abonnement Unibet Coolblue
  zondag 19 juli 2020 @ 13:41:54 #1
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_194158831
Scangeit
Bliepbitch

Wie weet meer denigrerende benamingen voor dit schepsel?
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  Moderator zondag 19 juli 2020 @ 13:43:34 #2
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_194158861
Werkende vrouw.
Want zij werken ten minste.
Veel mensen vinden het te min.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_194158867
quote:
0s.gif Op zondag 19 juli 2020 13:41 schreef Maanvis het volgende:
Scangeit
Bliepbitch

Wie weet meer denigrerende benamingen voor dit schepsel?
Heb je een niet zo fijne ervaring met een cassiere gehad?
  zondag 19 juli 2020 @ 13:44:13 #4
203089 Scuidward
Vleugje cynisme, vol verstand
pi_194158873
Beurtbalkjesbeheerder.
  zondag 19 juli 2020 @ 13:46:49 #5
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_194158921
quote:
0s.gif Op zondag 19 juli 2020 13:43 schreef stokj het volgende:

[..]

Heb je een niet zo fijne ervaring met een cassiere gehad?
Ik heb doorgaans geen nare ervaingen met een cassiere.
Echter, het werk is niet echt lustopwekkend.
Je bent een slaaf van het bliepje. Bliep Bliep Bliep dat doe je de hele dag.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_194158922
Kassakutje
Betaalslet
pi_194158942
quote:
0s.gif Op zondag 19 juli 2020 13:46 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Ik heb doorgaans geen nare ervaingen met een cassiere.
Echter, het werk is niet echt lustopwekkend.
Je bent een slaaf van het bliepje. Bliep Bliep Bliep dat doe je de hele dag.
Dat is zo, maar het is voor hen beter dan zichzelf hoereren toch :P
  zondag 19 juli 2020 @ 13:49:46 #8
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_194158983
quote:
0s.gif Op zondag 19 juli 2020 13:47 schreef stokj het volgende:

[..]

Dat is zo, maar het is voor hen beter dan zichzelf hoereren toch :P
Dat vereist nog enige kennis van erogene zones. Ik heb meer respect voor een prostituee, die doet tenminste wat met haar hersenen.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_194160412
quote:
0s.gif Op zondag 19 juli 2020 13:49 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Dat vereist nog enige kennis van erogene zones. Ik heb meer respect voor een prostituee, die doet tenminste wat met haar hersenen.
Als cassiere gebruik je ook je hersenen, je moet het juiste hoeveelheid aan geld teruggeven. Maar ik ben het met je eens dat kennis van erogene zones wat hoger in de orde staat dan geld berekenen. Je moet namelijk weten hoe je iemand kan naaien zonder dat ie het doorheeft + iemand plezieren die waar krijgt voor zijn geld. En dat kan een behoorlijke inspanning zijn.
pi_194160489
In mijn bijbaantijd was er een vrouw uit Santa Domingo (o.i.d., in ieder geval een exotisch uithoek). Wanneer het haar uitkwam kon ze geen Nederlands spreken en verstaan. Ze woonde bij een oude opa die maar niet de pijp uit wou gaan zodat zij al dat geld kon erven.

Haar vorige beroep was zichzelf hoereren in haar thuisland. De AH-Gandhi kreeg het een keer met haar aan de stok omdat ze ruzie hadden over iets. Hij zei toen dat ze haar matras mee moest nemen en in de winkel moest neerleggen, er zelf op moest gaan liggen met haar benen wijd omhoog zodat klanten geld konden geven en 'in en uit' konden gaan.
  zondag 19 juli 2020 @ 15:12:07 #11
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_194160623
quote:
0s.gif Op zondag 19 juli 2020 15:05 schreef stokj het volgende:

[..]

Als cassiere gebruik je ook je hersenen, je moet het juiste hoeveelheid aan geld teruggeven. Maar ik ben het met je eens dat kennis van erogene zones wat hoger in de orde staat dan geld berekenen. Je moet namelijk weten hoe je iemand kan naaien zonder dat ie het doorheeft + iemand plezieren die waar krijgt voor zijn geld. En dat kan een behoorlijke inspanning zijn.
De kassa geeft aan hoeveel geld je terug moet geven... Dus je hoeft alleen maar te kunnen lezen
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  zondag 19 juli 2020 @ 15:12:59 #12
428319 Treehut362
Brought to you by+TRht+
pi_194160647
MBO
🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
pi_194160760
quote:
0s.gif Op zondag 19 juli 2020 15:12 schreef Maanvis het volgende:

[..]

De kassa geeft aan hoeveel geld je terug moet geven... Dus je hoeft alleen maar te kunnen lezen
Klopt en het geld op te tellen dat je pakt tot dat bedrag. Verbazingwekkend genoeg hebben mensen daar nog problemen mee hoor. Iemand had ooit een meid aangenomen die alleen in hele getallen kon rekenen. Zodra er centen bijkwamen ging ze stressen. Het viel op bij de opmaak van de kasverschillen. Omdat de supermarktmanager zo een snotneus was die het altijd beter wist werd ze ontslagen op reden van kasverschillen.
  zondag 19 juli 2020 @ 15:18:47 #14
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_194160836
quote:
0s.gif Op zondag 19 juli 2020 15:15 schreef stokj het volgende:

[..]

Klopt en het geld op te tellen dat je pakt tot dat bedrag. Verbazingwekkend genoeg hebben mensen daar nog problemen mee hoor. Iemand had ooit een meid aangenomen die alleen in hele getallen kon rekenen. Zodra er centen bijkwamen ging ze stressen. Het viel op bij de opmaak van de kasverschillen. Omdat de supermarktmanager zo een snotneus was die het altijd beter wist werd ze ontslagen op reden van kasverschillen.
Ja maar gast, als je hoer bent moet je ook wisselgeld teruggeven, en dan heb je geen kassa die het voor je uitrekent. Ben je tegenwoordig al intelligent als je genoeg geld kunt geven terwijl het aangegeven staat op de kassa?
Hoe doe je dat dan als je zelf bij de bakker komt? Gewoon een willekeurig briefje naar die bakker gooien en maar hopen op het beste?
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_194161222
quote:
0s.gif Op zondag 19 juli 2020 15:18 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Ja maar gast, als je hoer bent moet je ook wisselgeld teruggeven, en dan heb je geen kassa die het voor je uitrekent. Ben je tegenwoordig al intelligent als je genoeg geld kunt geven terwijl het aangegeven staat op de kassa?
Hoe doe je dat dan als je zelf bij de bakker komt? Gewoon een willekeurig briefje naar die bakker gooien en maar hopen op het beste?
Goeie vraag, daar stond ik niet bij stil hoe dat soort mensen het doen. Ik denk dat ze erop gokken dat ze het juiste wisselgeld terugkrijgen.
  zondag 19 juli 2020 @ 15:37:52 #16
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_194161276
quote:
0s.gif Op zondag 19 juli 2020 15:35 schreef stokj het volgende:

[..]

Goeie vraag, daar stond ik niet bij stil hoe dat soort mensen het doen. Ik denk dat ze erop gokken dat ze het juiste wisselgeld terugkrijgen.
Ik heb dat ooit gehad in de kroeg, bestelde ik 2 bier, betaalde ik bijv met 20 euro, kreeg ik wisselgeld terug alsof ik 10 euro had betaald..
Blijkt dat de bardame in de schuldsanering zat en met het kasverschil wat ze op het eind van de dag heeft de achterstand goedmaakt. Uiteindelijk wel goed gemaakt met haar, paar flessen drank meegenomen daar.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_194161307
quote:
0s.gif Op zondag 19 juli 2020 15:37 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Ik heb dat ooit gehad in de kroeg, bestelde ik 2 bier, betaalde ik bijv met 20 euro, kreeg ik wisselgeld terug alsof ik 10 euro had betaald..
Blijkt dat de bardame in de schuldsanering zat en met het kasverschil wat ze op het eind van de dag heeft de achterstand goedmaakt. Uiteindelijk wel goed gemaakt met haar, paar flessen drank meegenomen daar.
Ja, of weleens gehad dat een cassiere door haar vriend onder druk werd gezet om beltegoedbonnen aan te slaan. Beginnende cassieres hebben niet door (en wordt hun niet verteld) dat elke dag de balansverschillen worden opgemaakt.
  zondag 19 juli 2020 @ 15:40:16 #18
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_194161331
quote:
0s.gif Op zondag 19 juli 2020 15:39 schreef stokj het volgende:

[..]

Ja, of weleens gehad dat een cassiere door haar vriend onder druk werd gezet om beltegoedbonnen aan te slaan. Beginnende cassieres hebben niet door (en wordt hun niet verteld) dat elke dag de balansverschillen worden opgemaakt.
Ja het probleem is dat zij ook de kassa telt op het eind van de avond. En met die wisselgeldtruukjes zit er dus teveel geld in de kassa, wat zij weer kan afromen tot de kassa gelijk is.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_194162866
quote:
0s.gif Op zondag 19 juli 2020 15:40 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Ja het probleem is dat zij ook de kassa telt op het eind van de avond. En met die wisselgeldtruukjes zit er dus teveel geld in de kassa, wat zij weer kan afromen tot de kassa gelijk is.
Ja, jij hebt zo te zien ook verstand van geld.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')