Ik herken je. Je asociale verheven toontje. Maar ik kan er even niet op komen van welke user je een kloon bent.quote:
Het is een topic waar 24 uur mensen zitten, ik kom er overdag en in de avond.quote:Op woensdag 15 juli 2020 08:34 schreef bellahadid het volgende:
[..]
Oo, ik dacht dat de hele ophef is om een of ander nachtelijk topic waar jij van afkomstig bent.
Klopt. Voor mijn eigen situatie is het beter om zorgvuldig met m'n woordkeuze om te gaan. Woorden hebben al gauw impact blijkbaar.quote:Op woensdag 15 juli 2020 08:31 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Jij bent ook niet meer wat je geweest bent
Ow okeoke.quote:Op woensdag 15 juli 2020 08:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is een topic waar 24 mensen zitten, ik kom er overdag en in de avond.
In de nacht gaat het meer om de downtime. Iedere nacht rond de klok van 3.38/3.39 gaat de siter er voor 15 min uit, degene die dan laatste post heeft heeft dan gelijk 15 punten.
was? Volgens mij is ze dat nog steedsquote:
Ik had geedit sorry het is een topic waar 24 u ur per dag mensen zitten en voor iedereen geopend is hoor. Mensen spelen daarom om punten. Post jij en een minuut na jou komt er geen nieuwe post heb je 1 punt. Degene met de meeste punten is de winnaar, de prijs is een gedicht van @Grrrrrrrrquote:Op woensdag 15 juli 2020 08:37 schreef bellahadid het volgende:
[..]
Ow okeoke.
Maar is dat topic dan alleen toegankelijk voor die 24 mensen? Verder mag niemand meedoen?
Alleen de top 20 doet echt mee. De rest zal aan het einde van de rit een roemloze dood sterven...quote:Op woensdag 15 juli 2020 08:37 schreef bellahadid het volgende:
[..]
Ow okeoke.
Maar is dat topic dan alleen toegankelijk voor die 24 mensen? Verder mag niemand meedoen?
Het is bittere strijd waar het niet altijd duidelijk is wie je vrienden zijn en wie je vijanden. Jouw bondgenoot van vandaag kan voor morgen al een hinderlaag aan het plannen zijn. Altijd sensatie in DTS.quote:Op woensdag 15 juli 2020 08:41 schreef bellahadid het volgende:
Eigenlijk is het dus gewoon een slowchat van een select kliekje, maar voor het gemak wordt er een spelletje van gemaakt?
Moet je ff beter nadenkenquote:Op woensdag 15 juli 2020 08:36 schreef bellahadid het volgende:
[..]
Ik herken je. Je asociale verheven toontje. Maar ik kan er even niet op komen van welke user je een kloon bent.
Dit soort gedrag kan echt niet van een mod. Je hebt een voorbeeldfunctie joh draak.quote:
Hij heeft mij vorig jaar in de kou laten staanquote:Op woensdag 15 juli 2020 09:26 schreef SebSwe2.0 het volgende:
[..]
Dit soort gedrag kan echt niet van een mod. Je hebt een voorbeeldfunctie joh draak.
Afgevinktquote:Op woensdag 15 juli 2020 09:26 schreef onlogisch het volgende:
[..]
TR gezet. Wat een wanstaltig gedrag.
Je hoerenmoeders hoerenmoederquote:
Volgende keer doe ik openquote:Op woensdag 15 juli 2020 09:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hij heeft mij vorig jaar in de kou laten staan
Stond voor zijn deur.
Ja, maar dat mag niet van invloed zijn op jouw gedrag hier johquote:Op woensdag 15 juli 2020 09:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hij heeft mij vorig jaar in de kou laten staan
Stond voor zijn deur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |