En natuurlijk:
[centraal] Het XboxLive topic deel 1
[Dit bericht is gewijzigd door Dr.Daggla op 18-01-2003 22:28]
VET VET VET VET VET!!!
. Sudeki
.
quote:</li>Cinematic-style real-time combat featuring dozens of moves, slow-motion bullet-time, earth-shattering spells and hundreds of destructive melee and ranged weapons Massive cooperative super-strikes where characters combine to devastate legions of foes
A horde of over 100 enemies from deadly dread-spiders to massive battle fortressesBattle as a team of four fierce heroes: a beautiful and deadly sorceress, a steam-punk gunslinger, a powerful man-at-arms and a shape-shifting huntress. Forge your heroes into legends as you build their skills, spell arsenal, weapons cache, and powers. Immense worlds to explore and tame filled with hundreds of NPCs, cunning enemies and twists and turns fraught with danger.
<li>Custom next-generation graphics engine built from the ground up for Xbox featuring detailed facial animation, bump-mapping, complex lighting and awesome scale
Deze kende ik eigenlijk nog niet.. . Hi-res Sudeki trailer
Dit wist ik ook niet:
Players: 1-4
[Dit bericht is gewijzigd door Dr.Daggla op 18-01-2003 22:10]
[Dit bericht is gewijzigd door Dr.Daggla op 18-01-2003 22:11]
quote:Erg indrukwekkend idd...
Op zaterdag 18 januari 2003 22:33 schreef Chocobo het volgende:
Ben blij dat je de Sudeki screens nog even post !
quote:Te lang..
Op zaterdag 18 januari 2003 22:50 schreef Chocobo het volgende:
OMGFable.......... hoelang nog ? !!
![]()
quote:En een aantal zijn ook in-game!!!
Op zaterdag 18 januari 2003 22:52 schreef HAL9000S het volgende:
de screenshots zijn echt ongeloofelijk gedetailleerd
quote:
Op zondag 19 januari 2003 14:28 schreef WouteRF het volgende:
Vandaag weer opnieuw begonnen met Project Gotham Racing, damn dat is dus duidelijk nog steeds het beste race-spel op de Xbox.
quote:Hij is echt te bruut..
Op zondag 19 januari 2003 10:42 schreef Chocobo het volgende:
Mortal Kombat DA mag van mij ook uit gaan komen !
quote:Met bagger en een gouden randje kom ik niet heel ver. Kom dan in principe met argumenten waarom jij het brak vind. Ok, PGR heeft OOk minpunten (zo haat ik de tegenstanders die geen ruimte voor je vrijmaken
Op zondag 19 januari 2003 16:51 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
.
Ik vond het bagger met een gouden randje..
Ik begin steeds meer vraagtekens te zetten bij jouw bekwaamheid als gamesreviewer..
Maar goed, iedereen heeft recht op z'n eigen mening..
quote:De levels alleen al maken het een enorm kutspel imo..
Op zondag 19 januari 2003 17:16 schreef WouteRF het volgende:[..]
Met bagger en een gouden randje kom ik niet heel ver. Kom dan in principe met argumenten waarom jij het brak vind. Ok, PGR heeft OOk minpunten (zo haat ik de tegenstanders die geen ruimte voor je vrijmaken
) maar rijd nog steeds als een droom.
quote:tot eind dit jaar
Op zaterdag 18 januari 2003 22:50 schreef Chocobo het volgende:
OMGFable.......... hoelang nog ? !!
![]()
quote:
Op zondag 19 januari 2003 18:41 schreef HAL9000S het volgende:
Zit er eigenlijk hier niemand op Ninja Gaider te w88Naar mijn mening toch een van de dikste games die uit gaat komen dit jaar!!
quote:Vet! Ik heb alleen nog maar kunnen genieten van enkele screenshots, maar wat ik gezien heb: nostalgie in zijn bruutste vorm
Op zondag 19 januari 2003 18:42 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
.
Staat in de top 3 hier..
Ik heb de trailer hi-res full screen op DVD..Al enkele keren gezien en hij wordt steeds mooier..
quote:Maand of 2 geleden zat er een XBOX demo DVD bij de PU die echt erg vet was.
Op zondag 19 januari 2003 18:46 schreef HAL9000S het volgende:[..]
Vet! Ik heb alleen nog maar kunnen genieten van enkele screenshots, maar wat ik gezien heb: nostalgie in zijn bruutste vorm
quote:klopt, mede dankzij die demo kocht ik een paar dagen later mijn
Op zondag 19 januari 2003 18:47 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Maand of 2 geleden zat er een XBOX demo DVD bij de PU die echt erg vet was.
. Shitload aan hi-res filmpjes enzo.
.
quote:NIET VANAVOND!! NU, NU, NU!!!!!
Op zondag 19 januari 2003 18:50 schreef HAL9000S het volgende:[..]
klopt, mede dankzij die demo kocht ik een paar dagen later mijn
XBOX
. Ik kan me alleen niet herinneren dat er een Ninja Gaider filmpje op stond, alleen weet ik nog dat het menu erg vaag vormgegeven was....toch maar eens ff checken vanavond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |