abonnement Unibet Coolblue
pi_194112850
Hey Dig,

Ik ben al een tijdje op zoek een mini computer en door alle Facebook algoritmes word ik op Facebook helemaal overladen met advertenties over mini-pc's.

Ik wil graag jullie mening over deze:

https://www.indiegogo.com/projects/the-next-gen-minis-amd-yes#/

Groeten Roel
Kaas
pi_194112971
leuk voor een beetje webbrowsen, maar dan heb je het wel een beetje gehad
pi_194113144
Tjah goed genoeg voor minimum settings bij games en dat kan alsnog prima zijn als je dat zelf prima vindt. Bedoel dat clipje erbij geeft wel duidelijk aan hoe het eruit gaat zien dus ja. Dan kan je zelf toch bepalen of dat genoeg voor je is?
pi_194113157
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2020 13:36 schreef Banaanvragen het volgende:
leuk voor een beetje webbrowsen, maar dan heb je het wel een beetje gehad
Oh? Kan je misschien uitleggen waarom?
Volgens die pagina kan je er moeiteloos Photoshop en nieuwere games op draaien
Kaas
pi_194113175
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2020 13:48 schreef Roel20 het volgende:

[..]

Oh? Kan je misschien uitleggen waarom?
Volgens die pagina kan je er moeiteloos Photoshop en nieuwere games op draaien
Als ik de specs mag geloven moet dit een krachtige mini pc worden. Het is geen high end maar wat ik zo zie (qua gpu) vergelijkbaar of zelfs beter dan met de Intel 620. En de 620 kan ik op mn laptop gta5 op medium draaien.

Dus niet zo heel slecht hoor. De vraag is natuurlijk ook wat wil je graag er mee doen?

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 16-07-2020 13:50:48 ]
pi_194113207


Dus zeker niet alleen voor "beetje" webbrowsen.

[ Bericht 16% gewijzigd door #ANONIEM op 16-07-2020 13:53:37 ]
pi_194113301
Okey okey heren rustig aan haha...
Ik was vooral benieuwd naar die AMD cpu en gpu want ik ben alleen (een beetje) bekend met Intel
Kaas
pi_194113460
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2020 14:01 schreef Roel20 het volgende:
Okey okey heren rustig aan haha...
Ik was vooral benieuwd naar die AMD cpu en gpu want ik ben alleen (een beetje) bekend met Intel
AMD heeft de laatste jaren Intel met slag en stoot in gehaald mbt CPU, de Ryzen met hun Zen architectuur zijn zo krachtig en goedkoop dat Intel daar gewoon (nog) niet aan kan tippen, daarom is het, in mijn mening, beter/krachtige & voordeliger, daarom "lijkt" het zo goedkoop.

Tja ik blijf redelijk rustig, gaat meer om dat hij eerst zegt dat het puur voor browsen is, wat het overduidelijk niet is, en dan begint die over een redelijke high end game (wil je RDR2 spelen dan koop je geen mini PC) en maxed out is normaal, je moet je gana afvragen als je een goed spel speelt en maar 75% van de GPU gebruikt, dan is er iets mis ;)

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 16-07-2020 14:20:54 ]
pi_194114027
quote:
3s.gif Op donderdag 16 juli 2020 13:28 schreef Roel20 het volgende:
Hey Dig,
Hey

quote:
Ik ben al een tijdje op zoek een mini computer en door alle Facebook algoritmes word ik op Facebook helemaal overladen met advertenties over mini-pc's.
Facebook is ook zo fijn :)

Mijn geheel persoonlijke eigen mening en vragen:

Indiegogo heeft nog minder garanties dan Kickstarter. Als dit 'bedrijf' niet levert heb je gewoon pech gehad en ben je je geld kwijt.

Kijk heel goed naar de plaatjes welke versies van Adobe producten getest zijn. Is dit hetzelfde als jouw wensen en verwachtingen?

Hoe denk je om te gaan met garantie(s) en support?

Heb je al een beetje op hun forum rondgehangen om eens te voelen wat voor soort bedrijf het is?

Zijn er ook videos van videogames en andere software die gerund worden in plaats van mooie statische plaatjes met getallen en grafiekjes?

Die Ryzen5 is erg leuk, maar RDR2 en The Witcher 3 gaat er echt niet leuk op werken.

quote:
Groeten Roel
Groeten terug.

[ Bericht 1% gewijzigd door Mr_Belvedere op 17-07-2020 09:23:13 ]
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
pi_194117642
Mijn Intel NUC bevalt mij prima voor Office en browsen :)
"Met charme kun je je een kwartiertje redden, daarna moet je iets te zeggen hebben."
pi_194128551
quote:
3s.gif Op donderdag 16 juli 2020 13:28 schreef Roel20 het volgende:
Hey Dig,

Ik ben al een tijdje op zoek een mini computer
Als je nog even geduld hebt, Asus komt met nieuwe Mini Pc's, ook met Ryzen 5 en 7.
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')