Teleurstellend weer ditquote:Op woensdag 22 juli 2020 21:29 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Volgens mij in 2015 ergens ofzo. Geen idee wat er met hem gebeurd is overigens, was wel prima knul.
Hee lekkere knol van me.quote:Op woensdag 22 juli 2020 20:10 schreef madeliefff het volgende:
Ineens weer bekende users , is dit wel 2020 :0
Sorry man, meer dan dat kan ik er niet van maken. Was gewoon niet echt een goede match achteraf.quote:
Laat het even weten als André en Henka meedoenquote:Op woensdag 22 juli 2020 21:50 schreef Rozevla het volgende:
Foodtruck gezocht heeft toch wel een hoog ik vertrek gehalte.
Ook allemaal van die debielen die nergens verstand van hebben en gewoon maar ergens aan beginnen.
Mooie tv
Inderdaadquote:Op woensdag 22 juli 2020 21:50 schreef Rozevla het volgende:
Ook allemaal van die debielen die nergens verstand van hebben en gewoon maar ergens aan beginnen.
Mooie tv
Dank voor de tip, dat soort tv is altijd heerlijk om je goed over jezelf te voelen.quote:Op woensdag 22 juli 2020 21:50 schreef Rozevla het volgende:
Mooie tv
Beetje triest dat we voor wat fatsoenlijke geschiedenis uit deze sc zo ver moeten teruggaanquote:Op woensdag 22 juli 2020 21:43 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Sorry man, meer dan dat kan ik er niet van maken. Was gewoon niet echt een goede match achteraf.
Vooraf ook niet echt, nu ik er over nadenk.
In dat geval kan ik je dit kanaal aanbevelen; https://www.youtube.com/channel/UCn5hcSjbmtuPD5KseWJo9JQquote:Op woensdag 22 juli 2020 21:58 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Dank voor de tip, dat soort tv is altijd heerlijk om je goed over jezelf te voelen.
En tegelijkertijd toch een soort van jaloezie te hebben om die houding, want dat soort mensen lijken om een of andere reden toch gelukkiger en meer in het moment te leven. Van de kleine dingen genieten etc...
Volgens de moraalpolitie (bellahadid) mocht daar niet meer naar gelinkt worden.quote:Op woensdag 22 juli 2020 22:00 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
In dat geval kan ik je dit kanaal aanbevelen; https://www.youtube.com/channel/UCn5hcSjbmtuPD5KseWJo9JQ
Bellahadidquote:Op woensdag 22 juli 2020 22:14 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Volgens de moraalpolitie (bellahadid) mocht daar niet meer naar gelinkt worden.
Terwijl die knul zo best gelukkig is denk ik.
Kan me dat niet voorstellen hoor. Kan met iedereen hier goed overweg wat dat betreft, en stoor mij aan niemand.quote:
Alleen éckte olbies weten...quote:Op woensdag 22 juli 2020 22:55 schreef Smart_ass het volgende:
Wow die naam komt me ineens heel bekend voor van 100 jaar geleden ofzo.
Is dit een act binnen een act of juist een flirtquote:Op woensdag 22 juli 2020 22:59 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Kan me dat niet voorstellen hoor. Kan met iedereen hier goed overweg wat dat betreft, en stoor mij aan niemand.
Zal ik mijn tekst weer in het groen doenquote:Op woensdag 22 juli 2020 22:38 schreef Le_Professeur het volgende:
Word altijd emotioneel als ik die groene tekst zie, weer iemand zonder lafheid @:Mahl
Dit is duidelijk een flirt, leukerdquote:Op woensdag 22 juli 2020 23:05 schreef bellahadid het volgende:
[..]
Is dit een act binnen een act of juist een flirtBen in de war.
Nee, ik denk dat iemand anders dan terug moet kunnen komen als jij die wildcard hebtquote:Op woensdag 22 juli 2020 23:07 schreef Kiid het volgende:
[..]
Zal ik mijn tekst weer in het groen doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |