abonnement Unibet Coolblue
pi_194350559
Begonnen aan vis a vis seizoen 5 oasis

[ Bericht 25% gewijzigd door amp25 op 01-08-2020 17:13:43 ]
  zaterdag 1 augustus 2020 @ 12:15:05 #277
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_194352438
Okay, Dead to me is wel heel absurd :D Het is niet echt een hahahaha rofl serie, maar de humor zit 'm in de bizarre situaties die zich ontwikkelen. Want holy shit, telkens als je denkt dat het niet erger kan komt er weer iets nieuws _O-
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_194353778
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2020 09:44 schreef amp25 het volgende:
Begonnen aan vis a vis seizoen 5 oasis
Ik was ook begonnen, kwam er moeilijk in. Heb het maar afgezet. Later nog een kans geven.
"Although the world is full of suffering, it is also full of overcoming it."
pi_194354427
Wij zijn hieraan begonnen:
https://www.netflix.com/title/81189092

Best leuk. Wel je aandacht erbij, want Pools :+
  zaterdag 1 augustus 2020 @ 14:55:40 #280
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_194354445
quote:
10s.gif Op zaterdag 1 augustus 2020 12:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
Okay, Dead to me is wel heel absurd :D Het is niet echt een hahahaha rofl serie, maar de humor zit 'm in de bizarre situaties die zich ontwikkelen. Want holy shit, telkens als je denkt dat het niet erger kan komt er weer iets nieuws _O-
Seizoen 2 vonden we nog leuker dan 1. Echt grappig ja _O-
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  zaterdag 1 augustus 2020 @ 15:28:15 #281
8369 speknek
Another day another slay
pi_194354857
quote:
19s.gif Op vrijdag 31 juli 2020 09:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hoe is Umbrella Academy? Ik heb S1 nog niet gezien, en zoek iets dat ik de komende weken kan kijken.
Ja het begin is een beetje een slow burn want er zijn heel veel karakters met hun eigenaardigheden die je een beetje moet leren kennen, maar als het dan eindelijk bij elkaar komt is het echt een van de leukste/interessantste superheldenverhalen die er is. En bij seizoen 2 is het dus gelijk knallen omdat je iedereen kent. Het ziet er ook geweldig uit. Vind het zelf beter dan de Marvel Netflix shows, maar daar zijn de meningen over verdeeld.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_194355219
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2020 14:54 schreef Blues het volgende:
Wij zijn hieraan begonnen:
https://www.netflix.com/title/81189092

Best leuk. Wel je aandacht erbij, want Pools :+
Een 6,2 op IMDB, dat belooft weinig goeds. Van 'best leuk' word ik ook niet meteen enthousiast!
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_194355345
Net gestart met ‘Below deck’. Een RLS aan boord van een jacht. Vind het wel vermakelijk. Toch wel anders dan de gem. RLS. Er moet echt gewerkt worden en gasten naar de zin gemaakt die flink wat geld hebben uitgegeven voor een hun boottripje. De kapitein is de echte kapitein en eist professioneel gedrag wat voor spanningen zorgt. En uiteraard de bizarre eisen van de gasten zorgt voor aparte situaties.
Er zijn 2 seizoenen te zien, maar er zijn al 7 seizoenen. Hopelijk komen ook de andere seizoenen.
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
  zaterdag 1 augustus 2020 @ 16:07:11 #284
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_194355588
Er mag wel weer eens wat goede nieuwe content komen. Ik heb het idee dat Netflix al een paar maanden stil staat.
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_194355856
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 augustus 2020 13:58 schreef ConqueringChaos het volgende:

[..]

Ik was ook begonnen, kwam er moeilijk in. Heb het maar afgezet. Later nog een kans geven.
Same! Na de eerste aflevering van s5 gestopt met kijken.
Jammer dat er zoveel nieuwe personages in zitten.
Maar ga het binnenkort wel een keer afkijken.

Eerst verder met 24.
pi_194356610
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 augustus 2020 09:44 schreef amp25 het volgende:
Begonnen aan vis a vis seizoen 5 oasis

En klaar
pi_194356942
Rita is wel leuk.
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  Moderator zaterdag 1 augustus 2020 @ 18:17:28 #288
9859 crew  Karina
Woman
pi_194357411
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2020 15:52 schreef Injetta het volgende:
Net gestart met ‘Below deck’. Een RLS aan boord van een jacht. Vind het wel vermakelijk. Toch wel anders dan de gem. RLS. Er moet echt gewerkt worden en gasten naar de zin gemaakt die flink wat geld hebben uitgegeven voor een hun boottripje. De kapitein is de echte kapitein en eist professioneel gedrag wat voor spanningen zorgt. En uiteraard de bizarre eisen van de gasten zorgt voor aparte situaties.
Er zijn 2 seizoenen te zien, maar er zijn al 7 seizoenen. Hopelijk komen ook de andere seizoenen.
Staat dat op Netflix? Leuk, ik zie het weleens voorbijkomen op Fox volgens mij. Tx voor de tip! Ik verbaas me over de fooi die ze krijgen, 12000 dollar of zo per keer te verdelen over 10 man of zo?

Van de week heb ik Speed Cubers gezien, leuke korte documentaire over 2 Rubic cubers die aan WK's e.d. meedoen. Ik had geen idee dat dit zo groot was! Stadions vol met fans.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_194358490
Cardboard Gangsters, met een end dat je eigenlijk al voelt aankomen :X

Toch n goede film, dat deel van Dublin kende ik nog niet :)
"You can call me Susan if it makes you happy"
  zaterdag 1 augustus 2020 @ 19:33:51 #290
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_194358541
Wat is San Andreas een heeeeerlijke rampenfilm zeg _O_ Heel tof.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_194360100
Die Naked Gun films zijn zoooo ontzettend flauw en daarom ook zo leuk !!

Ook bij Naked Gun 33 1/3 moet je tijdens de film eigenlijk ook niet eten want dan verslik je je haast :') :D

*RIP Leslie Nielsen*

En OJ kon behoorlijk acteren eigenlijk :P

[ Bericht 0% gewijzigd door TLC op 02-08-2020 01:01:19 ]
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_194362726
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2020 15:46 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Een 6,2 op IMDB, dat belooft weinig goeds. Van 'best leuk' word ik ook niet meteen enthousiast!
Na ja als je niks anders te kijken hebt en je kunt niks leuker vinden (hebben al veel gezien) is het best leuk gewoon.
En IMDB zegt mij niks... sowieso recensies van anderen interesseren mij eigenlijk niet ;) Eerst zelf kijken dan een oordeel vellen.
pi_194362743
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2020 21:28 schreef TLC het volgende:
Die Naked Gun films zijn zoooo ontzettend flauw en daarom ook zo leuk !!

Ook bij Naked Gun 33 1/3 moet je tijdens de film eigenlijk ook niet eten want dan verslik je je haast :') :D

*RIP Lesnie Nielsen*

En OJ kon behoorlijk acteren eigenlijk :P
Serie Police sqaud is ook geweldig. Staat helaas niet op Netflix.

Leslie Nielsen _O_
  zaterdag 1 augustus 2020 @ 23:50:18 #294
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_194363068
Annihilation (2018) - IMDb

Trage shit :O IMDB: 6.9 :')
pi_194363976
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 augustus 2020 23:33 schreef Sebastiaan92 het volgende:

[..]

Serie Police sqaud is ook geweldig. Staat helaas niet op Netflix.

Leslie Nielsen _O_
Ik moet toch nog altijd grinniken over dat stukje dat Drebin undercover is in de spermakliniek (waarvan hij niet weet dat het een spermakliniek is) en dat hij een dokter uitlegt hoe het komt dat zn arm in een mitella zit :')
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_194365574
American History X – 1998 16 1:58 uur | Duister, Drama
Een neonazi komt in de gevangenis voor moord. Als hij eruitkomt heeft hij zijn leven gebeterd. Maar kan hij voorkomen dat zijn jongere broer in zijn voetsporen treedt?

American Sniper – 2014 16 2:12 uur | Actie, Drama
De Navy SEAL-scherpschutter Chris Kyle voert in Irak een ongeëvenaard aantal succesvolle missies uit, zelfs als hij de greep verliest op zijn leven thuis.

Bakugan: Battle Planet – S01 2018 6 0:22 uur | Actie, Kinderserie
Dan Kouzo en zijn vrienden krijgen een hechte band met geheimzinnige wezens, de Bakugan, en vechten tegen duistere krachten die de wereld willen veroveren.

Barb Wire – 1996 16 1:38 uur | Actie, Fantasy, Sci-Fi
Huursoldaat Barb Wire wordt tijdens een tweede Amerikaanse burgeroorlog door een oude vlam het conflict binnengetrokken om een fascistisch regime te dwarsbomen.

Breaking the Bank – 2014 AL 1:45 uur | Comedy
Bankvoorzitter Charles Bunbury, die vrijwel niets weet van bankieren, probeert zijn bedrijf en zijn huwelijk te redden.

Bulletproof – 1996 16 1:24 uur | Actie, Comedy, Misdaad
Nadat undercoveragent Rock Keats is neergeschoten door oplichter Archie Moses, nemen ze het samen op tegen een gangster in deze comedy over onwaarschijnlijke vrienden.

Bumblebee – 2018 12 1:54 uur | Actie, Avontuur, Fantasy, Sci-Fi
Bumblebee vlucht in 1987 voor de Decepticons en verstopt zich op aarde. Hij raakt bevriend met een droevige tiener, maar dan krijgt de vijand de Kever weer in het vizier.

Connected – S01 2020 9 - Netflix Original | Documentaire
Wetenschapsjournalist Latif Nasser onderzoekt de verrassende en complexe manieren waarop we met elkaar, de wereld en het hele universum zijn verbonden.

Courier, The – 2019 12 1:38 uur | Actie, Duister, Misdaad, Thriller
Een raadselachtige motorkoerier moet enkele criminelen zien af te schudden nadat ze onbedoeld de moordaanslag op een kroongetuige tegen een maffiabaas heeft voorkomen.

Duplicity – 2009 6 2:05 uur | Comedy, Misdaad, Romantisch
Twee verliefde bedrijfsmedewerkers raken verstrikt in een bittere rivaliteit tussen twee farmaceutische multinationals.

Groeten van Gerri – 2020 6 1:29 uur | Comedy
Tijdens een onlineles te midden van een pandemie beleeft een middelbareschoolleraar een onthullend moment. Dit gaat viraal en zijn leven wordt op zijn kop gezet.

Interstellar – 2014 12 2:49 uur | Actie, Avontuur, Drama, Intellectueel, Fantasy, Sci-Fi
De mensheid staat op het punt om uit te sterven. Een groep astronauten reist door een wormgat op zoek naar een andere bewoonbare planeet.

Judge, The – 2014 6 2:21 uur | Drama, Misdaad
Een advocaat uit de stad komt terug naar zijn geboorteplaats als zijn vader wordt beschuldigd van moord. Hij neemt de zaak aan en onthult familiegeheimen.

Jupiter Ascending – 2015 12 2:07 uur | Actie, Avontuur, Fantasy, Sci-Fi
Een aan lagerwal geraakte vrouw hoort dat ze is voorbestemd om het lot van het universum te veranderen nadat een genetisch gemanipuleerde jager haar heeft opgespoord.

Lego Film, De – 2014 6 1:40 uur | Avontuur, Comedy
De gewone mini-jongen Emmet wordt aangezien voor de LEGO MeesterBouwer en wordt meegesleurd in een missie om de slechte plannen van Lord Business te dwarsbomen.

Love Story – 1970 AL 1:41 uur | Drama, Romantisch
De bevoorrechte Harvard-student Oliver wekt de toorn van zijn harde, veeleisende vader als hij verliefd wordt en trouwt met een Radcliffe-studente uit de arbeidersklasse.

My Perfect Landing – S01 2020 AL | Feelgood, Kinderserie
Alles wordt anders voor de getalenteerde jonge turnster Jenny Cortez wanneer ze met haar gezin van Miami naar Toronto verhuist om een nieuwe turnvereniging te beginnen.

Naked Gun 33 1/3: The Final Insult – 1994 6 1:23 uur | Comedy, Satire, Slapstick
De gepensioneerde lt. Frank Drebin moet undercover de gevangenis in om te weten te komen hoe een terrorist een bomaanslag wil plegen tijdens de Oscar-uitreiking.

Nutty Professor II: The Klumps, The – 2000 12 1:46 uur | Comedy, Romantisch, Slapstick
De gezette professor Sherman Klump is terug en hij gaat trouwen met zijn collega Denise Gaines. Helaas is zijn destructieve dubbelganger Buddy Love ook terug.

Panic Room – 2002 16 1:52 uur | Misdaad, Psychologische thriller
Meg Altman betrekt samen met haar dochter een appartement dat een Panic Room heeft tegen indringers. Maar wat gebeurt er als die indringers iets uit de Panic Room willen?

Prom Night – 2008 16 1:27 uur | Horror
Op de avond van het bal wordt een tienermeisje achtervolgd door een bezoeker uit haar duistere verleden en een feestje dat eindigt in moord door een psychopaat.

Raat Akeli Hai – 2020 16 2:29 uur - Netflix Original | Duister, Misdaad
Een pas getrouwde huisbaas is vermoord. Het onderzoek door een zonderlinge agent wordt bemoeilijkt door de geslotenheid van de familie en zijn eigen tweestrijd.

Seed of Chucky – 2004 16 1:26 uur | Bovennatuurlijke horror
De moordlustige pop Chucky krijgt hulp van zijn zoon Glen, die net zo wraakzuchtig is als zijn vader, en van Tiffany, de ‘vrouw’ van Glen die ook hongert naar bloed.

Sugar High – 2020 AL - Netflix Original | Competitieve reality
In deze spin-offspecial van 'Sugar Rush' strijden getalenteerde suikerartiesten om 10.000 dollar in twee rondes: snoepgoed en suikersculptuur.

Super Monsters: De nieuwe klas – 2020 AL 0:24 uur - Netflix Original | Feelgood
Een nieuwe klas kleine peuters komt bij Paddenburg aan. De Super Monsters tillen hun superkrachten naar een hoger niveau, de Paarse Kamer!

Where's the Money – 2017 12 1:25 uur | Comedy
Een slimme nietsnut uit South Central Los Angeles is op jacht naar gestolen geld en infiltreert in een geheel witte studentenvereniging.

When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_194366490
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2020 23:32 schreef Blues het volgende:

[..]

Na ja als je niks anders te kijken hebt en je kunt niks leuker vinden (hebben al veel gezien) is het best leuk gewoon.
En IMDB zegt mij niks... sowieso recensies van anderen interesseren mij eigenlijk niet ;) Eerst zelf kijken dan een oordeel vellen.
In strikte zin heb je er gelijk in. Voor films vind ik de cijfers veel minder belangrijk, maar ik merk dat ze voor series een best goede indicator zijn. Dat wil zeggen, een serie met een laag cijfer is meestal geen goede serie. Andersom is een serie met een hoog cijfer best vaak een serie die ik niet goed vind.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  zondag 2 augustus 2020 @ 11:54:10 #299
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_194367076
quote:
Tof! Jammer dat de lijst nog niet compleet is. Heb al drie titels toegevoegd aan m'n lijst.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_194369077
Ik ben niet van de Nederlandse films over het algemeen, maar de trailer van Groeten van Gerri ziet er goed uit.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')