abonnement Unibet Coolblue
pi_194188641
Undercoverjournalist: 'Overvallers Bol.com moeten informatie hebben gehad'

https://www.omroepbrabant(...)ormatie-hebben-gehad
  donderdag 23 juli 2020 @ 19:40:19 #52
60574 Joran-Joran
Denkt er het zijne van
pi_194227592
Waarom hoor je hier niets meer over?
pi_194227758
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2020 19:40 schreef Joran-Joran het volgende:
Waarom hoor je hier niets meer over?
Omdat de politie met onderzoek bezig is?
pi_194320749
Blijft een apart verhaal. Zo'n magazijn is enorm, hoe wisten ze waar de dure spullen liggen? Moeten wel hulp van (ex)medewerkers hebben gehad.
pi_194320805
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2020 11:17 schreef TargaFlorio het volgende:
Blijft een apart verhaal. Zo'n magazijn is enorm, hoe wisten ze waar de dure spullen liggen? Moeten wel hulp van (ex)medewerkers hebben gehad.
Als ze die beveiligers uren hebben gegijzeld (wat ik al vermoedde, anders kun je niet uren ongestoord je gang gaan), dan zullen die hen wel verteld hebben wat waar te vinden is.
Al blijf ik het wel vreemd vinden dat het aanwezige personeel er niks van gemerkt heeft.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_194320861
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2020 11:21 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Als ze die beveiligers uren hebben gegijzeld (wat ik al vermoedde, anders kun je niet uren ongestoord je gang gaan), dan zullen die hen wel verteld hebben wat waar te vinden is.
Al blijf ik het wel vreemd vinden dat het aanwezige personeel er niks van gemerkt heeft.
Maar beveiligers zijn geen orderpickers die weten waar de artikelen liggen, maar goed de dure artikelen (elektronica) liggen misschien in een aparte hoek van het magazijn met extra beveiliging.

Dat het overige personeel niks gemerkt heeft vind ik ook vreemd. Als is het misschien bij zo'n bedrijf niet vreemd omdat er veel verloop in het personeel zit.
pi_194320911
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2020 11:25 schreef TargaFlorio het volgende:
Als is het misschien bij zo'n bedrijf niet vreemd omdat er veel verloop in het personeel zit.
Dat lijkt me idd wel een plausibele verklaring :Y
Er was jaren terug eens een journalist die daar een paar weken undercover heeft gewerkt, en het lijkt me een verschrikking om daar te moeten werken :X
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_194320957
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2020 11:28 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Dat lijkt me idd wel een plausibele verklaring :Y
Er was jaren terug eens een journalist die daar een paar weken undercover heeft gewerkt, en het lijkt me een verschrikking om daar te moeten werken :X
Artikel heb ik toen ook gelezen. Kwam ook wel een beetje naar voren "ieder voor zich, bemoei je niet met collega's".
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')