Ik heb het gevoel dat ik een image heb van: "die jongen doet geen vlieg kwaad, daar kan je op bouwen, enz.". Allemaal leuk en aardig, maar daar schiet ik niet zoveel mee op. Het doet me zeker wel wat om te weten dat mensen zo over mij denken.
Het stomme is dan juist dat ik nog nooit een vriendin heb gehad, en dat zit me nogal dwars. Nu kom ik ook niet zo veel in contact met meiden, omdat ik een technische opleiding doe (HTS) en omdat ik niet uitga, simpelweg omdat ik dat niet graag doe vanwege mijn astma en de rook waarmee je te maken krijgt als je uitgaat. Ik ga liever een eind schaatsen/hardlopen en daarna een filmpje kijken. Ik heb verschillende keren ook wel mijn gevoelens voor een meisje ge-uit, maar dat was nooit werderzijds. Verder komt het vaak voor dat zowel meiden als jongens naar mij toekomen om te vragen hoe ze hun relatieproblemen moeten oplossen. Ik geef ze dan advies (als totale nietsnut op het gebied van relaties zijnde) en vervolgens komen ze een week later terug om mij te bedanken voor het goede advies, dan denk ik bij mezelf:
Aan mijn zelfvertrouwen ligt het ook niet: als ik iets vind zeg ik dat gewoon en naast mijn opleiding ben ik verkoper van audio/video dus omgaan met mensen kan ik ook nog. Mijn uiterlijk twijfel ik ook niet over. En een softie ben ik nou bepaald ook niet...
Waar ligt het toch aan dat het bij mij niet wil lukken in de liefde? En begin aub niet over dat ik de "ware" nog niet ben tegengekomen, want die ben ik -naar mijn inziens- al een paar keer tegengekomen
Plz help, ik weet het echt niet meer
Misschien is neutraal ook wat saai?
Ik ben wel saai, maar ik zou niet weten of ik ook neutraal ben.
quote:Ik ben niet saai, ik barst van de gewone vrienden
Op zondag 19 januari 2003 01:41 schreef deurmat het volgende:
Dat is de schuld van Paars..
Misschien is neutraal ook wat saai?
Ik ben wel saai, maar ik zou niet weten of ik ook neutraal ben.
quote:Ik ook. Toch ben ik saai
Op zondag 19 januari 2003 11:43 schreef AlmightyArjen het volgende:[..]
Ik ben niet saai, ik barst van de gewone vrienden
quote:Okee, dan ben ik ook saai...
Op zondag 19 januari 2003 12:29 schreef deurmat het volgende:[..]
Ik ook. Toch ben ik saai
Als je meer leuke mensen wilt ontmoeten, maar niet van uitgaan houdt, dan ga je toch naar een sportclub of studentenvereniging? Zoek een leuk bijbaantje waar je veel met mensen omgaat of ga vrijwilligerswerk doen ... Je moet het lot soms een beetje in de hand werken
Ik denk dat je echt een eigen mening moet gaan vormen om zo interessant te gaan worden bij de dames, en ook dingen aan de kant gaan zetten die minder jou interesse wekken.
quote:Dat bedoel ik ook niet, maar zo kom je meer onder de mensen.
Op zondag 19 januari 2003 14:59 schreef AlmightyArjen het volgende:
Ik ben de afgelopen 12 jaar lid geweest van een schaatsvereniging. In die 12 jaar is er één persoon geweest die mijn interesse heeft gehad. ten eerste zat ik op die schaatsvereniging om training te krijgen en om wedstrijden te rijden. Ik denk dat je behoorlijk fout bezig bent als je lid gaat worden van een sportvereniging om daar een eventuele vriendin te ontmoeten...
ofzoiets
Het zal misschien ook wel uitstraling zijn, als je wat ouder bent weet je meer wat je wilt en dat geeft ook stevigheid aan een relatie.
Je gaat niet uit en komt dus niet zoveel onder de mensen. Dus dan is het toch zowieso wat moeilijker om die persoon tegen te komen?
quote:Daar heb je wel gelijk in ja...
Op zondag 19 januari 2003 17:44 schreef Lewis.de.boxer het volgende:
Je gaat niet uit en komt dus niet zoveel onder de mensen. Dus dan is het toch zowieso wat moeilijker om die persoon tegen te komen?
quote:Hou je wel genoeg van seks? Als je dat niet hebt, dan voelen meisjes dat aan en dan hebben ze geen interesse. Verder zou het kunnen zijn dat je wel sociaal vaardig bent, maar niet op gebied van flirten/verleiding/liefde.
Op zondag 19 januari 2003 01:10 schreef AlmightyArjen het volgende:
..situatie van topicstarter
quote:lijkt me onzin qua seks, misschien omdat de topicstarter niet vaardig is op het gebied van flirten/verleiding/liefde; maar zit je dan niet in een viscueuze cirkel? (heb daar zelf ook al eens aan gedacht, zit in een zelfde soort situatie :\ ) want om vaardig te worden in deze dingen moet je eerst een relatie krijgen, maar deze krijg je niet omdat je niet vaardig bent..
Op maandag 20 januari 2003 20:22 schreef creepy_stalker het volgende:[..]
Hou je wel genoeg van seks? Als je dat niet hebt, dan voelen meisjes dat aan en dan hebben ze geen interesse. Verder zou het kunnen zijn dat je wel sociaal vaardig bent, maar niet op gebied van flirten/verleiding/liefde.
anyway, dit is dus het albekende 'broertjes-syndroom' oftewel het: "Jij-bent-mijn-vriendje-ik-kan-je-alles-vertellen-maar-ik-neuk-je-niet-syndroom"
Analytisch gezien(kuch!) wordt je in feite gebruikt. Vraag, zoals een van de mensen hier al zei, eens aan een van de meisjes die je je gevoelens hebt getoont eens WAAROM ze niks wil.
damn ik ben scherp vandaag
Heel veel mensen komen naar mij toe, vrienden, beste vrienden, gewone kennissen als ze ergens mee zitten. dit vind ik totaal niet erg bied ze het ook graag aan.maar soms ga ik er onder leiden en dan valt het niet mee. een vriendin die zelfmoord neigingen heeft 2 vrienden die toevallig zelfde tijd gedumpt zijn na lange relatie, en dat in 2 dagen.
Ik had sinds een half jaar ook nog nooit een vriendin gehad, mensen kwamen naar me toe omdat ze me vertrouwede zeiden ze en daar was ik echt blij om. nu een half jaar later heb ik relatie van 5 maanden achter de rug. tip aan de topic starter is geduld hebben je komt ze vanzelf tegen, en hoe jij bent tegen over je vrienden, behulpzaam is een goeie eigeschap maar bezef goed wanneer de grens bereikt is en je een keer aan je zelf moet denken.
dit was mijn visie
groeten en suc6
quote:Sja.. proberen niet wanhopig te zijn en niet er teveel achteraan lopen is het beste advies, maar das te moeilijk
Op zondag 19 januari 2003 01:10 schreef AlmightyArjen het volgende:
Ik heb best wel een probleem/situatie geloof ik. Hoe zal ik beginnen... Ik ben voor veel mensen een stabiele factor in hun leven. Voor minstens 4 personen ben ik hun "beste vriend", mensen komen naar mij toe als ze problemen hebben; zo van: "hoe zou jij dat oplossen"? Zowel meiden als jongens doen dat, van de leeftijden van 16 tot 25... Zelf ben ik 23.Ik heb het gevoel dat ik een image heb van: "die jongen doet geen vlieg kwaad, daar kan je op bouwen, enz.". Allemaal leuk en aardig, maar daar schiet ik niet zoveel mee op. Het doet me zeker wel wat om te weten dat mensen zo over mij denken.
Het stomme is dan juist dat ik nog nooit een vriendin heb gehad, en dat zit me nogal dwars. Nu kom ik ook niet zo veel in contact met meiden, omdat ik een technische opleiding doe (HTS) en omdat ik niet uitga, simpelweg omdat ik dat niet graag doe vanwege mijn astma en de rook waarmee je te maken krijgt als je uitgaat. Ik ga liever een eind schaatsen/hardlopen en daarna een filmpje kijken. Ik heb verschillende keren ook wel mijn gevoelens voor een meisje ge-uit, maar dat was nooit werderzijds. Verder komt het vaak voor dat zowel meiden als jongens naar mij toekomen om te vragen hoe ze hun relatieproblemen moeten oplossen. Ik geef ze dan advies (als totale nietsnut op het gebied van relaties zijnde) en vervolgens komen ze een week later terug om mij te bedanken voor het goede advies, dan denk ik bij mezelf:
Aan mijn zelfvertrouwen ligt het ook niet: als ik iets vind zeg ik dat gewoon en naast mijn opleiding ben ik verkoper van audio/video dus omgaan met mensen kan ik ook nog. Mijn uiterlijk twijfel ik ook niet over. En een softie ben ik nou bepaald ook niet...
Waar ligt het toch aan dat het bij mij niet wil lukken in de liefde? En begin aub niet over dat ik de "ware" nog niet ben tegengekomen, want die ben ik -naar mijn inziens- al een paar keer tegengekomen
Plz help, ik weet het echt niet meer
Ga eens op een sport waar meiden ook op zitten: Korfbal, tennis, batminton... whaever...
Dan kom je ook wel weer in contact met andere dames.
Dat je niet naar disco's wil hoeft geen handicap te zijn, ik ga ook niet graag 'op jacht' in een disco.
quote:Dat zeggen we ook niet
Op zondag 19 januari 2003 14:59 schreef AlmightyArjen het volgende:
Ik ben de afgelopen 12 jaar lid geweest van een schaatsvereniging. In die 12 jaar is er één persoon geweest die mijn interesse heeft gehad. ten eerste zat ik op die schaatsvereniging om training te krijgen en om wedstrijden te rijden. Ik denk dat je behoorlijk fout bezig bent als je lid gaat worden van een sportvereniging om daar een eventuele vriendin te ontmoeten...
quote:De behoefte aan sex zorgt er mede voor dat je vroeg of laat wel een meisje krijgt. Als je die behoefte teweinig hebt, dan komt het er niet van.
Op maandag 20 januari 2003 22:05 schreef PietF het volgende:
lijkt me onzin qua seks, misschien omdat de topicstarter niet vaardig is op het gebied van flirten/verleiding/liefde; maar zit je dan niet in een viscueuze cirkel? (heb daar zelf ook al eens aan gedacht, zit in een zelfde soort situatie :\ ) want om vaardig te worden in deze dingen moet je eerst een relatie krijgen, maar deze krijg je niet omdat je niet vaardig bent..
anyway, dit is dus het albekende 'broertjes-syndroom' oftewel het: "Jij-bent-mijn-vriendje-ik-kan-je-alles-vertellen-maar-ik-neuk-je-niet-syndroom"Analytisch gezien(kuch!) wordt je in feite gebruikt. Vraag, zoals een van de mensen hier al zei, eens aan een van de meisjes die je je gevoelens hebt getoont eens WAAROM ze niks wil.
damn ik ben scherp vandaag
quote:JAwel!!!
Op zondag 19 januari 2003 01:37 schreef aphx het volgende:
de meeste meisjes komen niet zomaar aanwaaien...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |