abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 24 juli 2020 @ 11:44:21 #201
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_194236752
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2020 09:33 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

Ik ben blij met deze opmerking want nou kan ik er antwoord op geven.
Hobby's voor vrouwen, wat mij betreft alles wat geen gevaar oploopt als je er niet goed in bent. Dus breien haken kantklossen.Maar ook Zumba en bakken (niet in de zon maar in de oven). Cosmetica en mode maar passief want als ze er al te actief in worden blijft er voor een doorsnee hard werkende man geen cent meer over.
Ook goochelen voor de kinderfeestjes of voor vrouwen onder elkaar - bijeenkomsten.
Haren knippen, kappen en massage, pedicure en manicure zijn ook leuke hobby's voor een vrouw die ze regelmatig binnen het gezin kunnen beoefenen. Film kijken is ook prima, en een boek of een magazine lezen mits het geen opruiend feministische of zogenaamde spirituele boeken zijn.
Géén motorrijden svp want ik heb mijn hele leven motor gereden en in mijn jonge jaren zelfs gestimuleerd dat vrouwen motor gingen of konden rijden. Ik heb doorgedreven in onze motorvriendenclub dat vrouwen mee mochten stemmen, mits ze een motorrijbewijs en een motor hadden.

Nou, Nederlandse vrouw, dat jullie het weten. Bovenstaande zelfverklaarde vrouwvriendelijke man - die met name goed ligt in mediterraanse landen - heeft gesproken. Begeeft u met gezinde spoed richting de keuken om te bakken of anders u en uwen dochters te kappen en te dresseren dan wel te masseren.

En dan klagen over oppervlakkigheid bij vrouwen - grote gristus te paard zeg.

OT: non-issue. De meeste Nederlandse mannen vinden een Nederlandse vrouw en ze leefden nog lang en gelukkig. En ik houd van de no nonsense, zelfstandige Nederlandse vrouw. Mag er af en toe een beetje meer aandacht naar het uiterlijk? Ja zeker (trek bijvoorbeeld eens normale schoenen aan ipv Nikes), maar elke ochtend een uur bezig zijn voordat er een voordeur open kan is ook nergens voor nodig.
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
pi_194237154
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2020 09:45 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

Hoeveel dorpsviespeuken met Thaise meiden ken je? En zijn die allemaal ONGELUKKIG met elkaar, terwijl ze beiden misschien wel hún grote geluk bij elkaar gevonden hebben. Want maak niet de fout om voor anderen te gaan invullen wat "hún" geluk is.
Ik ken helemaal geen dorpsviespeuken. Jij komt met het voorbeeld.

Maar een relatie waar de een seks komt halen en de ander geld, dat is geen goede relatie. Dat hoeft ik toch godverdomme niet uit te leggen???
pi_194237271
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2020 11:44 schreef AgLarrr het volgende:

[..]

Nou, Nederlandse vrouw, dat jullie het weten. Bovenstaande zelfverklaarde vrouwvriendelijke man - die met name goed ligt in mediterraanse landen - heeft gesproken. Begeeft u met gezinde spoed richting de keuken om te bakken of anders u en uwen dochters te kappen en te dresseren dan wel te masseren.

En dan klagen over oppervlakkigheid bij vrouwen - grote gristus te paard zeg.

OT: non-issue. De meeste Nederlandse mannen vinden een Nederlandse vrouw en ze leefden nog lang en gelukkig. En ik houd van de no nonsense, zelfstandige Nederlandse vrouw. Mag er af en toe een beetje meer aandacht naar het uiterlijk? Ja zeker (trek bijvoorbeeld eens normale schoenen aan ipv Nikes), maar elke ochtend een uur bezig zijn voordat er een voordeur open kan is ook nergens voor nodig.
Dat laatste, daar neem ik aanstoot aan. ;)
  vrijdag 24 juli 2020 @ 12:24:06 #204
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_194237318
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2020 09:42 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

TYPISCH vrouw. Geef je geen compliment, dan is het niet goed. Geef je wel een compliment, zoeken ze er wat achter. Mijn ervaring is dat je ze het beste geld kunt geven dat is altijd goed.
Hoe oud ben je? Je wordt hier jongen genoemd. Tja, als je nog een jongen bent dan heb je nog veel tijd het te leren. Lees vooral mijn bijdragen goed, dan leer je zonder leergeld te moeten betalen en zonder de pijn die normaliter ervaring in het leven opdoen met zich meebrengt.
Skatje, lees eerst eens wat hij zegt.

Dat was geen compliment.

En verder, dude!!! De tering zeg
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  vrijdag 24 juli 2020 @ 12:34:06 #205
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_194237441
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2020 11:44 schreef AgLarrr het volgende:

[..]

OT: non-issue. De meeste Nederlandse mannen vinden een Nederlandse vrouw en ze leefden nog lang en gelukkig. En ik houd van de no nonsense, zelfstandige Nederlandse vrouw. Mag er af en toe een beetje meer aandacht naar het uiterlijk? Ja zeker (trek bijvoorbeeld eens normale schoenen aan ipv Nikes), maar elke ochtend een uur bezig zijn voordat er een voordeur open kan is ook nergens voor nodig.
Je interpreteert toch mijn woorden verkeerd. Dat kappen en zo, dat betekent ik hoef niet de deur uit en betaal al 20 jaar geen kapper meer. Dus 20 x minimaal 12,50 x 12 zijn 3000 euro !!
Mijn partner / vrouw en ik zijn beiden nogal praktisch en pragmatisch. Haar feest kleding (elke party heeft een eigen dresscode) naait ze gewoon zelf. Bv. thema is lente, of iedereen in het wit, of Dirndl. En dan maken ze dat, ziet er uit alsof het carnaval is maar een lol dat ze hebben. Kost dan 10 euro. Stof gekocht in Azië en het volgend feest eerst eens in de kist kijken.
Paar keer heb ik een "Octoberfest" georganiseerd, zomaar voor de lol ruim 40 Aziatische vrouwen allen in Dirndl voornamelijk zelf gemaakt. Allen zonder man, die blijft thuis. Ik ga dan ook naar huis als alles goed loopt en aan de gang is, dus als ik het verder aan de vrouw kan overlaten. Want door mijn status als organisator voelt men zich toch geremd. Mijn vrouw toont mij thuis dan wel de video's, van bv, twee jongemannen die zaten te wachten dat ik weg ging en toen zelfs een strip tease hebben gedaan. Leuk voor de vrouwen.
En ... kan ze ook niet zeuren als mijn kameraad en ik ergens een privé striptease krijgen in Manila.

ps. Octoberfeest was in NL en zij spreken geen NL dus moet er even bijblijven en uitleggen over en weer met de horeca mensen, in het begin althans.
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  vrijdag 24 juli 2020 @ 12:47:21 #206
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_194237607
Sorry, helemaal fout ....
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  vrijdag 24 juli 2020 @ 12:51:56 #207
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_194237661
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2020 12:12 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Ik ken helemaal geen dorpsviespeuken. Jij komt met het voorbeeld.

Maar een relatie waar de een seks komt halen en de ander geld, dat is geen goede relatie. Dat hoeft ik toch godverdomme niet uit te leggen???
Die term dorpsviespeuken heeft iemand hier in dit topic gebruikt. Sorry als jij dat niet geweest bent. Denk dat het tijd is voor mijn siësta, ben altijd om 5-5.30 wakker.

Maar waar en waarin en hoe iemand zijn of haar geluk vindt, moet je niet willen bepalen. Bij dat standpunt blijf ik.

Verder even goede vrienden svp. We hebben ieder ons eigen leven en ... leven en laten leven.

:Y ^O^ :W
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  vrijdag 24 juli 2020 @ 13:20:12 #208
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_194238088
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2020 12:34 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

Je interpreteert toch mijn woorden verkeerd. Dat kappen en zo, dat betekent ik hoef niet de deur uit en betaal al 20 jaar geen kapper meer. Dus 20 x minimaal 12,50 x 12 zijn 3000 euro !!
Mijn partner / vrouw en ik zijn beiden nogal praktisch en pragmatisch. Haar feest kleding (elke party heeft een eigen dresscode) naait ze gewoon zelf. Bv. thema is lente, of iedereen in het wit, of Dirndl. En dan maken ze dat, ziet er uit alsof het carnaval is maar een lol dat ze hebben. Kost dan 10 euro. Stof gekocht in Azië en het volgend feest eerst eens in de kist kijken.
Prima natuurlijk, ook mooi dat het wat oplevert als je daar waarde aan hecht. Maar als je mij zou vragen hobby te definiëren dan zou dat zoiets zijn als: tijdverdrijf met het oog op vermaak. En dat is mijn punt. Wat vermaak is, verschilt per persoon. Ik bijvoorbeeld, sterf liever dan dat ik zelf mijn octoberfest lederhosen in elkaar zet. En een hobby hoeft van mij - en velen met mij- ook geen geld op te leveren. Sterker nog: al mijn hobby's kosten geld en ik vind het heerlijk om er geld aan uit te geven.

Daarom pakte ik je reactie eruit - hij komt op mij nogal kleinburgerlijk over. Jij leek het hele fenomeen hobby voor de vrouw te moeten framen als: binnen huiselijke activiteiten die als het mooi is ook nog centjes opleveren. Prima dat jij dat vindt, en dat je vrouw dat ook vindt en geen gouden koeienbeeldjes spaart (duur!), maar het slaat natuurlijk nergens op om dat op te voeren als algemene criterium voor een goede hobby voor vrouwen, of mannen natuurlijk.
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
pi_194238604
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2020 11:44 schreef AgLarrr het volgende:
En ik houd van de no nonsense, zelfstandige Nederlandse vrouw
Grappig hoe Nederlandse vrouwen in het algemeen als zelfstandig worden gezien. Het is hoe je er naar kijkt natuurlijk, veel hebben gestudeerd en kunnen gewoon gaan werken. Maar zijn vrouwen in het buitenland dan niet zelfstandig? Vergeet niet dat in Nederland de meeste mensen in een zeer beschermde omgeving zijn opgegroeid en de kansen in het algemeen altijd voor het oprapen liggen/lagen.
  vrijdag 24 juli 2020 @ 14:27:02 #210
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_194239031
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2020 13:56 schreef Joppiez het volgende:

[..]

Grappig hoe Nederlandse vrouwen in het algemeen als zelfstandig worden gezien. Het is hoe je er naar kijkt natuurlijk, veel hebben gestudeerd en kunnen gewoon gaan werken. Maar zijn vrouwen in het buitenland dan niet zelfstandig? Vergeet niet dat in Nederland de meeste mensen in een zeer beschermde omgeving zijn opgegroeid en de kansen in het algemeen altijd voor het oprapen liggen/lagen.
Voor zowel man als vrouw geld hier dat we gewoon best verwend zijn.

Neem die hobby discussie bv.
Dat is pure luxe. Tijd en geld over hebben, dat hebben vele mensen op deze wereld niet.

Vraag maar eens aan die arme Afrikaan of persoon uit het oosten wat hun hobby is.
Beetje zingen terwijl je je de tyfus werkt?
Je kinderen een weekend in de zoveel maanden zien? Op die paar feestdagen met je familie samen komen?
Voldoende slapen om uitgerust te zijn?

Kantklossen gewoon omdat je het leuk vindt? Gitaar leren spelen? Kennis uitpluizen enkel om het genot om die kennis tot je te nemen?
Om 5 uur klaar zijn, lekker eten en met een dekentje op de bank Netflix kijken?

Voor een groot deel van de wereld bevolking zit dat er niet in.
We zijn goed in klagen, wat minder goed in onze zegeningen tellen.

Als er al iets anders is aan die mensen uit het buitenland is het dat ze vaker inzien dat als ze die luxe krijgen ze inzien dat het luxe is. Het vaker waarderen.
Na een tijd wordt dat vaak minder, raakt men gewend aan en vergeet men dat te waarderen.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_194239728
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2020 12:51 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

Die term dorpsviespeuken heeft iemand hier in dit topic gebruikt. Sorry als jij dat niet geweest bent. Denk dat het tijd is voor mijn siësta, ben altijd om 5-5.30 wakker.

Maar waar en waarin en hoe iemand zijn of haar geluk vindt, moet je niet willen bepalen. Bij dat standpunt blijf ik.

Verder even goede vrienden svp. We hebben ieder ons eigen leven en ... leven en laten leven.

:Y ^O^ :W

Het maakt mij ook helemaal niet uit hoor. Maar dat het gedoemd is te mislukken als het zo plat is, dat lijkt mij duidelijk. Zo'n vrouw heeft na verloop van tijd ook rechten opgebouwd hier en dan kan ze scheiden en heeft ze de betere levensomstandigheden zonder de dorpsviespeuk.
  vrijdag 24 juli 2020 @ 20:44:13 #212
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_194244297
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2020 08:51 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

[..]

De gemiddelde Nederlandse vrouw bestaat nauwelijks heeft zelfs Maxima gezegd (ze sprak over de gemiddelde Nederlander) en de gemiddelde dorpsviespeuk met een meid uit Thailand denk ik dus ook niet.
En mag ook een dorpsviespeuk voor zijn geluk gaan, en een Thaise meid ook?

Dit is niet leuk voor die twee !! :N :N

En als we nou iets andere mensen zouden invullen voor die twee dan zou heel het forum over degene die het schrijft heenvallen.
Moet je niet doen, zulke opmerkingen.
Toets het aan de wet en als het mag, is toegestaan in de wet, blijf er dan (hier verbaal) van af.
Oh, die dorpsviespeuk en dat veel jongere meidje uit de Filipijnen mogen dat ook prima doen, alleen mensen gaan daar dingen bij denken.
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_194247567
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2020 14:27 schreef Cause_Mayhem het volgende:
Voor zowel man als vrouw geld hier dat we gewoon best verwend zijn.

Neem die hobby discussie bv.
Dat is pure luxe. Tijd en geld over hebben, dat hebben vele mensen op deze wereld niet.

Vraag maar eens aan die arme Afrikaan of persoon uit het oosten wat hun hobby is.
Beetje zingen terwijl je je de tyfus werkt?
Je kinderen een weekend in de zoveel maanden zien? Op die paar feestdagen met je familie samen komen?
Voldoende slapen om uitgerust te zijn?

Kantklossen gewoon omdat je het leuk vindt? Gitaar leren spelen? Kennis uitpluizen enkel om het genot om die kennis tot je te nemen?
Om 5 uur klaar zijn, lekker eten en met een dekentje op de bank Netflix kijken?

Voor een groot deel van de wereld bevolking zit dat er niet in.
We zijn goed in klagen, wat minder goed in onze zegeningen tellen.

Als er al iets anders is aan die mensen uit het buitenland is het dat ze vaker inzien dat als ze die luxe krijgen ze inzien dat het luxe is. Het vaker waarderen.
Na een tijd wordt dat vaak minder, raakt men gewend aan en vergeet men dat te waarderen.
Je kunt wel dankbaar zijn voor wat je hebt, maar geluk went veel sneller dan ontevredenheid. En als je jezelf aan die ongelijkheid herinnert om je eigen geluk weer te zien dan is dat deprimerend, want het is ten koste van anderen maar je kunt dat niet veranderen, alleen een extreem klein beetje misschien tenzij je van ontwikkelingshulp je beroep hebt gemaakt. Maar ook daarvan is weer een discussie van is het nou wel goed enz. Hierdoor word je zelf weer minder blij. Ik snap ook niet precies wat je punt is. Wat hebben mensen in ontwikkelingslanden eraan als mensen hier verstandelijk beredeneerd meer tevreden zijn? (Omdat het gevoelsmatig dus nog steeds niet lukt door die gewenning en vergelijking). Moet iedereen aan ontwikkelingshulp doen? Zo ja hoe lang? Moet iedereen verplicht doneren?
Of alleen fairtrade producten kopen? Hoe heb je de garantie dat ze ook echt fairtrade zijn? Niet tenzij je het met eigen ogen ziet maar oke.
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
  Moderator vrijdag 24 juli 2020 @ 23:51:57 #214
441859 crew  Lenny77
pi_194247688
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 juli 2020 23:45 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Je kunt wel dankbaar zijn voor wat je hebt, maar geluk went veel sneller dan ontevredenheid. En als je jezelf aan die ongelijkheid herinnert om je eigen geluk weer te zien dan is dat deprimerend, want het is ten koste van anderen maar je kunt dat niet veranderen, alleen een extreem klein beetje misschien tenzij je van ontwikkelingshulp je beroep hebt gemaakt. Maar ook daarvan is weer een discussie van is het nou wel goed enz. Hierdoor word je zelf weer minder blij. Ik snap ook niet precies wat je punt is. Wat hebben mensen in ontwikkelingslanden eraan als mensen hier verstandelijk beredeneerd meer tevreden zijn? (Omdat het gevoelsmatig dus nog steeds niet lukt door die gewenning en vergelijking). Moet iedereen aan ontwikkelingshulp doen? Zo ja hoe lang? Moet iedereen verplicht doneren?
Of alleen fairtrade producten kopen? Hoe heb je de garantie dat ze ook echt fairtrade zijn? Niet tenzij je het met eigen ogen ziet maar oke.
Ik heb heel veel uit de tekst van Cause_Mayhem kunnen halen, maar wat jij hier in leest dus niet.
Jouw hersenen maken vreemde sprongen :D
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_194248279
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 juli 2020 23:51 schreef Lenny77 het volgende:
Ik heb heel veel uit de tekst van Cause_Mayhem kunnen halen, maar wat jij hier in leest dus niet.
Jouw hersenen maken vreemde sprongen :D
Hoezo wat heb jij erin gelezen dan?
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
  zaterdag 25 juli 2020 @ 08:29:01 #216
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_194250117
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2020 13:20 schreef AgLarrr het volgende:

[..]

Prima natuurlijk, ook mooi dat het wat oplevert als je daar waarde aan hecht. Maar als je mij zou vragen hobby te definiëren dan zou dat zoiets zijn als: tijdverdrijf met het oog op vermaak. En dat is mijn punt. Wat vermaak is, verschilt per persoon. Ik bijvoorbeeld, sterf liever dan dat ik zelf mijn octoberfest lederhosen in elkaar zet. En een hobby hoeft van mij - en velen met mij- ook geen geld op te leveren. Sterker nog: al mijn hobby's kosten geld en ik vind het heerlijk om er geld aan uit te geven.

Daarom pakte ik je reactie eruit - hij komt op mij nogal kleinburgerlijk over. Jij leek het hele fenomeen hobby voor de vrouw te moeten framen als: binnen huiselijke activiteiten die als het mooi is ook nog centjes opleveren. Prima dat jij dat vindt, en dat je vrouw dat ook vindt en geen gouden koeienbeeldjes spaart (duur!), maar het slaat natuurlijk nergens op om dat op te voeren als algemene criterium voor een goede hobby voor vrouwen, of mannen natuurlijk.
Misschien is er een misverstand. Het zijn háár hobby's. Die had ze al 30 of zo jaar voor dat we elkaar op al iets gevorderde leeftijd leerden kennen.
Mijn hobby's zijn deels erg macho maar ik hou ook erg van koken. En zij houdt van voetbal (terwijl in de Filipijnen nauwelijks gevoetbald wordt maar basketbal gespeeld wordt, op iedere straathoek!)Terwijl ik helemaal niets van voetbal weet.

[ Bericht 6% gewijzigd door LeesFoknl op 26-07-2020 11:34:47 ]
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  zaterdag 25 juli 2020 @ 09:07:44 #217
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_194250319
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2020 13:56 schreef Joppiez het volgende:

[..]

Grappig hoe Nederlandse vrouwen in het algemeen als zelfstandig worden gezien. Het is hoe je er naar kijkt natuurlijk, veel hebben gestudeerd en kunnen gewoon gaan werken. Maar zijn vrouwen in het buitenland dan niet zelfstandig? Vergeet niet dat in Nederland de meeste mensen in een zeer beschermde omgeving zijn opgegroeid en de kansen in het algemeen altijd voor het oprapen liggen/lagen.
Je slaat de spijker op de neus!
Hier is het zo voor mannen en zelfs nog sterker voor vrouwen zo dat de kansen niet alleen voor het oprapen liggen, maar als je ze niet ziet en opraapt, vaak nog wel een ander ze voor je opraapt en ze je aanreikt.
En ik vind dat fijn. Wij hebben ook jonge neefjes, nichtjes, eigen kind tot ong. 30 jaar jong en die hebben ook alweer kleintjes. Wat fijn dat ze, we het zo goed hebben.
Maar er is hier toch een groep mensen die niets doen, of minder doen, minder ambitieus zijn.. En dat vind ik niet erg, als dat hun keuze is en zij leven (dus met minder geld) en met hun leven gelukkig zijn. Prima, en heel fijn dat dat tot op zekere hoogte kan.
Maar mensen die niets in hun leven doen, ook bv. niet als vrijwilliger, die nauwelijks lol hebben in hun leven, maar klagen en zeuren wat er allemaal zo fout is en niets doen om gelukkig(er) te worden, maar ook niets om de wereld te veranderen. Of om iemand anders zijn / haar leven te verbeteren. De wereld veranderen, da's een hoop werk, maar iemand helpen is zo makkelijk, met een beetje geld, of tijd,raad, daad (iets doen voor iemand) aandacht, vriendelijkheid, vaak alleen al je aanwezigheid. Dat vind ik toch wel zo negatief in het leven staan, van hen die het hier eigenlijk toch zo goed hebben. En als ik dan denk aan Manila, aan de heel slechte omstandigheden waar mensen dáár onder leven, en hoe positief zij leven en in het leven staan.
En als ik dat dan vergelijk met hier, met al die kansen en (ook financiële) hulp en de mensen daar die echt bezig zijn met puur overleven, dan kan ik voor die categorie Nederlandse, West Europese mensen weinig sympathie meer opbrengen.

[ Bericht 0% gewijzigd door LeesFoknl op 25-07-2020 09:25:00 ]
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  zaterdag 25 juli 2020 @ 09:21:35 #218
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_194250381
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2020 15:21 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Het maakt mij ook helemaal niet uit hoor. Maar dat het gedoemd is te mislukken als het zo plat is, dat lijkt mij duidelijk. Zo'n vrouw heeft na verloop van tijd ook rechten opgebouwd hier en dan kan ze scheiden en heeft ze de betere levensomstandigheden zonder de dorpsviespeuk.
Ja, VEM2012, dat kan gebeuren. Dat gebeurt. Maar er zijn er ook die heel gelukkig met elkaar zijn. Het is echt niet wetenschappelijk bewezen dat viespeuken en Thaise meiden NIET gelukkig met elkaar kunnen zijn. Dat is een invulling van veel mensen hier in West EU.
En zo zijn er meer relaties waarvan wij direct aannemen dat het koppel niet gelukkig met elkaar kan zijn, eraan voorbijgaand dat er misschien heel andere normen en waarden bij die mensen leeft.
Een ding dat men ook vaak veronderstelt waarbij de partners niet gelukkig kunnen zijn, is bv. een groot leeftijdsverschil. Ken veel super-gelukkige Aziatisch / Europese koppels waar er een groot leeftijdsverschil is.
Ik spreek niet over mijzelf, wij zijn even oud, maar dat is puur toeval. want dat was ze al (even oud als ik) toen we elkaar leerden kennen.
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_194250402
quote:
1s.gif Op zondag 19 juli 2020 15:05 schreef madeliefff het volgende:

[..]

Vrouwen verwachten dat alles van de man komt? Ja dat komt idd veel voor maar in traditionele landen toch juist meer? Seks heeft geen waarde voor nlse vrouwen Whut? Het zijn juist de vrouwen die snel emotioneel betrokken raken en meer willen van de man.

Lol k snap het al. Het verhaal dat je schrijft over buitenlandse vrouwen is hoe mannen die goed in de markt liggen het ervaren. Nlse mannen die goed in de markt liggen krijgen die behandeling ook gewoon. In het buitenland liggen de kneusjes beter in de markt en zien zij ineens een andere behandeling. Stop met haten op nlse vrouwen hoor. Dit verhaal klopt niet
Ik zal proberen het iets te verduidelijken. NL'se vrouwen laten het meeste aan de man over. Ze doen misschien wat aan hun uiterlijk en geven wat hints maar net zo vaak geven ze dan weer tegengestelde signalen.

Buitenlandse vrouwen geven bij interesse ook hints, maar gaan veel verder.

Over hoe een man in de markt ligt. Als je het zo zegt blijft bij mij dan de vraag waarom ik merk dat buitenlandse vrouwen die in Nederland zijn dan zoveel aardiger zijn. Zij zien dan immers alle NL mannen die hier rondlopen dus zij zien ook de markt. Ik heb het niet over een Nederlander die een afgelegen dorp in Laos binnenstapt. Nee, gewoon een bijv. Oost Europese meid die hier in NL het uitgaansleven ingaat.
  zaterdag 25 juli 2020 @ 09:43:37 #220
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_194250525
tstile, dat geldt ook voor Aziatische mensen, die zijn ook veel vriendelijker in hun bejegening. In het algemeen en ook in het uitgaansleven. En ook als buren vind ik buitenlandse mensen, van buiten West Europa, vaak opvallend vriendelijk.
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  zaterdag 25 juli 2020 @ 09:51:45 #221
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_194250586
Wat mij ook erg opviel is dat een compliment aan een vrouw in Azië gewoon een compliment is, en waar minimaal een glimlach en een bedankje voor terug komt. Vaak een praatje.
En dat zonder aanzien des persoons! Niet alleen als je er uit ziet als een knappe filmster of duidelijk rijk bent.
Hier word je eerst van tot tot teen bekeken of JIJ dat wel MAG zeggen, dat complimentje, en vaak word je "te licht" bevonden en krijg je een blik terug van de categorie .... "als blikken konden doden".

