geldkraan dichtgedraaid
Het tweetal was niet betrokken bij door Nederland gesubsidieerde projecten van de Palestijnse organisatie UAWC. Maar uit nader onderzoek blijkt dat het duo salaris ontving dat deels is betaald met Nederlands geld. Kaag laat na Kamervragen van PVV, CU en SGP weten dat ze het ’betreurt’ dat dit niet eerder duidelijk is geworden.

De D66-bewindsvrouw heeft de geldkraan aan UAWC tijdelijk dichtgedraaid. Er komt nu een extern onderzoek naar eventuele banden met de terreurorganisatie. Er zijn volgens Kaag nooit aanwijzingen geweest dat de organisatie banden heeft met terreurgroepen. In totaal zou Nederland 11,7 miljoen euro geven.

Kamervragen
„Omdat zorgvuldig handelen op dit punt dermate belangrijk is heb ik besloten om extern onderzoek te laten verrichten naar eventuele banden tussen PFLP en UAWC en de wijze waarop UAWC invulling geeft aan het eigen beleid dat medewerkers politiek niet actief mogen zijn, alvorens een besluit kan volgen over de verdere samenwerking met UAWC”, aldus de minister.

Andere landen gaan door met het steunen van de UAWC. Nederland financiert sinds 2007 programma’s van de organisatie. Ook krijgt het geld van onder meer de Europese Unie en Verenigde Naties. Er zijn volgens Kaag nooit aanwijzingen geweest dat de UAWC banden heeft met terreurgroepen.

ChristenUnie, SGP en PVV hadden Kamervragen over de zaak gesteld. Eerder besloot minister Kaag de Nederlandse jaarbijdrage aan de Palestijnse vluchtelingenorganisatie UNRWA versneld over te maken. Een bedrag van 13 miljoen euro werd direct overgemaakt nadat Trump de Amerikaanse steun aan de VN-organisatie halveerde.

’Dit was bekend’
„Het nieuws dat twee terroristen van het Volksfront voor de Bevrijding van Palestina (PFLP) werden betaald met Nederlands belastinggeld is schokkend, maar komt voor het Centrum Informatie en Documentatie Israël (CIDI) niet als een verrassing”, reageert de belangenbehartiger van de joodse gemeenschap in Nederland.

,,Dit was bij ons reeds bekend, en wij vragen hier al sinds oktober 2019 aandacht voor. Het is daarom ook opmerkelijk dat ministers Blok en Kaag eind juli nog beweerden dat er geen sprake was van de financiering van PFLP-terroristen. Dat ze dit nu alsnog toegeven is een goede stap, maar er moeten concrete maatregelen worden genomen om te voorkomen dat er in de toekomst wéér Palestijns terrorisme wordt gefinancierd met Nederlands belastinggeld.”

https://www.telegraaf.nl/(...)se-terreurverdachten
------------------
ALWEER :|W :|W :|W

Nederland is wel goed in het subsidiëren van terroristen |:( |:(
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_194185432
Kaag is zelf met een Palastijn getrouwd dus je verwacht dit niet. Maar Thierry en Geert en ook Twramp...
  Jaap van Dissel-award 2022 maandag 20 juli 2020 @ 23:54:50 #3
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_194185454
quote:
0s.gif Op maandag 20 juli 2020 23:51 schreef Nober het volgende:
Kaag is zelf met een Palastijn getrouwd dus je verwacht dit niet. Maar Thierry en Geert en ook Twramp...
Ze heeft iig alle schijn tegen. Ik denk dat het nu einde verhaal is voor haar...
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  maandag 20 juli 2020 @ 23:59:41 #4
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_194185504
quote:
0s.gif Op maandag 20 juli 2020 23:49 schreef Nikonlover het volgende:
„Het nieuws dat twee terroristen van het Volksfront voor de Bevrijding van Palestina (PFLP) werden betaald met Nederlands belastinggeld is schokkend, maar komt voor het Centrum Informatie en Documentatie Israël (CIDI) niet als een verrassing
Voor @Pizzakoppo wel, gok ik.
pi_194185520
quote:
5s.gif Op maandag 20 juli 2020 23:59 schreef Kopiko het volgende:

[..]

Voor @:pizzakoppo wel, gok ik.
Dit was inderdaad vrij bizar zeg, dit verwacht je niet.
pi_194185676
Vandaag weer werken en belasting betalen omdat bepaalde Nederlandse politici graag pallestijnen en hun terrorisme financieren, beetje spijtig wel. -O-
  dinsdag 21 juli 2020 @ 00:21:18 #7
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_194185730
Ach, NL stond ook achter de Irak invasie in 2003. Massavernietigingswapens. Een miljoen doden. De hardste klap voor Irak sinds de Mongoolse invasie in 1258. NL volgt de hegemoon. Het maakt niet uit of het klopt of niet. Verder wel elke jaar herdenkingen houden.

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Coalition_of_the_willing

[ Bericht 26% gewijzigd door Jellereppe op 21-07-2020 00:35:26 ]
pi_194185745
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2020 00:15 schreef WammesWaggel het volgende:
Vandaag weer werken en belasting betalen omdat bepaalde Nederlandse politici graag pallestijnen en hun terrorisme financieren, beetje spijtig wel. -O-
huuln!
Vakman pur sang
pi_194185936
Kaaggodin
  dinsdag 21 juli 2020 @ 06:40:40 #10
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_194187040
quote:
6s.gif Op maandag 20 juli 2020 23:54 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Ze heeft iig alle schijn tegen. Ik denk dat het nu einde verhaal is voor haar...
Tuurlijk niet. Ze zullen haar verdedigen tot het einde. En daarna mag ze hier vrolijk verder mee gaan bij de EU.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  dinsdag 21 juli 2020 @ 06:49:47 #11
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_194187086
Ik denk niet dat je in de palestijnse gebieden een organisatie kan vinden die niet op een of andere manier aan terreurorganisaties verbonden is. Wat mij betreft dus geen ontwikkelingshulp in de vorm van geld. Wat wel zou kunnen is bijv een door eu gerund ziekenhuis of zo.
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
  dinsdag 21 juli 2020 @ 06:54:44 #12
483336 Kamover
Ik adviseer u
pi_194187106
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2020 06:49 schreef nixxx het volgende:
Ik denk niet dat je in de palestijnse gebieden een organisatie kan vinden die niet op een of andere manier aan terreurorganisaties verbonden is. Wat mij betreft dus geen ontwikkelingshulp in de vorm van geld. Wat wel zou kunnen is bijv een door eu gerund ziekenhuis of zo.
Als alles gelinkt is aan Hamas, waarom dan Überhaupt geld geven?
Waar verstand zit groeit geen haar, daarom adviseer ik u een kamover;"best of both worlds".
  dinsdag 21 juli 2020 @ 07:00:42 #13
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_194187137
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2020 06:54 schreef Kamover het volgende:

[..]

Als alles gelinkt is aan Hamas, waarom dan Überhaupt geld geven?
Ik zou het idd niet doen, geld geven. Als je het wel doet, dan ben je als NL overheid of ontzettend naïef en incompetent, of je vind het wel acceptabel dat een deel van je geld bij terreurorganisaties terecht komt.
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
  dinsdag 21 juli 2020 @ 07:16:28 #14
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_194187205
Dit is een TOTALE schok en dit kwam als een ENORME verrassing, NIEMAND had dit zien aankomen natuurlijk.

:')
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 21 juli 2020 @ 09:18:58 #15
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_194188041
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2020 07:00 schreef nixxx het volgende:

[..]

Ik zou het idd niet doen, geld geven. Als je het wel doet, dan ben je als NL overheid of ontzettend naïef en incompetent, of je vind het wel acceptabel dat een deel van je geld bij terreurorganisaties terecht komt.
Blijkbaar is het acceptabel. Dit is namelijk niet de eerste keer dat er geld of goederen bij terreurorganisaties terechtkomt. Het zal ook wel niet de laatste keer zijn gok ik
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  dinsdag 21 juli 2020 @ 09:37:19 #16
486544 RealistAtheist
Realistische Atheist
pi_194188223
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 juli 2020 00:21 schreef Jellereppe het volgende:
Ach, NL stond ook achter de Irak invasie in 2003. Massavernietigingswapens. Een miljoen doden. De hardste klap voor Irak sinds de Mongoolse invasie in 1258. NL volgt de hegemoon. Het maakt niet uit of het klopt of niet. Verder wel elke jaar herdenkingen houden.

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Coalition_of_the_willing
De politiek stond achter de invasie. Dat men de luide roep van het volk om ons niet in een zinloze oorlog te storten zoals gewoonlijk volledig negeerde is wat anders. Ik en velen met mij waren toen en nu nog steeds faliekant tegen militaire missies van die aard. Dus om te zeggen dat NL achter de oorlog in Irak stond is wel heel kort door de bocht.
pi_194188287
Welk land of volk krijgt eigenlijk geen geld van Nederland?
http://epicshirtsandgadgets.spreadshirt.nl/
Epic Beard Man is in My web Shop ;-]
pi_194188981
quote:
5s.gif Op dinsdag 21 juli 2020 09:44 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
Welk land of volk krijgt eigenlijk geen geld van Nederland?
De nederlanders zelf?
pi_194189030
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2020 10:48 schreef ReplaR het volgende:

[..]

De nederlanders zelf?
:D

;(
http://epicshirtsandgadgets.spreadshirt.nl/
Epic Beard Man is in My web Shop ;-]
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 21 juli 2020 @ 10:53:32 #20
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_194189046
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2020 10:48 schreef ReplaR het volgende:

[..]

De nederlanders zelf?
_O-
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_194192527
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2020 07:16 schreef Scorpie het volgende:
Dit is een TOTALE schok en dit kwam als een ENORME verrassing, NIEMAND had dit zien aankomen natuurlijk.

:')
Alsof jullie het allemaal al wisten :') Had er dan wat van gezegd.
  dinsdag 21 juli 2020 @ 15:50:08 #22
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_194192715
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 juli 2020 15:33 schreef ikbenrond het volgende:

[..]

Alsof jullie het allemaal al wisten :') Had er dan wat van gezegd.
Kijk maar terug naar het Kaag topic toen ze werd aangesteld.
Door niet debiele users toen Al aan gegeven
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_194192981
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 juli 2020 00:21 schreef Jellereppe het volgende:
Ach, NL stond ook achter de Irak invasie in 2003. Massavernietigingswapens. Een miljoen doden. De hardste klap voor Irak sinds de Mongoolse invasie in 1258. NL volgt de hegemoon. Het maakt niet uit of het klopt of niet. Verder wel elke jaar herdenkingen houden.

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Coalition_of_the_willing
Die miljoen doden ontstonden door moslims die onder elkaar aan het vechten waren, Sjiieten en Soennieten. Dus niet door de invasie. Natuurlijk was ingrijpen niet goed, maar als Saddam daar was gebleven waren er ook heel veel doden. Laten ze het daar in het Midden-Oosten maar eens zelfs uitzoeken.
pi_194193406
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2020 00:15 schreef WammesWaggel het volgende:
Vandaag weer werken en belasting betalen omdat bepaalde Nederlandse politici graag pallestijnen en hun terrorisme financieren, beetje spijtig wel. -O-
Sorry Palestijnen terroristen, wat doet Israël zelf dan hedendaags landje pik!
  dinsdag 21 juli 2020 @ 17:10:40 #25
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_194193696
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2020 09:37 schreef RealistAtheist het volgende:

[..]

De politiek stond achter de invasie. Dat men de luide roep van het volk om ons niet in een zinloze oorlog te storten zoals gewoonlijk volledig negeerde is wat anders. Ik en velen met mij waren toen en nu nog steeds faliekant tegen militaire missies van die aard. Dus om te zeggen dat NL achter de oorlog in Irak stond is wel heel kort door de bocht.
Velen stonden om de invasie te springen onder het volk na een maandenlange smeer en propaganda-campagne van politici en media. Er zijn zelfs PR-bureaus zoals Bell Pottinger ingeschakeld voor dat doel. Die jaarlijkse herdenkingen zijn mij weinig waard op deze manier. Ik ga niet aan herdenkingen doen omdat het ging om blanken die stierven. Sowieso alle niet-blanken moeten niet mee doen met zulke Eurocentrische herdenkingen. We moeten onze eigen herdenkingen houden in het teken van niet-blanken. Daarom kan ik initiatieven als Keti Koti wel waarderen. Een deel herdenken en dan morgen doorgaan met moorden want massavernietigingswapens. Flikker toch op.

https://en.wikipedia.org/wiki/Media_coverage_of_the_Iraq_War

[ Bericht 6% gewijzigd door Jellereppe op 21-07-2020 17:43:10 ]
  dinsdag 21 juli 2020 @ 18:01:24 #26
405850 Eiwitshake
Russische Trol
pi_194194376
quote:
0s.gif Op maandag 20 juli 2020 23:49 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

------------------
ALWEER :|W :|W :|W

Nederland is wel goed in het subsidiëren van terroristen |:( |:(
Dat komt omdat wij steeds meer vrouwtjes aan het roer hebben die kletsnat worden van islamitische testostoron bommen.
"Wij zweren de voorkeur te geven aan een wisse dood boven een smadelijke behandeling, en nooit te dulden dat de geringste inbreuk gemaakt wordt op Neêrlands roem of de eer der vlag.”
- Jan Van Speijk
  dinsdag 21 juli 2020 @ 18:32:20 #27
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_194194708
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 juli 2020 15:33 schreef ikbenrond het volgende:

[..]

Alsof jullie het allemaal al wisten :') Had er dan wat van gezegd.
Kaag is een smerige PLO terrorist in vermomming.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  dinsdag 21 juli 2020 @ 18:32:53 #28
486544 RealistAtheist
Realistische Atheist
pi_194194714
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2020 17:10 schreef Jellereppe het volgende:

[..]

Velen stonden om de invasie te springen onder het volk na een maandenlange smeer en propaganda-campagne van politici en media. Er zijn zelfs PR-bureaus zoals Bell Pottinger ingeschakeld voor dat doel. Die jaarlijkse herdenkingen zijn mij weinig waard op deze manier. Ik ga niet aan herdenkingen doen omdat het ging om blanken die stierven. Sowieso alle niet-blanken moeten niet mee doen met zulke Eurocentrische herdenkingen. We moeten onze eigen herdenkingen houden in het teken van niet-blanken. Daarom kan ik initiatieven als Keti Koti wel waarderen. Een deel herdenken en dan morgen doorgaan met moorden want massavernietigingswapens. Flikker toch op.

https://en.wikipedia.org/wiki/Media_coverage_of_the_Iraq_War
Waarom betrek je dit in godsnaam ineens op blanken/niet-blanken en keti Koti? Wat heeft dat met een onzinnige oorlog te maken?
pi_194195041
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2020 18:32 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Kaag is een smerige PLO terrorist in vermomming.
Tering. Wat een verschrikkelijk dom en naar iets om te zeggen over iemand. Onzin bovendien. Goed, weet ik ook al dat ik met jou niet meer in ‘gesprek’ te gaan op dit forum.
  dinsdag 21 juli 2020 @ 19:57:40 #30
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_194195946
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 juli 2020 18:58 schreef ikbenrond het volgende:

[..]

Tering. Wat een verschrikkelijk dom en naar iets om te zeggen over iemand. Onzin bovendien. Goed, weet ik ook al dat ik met jou niet meer in ‘gesprek’ te gaan op dit forum.
Je doet net alsof het mij een reet kan schelen wat een of andere nobuddie op een forum ervan vindt.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  dinsdag 21 juli 2020 @ 20:17:21 #31
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_194196202
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 juli 2020 18:58 schreef ikbenrond het volgende:

[..]

Tering. Wat een verschrikkelijk dom en naar iets om te zeggen over iemand. Onzin bovendien. Goed, weet ik ook al dat ik met jou niet meer in ‘gesprek’ te gaan op dit forum.
Ik vind het daarentegen weer verschrikkelijk naar dat ze terroristen steunt.
Maar we weten allemaal dat woorden erger zijn dan kogels.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_194197561
Ah wie had anders verwacht van palestinalover Kaag. Oja ik weet wel iemand *O*
Wem die Scheisse bis zum Hals steht, sollte den Kopf nicht hängen lassen
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 4 augustus 2020 @ 12:37:21 #33
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_194396906
twitter
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_194398934
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2020 00:15 schreef WammesWaggel het volgende:
Vandaag weer werken en belasting betalen omdat bepaalde Nederlandse politici graag pallestijnen en hun terrorisme financieren, beetje spijtig wel. -O-
`
*O* Het is toch fijn dat we straks gewoon tot onze dood mogen werken om palestijnse en communistische terroristen van inkomen te mogen voorzien. Hoera, altijd feest als de nederlandse belastingdienst is geweest. -O-
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_203066745
twitter
pi_203066966
quote:
0s.gif Op donderdag 6 januari 2022 18:49 schreef Nober het volgende:
[ twitter ]
Slechte dag voor Kaag. Haar eerste nederlaag dit jaar. Dat er nog maar vele mogen volgen!
pi_203067208
Waarom daar überhaupt een organisatie steunen? dan bedoel ik in de gehele context. Want de kans dat je dubieuze figuren steunt als je geld geeft aan een Israelische organisatie is eveneens flink aanwezig.

[ Bericht 63% gewijzigd door theunderdog op 06-01-2022 19:36:54 ]
pi_203069467
quote:
0s.gif Op donderdag 6 januari 2022 19:24 schreef theunderdog het volgende:
Waarom daar überhaupt een organisatie steunen? dan bedoel ik in de gehele context. Want de kans dat je dubieuze figuren steunt als je geld geeft aan een Israelische organisatie is eveneens flink aanwezig.
We hebben het hier over de familie van Kaag. Dat zij die steunt met Nederlands belastinggeld is vanuit haar optiek nog wel te begrijpen. Echter, waarom er mensen zijn die op haar stemmen is een groot raadsel.
pi_203070524
Gelijk Minister van Financien maken, iemand die zo slecht met geld kan omgaan.
  donderdag 6 januari 2022 @ 22:33:15 #40
490095 Grishenko_
Groot-Inquisiteur
pi_203070774
Ach ja, het adagium van tegenwoordig is dat het kan verkeren. Iedereen haalt diens schouders op en gaat over op de orde van de dag, hoogstens wat cognitieve dissonantie, maar voor de rest mag het wanbeleid hoogtij vieren met bekrachtiging van de democratische meerderheid. De consequenties komen later wel.
"Bent u dan echt zo iemand als u wordt voorgesteld? Is dat werkelijk mogelijk!"
Riep de vorst opeens verwijtend, uit de grond van zijn hart.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')