Ja ik volg het nieuws niet echtquote:Op zondag 19 juli 2020 20:25 schreef Zilverberk het volgende:
[..]dat is eindeloos in het nieuws geweest.
Hé, niet alle Brabanders over één kam scheren aub.quote:Op zondag 19 juli 2020 20:26 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Ik werk gelukkig niet in een Brabants ziekenhuis, dus als het daar (weer) begint, dan weet ik nu wat mij te wachten staat.
Misschien kun je dat toch eens gaan doen, dat scheelt ook in de motivatie om afstand te houden.quote:
Waarom niet? Keer op keer worden mijn vooroordelen bevestigd.quote:Op zondag 19 juli 2020 20:27 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Hé, niet alle Brabanders over één kam scheren aub.
Denk dat daar ook genoeg zorgpersoneel tussen loopt. Zo moreel verheven zijn ze nou ook weer niet.quote:Op zondag 19 juli 2020 20:24 schreef miaeak het volgende:
Ik vraag me af hoe zorgpersoneel nu naar de kermis kijkt... Moet toch ook een dikke middelvinger gevoel zijn?
Ik snap je punt wel, ik ben ook niet altijd even trots op mijn provinciegenoten.quote:Op zondag 19 juli 2020 20:30 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Waarom niet? Keer op keer worden mijn vooroordelen bevestigd.
Maar wel wat verstandiger in dit opzicht, dan de mongooltjes die het een verkoudheidje noemen.quote:Op zondag 19 juli 2020 20:34 schreef galantis het volgende:
[..]
Denk dat daar ook genoeg zorgpersoneel tussen loopt. Zo moreel verheven zijn ze nou ook weer niet.
Leuk, maar we zijn hier geen bananenrepubliek.quote:Op zondag 19 juli 2020 20:35 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Ik snap je punt wel, ik ben ook niet altijd even trots op mijn provinciegenoten.
Eigenlijk zou Iedereen die consequent allerlei maatregelen aan zijn laars lapt een aantekening in dossier moeten krijgen dat zij achteraan mogen sluiten wanneer de zorgmedewerkers het straks niet meer aan kunnen.
Ben je hier wezen kijken?quote:Op zondag 19 juli 2020 20:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
Is gewoon binnen de regels. Er is immers doorstroom en het is buiten. Niets mis met een beetje vermaak na maanden gedoe.
Helaas voor jou maar zo werkt het hier - gelukkig - niet. Als we op die toer gaan is het einde zoek. Dan heb ik ook nog wel wat criteria liggen voor die wachtrij.quote:Op zondag 19 juli 2020 20:35 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Ik snap je punt wel, ik ben ook niet altijd even trots op mijn provinciegenoten.
Eigenlijk zou Iedereen die consequent allerlei maatregelen aan zijn laars lapt een aantekening in dossier moeten krijgen dat zij achteraan mogen sluiten wanneer de zorgmedewerkers het straks niet meer aan kunnen.
Ben jij al wezen kijken? Zelfs op die foto zie je dat er best afstand gehouden wordt. De foto is echter van schuin achter genomen waardoor het lijkt alsof iedereen op elkaar staat.quote:
Dat krijg je er niet door bij het zorgpersoneel. Die willen koste wat kost iedereen helpen, desnoods ten koste van zichzelf.quote:Op zondag 19 juli 2020 20:35 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Dat lijkt me zonde van de moeite eigenlijk.quote:Op zondag 19 juli 2020 20:41 schreef Doug-Heffernan het volgende:
Maar heb je het nou al gemeld of niet?
Brabant implementeerde op eigen initiatief allerlei maatregelen tegen het virus maar Den Haag reageerde zo ontzettend langzaam.quote:Op zondag 19 juli 2020 19:52 schreef Golf8 het volgende:
Tyfusbrabant écht... eerst verneuken ze de boel met hun carnaval en of ze niks maar ook niks geleerd hebben nu een kermis...
Wat dan?quote:Op zondag 19 juli 2020 21:07 schreef skrn het volgende:
[..]
Brabant implementeerde op eigen initiatief allerlei maatregelen tegen het virus maar Den Haag reageerde zo ontzettend langzaam.
Het verbieden van grote evenementen? Thuis werken? De horeca willen sluiten?quote:
Beetje jammer dat ze een grootschalig evenement als dit dan nu alweer toestaan.quote:Op zondag 19 juli 2020 21:34 schreef skrn het volgende:
[..]
Het verbieden van grote evenementen? Thuis werken? De horeca willen sluiten?
https://www.omroepbrabant(...)-anders-doen-wij-het
Je moet wat, het is gewoon denkbaar dat dit de situatie is die komende half jaar gaat gelden: zoveel mogelijk om de economie draaiende te houden maar ingrijpend mocht het nodig zijnquote:Op zondag 19 juli 2020 21:36 schreef hooibaal het volgende:
[..]
Beetje jammer dat ze een grootschalig evenement als dit dan nu alweer toestaan.
Ok.quote:Op zondag 19 juli 2020 21:34 schreef skrn het volgende:
[..]
Het verbieden van grote evenementen? Thuis werken? De horeca willen sluiten?
https://www.omroepbrabant(...)-anders-doen-wij-het
Het gaat nu op dit moment sneller per dag, maar er wordt natuurlijk veel meer getest.quote:Op zondag 19 juli 2020 21:40 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Ok.
Waren er toen zoveel meer geïnfecteerden dan nu eigenlijk?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |