abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 18 juli 2020 @ 18:37:48 #86
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_194147294
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juli 2020 18:25 schreef Dejannn het volgende:

[..]

Interessante visie :). Maar er zijn toch meer dan genoeg politici die zeggen zich te kunnen vinden in de demonstranten?
Dat klopt. Maar ik hoef jou niet te vertellen dat er, op verschillende niveau's, ook een behoorlijk aantal politici zijn (waaronder een paar heel prominente exemplaren :+ ) die het structureel niet willen hebben over de, naar de mening van de demonstranten, fundamentele problemen die er spelen en bijvoorbeeld liever de focus leggen op de ellende en vermeende invloed van externe agitatoren.

quote:
Ik denk simpelweg niet dat deze uiterst chaotische en gewelddadige protesten te stoppen zijn. Dus als daar niet tegen mag worden opgetreden (wat als ik het goed heb begrepen jouw standpunt is) lijkt de meest logische conclusie om het gewoon maar te laten gebeuren. Dat vind ik een uiterst slecht idee, dan sta je het dus vandalisme toe
Ik had het daar nog expliciet over:

En zo'n opstelling betekent natuurlijk niet dat je niet meer kan optreden wanneer er ongeregeldheden plaatsvinden of wanneer dingen uit de hand lopen.

Ik vind dat je juist moet optreden tegen geweld, plunderingen en vernielingen, en wel om twee redenen:
1. Omdat die shit gewoon echt. niet. kan. Laat ik daar duidelijk over zijn.
2. Omdat je als overheid de taak hebt om te faciliteren dat mensen vreedzaam hun stem kunnen laten horen, of hun ongenoegen kunnen laten blijken.

quote:
vanwege allerlei vermeende sociale onrechtvaardigheden.
Ik zie wat je deed :P .
Huilen dan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')