:'( :'( :|W
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  zaterdag 25 juli 2020 @ 10:21:06 #222
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_194250861
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2020 09:51 schreef LeesFoknl het volgende:
Wat mij ook erg opviel is dat een compliment aan een vrouw in Azië gewoon een compliment is, en waar minimaal een glimlach en een bedankje voor terug komt. Vaak een praatje.
En dat zonder aanzien des persoons! Niet alleen als je er uit ziet als een knappe filmster of duidelijk rijk bent.
Hier word je eerst van tot tot teen bekeken of JIJ dat wel MAG zeggen, dat complimentje, en vaak word je "te licht" bevonden en krijg je een blik terug van de categorie .... "als blikken konden doden".

:'( :'( :|W
Het is hier wat meer op zichzelf, in die zin heb je gelijk dat in deze cultuur contact zoeken soms iets minder gewaardeerd wordt dan in andere culturen.

Maar dat heeft minder met het uiterlijk te maken dan je denkt. Dat is hoe je het op jezelf betrekt en lang niet altijd wat de ander echt denkt/doet.

Maar over het algemeen genomen worden oprechte complimenten echt wel aangenomen en gewaardeerd.

Zelf heb ik als doel om elke werkdag minimaal drie complimenten te geven.
Vind ik een leuk doel voor mezelf en is heel makkelijk haalbaar aangezien er op een trage dag en korte dienst minimaal een 150 mensen langs komen.
Dat wordt altijd goed ontvangen.

Als ik zelf complimenten krijg vind ik dat alleen maar fijn.
Dan maakt het me echt niet uit of iemand mooi of rijk is. Wel of het vriendelijk en oprecht is.
Als dat zo is steek ik ze gewoon lekker in mijn zak.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_194251840
Omdat het al het gezeik simpelweg niet meer waard is. Mannen kunnen ook ergens anders aan hun trekken komen. Nederlandse vrouwen zijn in mijn ervaring de eerste 4 maanden heel leuk en daarna begint de huillie fase. Snel wegwezen dus. Verwend tot op het bot en de meeste hebben een flink verknipt wereldbeeld. Dan beter een vrouw uit het oosten, waar ze het woord respect nog kennen.
  zaterdag 25 juli 2020 @ 11:56:19 #224
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_194251949
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2020 11:49 schreef HansCojona het volgende:
Omdat het al het gezeik simpelweg niet meer waard is. Mannen kunnen ook ergens anders aan hun trekken komen. Nederlandse vrouwen zijn in mijn ervaring de eerste 4 maanden heel leuk en daarna begint de huillie fase. Snel wegwezen dus. Verwend tot op het bot en de meeste hebben een flink verknipt wereldbeeld. Dan beter een vrouw uit het oosten, waar ze het woord respect nog kennen.
Ja, Nederlandse vrouwen zijn allemaal hetzelfde. Gelukkig maar dat niet alle Nederlandse mannen hetzelfde zijn.
The love you take is equal to the love you make.
pi_194251982
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 juli 2020 11:56 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ja, Nederlandse vrouwen zijn allemaal hetzelfde. Gelukkig maar dat niet alle Nederlandse mannen hetzelfde zijn.
Ik zie de vrouwen niet massaal afscheid nemen van de man. Dat zie ik andersom dus wel gebeuren, massaal. Mannen willen het gezeik niet meer, vandaar ook vaak vrouwen uit Azië, die je gewoon normaal benaderen, zonder gelijk van het slechtste uit te gaan. Lijkt wel alsof alle levenslust uit de Nederlandse vrouw is verdwenen. Misschien was het vroeger toch beter.
  zaterdag 25 juli 2020 @ 12:01:32 #226
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_194252008
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2020 11:58 schreef HansCojona het volgende:

[..]

Ik zie de vrouwen niet massaal afscheid nemen van de man. Dat zie ik andersom dus wel gebeuren, massaal. Mannen willen het gezeik niet meer, vandaar ook vaak vrouwen uit Azië, die je gewoon normaal benaderen, zonder gelijk van het slechtste uit te gaan. Lijkt wel alsof alle levenslust uit de Nederlandse vrouw is verdwenen. Misschien was het vroeger toch beter.
Ja, je hebt echt helemaal gelijk. Ik ken ook bijna geen Nederlandse vrouwen meer die een relatie hebben.
The love you take is equal to the love you make.
pi_194252025
- ga weg met je gedoe -

[ Bericht 94% gewijzigd door CoolGuy op 25-07-2020 12:42:51 ]
pi_194252045
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2020 09:51 schreef LeesFoknl het volgende:
Wat mij ook erg opviel is dat een compliment aan een vrouw in Azië gewoon een compliment is, en waar minimaal een glimlach en een bedankje voor terug komt. Vaak een praatje.
Ik krijg het idee dat jij dingen niet snapt. Als een vrouw boodschappen aan het doen is, en jij komt als oude man opeens allemaal complimenten over haar uiterlijk geven. Kan dat behoorlijk ongepast zijn.

quote:
En dat zonder aanzien des persoons! Niet alleen als je er uit ziet als een knappe filmster of duidelijk rijk bent.
In veel Aziatische landen ben jij gewoon rijk hoor.
  zaterdag 25 juli 2020 @ 13:18:49 #229
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_194252892
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2020 11:58 schreef HansCojona het volgende:

[..]

Ik zie de vrouwen niet massaal afscheid nemen van de man. Dat zie ik andersom dus wel gebeuren, massaal. Mannen willen het gezeik niet meer, vandaar ook vaak vrouwen uit Azië, die je gewoon normaal benaderen, zonder gelijk van het slechtste uit te gaan. Lijkt wel alsof alle levenslust uit de Nederlandse vrouw is verdwenen. Misschien was het vroeger toch beter.
En die andere vrouwen kiezen niet voor minder gezeik door die Nederlandse man te kiezen?
Die scheiden nooit van die Nederlandse man?
Boven de 25 hebben ze geen relaties gehad die stuk liepen?

Wordt wakker zeg.
Relatie’s met een buitenlandse vrouw kennen ook hun problemen en de kans dat het werkt is zelfs kleiner door de culturele verschillen. En al zeker als je die van tafel veegt.

Top als het wel werkt, op welke manier dan ook.
Maar de heilige graal is het zeer zeker niet.

Om een relatie te laten werken zijn er twee nodig die elkaar willen begrijpen. Of dat nu gaat over binnen het eigen land of over de grenzen heen.

Ik zeg het nogmaals, buitenlandse vrouwen doen in niets onder voor de Nederlandse.
Maar het beeld van dat fijne volgzame vrouwtje klopt voor geen meter.
Het is ronduit onrespectvol naar wat zij is.

Zij is ook een mens met eisen en dromen, geen voetveeg die maar in een ongelukkige relatie gaat blijven.

Dat deed ze niet in haar eigen land (anders had jij als Nederlandse man geen kans gemaakt en zeker niet boven de 18), dat doet ze hier ook niet.

Die buitenlandse vrouw scheidt net zo hard van je als het niet werkt.
Een klein deel ervan wacht daarmee tot ze zelfstandig hier kunnen leven. Maar geen van hen zal bij je blijven als er geen wederzijds begrip en affectie is.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_194252950
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2020 13:18 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

En die andere vrouwen kiezen niet voor minder gezeik door die Nederlandse man te kiezen?
Die scheiden nooit van die Nederlandse man?
Boven de 25 hebben ze geen relaties gehad die stuk liepen?

Wordt wakker zeg.
Relatie’s met een buitenlandse vrouw kennen ook hun problemen en de kans dat het werkt is zelfs kleiner door de culturele verschillen. En al zeker als je die van tafel veegt.

Top als het wel werkt, op welke manier dan ook.
Maar de heilige graal is het zeer zeker niet.

Om een relatie te laten werken zijn er twee nodig die elkaar willen begrijpen. Of dat nu gaat over binnen het eigen land of over de grenzen heen.

Ik zeg het nogmaals, buitenlandse vrouwen doen in niets onder voor de Nederlandse.
Maar het beeld van dat fijne volgzame vrouwtje klopt voor geen meter.
Het is ronduit onrespectvol naar wat zij is.

Zij is ook een mens met eisen en dromen, geen voetveeg die maar in een ongelukkige relatie gaat blijven.

Dat deed ze niet in haar eigen land (anders had jij als Nederlandse man geen kans gemaakt en zeker niet boven de 18), dat doet ze hier ook niet.

Die buitenlandse vrouw scheidt net zo hard van je als het niet werkt.
Een klein deel ervan wacht daarmee tot ze zelfstandig hier kunnen leven. Maar geen van hen zal bij je blijven als er geen wederzijds begrip en affectie is.
Ik heb een Colombiaanse vriendin, heerlijk rustig, nooit gezeik en de seks is geweldig. Alles gaat in samenspraak, altijd positief. Wat een verademing na jarenlang Nederlandse vriendinnen. Kan het elke man aanraden.
pi_194253078
Ik heb een Nederlandse vriend, heerlijk rustig, nooit gezeik en de seks is geweldig. Alles gaat in samenspraak, altijd positief. Wat een verademing na jarenlang incelvrienden. Kan het elke vrouw aanraden.
pi_194253130
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2020 13:32 schreef Chia het volgende:
Ik heb een Nederlandse vriend, heerlijk rustig, nooit gezeik en de seks is geweldig. Alles gaat in samenspraak, altijd positief. Wat een verademing na jarenlang incelvrienden. Kan het elke vrouw aanraden.
Weet niet of ik dit snap.
Waren je vorige vrienden dan niet westers (topiconderwerp) of alleen incels.
Kan me wel voorstellen dat vrouwen wat moe worden van de vele incels momenteel.
Vakman pur sang
  zaterdag 25 juli 2020 @ 13:37:38 #233
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_194253137
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2020 13:22 schreef HansCojona het volgende:

[..]

Ik heb een Colombiaanse vriendin, heerlijk rustig, nooit gezeik en de seks is geweldig. Alles gaat in samenspraak, altijd positief. Wat een verademing na jarenlang Nederlandse vriendinnen. Kan het elke man aanraden.
Colombiaans en zeer meegaand🤣🤣🤣

Top dat jij een hele fijne voor jou hebt getroffen, maar die cultuur staat niet bekend om de lieve en meegaande vrouwen.

Passievol, drama is normaal. Familie gezind, cultuur katholiek.
Zitten vele hele fijne mensen tussen.
Maar ze scheiden niet, zijn zo meegaand ed is niet echt heel gemiddeld daar.
Als jouw dame boven de 18 was heeft ze ook al relaties voor jou gehad.

Jij hebt gewoon iemand gevonden die bij jou past.
En dat is heel erg fijn.
Maar ook daar zouden de meeste niet bij je passen.

Met je commentaar hier op het forum misschien zelfs wel minder vaak.
Want het steriotype is heethoofdig daar.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  zaterdag 25 juli 2020 @ 13:51:37 #234
451005 Grems
Clown World
pi_194253285
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2020 10:21 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Het is hier wat meer op zichzelf, in die zin heb je gelijk dat in deze cultuur contact zoeken soms iets minder gewaardeerd wordt dan in andere culturen.

Maar dat heeft minder met het uiterlijk te maken dan je denkt. Dat is hoe je het op jezelf betrekt en lang niet altijd wat de ander echt denkt/doet.
L O L, als je jonger bent dan een jaar of 7 misschien ja.
  zaterdag 25 juli 2020 @ 13:58:53 #235
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_194253345
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2020 13:51 schreef Grems het volgende:

[..]

L O L, als je jonger bent dan een jaar of 7 misschien ja.
Dat ben ik al eventjes niet meer.

De keren dat ik geen zin heb in (normaal) contact gaat het vrijwel nooit om de ander die niet mooi of rijk genoeg is, maar om ik die er om insert reden gewoon even geen zin in heb.

De gedachte dat het komt omdat jij niet ‘leuk’ genoeg bent klopt maar zelden.

Gaat het om overduidelijk versieren, contact om dat te bewerkstelligen dan is het anders.
Dan nog zal ik als ik niet mijn eigen redenen heb om even geen zin te hebben in contact wel normaal contact met je hebben.
Zolang jij daar ruimte voor biedt en normaal contact accepteert ipv toch weer gaat drammen.

Heel erg vaak zijn dingen minder persoonlijk als je denkt.
Dat geld voor jou en net zo goed voor mij.
Jij wil het persoonlijk maken...
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  zaterdag 25 juli 2020 @ 14:04:44 #236
451005 Grems
Clown World
pi_194253402
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2020 13:58 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Dat ben ik al eventjes niet meer.

De keren dat ik geen zin heb in (normaal) contact gaat het vrijwel nooit om de ander die niet mooi of rijk genoeg is, maar om ik die er om insert reden gewoon even geen zin in heb.

De gedachte dat het komt omdat jij niet ‘leuk’ genoeg bent klopt maar zelden.

Gaat het om overduidelijk versieren, contact om dat te bewerkstelligen dan is het anders.
Dan nog zal ik als ik niet mijn eigen redenen heb om even geen zin te hebben in contact wel normaal contact met je hebben.
Zolang jij daar ruimte voor biedt en normaal contact accepteert ipv toch weer gaat drammen.

Heel erg vaak zijn dingen minder persoonlijk als je denkt.
Dat geld voor jou en net zo goed voor mij.
Jij wil het persoonlijk maken...
Dit topic en de post waarop je reageerde gaat niet over Cause_Mayhem

Dit is een beetje hetzelfde als dat ik in een topic over wat mannen leuker vinden, slank of dik, ga posten dat ik My 600lb Life kandidaten wel zie zitten en doe alsof dat de ervaring van constant afgewezen dikke vrouwen ongeldig maakt.

Ik val tenslotte op morbide obese vrouwen.
  zaterdag 25 juli 2020 @ 14:16:16 #237
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_194253493
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2020 14:04 schreef Grems het volgende:

[..]

Dit topic en de post waarop je reageerde gaat niet over Cause_Mayhem

Dit is een beetje hetzelfde als dat ik in een topic over wat mannen leuker vinden, slank of dik, ga posten dat ik My 600lb Life kandidaten wel zie zitten en doe alsof dat de ervaring van constant afgewezen dikke vrouwen ongeldig maakt.

Ik val tenslotte op morbide obese vrouwen.
Jij hebt het niet over jou, maar over vrouwen en maakt dat graag algemeen.

Je hebt geen idee waarom die vrouw die je niet kent even geen behoefte heeft aan leuk babbelen met jou, maar je staat wel vooraan om te zeggen dat als je een adonis was of stinkend rijk was ze aan je voeten had gelegen.

Maar of dit nu om mannen of vrouwen gaat, erg vaak gaat het niet zozeer om jou (mits normaal contact).
Die ander heeft een eigen leven. Moet opschieten want is bijna te laat, heeft net een nare ervaring gehad, er is wat dan ook waardoor hij/zij nu er even geen zin in heeft.

Het is echt vaak minder persoonlijk dan je denkt.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  zaterdag 25 juli 2020 @ 14:44:34 #238
451005 Grems
Clown World
pi_194253819
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2020 14:16 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Jij hebt het niet over jou, maar over vrouwen en maakt dat graag algemeen.

Je hebt geen idee waarom die vrouw die je niet kent even geen behoefte heeft aan leuk babbelen met jou, maar je staat wel vooraan om te zeggen dat als je een adonis was of stinkend rijk was ze aan je voeten had gelegen.

Maar of dit nu om mannen of vrouwen gaat, erg vaak gaat het niet zozeer om jou (mits normaal contact).
Die ander heeft een eigen leven. Moet opschieten want is bijna te laat, heeft net een nare ervaring gehad, er is wat dan ook waardoor hij/zij nu er even geen zin in heeft.

Het is echt vaak minder persoonlijk dan je denkt.
Dat is wereldvreemd wensdenken en dat weet je zelf ook. Het is een vaststaand feit dat aantrekkelijke mensen op vrijwel ieder aspect van het sociale spectrum een flinke streep voorhebben.
  zaterdag 25 juli 2020 @ 14:47:18 #239
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_194253848
Je snapt het verschil niet tussen neuk me hier en nu en normaal contact?
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  zaterdag 25 juli 2020 @ 14:49:14 #240
451005 Grems
Clown World
pi_194253870
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2020 14:47 schreef Cause_Mayhem het volgende:
Je snapt het verschil niet tussen neuk me hier en nu en normaal contact?
Ik snap niet hoe je van vrijwel ieder aspect van het sociale spectrum tot neuk me hier en nu weet te komen.
  zaterdag 25 juli 2020 @ 14:50:25 #241
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_194253880
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2020 13:37 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Colombiaans en zeer meegaand🤣🤣🤣

Top dat jij een hele fijne voor jou hebt getroffen, maar die cultuur staat niet bekend om de lieve en meegaande vrouwen.

Passievol, drama is normaal. Familie gezind, cultuur katholiek.
Zitten vele hele fijne mensen tussen.
Maar ze scheiden niet, zijn zo meegaand ed is niet echt heel gemiddeld daar.
Als jouw dame boven de 18 was heeft ze ook al relaties voor jou gehad.

Jij hebt gewoon iemand gevonden die bij jou past.
En dat is heel erg fijn.
Maar ook daar zouden de meeste niet bij je passen.

Met je commentaar hier op het forum misschien zelfs wel minder vaak.
Want het steriotype is heethoofdig daar.
[ afbeelding ]
We have always been at war with Eastasia.
pi_194254981
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2020 11:58 schreef HansCojona het volgende:

[..]

Ik zie de vrouwen niet massaal afscheid nemen van de man. Dat zie ik andersom dus wel gebeuren, massaal. Mannen willen het gezeik niet meer, vandaar ook vaak vrouwen uit Azië, die je gewoon normaal benaderen, zonder gelijk van het slechtste uit te gaan. Lijkt wel alsof alle levenslust uit de Nederlandse vrouw is verdwenen. Misschien was het vroeger toch beter.
Er zijn ook genoeg Nederlandse vrouwen met een buitenlandse vriend, of op zijn minst niet-Nederlandse roots. Wat dat betreft wordt er wel beetje met twee maten gemeten, want als een vrouw een buitenlandse vriend heeft dan is het liefde, en als een man hetzelfde kunstje uitvoert dan is het een zielig persoon die niet in Nederland aan de vrouw kan komen.
pi_194254993
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2020 13:37 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Colombiaans en zeer meegaand🤣🤣🤣

Top dat jij een hele fijne voor jou hebt getroffen, maar die cultuur staat niet bekend om de lieve en meegaande vrouwen.

