Interessequote:Op zaterdag 18 juli 2020 23:24 schreef kareldekikker455 het volgende:
[..]
Lijkt me niet compleet relevant voor de vraag maar ik denk dat iedereen deze vraag zelf kan beantwoorden.
Ja dusquote:Op zaterdag 18 juli 2020 23:24 schreef kareldekikker455 het volgende:
[..]
Lijkt me niet compleet relevant voor de vraag maar ik denk dat iedereen deze vraag zelf kan beantwoorden.
Met je dronkenkop ergens tegen aan gereden maar je weet niet meer hoe of wat?quote:Op zaterdag 18 juli 2020 23:19 schreef kareldekikker455 het volgende:
Ik heb schade aan mijn auto, rechter voorband en velg is sowieso kapot, daarnaast is er bijna zeker meer schade (aan as/ schokdempers) maar hier moet nog naar gekeken worden.
Kan dit komen door enkel (keihard) tegen een geleidebaak aan rijden of moet ik ook een stoeprandje geraakt hebben. (ik denk dat ik z'n 80km/h reed)
Door de schrik weet ik eigenlijk niet meer goed wat er nu precies gebeurde. Ik zou geen verzekeringsfraude willen plegen door het schadeformulier verkeerd in te vullen. Is het plausibel dat dit door alleen de geleidebaak komt of denken jullie dat ik ook een stoeprand geraakt moet hebben die net na de geleidebaak begon?
voor wie niet weet wat een geleidebaak is: https://www.boels.nl/hure(...)fzetting/geleidebaak
Ik zou even contact opnemen met de wegbeheerder om na te gaan welke aannemer daar aan het werk was. Die kan je vast en zeker toelichten hoeveel schade je naast dat baken in het werkvak zelf heb berokkent. En is vast ook niet te beroerd je te ondersteunen in het alsnog invullen van verzekeringspapieren.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 23:19 schreef kareldekikker455 het volgende:
Kan dit komen door enkel (keihard) tegen een geleidebaak aan rijden of moet ik ook een stoeprandje geraakt hebben. (ik denk dat ik z'n 80km/h reed)
Door de schrik weet ik eigenlijk niet meer goed wat er nu precies gebeurde.
Bijzonder, want de voet is helemaal niet hoog dus in principe rol je er zo op.quote:Op zondag 19 juli 2020 11:31 schreef Pap89 het volgende:
Kan heel goed door die geleidebaak.
Zelf eens moeten uitwijken omdat een of andere lul voorrang nam en veel te hard door een woonwijk heen ging.
Meteen een klapband op dat harde plastic.
En ik reed toen 15-20km/u
Waarschijnlijk kwam TS gewoon lam uit de kroeg. En 's nachts kun je prima 80 rijden in de bebouwde kom. Iedereen ligt dan immer al op bed. Dus kans op ongelukken is nagenoeg 0. Behalve dan wat schade aan je auto. Maar dat is gewoon eigen schuld dikke bult als je dronken met 80km/h door de stad gaat.quote:Op zondag 19 juli 2020 06:13 schreef bonke het volgende:
ik heb trouwens nog nooit een stoep gezien bij een weg waar je 80 mag
Als je pech hebt kantelt die voet en staat ie dus rechtop onder je auto...ik weet van een vrachtwagenchauffeur die op deze manier de carterpan eronderuit heeft gereden..quote:Op zondag 19 juli 2020 12:00 schreef daNpy het volgende:
[..]
Bijzonder, want de voet is helemaal niet hoog dus in principe rol je er zo op.
Da's geen lekke bandquote:Op zondag 19 juli 2020 12:29 schreef Dunnevandale het volgende:
[..]
Als je pech hebt kantelt die voet en staat ie dus rechtop onder je auto...ik weet van een vrachtwagenchauffeur die op deze manier de carterpan eronderuit heeft gereden..
Top hier heb ik wat aan, wat mij betreft mag het topic gesloten worden.quote:Op zondag 19 juli 2020 11:31 schreef Pap89 het volgende:
Kan heel goed door die geleidebaak.
Zelf eens moeten uitwijken omdat een of andere lul voorrang nam en veel te hard door een woonwijk heen ging.
Meteen een klapband op dat harde plastic.
En ik reed toen 15-20km/u
Alleen maar omdat dit het enige bericht is wat je naar de mond praatquote:Op zondag 19 juli 2020 15:21 schreef kareldekikker455 het volgende:
[..]
Top hier heb ik wat aan, wat mij betreft mag het topic gesloten worden.
Ja die zijn heel wat hogerquote:Op zondag 19 juli 2020 15:21 schreef Pap89 het volgende:
In mijn geval waren het de “oude” die rechthoekige blokken van beton waar de schildjes in staan (net als bij bouwhekken)
Niet volledig casco verzekerd zijnquote:Op zaterdag 18 juli 2020 23:38 schreef gianni61 het volgende:
Wat maakt het uit? Van de verzekering ga je toch niks krijgen.
Je trekt weer snel een conclusie maar sommige mensen kunnen ook gewoon niet goed rijdenquote:Op zondag 19 juli 2020 08:34 schreef Sounddragon het volgende:
’door de schrik'...
Nee, dodo, omdat je lam was![]()
Eensch met bonke trouwens; schildjes, stoeprand, binnen de kom dus, en dan is schildjes en stoeprand 30km/u. Jij reed 80¿?![]()
![]()
Ontopic; als je 80 over de voet van een geleideschild bent heen gevlamd en je band en velg zijn stuk, toen dan ook maar op wat bijkomende dingetjes aan draagarm, fusee en spoor- en stuurstangen. Beste is denk ik om je auto even goed te laten bekijken door een garagist, want die dingen kunnen het rijgedrag nogal beïnvloeden (net als teveel drinken).
Sukkel.. sorry hoor, maar ik moet het gewoon zeggen.
![]()
![]()
Alles wat ik zeg stond (staat inmiddels weer) in het topic.. TS was dronken, reed 80 over een blokkie van een wegafzetting binnen de kom heen (want: stoep aanwezig), binnen de kom mag je 50, en als er schildjes LANGS de weg staan moet de snelheid al naar 30, TS reed eroverheen, dus staan ze OP de weg, dus zeker weten 30 daar. gefundeerde aannames dus..quote:Op zondag 19 juli 2020 20:04 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Je trekt weer snel een conclusie maar sommige mensen kunnen ook gewoon niet goed rijdenzelfs zonder drank op. Trouwens ik heb ook eens m'n band, velg en draagarm gesloopt maar ik raakte in een slip bij een afrit van snelweg en kwam ook tegen een soort stoepje aan bij een put. En nee ik had niet (teveel) gedronken
Maar was allang bij want ik had de vangrail en 2 bomen ontweken.
Dan ook eerlijk antwoorden op:quote:Op zaterdag 18 juli 2020 23:19 schreef kareldekikker455 het volgende:
Ik heb schade aan mijn auto, rechter voorband en velg is sowieso kapot, daarnaast is er bijna zeker meer schade (aan as/ schokdempers) maar hier moet nog naar gekeken worden.
Door de schrik weet ik eigenlijk niet meer goed wat er nu precies gebeurde. Ik zou geen verzekeringsfraude willen plegen door het schadeformulier verkeerd in te vullen. Is het plausibel dat dit door alleen de geleidebaak komt of denken jullie dat ik ook een stoeprand geraakt moet hebben die net na de geleidebaak begon?
voor wie niet weet wat een geleidebaak is: https://www.boels.nl/hure(...)fzetting/geleidebaak
op de achterkant.quote:Was er sprake van drankgebruik?
Waarom niet?quote:Op zondag 19 juli 2020 20:04 schreef YoshiBignose het volgende:
[..] En nee ik had niet (teveel) gedronken![]()
Er zijn ook plekken waar je binnen de kom harder mag dan 50. Komt niet zo veel voor, maar het is niet per definitie een maximum van 50 km/uur binnen de komquote:Op zondag 19 juli 2020 20:21 schreef Sounddragon het volgende:
TS was dronken, reed 80 over een blokkie van een wegafzetting binnen de kom heen (want: stoep aanwezig), binnen de kom mag je 50
Dan had je toch sterke drank kunnen drinken? Dan krijg je niet zoveel vocht binnen.quote:Op maandag 20 juli 2020 22:30 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
De vochthuishouding in mijn lichaam was in balans?
Klopt maar dat doe ik niet voor het rijden. Kun je hoge boetes voor krijgen en cursussen enzo. Alleen biertjes als ik bijv. uit eten ben geweest en nooit meer dan 3. Ik ging gewoon te hard die afrit af en het was een beetje vochtig. Je bent geen echte BMW rijder als je niet eens uit de bocht gevlogen bent héquote:Op dinsdag 21 juli 2020 10:24 schreef borbit het volgende:
Dan had je toch sterke drank kunnen drinken? Dan krijg je niet zoveel vocht binnen.
Ik wil in de toekomst ook een BMW. Rij nu in verband met een gebrek aan liquide middelen in een Ford Ka uit 1998. Gelukkig zijn laatst de richtingaanwijzers kapot gegaan. Dus ik kan alvast een beetje oefenen voor als ik ooit weer werk vind en een BMW kan kopen.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 11:25 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Klopt maar dat doe ik niet voor het rijden. Kun je hoge boetes voor krijgen en cursussen enzo. Alleen biertjes als ik bijv. uit eten ben geweest en nooit meer dan 3. Ik ging gewoon te hard die afrit af en het was een beetje vochtig. Je bent geen echte BMW rijder als je niet eens uit de bocht gevlogen bent hé
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop