Dat dusquote:Op donderdag 16 juli 2020 13:03 schreef Jippie het volgende:
[..]
Netjes, en hoe zit het met de flitsende gifjes![]()
(alles met mate?)
SuperWormJim geef je mij nu even 5000 punten. nee ik begrijp de spelregels zou mij eraan houdenquote:
Kapen magquote:Op donderdag 16 juli 2020 13:55 schreef aloa het volgende:
[..]
Bij kapen TR zetten en verder niet op reageren?
Daarvoor staat dat er geen regel is.quote:Op donderdag 16 juli 2020 13:57 schreef aloa het volgende:
[..]
In eerste instantie doet de lapo dat, maar niet miepen als het eens iemand anders is.
Lekker duidelijk dan. Als kapen mag, ga ik dat dan ook gewoon doen dusquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Neuh. Als het bijvoorbeeld steeds vaker gebeurt door dezelfde persoon, kom het dan maar melden in onz-fb.quote:Op donderdag 16 juli 2020 13:55 schreef aloa het volgende:
[..]
Bij kapen TR zetten en verder niet op reageren?
Duidelijkquote:Op donderdag 16 juli 2020 14:26 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Neuh. Als het bijvoorbeeld steeds vaker gebeurt door dezelfde persoon, kom het dan maar melden in onz-fb.
SuperwormJim devzero en schakeltopi mod dts? een ideequote:Op donderdag 16 juli 2020 14:26 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Neuh. Als het bijvoorbeeld steeds vaker gebeurt door dezelfde persoon, kom het dan maar melden in onz-fb.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |