Ik zou hier nog even wat dieper op ingaan.
quote:
Op donderdag 16 juli 2020 12:51 schreef Isdatzo het volgende:Helemaal niet. Er wordt een paar keer (stuk of 3?) naar Twitter verwezen, maar dat is dan de bron van uitspraken gedaan door bijvoorbeeld Trump en Cuccinelli. Verwijzingen naar eerdere stukken zijn ook op een paar vingers te tellen.
4 Keer Twitter en 5 keer naar de eigen site.
quote:
6? Je bedoelt 18. Zat je er toch niet ver naast hè. Maar al waren het er 6, dan wat?
6 Die enigszins relevant zijn. Ik kom op 5 unverified, een stuk of 5 "Terrorism Threat Assessment" reports en aanverwante zaken er zit zelfs een document met een soort van kamervragen bij en dan hou ik iets van 8 van die reports over die dan ook nog een keer een hoop cyber ops lopen te verkondigen en waar ze ook heel vaak verwijzen naar de "Anarchist Extremists"... Dus echt, ik kan met de beste wil ter wereld totaal niet lezen in die documenten wat de lading van dat artikel moet dekken.
quote:
Ja, om te laten zien dat de focus op de invloed van die vermaledijde anarchisten niet iets van vandaag of gister is maar een patroon vormt. 14 van de eerdergenoemde 18 zijn van dit jaar, en die 14 hebben vrijwel allemaal direct betrekking op de BLM-situatie.
Hoe koppel jij die anarchisten aan extreem rechts? Ik weet niet maar in mijn wereld zijn de anarchisten juist de Antifa lui toch? Maar die chocoladekop heeft het toch echt over extreem rechts:
quote:
Leaked Documents Show Police Knew Far-Right Extremists Were the Real Threat at Protests, Not “Antifa”
Kortom, de connectie anarchisme => extreem rechts is mij een volstrekt raadsel.
quote:
Dat jij dat niet ziet verbaast me weinig. De kop is wellicht wat sterk aangezet, maar op basis van de beschikbare gegevens niet onjuist.
Dat is die dus wel.
Ps, maandag zit ik weer op de boot en ben dan weer mobiel.
[ Bericht 1% gewijzigd door AchJa op 18-07-2020 20:19:53 ]