Passievol, drama is normaal. Familie gezind, cultuur katholiek.
Zitten vele hele fijne mensen tussen.
Maar ze scheiden niet, zijn zo meegaand ed is niet echt heel gemiddeld daar.
Als jouw dame boven de 18 was heeft ze ook al relaties voor jou gehad.

Jij hebt gewoon iemand gevonden die bij jou past.
En dat is heel erg fijn.
Maar ook daar zouden de meeste niet bij je passen.

Met je commentaar hier op het forum misschien zelfs wel minder vaak.
Want het steriotype is heethoofdig daar.
Vind je jezelf niet een beetje hard reageren? :? Ooit concurrentie gehad van een Colombiaanse of zo? :?

quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2020 16:20 schreef Joppiez het volgende:

[..]

Er zijn ook genoeg Nederlandse vrouwen met een buitenlandse vriend, of op zijn minst niet-Nederlandse roots. Wat dat betreft wordt er wel beetje met twee maten gemeten, want als een vrouw een buitenlandse vriend heeft dan is het liefde, en als een man hetzelfde kunstje uitvoert dan is het een zielig persoon die niet in Nederland aan de vrouw kan komen.
Volledig mee eens. :)
pi_194255761
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2020 16:20 schreef Joppiez het volgende:

[..]

Er zijn ook genoeg Nederlandse vrouwen met een buitenlandse vriend, of op zijn minst niet-Nederlandse roots. Wat dat betreft wordt er wel beetje met twee maten gemeten, want als een vrouw een buitenlandse vriend heeft dan is het liefde, en als een man hetzelfde kunstje uitvoert dan is het een zielig persoon die niet in Nederland aan de vrouw kan komen.
eigenlijk nooit gehoord dat ik zielig ben hoor :D
  zaterdag 25 juli 2020 @ 17:18:16 #245
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_194255795
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2020 16:21 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Vind je jezelf niet een beetje hard reageren? :? Ooit concurrentie gehad van een Colombiaanse of zo? :?
[..]

Volledig mee eens. :)
Euhm nee.
Vind het juist beledigend naar die andere vrouwen toe dat ze als een soort makke schaapjes worden neergezet.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  zaterdag 25 juli 2020 @ 17:19:33 #246
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_194255808
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2020 16:20 schreef Joppiez het volgende:

[..]

Er zijn ook genoeg Nederlandse vrouwen met een buitenlandse vriend, of op zijn minst niet-Nederlandse roots. Wat dat betreft wordt er wel beetje met twee maten gemeten, want als een vrouw een buitenlandse vriend heeft dan is het liefde, en als een man hetzelfde kunstje uitvoert dan is het een zielig persoon die niet in Nederland aan de vrouw kan komen.
Dan wordt er ook niet uitgehaald naar de Nederlandse man die niet meer zou voldoen en die mannen worden niet als fijne kneedbare wezens neergezet
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  zaterdag 25 juli 2020 @ 17:28:57 #247
451005 Grems
Clown World
pi_194255948
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2020 16:20 schreef Joppiez het volgende:

[..]

Er zijn ook genoeg Nederlandse vrouwen met een buitenlandse vriend, of op zijn minst niet-Nederlandse roots. Wat dat betreft wordt er wel beetje met twee maten gemeten, want als een vrouw een buitenlandse vriend heeft dan is het liefde, en als een man hetzelfde kunstje uitvoert dan is het een zielig persoon die niet in Nederland aan de vrouw kan komen.
Ik weet zo de naam van het programma niet meer maar het kwam neer op "verliefd in het buitenland"( nee, niet Grezenloos Verliefd ). Waarin men veelal dikke 40+ vrouwen volgde die stapelverliefd waren op en oprechte relaties hadden met 18-25 jarige Gambianen met een lichaam waar Rico Verhoeven bijna jaloers van zou worden :') :') :')

Uiteraard werd dit niet gezien als sekstoerisme en misbruik maken van, dit was prachtig en mooi
pi_194256752
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2020 17:28 schreef Grems het volgende:

[..]

Ik weet zo de naam van het programma niet meer maar het kwam neer op "verliefd in het buitenland"( nee, niet Grezenloos Verliefd ). Waarin men veelal dikke 40+ vrouwen volgde die stapelverliefd waren op en oprechte relaties hadden met 18-25 jarige Gambianen met een lichaam waar Rico Verhoeven bijna jaloers van zou worden :') :') :')

Uiteraard werd dit niet gezien als sekstoerisme en misbruik maken van, dit was prachtig en mooi
Door wie werd dit zo gezien?
  zaterdag 25 juli 2020 @ 19:20:36 #249
451005 Grems
Clown World
pi_194257177
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2020 18:47 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Door wie werd dit zo gezien?
Door de manier waarop het programma in elkaar zat, het gebrek aan enige ophef vanuit de media of anderzijds en het feit dat ( volgens mij ) Net5 het zo rond 19:00 s'avonds uitzond.
pi_194257564
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2020 16:20 schreef Joppiez het volgende:

[..]

Er zijn ook genoeg Nederlandse vrouwen met een buitenlandse vriend, of op zijn minst niet-Nederlandse roots. Wat dat betreft wordt er wel beetje met twee maten gemeten, want als een vrouw een buitenlandse vriend heeft dan is het liefde, en als een man hetzelfde kunstje uitvoert dan is het een zielig persoon die niet in Nederland aan de vrouw kan komen.
Mooie zwart-wit redenatie. Bewust online of in een vakantieland op zoek gaan naar een partner van een andere nationaliteit, omdat men veronderstelt dat de stereotypen/lage welvaart die bij deze landen hoort, de kansen vergroot om een relatie af te dwingen, is heel wat anders dan een gelijkwaardige insteek en wederzijdse interesse in bijvoorbeeld een universitaire of werkgerelateerde context. Jullie willen gewoon graag doen alsof mannen worden afgezeken om een buitenlandse partner, terwijl het in feite gaat om de mannen die bewust op zoek zijn naar een ongelijkwaardige afgedwongen relatie bij een buitenlandse partner. En als klapper komt onze mysogene huistroll Grems met een of ander programma dat alleen door marginalen wordt bekeken en/of serieus genomen. Ieder weldenkend mens weet dat programma's from Russia with Love en de variant met oudere vrouwen in Gambia gebaseerd zijn op de eerste situatie en niet de tweede.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')