Toen met Kurz.quote:Op woensdag 15 juli 2020 01:42 schreef mario390 het volgende:
[..]
help me welke jahr? en verkiezing is WAHL?
Beetje rattengif ...quote:Op woensdag 15 juli 2020 01:47 schreef Jippie het volgende:
[..]
We zetten alvast het ontbijt klaar voor @:haags_kwartiertje
Jah, niks mis met mijn geheugen.quote:
Ok, dus dan hebben we morgen een nieuwe nummer één!quote:Op woensdag 15 juli 2020 01:46 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Je punten komen er pas bij als er iemand ná je post.
Nou zeg maar gerust over een dag of 3. Ze kwamen er achter de schermen niet uit.quote:Op woensdag 15 juli 2020 01:49 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ok, dus dan hebben we morgen een nieuwe nummer één!
Ik mag toch zeker hopen van niet.quote:Op woensdag 15 juli 2020 01:49 schreef Jippie het volgende:
[..]
Als het 3 dagen duurt is iedereen van slagquote:Op woensdag 15 juli 2020 01:50 schreef SebSwe2.0 het volgende:
[..]
Nou zeg maar gerust over een dag of 3. Ze kwamen er achter de schermen niet uit.
dat denk ik niet,zie de vorsprung van zeroquote:Op woensdag 15 juli 2020 01:49 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ik heb een vriendelijke dm naar SWJ gestuurd, maar tot op heden niks terug.quote:Op woensdag 15 juli 2020 01:54 schreef Jippie het volgende:
[..]
Als het 3 dagen duurt is iedereen van slag
Maar eigenlijk wordt een topic toch niet zomaar op slot gegooid? En dan nog door een niet ONZ mod?
Precies @Zeroku kom je niet zomaar voorbij.quote:Op woensdag 15 juli 2020 01:55 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat denk ik niet,zie de vorsprung van zero
Er zal al langer iets gebroeid hebben denk ik als je alletwee de reacties op elkaar ziet. Een blik topic reports vermoedelijk als gevolg en dan krijg je gelazer.quote:Op woensdag 15 juli 2020 01:54 schreef Jippie het volgende:
[..]
Als het 3 dagen duurt is iedereen van slag
Maar eigenlijk wordt een topic toch niet zomaar op slot gegooid? En dan nog door een niet ONZ mod?
Het is niet alsof het op de voorgrond behandeld wordt toch? Ja door ons, maar mijn mening telt niet zo.quote:
quote:
Kiek!quote:
Je verrijkt dit sub-forum met deze post.quote:Op woensdag 15 juli 2020 01:59 schreef mario390 het volgende:
ik kijk nu op now 90s tv
en zendung de
lisa stansfield moderiert
best 90s ladies
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |