abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_528009
Wat vinden jullie van de nieuwe All Stars serie, afgaande op de eerste aflevering? Andere Johnny, andere Bram en Willem overleden ...
pi_528460
Afschuwelijk !! Hoe hebben ze deze prachtige serie ZO kunnen verneuken?? Ik was echt aangedaan gisteren !!
Ten eerste ergerde ik me helemaal dood aan Doosje Schuurman, die weer eens totaal geen functie in de serie heeft, zij het om met haar kunstmatig gefabriceerde lichaam te pronken. Dat vind ik zowieso meer iets voor in een serie als Westenwind, Allstars had nooit geen 'lekkere wijven' nodig om een boeiende serie te zijn !! Verder kan ik denk ik niet wennen aan de nieuwe Sjonnie & Bram.......en waarom moest Willem nou weer dood gaan? Die goeie dikzak !! Echt....ik kon wel janken gisteren.......
Ik ga het nog één keertje aankijken, maar ik ben bang dat ze nooit meer zo goed worden als vorig seizoen !

Katski

donderdag 7 december 2000 @ 12:23:32 #3
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_528555
Ja inderdaad, het was amper terug te herkennen. Zeker Bram vond ik vreselijk. Johnny vond ik nog wel gaan, alhoewel ik de keuze voor de betreffende acteur niet kan begrijpen, omdat hij gewoon TOTAAL ANDERS is dan Daniel Boussevain...

Maar Bram....tsja...Snap het niet...Beetje dikkige kop, halflang dik haar en ja...het lijkt DIGGER wel!

Willem...Willem is dood, naar mijn mening is de serie dood, omdat hij veruit het grappigst was...ja...tsja...het moet...*zucht*

En dan Katja...vind het wel best hoor Iets leuks om naar te kijken en mja....daar heb ik niet zo'n problemen mee

donderdag 7 december 2000 @ 12:58:37 #4
7477 niels1975a
Niels the Wheels
pi_528671
Ben fan van Allstars, maar heb gisteren gemist. Was ie tof? Heb wel gehoord van Katja(bitchie?), en Thomas(dood?!?!?!?)
Wordt dit herhaald en wie weet wanneer?
[b]Nooit meer gras..... Alles moet asfalt![/b]
  donderdag 7 december 2000 @ 13:12:56 #5
2764 Trainspotter
Nu mèt goedkope zonnebril
pi_528708
Ik vond het nog steeds lachuh. Wel even wennen aan die nieuwe koppen, maar ach...

Ook erg jammer dat Willem dood is (Harry's tuincentrum, met Willem was toch altijd een grappige uitspraak) Ik denk dat het wel goed komt, als de verhaaltjes maar lekker stompzinnig blijven tenminste.

pi_538664
Ik vind dat All Stars nog steeds heel herkenbaar blijft. Ik speel zelf in zo'n elftal en een hoop dingen komen overeen, al wat het wel ietwat aangedikt. Maar het is net echt (alleen hebben wij wel elf man ipv zeven zoals bij All Stars)
pi_538903
Leuke serie, maar dat de acteurs zijn gewisseld vindt ik gewoon fout. De nieuwe Johnny lijkt nog niet in de verste verte op de originele Johnny. En Bram vind ik de meest zwakke wisseling, de "oude" Bram was perfect, gewoon geknipt voor de rol, deze Bram is het gewoon niet. Hij mist iets... acteur-talent misschien?

Katja Schuurman is een doos die niet serieus kan acteren, ook ditmaal heeft ze het weer eens bewezen.
Ze zal altijd een onproffesioneel nederlands soap-actricetje die veel te veel van zichzelf denkt, blijven.

Willem dood is wat minder leuk... maar wel origineel gevonden.

pi_543518
Ik Zal Thomas Acda enorm missen...hij was toch naar mijn mening degene die de serie droeg. Verder heb ik al heel wat beroerde reanimatie-scenes gezien maar deze van katja sloeg toch wel alles...
  woensdag 21 februari 2001 @ 23:39:21 #9
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_761938
Willem!!! Al was het niet echt, toch leuk om 'm weer es te zien. Best wel een ontroerend moment, zoals er wel meer mooie momenten zaten in deze aflevering. Na alle tussenliggende afleveringen te hebben gezien moet ik concluderen dat m'n mening totaal is veranderd. De nieuwe acteurs zijn bij mij totaal geaccepteerd, erg leuk en net zo goed of zelfs beter dan de ouden...Nouja, nét zo goed dus...

En Antonie Kamerling is meesterlijk als Hero...Super, hoe die kan acteren in deze serie...

pi_762437
Wissels goed toegepast. De serie heeft nix aan kracht ingeboet. Het is net alsof de acteurs al jaren met elkaar spelen.
pi_762536
Helemaal mee eens. Leuk hoe meningen kunnen veranderen als je maar blijft kijken.

Als we lang genoeg naar BigBrother zouden kijken gaan we het misschien nog goed vinden ook

pi_762551
Wegens een verblijf in het buitenland heb ik best veel afleveringen gemist. Ik kijk het sinds kort, en ik moet zeggen: erg leuk

Aflevering van gister was ook top. Vooral toen ze allemaal die penalties moesten nemen ("ik ben niet Frank deBoer", "wij zijn niet het Nederlands elftal").

Weet iemand of de Vara van plan is de hele boel vanaf serie 1 te herhalen?

"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_762643
Ik hoop het wel; ik heb de dood van Willem gemist.

Was wel een sterke aflevering. (heb ik van horen zeggen)

pi_762647
quote:
Op 22 februari 2001 11:32 schreef Eightball het volgende:
Ik hoop het wel; ik heb de dood van Willem gemist.

Was wel een sterke aflevering. (heb ik van horen zeggen)

Die heb ik ook gemist
De aflevering die ik wel wil zien is die aflevering waar ze tegen die duitse gesstelijke gehandicapten voetballen (heeft nog een of andere prijs gekregen).
pi_762648
de hele serie is al herhaald hoor! voorafgaand aan deze serie afleveringen.
Gisteravond was de laatste aflevering, volgende week een herhaling van een aflevering uit de 2e serie...
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_762660
quote:
Op 22 februari 2001 11:34 schreef Zapper het volgende:
Gisteravond was de laatste aflevering, volgende week een herhaling van een aflevering uit de 2e serie...
Damn...ik hoop dan maar dat ze het nog een keer herhalen...Nederlandse televisie kenende vast wel
pi_764297
quote:
Op 22 februari 2001 11:34 schreef Zapper het volgende:
ik dacht dat de dood van Willem in aflevering 1 van de afgelopen serie zat
pi_764774
Ja klopt, hoezo?

(Willem was gisteren op t eind ff te zien, terwijl de rest binnen aan t feesten was...
keek ie heel tevreden en liep weg )

Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_766252
quote:
Op 22 februari 2001 21:39 schreef Zapper het volgende:
Ja klopt, hoezo?
Dan is die aflevering toch niet herhaald?
  vrijdag 23 februari 2001 @ 14:22:50 #20
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_766589
ik had het toch duidelijk over de oudere afleveringen, want die zijn dus vóór deze serie allemaal herhaald...
  vrijdag 23 februari 2001 @ 22:07:24 #21
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_767907
Dom dom! Ik heb idd een foutje gemaakt:
Deze serie afleveringen waren uit de 2e serie! Sorry sorry! Maar, nu woensdag dus een aflevering uit de EERSTE serie afl.
"Bennieblind" heet ie...
pi_768245
We kunnen dus de herhaling van de 1e aflevering van serie 2 op een onmogelijke tijd als dinsdag- of donderdagmorgen om een uur of half elf verwachten
  zaterdag 24 februari 2001 @ 00:48:12 #23
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_768270
Nou, lijkt me niet!
Wist je dat de herhalingen van de 1e serie
2 keer zo hoog scoorden als de 1e keer dat ze werden uitgezonden??? Da's toch best apart. En nu wordt t ook nog 2 uur eerder uitgezonden ook!
pi_768290
quote:
Op 24 februari 2001 00:48 schreef Zapper het volgende:
Nou, lijkt me niet!
Wist je dat de herhalingen van de 1e serie
2 keer zo hoog scoorden als de 1e keer dat ze werden uitgezonden??? Da's toch best apart. En nu wordt t ook nog 2 uur eerder uitgezonden ook!
Ik bedoel ook niet volgende week, over een half jaartje ofzo..

Dubbel.

[Dit bericht is gewijzigd door Eightball op 24-02-2001 01:01]

zaterdag 24 februari 2001 @ 01:02:16 #25
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_768295
Hey, ik zie dubbel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')