abonnement Unibet Coolblue
  Moderator vrijdag 17 juli 2020 @ 18:23:39 #26
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_194132085
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juli 2020 17:55 schreef cleanfreak het volgende:

[..]

En wie krijgt de meeste aandacht op dating apps? Niet degene met de leukste biografie laten we het zo zeggen.

Maar goed dit onderwerp is nogal gevoelig op dit forum.

Zelf geen prettige ervaringen met dating apps dus ik doe het niet meer.

Probleem is alleen daarmee dat je mogelijke "opties" misloopt. Dus onze blauwe vriend hierboven kan wel zeggen dan doe je toch geen apps? Prima maar vooral in deze corona tijd waar geen hond meer uitgaat (nu wel wat meer maar goed) wordt je voor nieuwe contacten wel enigsinds genoodzaakt naar online.

Heel veel nieuwe dates heb ik ook via werk geregeld (kwam overal). Nu moet ik en vele andere thuiswerken. Oftewel ik kom niemand meer tegen. Dat speelt ook nog eens mee.
Ja, goh, 'opties' loop je wel vaker mis. Met heel veel dingen. Maar als je het thuis niet kunt uithouden en je een enorm probleem hebt met single zijn, ja, dan ben je onrustig in een tijd als Corona inderdaad. Als het allemaal maar 'moet moet moet', ja, dan moét je nieuwe contacten op doen, natuurlijk, want als je als je thuis zit geen nieuwe vrouwen leert kennen, ja, dan sterf je natuurlijk.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_194132097
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juli 2020 17:55 schreef cleanfreak het volgende:

[..]

En wie krijgt de meeste aandacht op dating apps? Niet degene met de leukste biografie laten we het zo zeggen.

Maar goed dit onderwerp is nogal gevoelig op dit forum.

Zelf geen prettige ervaringen met dating apps dus ik doe het niet meer.

Probleem is alleen daarmee dat je mogelijke "opties" misloopt. Dus onze blauwe vriend hierboven kan wel zeggen dan doe je toch geen apps? Prima maar vooral in deze corona tijd waar geen hond meer uitgaat (nu wel wat meer maar goed) wordt je voor nieuwe contacten wel enigsinds genoodzaakt naar online.

Heel veel nieuwe dates heb ik ook via werk geregeld (kwam overal). Nu moet ik en vele andere thuiswerken. Oftewel ik kom niemand meer tegen. Dat speelt ook nog eens mee.
Dat is dus het dilemma van de gemiddelde single man hier dus ook. De kans op een date voor een relatie scoren in het uitgaansleven is nihil, de kans dat je 1 keer in de 3 jaar op werk een keer een collega tegenkomt die je kunt daten ook en heel veel andere opties zijn er niet.

Kortom, toch maar op die apps.
pi_194132185
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juli 2020 18:06 schreef xFriendx het volgende:
Het is ook net hoeveel gewicht je er zelf aan geeft. Ben je naarstig op zoek en die apps zijn je enige mogelijkheid/redding dan hang je er wel veel aan op. Ik sta zelf open voor iets, start die apps als ik niets te doen heb of je ziet een melding, maar als ik wat beters te doen heb/druk heb kan ik ze ook zomaar even niet bekijken. Ben je in je hoofd alleen maar bezig met het vinden van een partner en afhankelijk van apps, dat zal dan vast wat druk geven.
Ondanks dat er ook een hoop troep op zal staan, wat ik van tevoren al accepteer is het makkelijk en soms pik je er wel wat uit. Vind ze handig, maar ze als wondermiddel zien... Verre van.
Toch blijft het aantal relaties via datingapps nog steeds toenemen.

En eerlijk is eerlijk, als er geen datingapps waren geweest dan had ik veel en veel minder ervaring gehad.
pi_194133328
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juli 2020 17:44 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Ja naja, dat zeg ik dus. Als het alleen maar kut is op die apps, waarom ze dan nog gebruiken? Dus lijkt het me inderdaad logisch dat je ze verwijderd.

Als een bezetene blijven swipen en alles wat mis gaat op de vrouwen afschuiven is gewoon gelul. Makkelijk, ja, maar gelul. Want als 'de vrouwen' zo ultiem kut/vervelend/whatever zijn, waarom dan wel hardnekkig een vrouw willen? Want waarom gebruik je die apps anders?

Ja, ik bedoel niet specifiek jou, ik bedoel in het algemeen.
Nee hoor, 9 van de 10 vrouwen zijn gewoon kut op apps als Tinder. Mannen waarschijnlijk ook, maar daar chat ik niet mee op dat soort apps. En waarom? Omdat echt contact wel leuk is of iig kan zijn. Lijkt mij nogal obvious. Op die apps zit je in de hoop dat er toch wat leuks tussenzit en dat zat er ook wel zo nu en dan, maar het vreet veel tijd en energie en de beloning is vrij klein.
pi_194133419
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juli 2020 18:23 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Ja, goh, 'opties' loop je wel vaker mis. Met heel veel dingen. Maar als je het thuis niet kunt uithouden en je een enorm probleem hebt met single zijn, ja, dan ben je onrustig in een tijd als Corona inderdaad. Als het allemaal maar 'moet moet moet', ja, dan moét je nieuwe contacten op doen, natuurlijk, want als je als je thuis zit geen nieuwe vrouwen leert kennen, ja, dan sterf je natuurlijk.
Mja je kunt ook op droog brood en water leven, maar dat zie ik ook bar weinig mensen doen. Nogal onnozele redenering.
  Moderator vrijdag 17 juli 2020 @ 20:20:48 #31
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_194133721
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juli 2020 19:58 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

Mja je kunt ook op droog brood en water leven, maar dat zie ik ook bar weinig mensen doen. Nogal onnozele redenering.
Dat komt wellicht omdat andere belevingswereld. Ik heb die apps niet zo per se nodig.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_194134068
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 juli 2020 19:53 schreef Cockwhale het volgende:
Nee hoor, 9 van de 10 vrouwen zijn gewoon kut op apps als Tinder. Mannen waarschijnlijk ook, maar daar chat ik niet mee op dat soort apps. En waarom? Omdat echt contact wel leuk is of iig kan zijn. Lijkt mij nogal obvious. Op die apps zit je in de hoop dat er toch wat leuks tussenzit en dat zat er ook wel zo nu en dan, maar het vreet veel tijd en energie en de beloning is vrij klein.
Maar het probleem lijkt me dan eerder dat je niet weet hoe je snel de wel leuke kunt vinden/herkennen en je alleen daar op richten.
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_194139696
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juli 2020 20:43 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Maar het probleem lijkt me dan eerder dat je niet weet hoe je snel de wel leuke kunt vinden/herkennen en je alleen daar op richten.
Iedereen kan een fantastisch profiel opstellen op een app, maar dat betekent niet meteen dat die persoon ook echt leuk is.
Herkennen kan je pas echt na wat gepraat en irl ontmoeten. Voor je bij dit punt bent heb je al wat tijd weggegooid. Tijd weggooien bij appgebruik is onvermijdelijk.
pi_194140243
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juli 2020 08:06 schreef Gruj0 het volgende:
Iedereen kan een fantastisch profiel opstellen op een app, maar dat betekent niet meteen dat die persoon ook echt leuk is.
Herkennen kan je pas echt na wat gepraat en irl ontmoeten. Voor je bij dit punt bent heb je al wat tijd weggegooid. Tijd weggooien bij appgebruik is onvermijdelijk.
Ja is ook zo. Maar je kan op gegeven moment misschien wel bepaalde patronen en red flags ontdekken. Hoewel... Dat is ook weer gevaarlijk, want iedereen is uniek en je moet ook niet te achterdochtig zijn. Daarnaast kunnen mensen inderdaad erg goed zijn in liegen. Interactie met anderen is zo ontzettend onvoorspelbaar, zucht. Er is gewoon idd geen efficiente manier.
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_194140652
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juli 2020 19:58 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

Mja je kunt ook op droog brood en water leven, maar dat zie ik ook bar weinig mensen doen. Nogal onnozele redenering.
Onze modvriend en de meeste mannen hier zitten al heel lang in totaal andere belevingswerelden. Snap ook dat het voor iemand die in het dagelijks leven makkelijk regelt anders is dan voor de mannen die al jaren wachten op een beetje vrouwelijk gezelschap en daarvoor afhankelijk zijn van apps waarbij 1 op de 100 vrouwen in staat is tot een normaal gesprek.

Maar het argument "waarom wil je een relatie, zorg dat je gelukkig bent met jezelf!!!!" wordt wel vrijwel altijd gebruikt door de mensen die al sinds tijden in een prima relatie zitten. En dat is gewoon onzin en kan ook precies andersom werken. Soms zorgt juist een relatie ervoor dat mensen helemaal opfleuren.
  Moderator zaterdag 18 juli 2020 @ 10:12:08 #36
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_194140699
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juli 2020 10:06 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Onze modvriend en de meeste mannen hier zitten al heel lang in totaal andere belevingswerelden. Snap ook dat het voor iemand die in het dagelijks leven makkelijk regelt anders is dan voor de mannen die al jaren wachten op een beetje vrouwelijk gezelschap en daarvoor afhankelijk zijn van apps waarbij 1 op de 100 vrouwen in staat is tot een normaal gesprek.

Maar het argument "waarom wil je een relatie, zorg dat je gelukkig bent met jezelf!!!!" wordt wel vrijwel altijd gebruikt door de mensen die al sinds tijden in een prima relatie zitten. En dat is gewoon onzin en kan ook precies andersom werken. Soms zorgt juist een relatie ervoor dat mensen helemaal opfleuren.
Nee, dat is geen onzin.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_194140746
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juli 2020 10:06 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Onze modvriend en de meeste mannen hier zitten al heel lang in totaal andere belevingswerelden. Snap ook dat het voor iemand die in het dagelijks leven makkelijk regelt anders is dan voor de mannen die al jaren wachten op een beetje vrouwelijk gezelschap en daarvoor afhankelijk zijn van apps waarbij 1 op de 100 vrouwen in staat is tot een normaal gesprek.

Maar het argument "waarom wil je een relatie, zorg dat je gelukkig bent met jezelf!!!!" wordt wel vrijwel altijd gebruikt door de mensen die al sinds tijden in een prima relatie zitten. En dat is gewoon onzin en kan ook precies andersom werken. Soms zorgt juist een relatie ervoor dat mensen helemaal opfleuren.
Uit mijn omgeving is het idd meermaals voorgekomen dat mensen die alleen waren, maar een partner kregen opeens opfleurden. Een totaal ander mens werden. :P
pi_194140795
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juli 2020 10:17 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Uit mijn omgeving is het idd meermaals voorgekomen dat mensen die alleen waren, maar een partner kregen opeens opfleurden. Een totaal ander mens werden. :P
Daarom, dat kan ook gewoon heel goed.
  Moderator zaterdag 18 juli 2020 @ 10:26:52 #39
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_194140821
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juli 2020 10:22 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Daarom, dat kan ook gewoon heel goed.
Oh dat dat kan betwijfel ik niet. Dat je geluk volledig van een ander afhankelijk is is ongezond.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_194141914
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juli 2020 10:26 schreef CoolGuy het volgende:
Oh dat dat kan betwijfel ik niet. Dat je geluk volledig van een ander afhankelijk is is ongezond.
Ik denk dat jullie allebei een punt hebben. Jij hebt gelijk als je bedoeld dat obsessief naar een liefdespartner zoeken ongezond is (en niet werkt). Anderzijds is de mens een sociaal dier. Dat mensen sterk verlangen naar een liefdesrelatie (geborgenheid, verbondenheid, bescherming, verzorging, saamhorigheid) en zich daarvoor inzetten is dus niet raar. En dat er mannen zijn op wie het krijgen van een relatie een positief effect heeft, wil ik ook aannemen. Een interessante vraag zou ik nog wel vinden: wanneer geef je het op? Sommigen (m/v) lopen het risico heel verzuurd te worden door hun ervaringen met datingsites en -apps. Is er een moment waarop je je senang gaat voelen bij de gedachte alle hoop op te geven? Een moment dat je vrede vindt met de gedachte dat er niets is en waarschijnlijk ook nooit iets zal zijn? Ook als er nooit iets is geweest?
pi_194142109
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 juli 2020 17:29 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

Dan blijft er op de apps bar weinig over. Ik kan mij zelden echt goede, superleuke gesprekken herinneren. Humor wordt ook vaak niet gesnapt, veel wordt serieus of letterlijk genomen. Soms denk ik dat er meer 'retards' en 'bitches' rondlopen, dan normale leuke mensen. En die ervaring heb ik niet alleen op date/app gebied trouwens. Veel mensen zijn eigenaardig op een serieuze, zeikerige manier.
Tja mensen zitten niet op Tinder uit weelde zeg maar.
Ik probeer me voor te houden dat ik beter verdien als mensen antwoorden met een woord als ik gewoon normale vragen stel.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
  Moderator zaterdag 18 juli 2020 @ 12:25:22 #42
5428 crew  miss_sly
pi_194142209
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juli 2020 10:06 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Onze modvriend en de meeste mannen hier zitten al heel lang in totaal andere belevingswerelden. Snap ook dat het voor iemand die in het dagelijks leven makkelijk regelt anders is dan voor de mannen die al jaren wachten op een beetje vrouwelijk gezelschap en daarvoor afhankelijk zijn van apps waarbij 1 op de 100 vrouwen in staat is tot een normaal gesprek.

