abonnement Unibet Coolblue
  zondag 19 juli 2020 @ 13:21:01 #126
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_194158576
quote:
5s.gif Op zondag 19 juli 2020 12:44 schreef Sander166 het volgende:

[..]

Heb je deze pedo ook weer. Mag je weer ff een uurtje op het internet van je begeleider?
Och jee... Op je pikkie getrapt? :')
Krekker is de bom!
  zondag 19 juli 2020 @ 13:21:37 #127
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_194158587
quote:
0s.gif Op zondag 19 juli 2020 13:10 schreef HansCojona het volgende:
Ze zijn hier te gast en gedragen zich alsof ze de huur betalen. Ze betalen helemaal niets, ze kosten ons geld. Beroepsjankerds 🤮
Over wie heb je het nou? :?
Krekker is de bom!
pi_194158602
quote:
1s.gif Op zondag 19 juli 2020 13:21 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Over wie heb je het nou? :?
Over janknegers die zeggen amper kansen te krijgen in Nederland. 3/4 van het NL elftal heeft een kleurtje. Het zijn gefaalde mensen, die ons land de schuld willen geven van al hun tekortkomingen.
pi_194158712
nog meer producten die uit de handel moeten

WC Papier.


Zakdoekjes.


al die producten zijn witte privilege
meer gramaticale fouten en kromme zinnen in dit topic aub.

tot nu toe is de winnaar van de kromste zin HSG met
"Wat ik niet aan Nederland zijn al jullie witte privileges."
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_194158757
Wit wordt ook altijd als schoon gezien en zwart als vies, misschien dat daar de oorsprong ligt. Ook goed is wit en kwaad is zwart. Luke Skywalker was wit gekleed en Darth Vader zwart.

Duidelijker kan ik het niet maken. Als neger sta je al 1-0 achter als je net geboren bent.
  zondag 19 juli 2020 @ 13:44:20 #131
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_194158875
quote:
0s.gif Op zondag 19 juli 2020 13:36 schreef HansCojona het volgende:
Wit wordt ook altijd als schoon gezien en zwart als vies, misschien dat daar de oorsprong ligt. Ook goed is wit en kwaad is zwart. Luke Skywalker was wit gekleed en Darth Vader zwart.

Duidelijker kan ik het niet maken. Als neger sta je al 1-0 achter als je net geboren bent.
Die associaties bestonden al heel lang voordat de eerste neger voet op Europese bodem zette en hebben dus 100% niks met huidskleur te maken.
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
  zondag 19 juli 2020 @ 13:44:50 #132
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_194158886
quote:
0s.gif Op zondag 19 juli 2020 13:23 schreef HansCojona het volgende:

[..]

Over janknegers die zeggen amper kansen te krijgen in Nederland. 3/4 van het NL elftal heeft een kleurtje. Het zijn gefaalde mensen, die ons land de schuld willen geven van al hun tekortkomingen.
Eerst stel je dat deze negers zich aanstellen, maar 1 post later geef je aan dat negers wel degelijk als minder worden gezien. Apart...


quote:
0s.gif Op zondag 19 juli 2020 13:36 schreef HansCojona het volgende:
Wit wordt ook altijd als schoon gezien en zwart als vies, misschien dat daar de oorsprong ligt. Ook goed is wit en kwaad is zwart. Luke Skywalker was wit gekleed en Darth Vader zwart.

Duidelijker kan ik het niet maken. Als neger sta je al 1-0 achter als je net geboren bent.
Krekker is de bom!
  zondag 19 juli 2020 @ 13:46:12 #133
8369 speknek
Another day another slay
pi_194158911
quote:
0s.gif Op zondag 19 juli 2020 13:44 schreef Kriegel het volgende:

[..]

Die associaties bestonden al heel lang voordat de eerste neger voet op Europese bodem zette en hebben dus 100% niks met huidskleur te maken.
Dat klopt, maar dat verandert niet wat hij zegt.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_194158931
quote:
1s.gif Op zondag 19 juli 2020 13:44 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Eerst stel je dat deze negers zich aanstellen, maar 1 post later geef je aan dat negers wel degelijk als minder worden gezien. Apart...
[..]

Als je je leven laat afhangen van Luke vs Darth Vader ben je idd een jankerd.
  zondag 19 juli 2020 @ 13:53:33 #135
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_194159049
quote:
0s.gif Op zondag 19 juli 2020 13:46 schreef speknek het volgende:

[..]

Dat klopt, maar dat verandert niet wat hij zegt.
Het is toch te hopen dat de meeste mensen wel in staat zijn om de link van de kleur zwart met de dood (en nacht, en al het andere dat grimmig is) even los te koppelen van Quincy's bruine huid. Dus sta je dan per definitie achter?
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
  zondag 19 juli 2020 @ 13:55:36 #136
8369 speknek
Another day another slay
pi_194159074
quote:
0s.gif Op zondag 19 juli 2020 13:53 schreef Kriegel het volgende:

[..]

Het is toch te hopen dat de meeste mensen wel in staat zijn om de link van de kleur zwart met de dood (en nacht, en al het andere dat grimmig is) even los te koppelen van Quincy's bruine huid. Dus sta je dan per definitie achter?
Niet volgens implicit association tests.
Je kunt dat loskoppelen maar dat vergt goede wil, die fok gelezen, weinig mensen bezitten.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_194159079
quote:
0s.gif Op zondag 19 juli 2020 13:53 schreef Kriegel het volgende:

[..]

Het is toch te hopen dat de meeste mensen wel in staat zijn om de link van de kleur zwart met de dood (en nacht, en al het andere dat grimmig is) even los te koppelen van Quincy's bruine huid. Dus sta je dan per definitie achter?
Mijn post zat vol met sarcasme. Ik heb het verdorie ook nog over een fantasiefilm die gebaseerd is op de Gealieerden tegen de Nazi's :,)
  zondag 19 juli 2020 @ 14:08:33 #138
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_194159240
quote:
0s.gif Op zondag 19 juli 2020 13:55 schreef HansCojona het volgende:

[..]

Mijn post zat vol met sarcasme. Ik heb het verdorie ook nog over een fantasiefilm die gebaseerd is op de Gealieerden tegen de Nazi's :,)
Nou ja, het is wel een argument dat ik vaker langs zie komen.
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_194159311
quote:
0s.gif Op zondag 19 juli 2020 14:08 schreef Kriegel het volgende:

[..]

Nou ja, het is wel een argument dat ik vaker langs zie komen.
Ja als je het verstand van een kleuter hebt is dit een heel goed argument.
  Moderator zondag 19 juli 2020 @ 14:14:06 #140
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_194159319
quote:
0s.gif Op zondag 19 juli 2020 13:36 schreef HansCojona het volgende:
Wit wordt ook altijd als schoon gezien en zwart als vies, misschien dat daar de oorsprong ligt. Ook goed is wit en kwaad is zwart. Luke Skywalker was wit gekleed en Darth Vader zwart.

Duidelijker kan ik het niet maken. Als neger sta je al 1-0 achter als je net geboren bent.
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_194160044
quote:
0s.gif Op zondag 19 juli 2020 14:14 schreef sp3c het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ja hoe leg je dat uit.
  Moderator zondag 19 juli 2020 @ 15:25:58 #142
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_194161012
quote:
0s.gif Op zondag 19 juli 2020 14:52 schreef HansCojona het volgende:

[..]

Ja hoe leg je dat uit.
niet :)

gewoon genieten als je het leuk vind en zo niet dan niet

dat zou een mooie wereld zijn
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_194162086
quote:
0s.gif Op zondag 19 juli 2020 13:23 schreef HansCojona het volgende:

[..]

Over janknegers die zeggen amper kansen te krijgen in Nederland. 3/4 van het NL elftal heeft een kleurtje. Het zijn gefaalde mensen, die ons land de schuld willen geven van al hun tekortkomingen.
Omdat jij dat niet mee hebt gemaakt wil niet zeggen dat hun pijn niet reëel is? Luister naar de ander en neem het serieus.
my ambition is handicapped by my laziness
pi_194162164
quote:
0s.gif Op zondag 19 juli 2020 16:24 schreef SlugGuts het volgende:

[..]

Omdat jij dat niet mee hebt gemaakt wil niet zeggen dat hun pijn niet reëel is? Luister naar de ander en neem het serieus.
Mensen halen vaak dingen door elkaar. Als je bijv iemand pijn wil doen zal je diegene op zijn zwakste plek pakken. Bij een neger kan je met iets racistisch, al alle stoppen laten doorslaan en dat weten mensen. Dit ga je nooit verbannen, omdat er altijd klootzakken zullen zijn. Het hoort bij de mens.

Bij het voetbal bijv weten die hooligans ook als je oerwoud geluiden gaat maken, staken ze de wedstrijd en dat is precies wat ze willen. Sommige mensen willen alles kapot maken.
pi_194162300
quote:
0s.gif Op zondag 19 juli 2020 14:52 schreef HansCojona het volgende:

[..]

Ja hoe leg je dat uit.
Nuja dat leg je uit als dat je het aantoonbaar niet juist had.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_194162358
quote:
0s.gif Op zondag 19 juli 2020 16:28 schreef HansCojona het volgende:

[..]

Mensen halen vaak dingen door elkaar. Als je bijv iemand pijn wil doen zal je diegene op zijn zwakste plek pakken. Bij een neger kan je met iets racistisch, al alle stoppen laten doorslaan en dat weten mensen. Dit ga je nooit verbannen, omdat er altijd klootzakken zullen zijn. Het hoort bij de mens.
Wat ook hoort bij de mens is dat we kunnen leren.

Ik moet zeggen dat ik in het begin ook irritaties had van witte vrienden die op social media opeens super woke zijn en dingen delen zoals "White silence is violence. Een van mijn beste vrienden zit bij de organisatie van BLM en heb laatst uren lang met hem gepraat over dit soort radicale opvattingen en dat ik persoonlijk vind dat dit meer polariseert dan verbind. Het was een fijn gesprek omdat hij echt luisterde en mij probeerde te begrijpen en dingen uit ging leggen waar dit soort uitingen vandaan komen. Doordat het zo fijn en respectvol was ben ik ook gedraaid in mijn mening.

het best kritische denken gebeurd niet in het midden van de publieke sfeer of van het publieke debat, maar tussen mensen die in grote lijnen hetzelfde denken, in ruimtes waar plaats is voor twijfel en tegenspraak in een sfeer van vertrouwen. Doen alsof de meest interessante meest waardevolle gedachten er alleen in de overhitte snelkoker van het (online) publieke debat uit komen, of dat de beste manier is om tot inzichten te komen continu bloot staan aan felle repliek is, is een vrij absurde obsessie van deze tijd. Ik kan iedereen aanraden om rustig in gesprek te gaan met iemand die anders naar dingen kijkt.
my ambition is handicapped by my laziness
pi_194162431
quote:
0s.gif Op zondag 19 juli 2020 16:38 schreef SlugGuts het volgende:

[..]

Wat ook hoort bij de mens is dat we kunnen leren.

Ik moet zeggen dat ik in het begin ook irritaties had van witte vrienden die op social media opeens super woke zijn en dingen delen zoals "White silence is violence. Een van mijn beste vrienden zit bij de organisatie van BLM en heb laatst uren lang met hem gepraat over dit soort radicale opvattingen en dat ik persoonlijk vind dat dit meer polariseert dan verbind. Het was een fijn gesprek omdat hij echt luisterde en mij probeerde te begrijpen en dingen uit ging leggen waar dit soort uitingen vandaan komen. Doordat het zo fijn en respectvol was ben ik ook gedraaid in mijn mening.

het best kritische denken gebeurd niet in het midden van de publieke sfeer of van het publieke debat, maar tussen mensen die in grote lijnen hetzelfde denken, in ruimtes waar plaats is voor twijfel en tegenspraak in een sfeer van vertrouwen. Doen alsof de meest interessante meest waardevolle gedachten er alleen in de overhitte snelkoker van het (online) publieke debat uit komen, of dat de beste manier is om tot inzichten te komen continu bloot staan aan felle repliek is, is een vrij absurde obsessie van deze tijd. Ik kan iedereen aanraden om rustig in gesprek te gaan met iemand die anders na dingen kijkt.
Was dit gesprek in amerika?
pi_194162460
quote:
0s.gif Op zondag 19 juli 2020 16:41 schreef BIGGIE96 het volgende:

[..]

Was dit gesprek in amerika?
Nee Blm matter movement in Nederland. Die ook die demonstraties organiseren.
my ambition is handicapped by my laziness
pi_194162507
quote:
0s.gif Op zondag 19 juli 2020 16:42 schreef SlugGuts het volgende:

[..]

Nee Blm matter movement in Nederland. Die ook die demonstraties organiseren.
Aah oke begrijp me niet verkeerd hoor. Ze gaan hun gang maar maar bij sommige van die figuren is het bijna hun werk ofzo komt heel raar over bij mij
pi_194162561
quote:
0s.gif Op zondag 19 juli 2020 16:44 schreef BIGGIE96 het volgende:

[..]

Aah oke begrijp me niet verkeerd hoor. Ze gaan hun gang maar maar bij sommige van die figuren is het bijna hun werk ofzo komt heel raar over bij mij
Ja ik snap wat je bedoeld. Het is alleen jammer dat juist die figuren veel aandacht krijgen. Ik probeer me meer te focussen op de gematigde relaxte mensen die dit debat voeren.
my ambition is handicapped by my laziness
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')