abonnement Unibet Coolblue
pi_194175280
quote:
0s.gif Op maandag 20 juli 2020 12:35 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Maar het klopt feitelijk toch wel dat
a) Onder de regering Clinton mass incarceration een nog verdere vlucht heeft genomen (iets wat Biden blijkbaar heeft gesteund), met dramatische gevolgen voor black communities, en
b) Onder Obama enorm veel illegalen zijn teruggestuurd naar hun land - meer nog dan onder Trump?

Ik bedoel, weinigen zullen eraan twijfelen dat Trump een racist is. Maar hebben de laatste twee Democratische regeringen, gesteund door Biden, echt zo veel betekend voor afro-americans en latino's?
Oh zeker, dat er in de jaren '90 beleid is gevoerd dat uiteindelijk desastreus bleek voor de zwarte gemeenschap en dat Biden daar ook voorstander van was is zeker waar, maar dat is iets waar hij, in tegenstelling tot Trump bijvoorbeeld, achteraf ook wel op terug durft te komen.
En onder Obama zijn er inderdaad best wat illegale migranten uitgezet, maar op zich is dat ook niet per definitie iets waar men een probleem mee heeft. In dat beleid stond het uitzetten van met name mensen met een strafblad voorop, was er de DACA en ga zo maar door. Het immigratiebeleid van Trump is een stuk minder specifiek.

Mijn punt was dan ook precies dat dat 'what have you got to lose?' pijnlijk duidelijk is geworden. Als je als zwarte Amerikaan of hispanic dacht dat het allemaal één pot nat was, wie er ook aan de macht was, dan heb je nu wel weer even gezien dat dat toch iets anders ligt.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_194175314
quote:
0s.gif Op maandag 20 juli 2020 12:49 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Het is gewoon achterlijk om de huidige polarisatie volledig in de schoenen van de GOP te schuiven.
Dan ben je echt totaal blind voor de polarisatie komende van de DNC kant.
[..]

Ik ben er bang voor. Denk niet dat de huidige sfeer makkelijk omgedraaid kan worden en dat het alleen maar erger zal worden.
Maar inderdaad, Biden is gelukkig niet zoals Clinton in dat opzicht. Nog een sprankje hoop.
Is dat eerste een verwijt aan mij of in zijn algemeenheid? Want ik geef de GOP niet 100% de schuld, al hebben ze wel een veel groter aandeel op dit moment. Hopelijk kan de GOP zich opnieuw uitvinden zonder de blinde volgelingen van Trump en naar de tijd voor Newt Gingrich de partij hervormde.

Het zal inderdaad niet makkelijk worden. Ook bij de Democraten zal oud zeer de verleiding geven om geen toenadering te zoeken maar met gestrekt been erin te gaan.
pi_194175322
quote:
1s.gif Op maandag 20 juli 2020 12:44 schreef PippenScottie het volgende:

[..]

De helft van de kiezers is een beetje overdreven.
En het bleken bijzonder profetische woorden.
Het was ook niet de helft van de kiezers, maar de helft van de Trump aanhang en ze voegde er aan toe dat de andere spreekwoordelijke helft van die aanhang bezorgde burgers waren die voelen dat de overheid ze in de steek heeft gelaten en dat ze vindt dat ze er ook voor hen moest zijn.
pi_194175325
Wat me een beetje verbaast over de ontwikkeling in het aantal doden in Amerika, is dat het nauwelijks stijgt. Vanaf 10 juni is het 7-day moving average van aantal cases gaan stijgen. Je zou verwachten dat het aantal doden dus iig vanaf nu minimaal een maand lang gaat stijgen (want uiteraard zit er een vertraging in). Er is een lichte stijging geweest (van het minimum van 516 naar 791 nu. Piek was 2254), maar het lijkt enigszins stabiel. https://www.worldometers.info/coronavirus/country/us/

De komende tijd gaan we merken of Trump of Biden munitie gaat krijgen voor hun Corona-narratief.
pi_194175357
quote:
0s.gif Op maandag 20 juli 2020 12:54 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Wat me een beetje verbaast over de ontwikkeling in het aantal doden in Amerika, is dat het nauwelijks stijgt. Vanaf 10 juni is het 7-day moving average van aantal cases gaan stijgen. Je zou verwachten dat het aantal doden dus iig vanaf nu minimaal een maand lang gaat stijgen (want uiteraard zit er een vertraging in). Er is een lichte stijging geweest (van het minimum van 516 naar 791 nu. Piek was 2254), maar het lijkt enigszins stabiel. https://www.worldometers.info/coronavirus/country/us/

De komende tijd gaan we merken of Trump of Biden munitie gaat krijgen voor hun Corona-narratief.
Afgelopen week was er ook al een dag dat de VS over de 900 zat op die site. ;)

Mijn meest optimische voorspelling deze week daar zeker een dag boven de 1000.
pi_194175360
quote:
0s.gif Op maandag 20 juli 2020 12:52 schreef archito het volgende:

[..]

Is dat eerste een verwijt aan mij of in zijn algemeenheid?
Nee inderdaad niet aan jou, maar algemeen.

quote:
Want ik geef de GOP niet 100% de schuld, al hebben ze wel een veel groter aandeel op dit moment. Hopelijk kan de GOP zich opnieuw uitvinden zonder de blinde volgelingen van Trump en naar de tijd voor Newt Gingrich de partij hervormde.

Het zal inderdaad niet makkelijk worden. Ook bij de Democraten zal oud zeer de verleiding geven om geen toenadering te zoeken maar met gestrekt been erin te gaan.
Beiden partijen hebben sterke hervormingen nodig.
Beter nog zou zijn om volledig van hun 2-partijen stelsel af te stappen, dat is by-design al ontzettend polariserend.
Hoe het wel zou moeten durf ik niet te zeggen, maar daar zijn ongetwijfeld genoeg knappen koppen om te kijken hoe ze uit de wurggreep van het 2-partijenstelsel kunnen komen.

Het is alleen wel pijnlijk duidelijk dat het op de huidige manier haast niet anders kan dan dat het behoorlijk uit de hand zal lopen in de nabije toekomst.
pi_194175422
quote:
0s.gif Op maandag 20 juli 2020 12:49 schreef Monolith het volgende:

[..]

Oh zeker, dat er in de jaren '90 beleid is gevoerd dat uiteindelijk desastreus bleek voor de zwarte gemeenschap en dat Biden daar ook voorstander van was is zeker waar, maar dat is iets waar hij, in tegenstelling tot Trump bijvoorbeeld, achteraf ook wel op terug durft te komen.
En onder Obama zijn er inderdaad best wat illegale migranten uitgezet, maar op zich is dat ook niet per definitie iets waar men een probleem mee heeft. In dat beleid stond het uitzetten van met name mensen met een strafblad voorop, was er de DACA en ga zo maar door. Het immigratiebeleid van Trump is een stuk minder specifiek.

Mijn punt was dan ook precies dat dat 'what have you got to lose?' pijnlijk duidelijk is geworden. Als je als zwarte Amerikaan of hispanic dacht dat het allemaal één pot nat was, wie er ook aan de macht was, dan heb je nu wel weer even gezien dat dat toch iets anders ligt.
Is dat zo, merkt de gemiddelde zwarte Amerikaan of Hispanic dat daadwerkelijk. Afgaande op de BLM-protesten wel, maar is er ook een betere graadmeter? Je hebt natuurlijk bepaalde incidenten die zijn terug te voeren op de racistische retoriek van Trump, maar hebben de gemiddelde Latino en Anglo-amerikaan veel extra te leiden onder Trump?

Zo ja, dat maakt het achterblijven van steun onder Latino's wel extra vreemd. Het eerste argument van Politico vind ik niet zo overtuigend; prima dat je als Latino fan bent van Sanders, maar dan verkies je nog steeds wel Biden ruim boven Trump toch? Voor de Sanders-fan moet nog vier jaar Trump toch het ultieme doemscenario zijn?
quote:
Democrats believe Biden is lagging behind Clinton among Latino voters partly as a result of Sanders being the favorite of many in the primary, as well as what progressives viewed as draconian deportation policies by the Obama administration.
pi_194175430
quote:
0s.gif Op maandag 20 juli 2020 13:03 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Is dat zo, merkt de gemiddelde zwarte Amerikaan of Hispanic dat daadwerkelijk. Afgaande op de BLM-protesten wel, maar is er ook een betere graadmeter? Je hebt natuurlijk bepaalde incidenten die zijn terug te voeren op de racistische retoriek van Trump, maar hebben de gemiddelde Latino en Anglo-amerikaan veel extra te leiden onder Trump?

Zo ja, dat maakt het achterblijven van steun onder Latino's wel extra vreemd. Het eerste argument van Politico vind ik niet zo overtuigend; prima dat je als Latino fan bent van Sanders, maar dan verkies je nog steeds wel Biden ruim boven Trump toch? Voor de Sanders-fan moet nog vier jaar Trump toch het ultieme doemscenario zijn?
[..]

De coronacrisis is een prima voorbeeld. Zwarten en latino's worden weer disproportioneel hard geraakt.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_194175431
quote:
0s.gif Op maandag 20 juli 2020 12:57 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Afgelopen week was er ook al een dag dat de VS over de 900 zat op die site. ;)

Mijn meest optimische voorspelling deze week daar zeker een dag boven de 1000.
Ja ik kijk naar 7-day average, want die dagkoersen zijn te wisselvallig om goede conclusies op te trekken. Maar we gaan het zien.
pi_194175510
quote:
0s.gif Op maandag 20 juli 2020 12:58 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Nee inderdaad niet aan jou, maar algemeen.
[..]

Beiden partijen hebben sterke hervormingen nodig.
Beter nog zou zijn om volledig van hun 2-partijen stelsel af te stappen, dat is by-design al ontzettend polariserend.
Hoe het wel zou moeten durf ik niet te zeggen, maar daar zijn ongetwijfeld genoeg knappen koppen om te kijken hoe ze uit de wurggreep van het 2-partijenstelsel kunnen komen.

Het is alleen wel pijnlijk duidelijk dat het op de huidige manier haast niet anders kan dan dat het behoorlijk uit de hand zal lopen in de nabije toekomst.
Er zijn vast wel manieren te bedenken, maar je bent afhankelijk van de 2 partijen om dat door te voeren. En die hebben er uit partijbelang geen interesse in om macht te delen met meerdere andere partijen denk ik. Dus dat gaat een heel lastig verhaal worden ben ik bang.
pi_194175527
quote:
0s.gif Op maandag 20 juli 2020 12:54 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Wat me een beetje verbaast over de ontwikkeling in het aantal doden in Amerika, is dat het nauwelijks stijgt. Vanaf 10 juni is het 7-day moving average van aantal cases gaan stijgen. Je zou verwachten dat het aantal doden dus iig vanaf nu minimaal een maand lang gaat stijgen (want uiteraard zit er een vertraging in). Er is een lichte stijging geweest (van het minimum van 516 naar 791 nu. Piek was 2254), maar het lijkt enigszins stabiel. https://www.worldometers.info/coronavirus/country/us/

De komende tijd gaan we merken of Trump of Biden munitie gaat krijgen voor hun Corona-narratief.
Er is vooral veel te weinig getest in het begin waardoor er in verhouding veel meer doden per besmettingsgevallen vielen. Misschien dat er nu ook veel besmettingen worden geconstateerd in redelijk vitale bevolkingsgroepen waardoor het aantal besmettingen harder oploopt dan het aantal doden. Risico is wel dat het uiteindelijk ook weer veel risicogroepen zal gaan raken en het aantal doden alsnog explosief zal stijgen. We gaan het zien komende weken.
  maandag 20 juli 2020 @ 13:46:54 #187
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_194175880
quote:
0s.gif Op maandag 20 juli 2020 12:54 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Wat me een beetje verbaast over de ontwikkeling in het aantal doden in Amerika, is dat het nauwelijks stijgt. Vanaf 10 juni is het 7-day moving average van aantal cases gaan stijgen. Je zou verwachten dat het aantal doden dus iig vanaf nu minimaal een maand lang gaat stijgen (want uiteraard zit er een vertraging in). Er is een lichte stijging geweest (van het minimum van 516 naar 791 nu. Piek was 2254), maar het lijkt enigszins stabiel. https://www.worldometers.info/coronavirus/country/us/

De komende tijd gaan we merken of Trump of Biden munitie gaat krijgen voor hun Corona-narratief.
Biden sowieso, want het aantal doden gaat gewoon rap omhoog in staten waar het los gaat. Dat het in zijn geheel in de vs stabiel blijft is omdat het aantal doden in staten als New York en New Jersey enorm is afgenomen.







Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_194175937
quote:
2s.gif Op maandag 20 juli 2020 13:46 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

Biden sowieso, want het aantal doden gaat gewoon rap omhoog in staten waar het los gaat. Dat het in zijn geheel in de vs stabiel blijft is omdat het aantal doden in staten als New York en New Jersey enorm is afgenomen.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Ik zie toch een duidelijke trend aftekenen :) de cijfers nu vallen wat gunstiger uit vanwege het weekend; ik verwacht morgen weer een record :) in Nederland ging dat ook zo.

Overigens heeft Trump geen munitie nodig, die laat gewoon een grafiekje tekenen waarmee hij dan bij Fox claimt the very best death rates te hebben en het volk wat overweegt op hem te stemmen volgt hem toch wel.

Biden heeft al munitie genoeg: geen enkel ander land heeft zo'n belachelijke curve als de VS. Om nog maar niet te spreken over de mensen die hun baan zijn kwijtgeraakt en alweer de verschuiving van kapitaal naar het nu al schandalig rijke deel van de bevolking.

Helaas zijn feiten niet zo relevant.

[ Bericht 7% gewijzigd door BlackLining op 20-07-2020 14:00:30 ]
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_194176037
quote:
1s.gif Op maandag 20 juli 2020 13:54 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Ik zie toch een duidelijke trend aftekenen :) de cijfers nu vallen wat gunstiger uit vanwege het weekend; ik verwacht morgen weer een record :) in Nederland ging dat ook zo.

Overigens heeft Trump geen munitie nodig, die laat gewoon een grafiekje tekenen waarmee hij dan bij Fox claimt the very best death rates te hebben en het volk wat overweegt op hem te stemmen volgt hem toch wel.

Biden heeft al munitie genoeg: geen enkel ander land heeft zo'n belachelijke curve als de VS.

Helaas zijn feiten niet zo relevant.
Toch wel: de populariteit van Trump is gedaald sinds 1 april. Onder likely voters was er destijds slechts 4 procentpunt meer disapproval dan approval. Dat is nu 14.4 procentpunt.
pi_194176112
quote:
2s.gif Op maandag 20 juli 2020 13:46 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

Biden sowieso, want het aantal doden gaat gewoon rap omhoog in staten waar het los gaat. Dat het in zijn geheel in de vs stabiel blijft is omdat het aantal doden in staten als New York en New Jersey enorm is afgenomen.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Inderdaad stijging, maar nog geen extreme cijfers. Nederland bijvoorbeeld had een stuk hogere piek dan deze staten, ook in absolute aantallen, en de leider heeft hier enorm aan populariteit gewonnen.
pi_194176179
quote:
0s.gif Op maandag 20 juli 2020 14:08 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Inderdaad stijging, maar nog geen extreme cijfers. Nederland bijvoorbeeld had een stuk hogere piek dan deze staten, ook in absolute aantallen, en de leider heeft hier enorm aan populariteit gewonnen.
Ze zitten hoogstwaarschijnlijk ook nog lang niet op hun piek, want het aantal gevallen blijft ook vrolijk doorstijgen.
Kijk de VS is Nederland inmiddels ruim voorbij in per capita sterfte en belangrijker nog, die stijgt daar nog gestaag door. Veel van de staten die nu hard worden getroffen profiteren ook nog wel een beetje van alle opgedane kennis, maar staten als New York een New Jersey zijn vele malen harder getroffen dan Nederland. Als dit sterftecijfer gewoon gestaag zo door blijft groeien dan is dat vrij dramatisch voor de VS. Belangrijker is dat het voor Trump problematische gevolgen voor de economie heeft.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_194176248
quote:
0s.gif Op maandag 20 juli 2020 11:14 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb zo'n test ook wel eens gedaan volgens mij. Dat was om iemand te helpen die psychologie studeerde. Die test wordt afgenomen bij mensen met vermoedens van dementie.
Klopt, en het wordt gebruikt bijvoorbeeld gebruikt door huisartsen om te kijken is of er een reden is om meer onderzoek te doen. Natuurlijk is het idioot dat Trump ermee pocht, maar het is een prima bruikbare test (en gratis beschikbaar in heel veel talen en met parallelversies ^O^ ). Voor de mensen die iets mankeren is het best zuur dat er zo lacherig over gedaan wordt, want voor hen is het wel degelijk een moeilijke en soms confronterende taak. Maar goed, zij kijken wellicht niet zoveel op twitter ;)

Trouwens, de vraag wie onze koningin is is inmiddels aangepast naar koning en zit bovendien in een andere test.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  maandag 20 juli 2020 @ 14:19:21 #193
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_194176273
quote:
1s.gif Op maandag 20 juli 2020 13:54 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Ik zie toch een duidelijke trend aftekenen :) de cijfers nu vallen wat gunstiger uit vanwege het weekend; ik verwacht morgen weer een record :) in Nederland ging dat ook zo.

Overigens heeft Trump geen munitie nodig, die laat gewoon een grafiekje tekenen waarmee hij dan bij Fox claimt the very best death rates te hebben en het volk wat overweegt op hem te stemmen volgt hem toch wel.

Biden heeft al munitie genoeg: geen enkel ander land heeft zo'n belachelijke curve als de VS. Om nog maar niet te spreken over de mensen die hun baan zijn kwijtgeraakt en alweer de verschuiving van kapitaal naar het nu al schandalig rijke deel van de bevolking.

Helaas zijn feiten niet zo relevant.
Eens. Daarom zie ik Trump ook prima gewoon weer winnen. De groep die op hem stemt zit sowieso al in een bubbel die bijna niet meer doorbroken kan worden. En de beurs gaat eigenlijk ook wel weer prima momenteel (hoewel er nog wat een klap zal komen, maar dat kan ook pas over een half jaar gebeuren)
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_194176286
quote:
0s.gif Op maandag 20 juli 2020 14:17 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Klopt, en het wordt gebruikt bijvoorbeedl gebruikt door huisartsenom te kijken is of er een reden is om meer onderzoek te doen. Natuurlijk is het idioot dat Trump ermee pocht, maar het is een prima bruikbare test (en gratis beschikbaar in heel veel talen en met parallelversies ^O^ ). Voor de mensen die iets mankeren is het best zuur dat er zo lacherig over gedaan wordt, want voor hen is het wel degelijk een moeilijke en soms confronterende taak. Maar goed, zij kijken wellicht niet zoveel op twitter ;)

Trouwens, de vraag wie onze koningin is is inmiddels aangepast naar koning en zit bovendien in een andere test.
Oh ik denk dat het voor best wat mensen nog een hele uitdaging is om vanaf 100 af te tellen door er elke keer 7 vanaf te trekken. Ik schrik er altijd weer van hoeveel moeite veel mensen lijken te hebben met heel basaal hoofdrekenwerk.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  Moderator maandag 20 juli 2020 @ 14:22:03 #195
54278 crew  Tijger_m
42
pi_194176320
quote:
0s.gif Op maandag 20 juli 2020 14:13 schreef Monolith het volgende:

[..]

Ze zitten hoogstwaarschijnlijk ook nog lang niet op hun piek, want het aantal gevallen blijft ook vrolijk doorstijgen.
Kijk de VS is Nederland inmiddels ruim voorbij in per capita sterfte en belangrijker nog, die stijgt daar nog gestaag door. Veel van de staten die nu hard worden getroffen profiteren ook nog wel een beetje van alle opgedane kennis, maar staten als New York een New Jersey zijn vele malen harder getroffen dan Nederland. Als dit sterftecijfer gewoon gestaag zo door blijft groeien dan is dat vrij dramatisch voor de VS. Belangrijker is dat het voor Trump problematische gevolgen voor de economie heeft.
Ik snap de achterliggende gedachte ook niet, doen alsof corona geen probleem is terwijl bedrijven gewoon dicht moeten omdat het personeel ziek is gaat de economie niet op gang brengen, harde maatregelen nemen vind niemand leuk maar als er resultaat is, zoals in Europa, is dat bepaald niet slecht voor je imago en je peilingen.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_194176399
quote:
1s.gif Op maandag 20 juli 2020 14:22 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Ik snap de achterliggende gedachte ook niet, doen alsof corona geen probleem is terwijl bedrijven gewoon dicht moeten omdat het personeel ziek is gaat de economie niet op gang brengen, harde maatregelen nemen vind niemand leuk maar als er resultaat is, zoals in Europa, is dat bepaald niet slecht voor je imago en je peilingen.
Er zit ook helemaal geen achterliggende gedachte of geniale strategie achter. Het is heel basaal vol inzetten op "economie" onder de veronderstelling dat je in deze crisis de keuze hebt tussen "economie" en "gezondheid". Dat is natuurlijk een schijntegenstelling, maar draaien zou bovendien betekenen dat Trump moet toegeven dat hij fout zat en leefregel nummer 1 van Trump is natuurlijk dat je nooit een fout toegeeft.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  Overall beste user 2022 maandag 20 juli 2020 @ 14:34:40 #197
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_194176521
twitter


Zo zo.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_194176935
quote:
0s.gif Op maandag 20 juli 2020 14:27 schreef Monolith het volgende:

[..]

Er zit ook helemaal geen achterliggende gedachte of geniale strategie achter. Het is heel basaal vol inzetten op "economie" onder de veronderstelling dat je in deze crisis de keuze hebt tussen "economie" en "gezondheid". Dat is natuurlijk een schijntegenstelling, maar draaien zou bovendien betekenen dat Trump moet toegeven dat hij fout zat en leefregel nummer 1 van Trump is natuurlijk dat je nooit een fout toegeeft.
Want zo is 'm dat blijkbaar ooit geleerd in de opvoeding en de 18+ Trump heeft in z'n hele volwassen carriere nog niet 1 moment gehad waarop hij hierin iets op vooruit gegaan is. Ook is het lezen en begrijpen van stukken 'm altijd boven de pet gegaan.

Kan niet anders concluderen dat Trump voor een zakenman en politicus een vrij lui en eendimensionaal karakter heeft.
pi_194177027
quote:
0s.gif Op maandag 20 juli 2020 14:34 schreef Ulx het volgende:
[ twitter ]

Zo zo.
Staat er nou echt "respectfully prays that this court...."?
pi_194177281
quote:
0s.gif Op maandag 20 juli 2020 12:49 schreef Monolith het volgende:
Mijn punt was dan ook precies dat dat 'what have you got to lose?' pijnlijk duidelijk is geworden. Als je als zwarte Amerikaan of hispanic dacht dat het allemaal één pot nat was, wie er ook aan de macht was, dan heb je nu wel weer even gezien dat dat toch iets anders ligt.
Ik hoop dat de democraten dit ook goed zichtbaar maken in die gemeenschappen mochten ze daar nog over twijfelen. Een Trump die 'what do you have to lose?' roept en vervolgens mooie beelden aanééngeregen van toenemend politiegeweld tegen zwarten, extreem-rechtse manifestaties onderbroken door Trump met zijn 'these are fine people', gevolgd met latino-families die uit elkaar worden gereten aan de grens etc etc.
beter een knipoog dan een blauw oog
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')