Maar het argument "waarom wil je een relatie, zorg dat je gelukkig bent met jezelf!!!!" wordt wel vrijwel altijd gebruikt door de mensen die al sinds tijden in een prima relatie zitten. En dat is gewoon onzin en kan ook precies andersom werken. Soms zorgt juist een relatie ervoor dat mensen helemaal opfleuren.
Grappig dat je dat zegt.
Mijn man, waarmee ik nu 15 jaar een relatie heb, was 33 toen wij een relatie kregen. Hij had nog nooit een relatie gehad en weinig ervaring met vrouwen. Wel had hij een leuk leven, met een fijn huis wat hij helemaal had opgeknapt, fijne vriendenkring, een rijk sociaal leven waarin hij met vrienden naar festivals ging, game-avonden hield, op vakantie ging.
Kortom, hij had een leuk, fijn leven, hoewel hij dat graag wilde delen met iemand. Hij was niet op zoek, maar stond er wel voor open.

Als hij een verzuurde single was geweest, naarstig op zoek naar een vrouw en ondertussen met nogal vrouwonvriendelijke gedachten (zoals ik hier heel veel voorbij zie komen), denk ik niet dat het iets was geworden.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Moderator zaterdag 18 juli 2020 @ 12:26:57 #43
5428 crew  miss_sly
pi_194142237
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juli 2020 08:06 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Iedereen kan een fantastisch profiel opstellen op een app, maar dat betekent niet meteen dat die persoon ook echt leuk is.
Herkennen kan je pas echt na wat gepraat en irl ontmoeten. Voor je bij dit punt bent heb je al wat tijd weggegooid. Tijd weggooien bij appgebruik is onvermijdelijk.
NIemand IS leuk. Iemand kan leuk gevonden worden. Er zijn redenen waarom we bepaalde mensen wel leuk vinden en andere niet. En over het algemeen vinden we meer mensen niet leuk dan wel. Dat is alleen maar logisch.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_194142289
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juli 2020 10:17 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Uit mijn omgeving is het idd meermaals voorgekomen dat mensen die alleen waren, maar een partner kregen opeens opfleurden. Een totaal ander mens werden. :P
Dan had die persoon al veel eerder zijn/haar eigen leven moeten gaan managen. Je kunt juist als je alleen bent heel goed onderzoeken wat jij nou wil, leuk vindt, belangrijk vindt, je tijd graag aan spendeert en mensen ontmoeten die daar min of meer gelijk in staan. Je bent gewoon echt een loser als je je ontwikkeling en de vormgeving van je leven laat afhangen van het al dan niet hebben van een partner. Manmanman :N
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_194142355
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juli 2020 10:06 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Onze modvriend en de meeste mannen hier zitten al heel lang in totaal andere belevingswerelden. Snap ook dat het voor iemand die in het dagelijks leven makkelijk regelt anders is dan voor de mannen die al jaren wachten op een beetje vrouwelijk gezelschap en daarvoor afhankelijk zijn van apps waarbij 1 op de 100 vrouwen in staat is tot een normaal gesprek.

Maar het argument "waarom wil je een relatie, zorg dat je gelukkig bent met jezelf!!!!" wordt wel vrijwel altijd gebruikt door de mensen die al sinds tijden in een prima relatie zitten. En dat is gewoon onzin en kan ook precies andersom werken. Soms zorgt juist een relatie ervoor dat mensen helemaal opfleuren.
Ik ben vrijgezel en zeg ook zo iets als je alleen niet gelukkig bent straal je dat uit dan wordt je niet opeens gelukkig met een partner.
En ja het vrijgezel zijn ligt aan mij. Ik heb ooit in een kroeg gestaan waar een serieus knappe vrouw met me stond te flirten. Tenminste dat vertelde en vriendin me tot haar grote vermaak aan me omdat ik het niet door had. En zou kan ik je nog een hele lijst noemen aan wat ik beter kan doen lp vrouwengebied.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_194142619
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juli 2020 10:06 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Onze modvriend en de meeste mannen hier zitten al heel lang in totaal andere belevingswerelden. Snap ook dat het voor iemand die in het dagelijks leven makkelijk regelt anders is dan voor de mannen die al jaren wachten op een beetje vrouwelijk gezelschap en daarvoor afhankelijk zijn van apps waarbij 1 op de 100 vrouwen in staat is tot een normaal gesprek.

Maar het argument "waarom wil je een relatie, zorg dat je gelukkig bent met jezelf!!!!" wordt wel vrijwel altijd gebruikt door de mensen die al sinds tijden in een prima relatie zitten. En dat is gewoon onzin en kan ook precies andersom werken. Soms zorgt juist een relatie ervoor dat mensen helemaal opfleuren.
Het is geen onzin. Ik zit zelf momenteel ook niet in de relatie en ik geloof daar ook gewoon in, ik heb het zelfs meegemaakt indirect toen het uitging tussen m’n broer en zijn ex.

Maar je zal het zelf nog wel een keer ervaren of zien.
  Moderator zaterdag 18 juli 2020 @ 13:20:49 #47
441859 crew  Lenny77
pi_194142815
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juli 2020 10:06 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Onze modvriend en de meeste mannen hier zitten al heel lang in totaal andere belevingswerelden. Snap ook dat het voor iemand die in het dagelijks leven makkelijk regelt anders is dan voor de mannen die al jaren wachten op een beetje vrouwelijk gezelschap en daarvoor afhankelijk zijn van apps waarbij 1 op de 100 vrouwen in staat is tot een normaal gesprek.

Onze modvriend en andere mannen hebben ook gewoon in jouw wereld gestaan! Denk je dat zij vanaf hun 14e levensjaar hopen vrouwen aan elke vinger hadden hangen? Deze mannen hebben ook gesukkeld, blauwtjes gelopen en sommige harde lessen moeten leren, en zo gaat dat ook voor de vrouwen.
Maar zij weten nu wel hoe het werkt en zijn dus bij uitstek prima raadgevers!
Maar als jij advies wil aannemen van jonge mannen die hetzelfde probleem hebben (en dus de oplossing nog niet weten), dan moet je dat gewoon doen!
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_194142836
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juli 2020 12:59 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Het is geen onzin. Ik zit zelf momenteel ook niet in de relatie en ik geloof daar ook gewoon in, ik heb het zelfs meegemaakt indirect toen het uitging tussen m’n broer en zijn ex.

Maar je zal het zelf nog wel een keer ervaren of zien.
Ik denk dat mensen muurvast in een relatie kunnen zitten en dat ze dolgelukkig kunnen worden als ze eruit zijn. :) Dus dat ben ik zeker met je eens.

Ik zeg alleen dat je alle categorieën tegenkomt en dat algemene statements zoals "je moet gelukkig zijn met jezelf om een relatie te beginnen" niet opgaan. Je komt in de praktijk alles tegen:

1. Dolgelukkige mensen met een heerlijk singleleven die elkaar op het juiste moment vinden.
2. Wanhopige mensen die al sinds jaar en dag op zoek zijn en elkaar in hun wanhoop vinden.
3. Mensen die muurvast in een relatie zitten, hierin ongelukkig zijn en blij zijn als ze eruit kunnen.
4. Mensen die het "wel fijn" zouden vinden om een relatie te krijgen, gaan daten en een relatie krijgen.

En ga zo maar door.
  Moderator zaterdag 18 juli 2020 @ 13:23:25 #49
5428 crew  miss_sly
pi_194142840
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 juli 2020 13:20 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Onze modvriend en andere mannen hebben ook gewoon in jouw wereld gestaan! Denk je dat zij vanaf hun 14e levensjaar hopen vrouwen aan elke vinger hadden hangen? Deze mannen hebben ook gesukkeld, blauwtjes gelopen en sommige harde lessen moeten leren, en zo gaat dat ook voor de vrouwen.
Maar zij weten nu wel hoe het werkt en zijn dus bij uitstek prima raadgevers!
Maar als jij advies wil aannemen van jonge mannen die hetzelfde probleem hebben (en dus de oplossing nog niet weten), dan moet je dat gewoon doen!
O+
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Moderator zaterdag 18 juli 2020 @ 13:25:54 #50
441859 crew  Lenny77
pi_194142866
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juli 2020 15:51 schreef Generationalpha het volgende:


Tegenstrijdig vind ik dan wel dat het als ik het op mezelf betreft vrijwel in alle gevallen doodnormale gesprekken zijn, en vrouwen het er dus ook niet op kunnen gooien dat ik me niet normaal gedraag ofzo. (Een argument dat ik hier regelmatig voorbij hoor komen.)
Ook deze bv... Wie zegt dat het doodnormale gesprekken zijn? Dat je je normaal gedraagt?
Jij kan dat wel denken van jezelf maar voor hetzelde geld is het dus niet zo. En dan is het makkelijk om de schuld te steken op 99% van de asociale wijven natuurlijk.

Hé, je gesprekken zijn misschien echt wel ok he.. Maar ik mis een flinke dosis zelfreflectie!

Als iets mij maar niet lukt dan wordt het tijd dat ik ga kijken wat ik verkeerd doe en ga het proberen te verbeteren ipv de rest de schuld te geven.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')