abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 16 juli 2020 @ 20:49:32 #1
379794 thats_meh
Wil je een koekje?
pi_194119461
Hallo allemaal,
sinds een half jaar heb ik last van een suis in mijn oren. Het begon eigenlijk in soort van vlagen in een oor. Niet constant en sindsdien is het eigenlijk alleen maar erger geworden en inmiddels constant. Zeker als ik moe ben of druk ben geweest hoor ik het erger, maar het geluid is er continu. En helaas sinds vorige week is het ook begonnen in mijn andere oor.
Het geluid is een beetje te vergelijken met als je iemand aan de telefoon hebt die in de wind staat. Oh als je met je hoofd onder water zit. Ook hoor ik mijn hartslag erin terug. Ik weet het niet anders goed uit te leggen.

Nu ben ik natuurlijk al naar de dokter geweest en die heeft me doorverwezen naar de KNO arts. Die heeft me vervolgens door gestuurd voor een MRI.

Nu weet ik dat ik het beste de MRI uitslag moet afwachten, maar ik maak me zorgen. Wat als het nooit meer over gaat?

Herkent iemand dit en hoe ga jij ermee om?
Dit was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?
pi_194119572
Ach ja genoeg mensen hebben wel tegenslagen in het leven. Soms moet je gewoon afwachten. Verder niet al te druk over maken en gewoon denken dat het toch wel goed gaat komen.
pi_194119581
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
  donderdag 16 juli 2020 @ 21:00:54 #4
379794 thats_meh
Wil je een koekje?
pi_194119717
quote:
Bedankt! Deze had ik nog niet gezien.
Dit was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?
pi_194120088
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2020 21:00 schreef thats_meh het volgende:

[..]

Bedankt! Deze had ik nog niet gezien.
Hij stond ook niet meer in de LIF lijst ;) Succes!
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_194180546
quote:
1s.gif Op donderdag 16 juli 2020 20:49 schreef thats_meh het volgende:
Herkent iemand dit en hoe ga jij ermee om?
Bij oorsuizen draait 't om
1 hoe erg het is
2 wat is de oorzaak

Als t door hard geluid komt, dit voortaan vermijden. Hier heel strikt in zijn. Zo heb ik oordoppen op maat laten maken voor het uitgaan en zelfs als ik een schroefje boor ofzo dan zet ik een dikke gehoorbeschermer op.
Ben weleens uitgelachen door iemand omdat ik een oorbeschermer en bril had opgezet bij een klein graveermachientje. 2 jaar verder en hij heeft een auto ongeluk gehad en is 1 oog verloren :X maargoed

Stel ik ga uit en heb ene half uur in de auto gezeten en kom er dan achter dat ik die oordopjes vergeten ben dan gaat t feest niet door en rij ik weer naar huis. Geen enkel risico meer mee nemen.

Rust nemen helpt

Als het een andere oorzaak heeft dan te hard geluid dan zeker na laten kijken.

Voor de rest is er een verschil. Voor mensen bij wie het niet zo hard is, dan wen je er wel aan. In de loop van de tijd gaat de wanhoop weg en maak je er maar het beste van. Dus in dat geval niet te druk om maken. Het went echt.

Als het wel heel hard is dan heb je veel kracht nodig en denk ook wel hulp en ondersteuning. Dat kan erg zwaar zijn tot zelfmoord aan toe.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')