abonnement Unibet Coolblue
pi_194348341
Heel simpel ; een deel van dat fruit vervangen door groenten. Geloof me ; alsnog prima te hachelen, en een stuk gezonder en betaalbaarder. Gooi er ook wat havermout, vezels en chiazaad doorheen, dan vult het beter en zit je er langer van vol.

Standaardingredienten in mijn smoothies zijn altijd wortelen, bieten (voorgekookt uit koeling AH), avocado, spinazie. En dan voor de smaak gooi ik er nog wat ananasschijven bij uit blik (niet op siroop maar op water), beetje limonadesiroop en ik koop altijd grote zakken diepvriesfruit. : is beter te betalen en langer houdbaar / gaat niet schimmelen met deze warme dagen. Dan nog een banaan erbij en een scheutje limo en je bent een stuk gezonder en voordeliger uit.
  Moderator zaterdag 1 augustus 2020 @ 14:12:33 #52
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_194353937
Fruit op de markt halen. 2x500g aardbeiden 3 euro. 1,50 voor de frambozen, eurootje voor bakkie blauwe bessen en bramen ( O+ ) . Daarbij wat yoghurt.

Met bovenstaande aangevuld wat bananen kan ik een hele week (a 5 dagen) wel door. Ik doe dan max 1 glas oer dag.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_194366190
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2020 01:03 schreef Vigilance het volgende:
Heel simpel ; een deel van dat fruit vervangen door groenten. Geloof me ; alsnog prima te hachelen, en een stuk gezonder en betaalbaarder. Gooi er ook wat havermout, vezels en chiazaad doorheen, dan vult het beter en zit je er langer van vol.

Standaardingredienten in mijn smoothies zijn altijd wortelen, bieten (voorgekookt uit koeling AH), avocado, spinazie. En dan voor de smaak gooi ik er nog wat ananasschijven bij uit blik (niet op siroop maar op water), beetje limonadesiroop en ik koop altijd grote zakken diepvriesfruit. : is beter te betalen en langer houdbaar / gaat niet schimmelen met deze warme dagen. Dan nog een banaan erbij en een scheutje limo en je bent een stuk gezonder en voordeliger uit.
@Chia zaad?
pi_194367122
quote:
0s.gif Op maandag 20 juli 2020 10:40 schreef incel het volgende:

[..]

Ja slim ik ga dat denk ik doen gewoon porties fruit bij elkaar flikkeren en dan gewoon op de dag zelf dat beetje fruit blenderen. Maar ja heb je wel een hoop afwaswerk. ;(
Ach gossie, zoveel werk dat afspoelen van een blendertje :')

Deze TS, echt. Kan beter zijn piemel en miezerige kleine balletjes door de stoofpot mengen en zich een permanent ongestelde vagina laten aanmeten.
pi_194373401
quote:
0s.gif Op maandag 20 juli 2020 10:22 schreef Chinless het volgende:
Fruit invriezen.
Fruit plukken ergens bij een boer (ze hebben van die plukweilanden met bessen, frambozen, aardbeien etc) bij ons in de buurt, kan je veel meer kg's voor een goedkopere prijs + onbespoten/geconserveerd, dan invriezen en dan elke keer porties ontdooien en in je smoothie doen ^O^
pi_194397139
Klinkt goed, ga ik ook doen. Eerst maar een blender aanschaffen. _O-
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')